متن برای خواهرزاده تازه متولد شده

خواهرزاده میوه ی شیرین باغ زندگی خواهری است که همدم تمام لحظه لحظه های تلخ و شیرین خانواده می باشد و حضور این موجود دوست داشتنی کوچک نیز روح تازه ای را در فضای خانواده می دمد؛ روحی مملو از نشاط و سرزندگی و هیجان، که تک تک اعضای خانواده را به وجد می آورد.

متن برای خواهرزاده تازه متولد شده، میوه ی شیرین باغ زندگی

خواهرزاده میوه ی شیرین باغ زندگی خواهری است که همدم تمام لحظه لحظه های تلخ و شیرین خانواده می باشد و حضور این موجود دوست داشتنی کوچک نیز روح تازه ای را در فضای خانواده می دمد؛ روحی مملو از نشاط و سرزندگی و هیجان، که تک تک اعضای خانواده را به وجد می آورد.

نوشتن متن برای خواهرزاده تازه متولد شده آن قدر خوشایند و شیرین است که انگار خبر خوش حضورش در فضای سطر سطر نوشته ها پیچیده شده است، و حس دلپذیر بودنش تمام وجود انسان را پر کرده است.

نوشتن متن برای خواهرزاده تازه متولد شده مثل نوشتن شادباشی است بلند و رسا برای فریاد زدن خوشحالی وصف ناپذیر به دست آوردن یک زندگی تازه، یک فرصت تازه برای دوباره زندگی کردن و دوباره بزرگ شدن.

نمونه متن برای خواهرزاده تازه متولد شده

خواهرزاده تازه متولد شده تازه ترین و خوش طعم ترین شیرینی دنیاست که به طور قطع حضور پر از انرژی اش، نگاه های کنجکاو و خیره خیره اش، دست و پا زدن های با نمکش، همه و همه ضامن سلامت روح و جسم ماست و سلامتی اش آرزوی ما. همیشه سلامت و پر از نشاط باشد.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده نوید رحمتی است الهی که تک تک اعضای خانواده لایق حضور دوست داشتنی او شده اند و این رحمت، جای شکری دارد به اندازه ی وسعت حضور شور آفرین این کوچولوی شیرین. زندگی اش پر از لطف و رحمت خداوند مهربان.

**********

خواهرزاده ی نازنین و دوست داشتنی تازه متولد شده، لطفی است که خداوند مهربان در قالب یک انسان کوچک به خانواده ها هدیه می دهد تا زندگی کردن را از نو تجربه کنند. تجربه های زندگی این عزیزترین کوچک پر از بزرگی و لطف خدا باد.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده شادباشی است برای همه ی ما که منتظر آمدن لحظه های شاد هستیم، لحظه ای شادتر از تولد این عزیز کوچولو وجود ندارد. تولدش مبارک.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده مثل یک بمب انرژی است که بساط روزمرگی را زیر و رو می کند و همه چیز زندگی بوی تازگی می دهد، و عطر حضور او همه ی اهل خانه را سرمست زندگی می کند. زندگی خواهرزاده ی عزیزم همواره تر و تازه و با طراوت.

**********

لحظه هایی که خواهرزاده ی کوچک دوست داشتنی مان با دست و پا زدن های کودکانه ی خود به گمان ذهن پاک و کوچک خودش حرکت کردن در این دنیا را با تقلایی نمکین تجربه می کند، انگار تمام گرد و غبار خستگی و روزمرگی این دنیا را از جلوی چشمان ما کنار می زند و شور و هیجانی دلچسب را در وجود همه ی ما بیدار می سازد. قدمش مبارک.

**********

قدم نورسیده خیلی مبارک است ولی قدم خواهرزاده ی نورسیده برکت است، برکتی که سفره ی دل مان را رنگارنگ و لبریز از رزق با برکت شادی و نشاط می کند. شادی وعده ی لحظه لحظه ی زندگی این نازنین و عزیزانش.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده، مثل یک نگین درخشان تازه تراش خورده با دستان مهربان پروردگار بی همتاست که درخششی چشم نواز و خیره کننده به زندگی تک تک ما می دهد. زندگی اش پر از درخشش و بزرگی.

**********

صدای گریان اولین حضور خواهرزاده ی کوچک دوست داشتنی، قشنگ ترین و تنهاترین صدای گریه ای است که شنیدن آن در طول مدت زندگی مان سرشار از شادی و زندگی است. زندگی این کوچولوی نازنین و همراهان مهربان همیشگی اش مملو از شادی.

**********

خواهرزاده ای که تازه متولد شده است، قدم نورسیده ای است که از یمن مقدم سبزش جای جای خانه پر از صفا و طراوتی بی نظیر می شود. جای جای زندگی این عزیزترین سرسبز و با طراوت.

**********

خواهرزاده ی تازه از راه رسیده، قدم نورسیده ی مبارکی است که قدم بر چشم های منتظر و هیجان زده ی تمام اعضای خانواده می گذارد و در قلب تک تک آن ها می نشیند. قدمش مبارک

**********

قدم های کوچک این کوچولوی دوست داشتنی، خواهرزاده ی تازه متولد شده، وقتی به دنیا می رسد، قدم به قدم آن مهر تأییدی است بر این نکته ی زیبا و امیدوار کننده که خدای مهربان و بخشنده هنوز هم به قدم های انسان ها برای خوب برداشته شدن ایمان دارد. قلب این عزیز خواستنی مملو از عشق الهی، و دست لطف خدا همراه لحظه لحظه های زندگی پاکش.


مطلب پیشنهادی و ویژه :

متن زیبا برای خواهر زاده 96 جدید


خواهرزاده ی نازنینی که تازه تازه پا به این دنیای بزرگ گذاشته است، مثل غنچه ای است زیبا که هر لبخند او یک شکوفا شدنی بسیار زیبا و فوق العاده است، غنچه ای که بارها شکوفا می شود و همچنان تازه و جذاب برای بزرگ شدن تلاش می کند. الهی همیشه زندگی اش پر از تازگی و شور و نشاط باشد.

**********

خواهرزاده ای که تازه به این دنیا قدم گذاشته است، به همان اندازه که مشتاق چشم گشودن و دیدن این دنیاست و به زور چشم های کوچک خود را باز می کند، به همان اندازه نیز اطرافیان در انتظار دیدن برق چشمان پاک او هستند، او دوست داشتنی ترین نگاه های دنیا را دارد. الهی که در زندگی اش و در کنار عزیزانش نگاه به نگاه خوشی و شادمانی ببیند.

**********

لحظه ی به دنیا آمدن خواهرزاده لحظه ی شگفت انگیزی است که عزیزترینی مثل خواهر عزیزترینی دیگر را به خانواده هدیه می دهد. هر دوی شما عزیزان در کنار همراهان زندگی تان همواره سلامت و شاد باشید.

**********

خواهرزاده ی کوچولوی دوست داشتنی به دنیا خوش اومدی، خواهر عزیزم! تا باشه از این آمدن ها و تا باشه از این هدیه های بی نظیر الهی. ممنون که این هدیه ی بی نظیر را به زندگی ما هدیه کردی. شاد باشید.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام ملکه ی زندگی من است، ملکه ای پاک، زیبا و بی مانند که لحظه لحظه های خدمت کردن به او دلپذیرترین و بزرگ ترین لحظات زندگی ام است.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام مرد کوچک زندگی همه ی ماست که اخم های بانمک و کش و قوس های مداومش، زیباترین اخم دنیاست. زندگی همیشه بدون هیچ اخم کردنی همیشه به تو لبخن بزند، مرد کوچک خانواده.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده، نرم ترین و لذت بخش ترین نوازش خدا بر لحظات زندگی ماست که آرامشی به اندازه ی تمام لحظاتی که سخت گذشتند، می باشد. الهی لحظه لحظه های زندگی اش آسان و راحت و غرق در آرامش سپری شود.

**********

خواهرزاده ی کوچک و نازنینی که از سفر نه ماهه اش تازه به این دنیا رسیده است، دوست داشتنی ترین مسافر دنیاست؛ مسافر کوچولویی که باید کلی بزرگ شود و کلی سفر داشته باشد. زندگی اش پر از سفرهای شاد و سلامت.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام همان معجزه ی بی نظیری است که همیشه انتظار آن را برای زندگی ام می کشیدم، و خداوند به زیبایی تمام با آمدن این عزیز دوست داشتنی انتظارم را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند. امیدوارم زندگی این عزیزترین پر از معجزه هایی زیبا و بی نظیر باشد.

**********

با وارد شدن خواهرزاده ی کوچک مان به زندگی تک تک ما، بزرگ ترین و در عین حال قشنگ ترین تغییر در زندگی مان به وجود آمد، تغییری پر از نشاط و طراوت مثل آمدن بهاری سرسبز پس از زمستانی پر از برف. زندگی اش همیشه بهاری باشد و پر از سرسبزی و گل و طراوت.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام هدیه ای است بهشتی که مالامال از رایحه های زندگی بخش ماورایی است که به معجزه ی حضورش همه ی ما را لبریز از شوق زندگی کرده است.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام انرژی در انرژی است که زندگی مان را زنده کرده است و پویا. الهی همیشه لبریز از انرژی و سلامتی باشد.


همچنین ببینید :

متن تبریک تولد به خواهرزاده + عکس نوشته


معجزه ی تولد خواهرزاده ی تازه متولد شده ام قصه ای است شنیدنی که هیچ گاه از مرور کردن و بازگو کردن آن خسته نخواهم شد. خستگی از زندگی اش به دور.

**********

معجزه ی تولد خواهرزاده ی تازه متولد شده ام قصه ای است شنیدنی که همواره با مرور و بازگو کردن آن لبریز از انرژی می شوم. زندگی اش لبریز از انرژی و نشاط.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام هدیه ای است بهشتی که شیرین تر از عسل و به زیبایی و آرامش بخشی بهشت است. الهی که تمام لحظات زندگی اش شیرین و بهشتی باشد.

**********

با تولد خواهرزاده طعم زندگی سراسر شیرین می شود. به لطف خدا زندگی اش به تمامی شیرین و دلپذیر.

**********

خداوند با هدیه دادن خواهرزاده ی تازه متولد شده ام به ما نشان داد که هنوز هم برای او ارزشمندیم؛ چراکه ارزشمندترین هدیه ی الهی را تقدیم ما کرده است. زندگی اش لبریز از لطف الهی.

**********

تولد خواهرزاده ام شگفت انگیزترین حادثه ی زندگی مان بود که اتفاق افتادن آن را ماه ها به انتظار نشسته بودیم، و چه شیرین به پایان رسید، با در آغوش گرفتن موجودی پاک و کوچک که کش و قوس های دلچسب او بهترین تصویری است که در زندگی مان دیده ایم. زندگی اش پر از آرامش.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام فرشته ی کوچکی است که انگار خداوند برای آرام شدن لحظه های زندگی برای مان فرستاده است تا با هر نگاه به چهره ی معصوم او غرق آرامش شویم.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام دسته گلی است بی نظیر که عطر آن تمام فضای زندگی ام را سرشار از عشق به زندگی کرده است. زندگی اش لبریز از عشق خالص و پاک.

**********

نوازش انگشتان کوچک این فرشته ی کوچولو، خواهرزاده تازه متولد شده ام، لذت بخش ترین نوازش دنیاست. زندگی اش پر از نوازش دستان لطف الهی.

**********

گونه های نرم و لطیف خواهرزاده تازه متولد شده ام، لذت بخش ترین و چشم نوازترین تصویری است که با دیدن آن به اندازه ی سال های سال خسته نخواهم شد و زمانی که گونه های نازش با لبخند زیبای او تکان می خورد، غرق زندگی می شوم، مثل این که تازه زندگی در تمام رگ های بدنم جریان پیدا کرده است. الهی همیشه زندگی، عاشقانه به روی ماهش لبخند بزند.

**********

خواهر که عشق است و خواهرزاده نیز عشقی مکرر؛ خواهرزاده تازه متولد شده ام عشقی نو می باشد که یک زندگی نو را در وجود تمام ما به وجود آورده است. زندگی اش نو به نو پر از زیبایی.


مطلب پیشنهادی :

شعر درباره خواهرزاده


زیباترین صدای زندگی ام صدای کودکانه ی خواهرزاده تازه متولد شده ام است که نه مفهوم است و نه معنی اش را متوجه می شوم ولی انقدر می دانم که عشق است، عشق تمام عیار خدایی که این فرشته ی کوچک را به ما هدیه داده است. قدمش مبارک و صدای زندگی اش پر از عشق و آرامش.

**********

لبخند خواهرزاده تازه متولد شده ام که بر روی صورت قشنگش می نشیند انگار که به یکباره تمام زندگی دنیا در قلب من می نشیند، و چه شیرین و سبک. تمام لحظات زندگی اش لبریز لبخند باشد.

**********

با هر لبخند خواهرزاده تازه متولد شده ام تمام سختی ها و خستگی های چند ساله ی نبودنش از بین می رود.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام حاصل عشقی است که خداوند در قلب خواهرم و همسرش قرار داده است، برای همین است که نگاه کردن به او، به نقطه نقطه ی وجودمان عشقی پاک را تزریق می کند. عاشق نگاه های کوچک و خواب آلوده اش هستم. قدمش مبارک و پر برکت.

**********

شادی زندگی مان با آمدن خواهرزاده ی نازنینم معنا پیدا کرد. قدم گذاشتنش به این دنیا مبارک همگی مان باشد.

**********

سفر زندگی مشترک لحظه ای به اوج لذت می رسد که یک کوچولوی دوست داشتنی وارد این زندگی می شود، خواهرزاده تازه متولد شده ام سفرتان را حسابی دلپذیر کرده است. قدم مبارکش مبارک.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام جای جای قلب مان را پر کرده است، جای جای قلب مان از این به بعد لبریز از مهربانی و لطف خداست، همان خدایی که یک هدیه ی بهشتی را به ما داده است، بی منت و بدون توقع.


حتما تماشا کنید :

متن‌های زیبا در مورد دوست داشتن خواهر زاده (2)


خاص ترین حس زندگی نوازش دست های نرم و لطیف نوزادی است که غرق در آرامش خوابیده است، با لمس دست های کوچک خواهرزاده تازه متولد شده ام، خاص ترین حس دنیا را تجربه کرده ام. قدمش مبارک و زندگی اش خاص و پر از موفقیت و بی نظیر.

**********

دیدن لبخند غرق در آرامش خواهرزاده تازه متولد شده ام در خوابی شیرین، بی اراده لبخند بر لب های ما می نشاند، انگار که وجود نازنین او به تمامی، زندگی مان را طراوت بخشیده است. وجود نازنینش در پناه خدای مهربان همیشه سلامت باشد.

**********

لبخند غرق در آرامش خواهرزاده تازه متولد شده ام جادویی ترین لبخندی است که به یک چشم بر هم زدنی حال همه ی ما را خوب می کند.

**********

با تولد خواهرزاده ام انگار که بساط شادی در خانه های ما برای همیشه پهن شده است. وجود نازنینش سلامت و بساط شادمانی همواره در زندگی اش پهن باشد.

**********

خواهرزاده تازه متولد شده ام ستاره ی درخشان زندگی ماست که با درخشش بی مانند خود زندگی مان هرگز تاریکی شب را تجربه نخواهد کرد. تمام مسیر زندگی اش روشن و بدون ذره ای تاریکی باشد.

زندگی تان پر از اتفاقات انرژی بخش

نویسنده : محبوبه عباسی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...