مجموعه متن زیبا درباره ساحل دریا (2)

ساحل دریا خیلی زیباست؛ ساحل دریا آرامشی وصف ناپذیر بهت میده و حال و هوای عاشقانه ای داره که تو رو جذب خودش میکنه. وقتی که توی ساحل قدم میزنی، با دیدن اون صدف های کوچولو و قشنگ و شنیدن صدای دریا، انگار از خود بی خود میشی و تموم درد و ها غمات از یادت میره.

اگر متن هایی زیبا درباره ساحل دریا می خواهید، به شما پیشنهاد میکنیم که ادامه ی این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب متن های فوق العاده زیبا را برایتان آماده کرده و به اشتراک گذاشته ایم که درباره ساحل دریا هستند. شما می توانید این متن ها را با دوستانتان یا در شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید.

متن عاشقانه ساحل دريا

متن ساحل دریا عاشقانه

ساحل دریا انتظار من و تو رو میکشه. یک جای دنج و عاشقانه که منتظره ما با هم بریم و خاطراتی عاشقانه در اونجا برای همدیگه بسازیم. توی ساحل به تماشای غروب آفتاب میشینیم و عاشقانه هم رو در آغوش میکشیم. چه لحظه های با شکوهی بشه اون لحظات. از همین الان دارم تصورشون میکنم و از همین الان لذت اون لحظات در وجودم غلیان می کنه.

****************

توی وجودم غم بزرگی شکل گرفته؛ درد این غم به هیچ وجه آروم بشو نیست. حتی اگه داخل آروم ترین ساحل دریا هم برم، دل ناآرومم نمیزاره که طعم آرامش رو بچشم. آرامش زمانی معنا داشت که تو کنارم بودی؛ آرامش زمانی معنا داشت که دست تو توی دستای من بود. اون موقع قدم زدن توی آروم ترین ساحل دنیا برام عاشقانه ترین صحنه ی زندگیم میشد! نه الان که تو نیستی و قدم زدن در اون فقط نبود تو رو بهم یادآوری میکنه.

دلنوشته ساحل دریا عاشقانه

به خودم قول دادم که هیچوقت دیگه به ساحل نرم. آخه آرامشی که اونجا بهم دست میده، منو یاد تو میندازه. یاد لحظات زیبایی که با هم داشتیم و یاد عشق بی نظیری که بینمون شکل گرفته بود. الان کجایی؟ چرا نیستی؟ کاش بودی و دوباره من به ساحل علاقه مند میشدم. اگر بودی، آرامشی که ساحل بهم میداد و از طرف دیگه آرامشی که وجودت بهم میداد، منو خوشبخت ترین آدم روی کره ی زمین میکرد.

****************

اگه درد فراق عشقت تو رو ناراحت میکنه و اعصابت خورد میشه، پس دریا چی بگه که برای رسیدنش به ساحل همیشه بی قراره و هیچوقت هم کامل به ساحل نمیرسه. گاهی وقتا سرنوشت بعضی از عاشقا اینه که به هم نرسن؛ مثل ساحل و دریا.

****************

تو مثل دریایی و من مثل لاک پشت هایی که تو ساحل به دنیا اومدن و با ذوق و شوق به سمت دریا میرن. لاک پشتها بی اختیار، بدون اینکه به چیزی توجه کنن، یک راست به سمت دریا میرن. توی دنیای من، دریا حکم تو رو داره، لاکپشت ها حکم خودم رو دارن و ساحل هم حکم زندگیم رو داره. هر کاری که میکنم و هر سمت که برم، بالاخره زندگیم منو به تو وصل میکنه. آخه من عاشقانه وابسته ی توام.

متن عاشقانه برای ساحل دریا

به ساحل که میرم ناخودآگاه یاد تو می افتم. چون ساحل هم همونقدر منو آروم میکنه که تو آرومم میکردی. ساحل همونقدر بهم انرژی مثبت میده که تو بهم میدادی. وقتی که کنار تو بودم، انگار توی ساحل دریا بودم، بس که آرامش به من میدادی و زمانی که به چشمات نگاه میکردم، انگار داشتم به دریا نگاه میکردم؛ بس که غرق چشمات میشدم.

****************

بیا با هم بریم به ساحل دریا، فارغ از هر مشکلی که داریم، فارغ از هر زخمی که خوردیم و فارغ از هر اتفاقی که برامون افتاده. ساحل دریا آرامشی داره که دردهای ما رو التیام میبخشه؛ اون ساحل با آرامشی که در وجودمون شکل میده، انگیزه ای دوباره برامون به وجود میاره که با قدرت کنار هم بجنگیم تا هم رو به دست بیاریم.

****************

عشق تو منو به یاد ساحل دریا میندازه؛ همونقدر آروم، همونقدر سرشار از آرامش و همونقدر هم زیبا. زندگی من مثل دریای بدون ساحله، همه ویژگی های یک دریا رو داره، اما چون ساحل نداره، هیچوقت نمیشه از زیباییش استفاده کرده. کاش بیای و ساحل دریای زندگی من بشی. من و تو میتونیم زیباترین ساحل و دریا کنار همدیگه باشیم.

جملات کوتاه و عاشقانه درباره ساحل دریا

قدم زدن توی ساحل دریا، اونم با کسی که دوستش داری، میتونه لذت بخش ترین اتفاقی باشه که توی زندگی به وجود میاد.

****************

دریای دلتنگی من رو فقط ساحل عشق تو میتونه زیبا کنه. با ساحل عشقت به دریای زندگیم قدم بزار و اون رو زیباترین دریای دنیا بکن. باور کن که وقتی که تو در کنار من باشی، زیباترین دریای جهان میشم.

****************

بیا یک روز با هم فارغ از هر مشکلاتی که داریم، بریم کنار دریا و تو ساحل با هم باشیم. همه ی مشکلاتمون رو فراموش کنیم، هر چی که اتفاق بد برامون افتاده رو تو اون موقع از یاد ببریم و با هم به تماشای دریایی که آرامشی وصف ناپذیر بهمون میده مشغول بشیم! بیا با هم بریم اونجا و برای لحظاتی هم که شده، بشیم آروم ترین آدم هایی که توی زندگیمون میشناسیم.

****************

قدم زدن عاشقانه با تو توی ساحل دریا، ارزشمندتر از هر چیزی برای منه. آرامشی که در کنار تو در اونجا احساس میکنم رو در هیچ جایی از دنیا تجربه نکردم. مرسی که هستی. مرسی که همیشه آرامش منی.

****************

من کسی ام که از دریا می ترسم و تو برای من مثل یک دریایی! همیشه از کنار ساحل زندگیم تماشات کردم. از اینکه بیام نزدیک و لمست کنم، واهمه داشتم. همیشه از اینکه دریا ساحل زندگی من رو ترک کنه، ترس داشتم؛ شاید به خاطر همینه که هیچ وقت عشقم رو بهت بروز ندادم. اما حالا پا روی ترسم گذاشتم و میخوام دلم رو به دریا بزنم. عاشقتم دیوونه وار.

متن عاشقانه در مورد ساحل دریا

زندگی من و تو مثل ساحل و دریاست. من مثل دریایی بودم که خیلی بی قرار تویی که ساحل زندگی من بودی، شده بودم؛ همیشه و در همه حال سعی می کردم که خودم رو بهت برسونم. اما چه بد که هیچوقت کامل تو رو در بر نمی گرفتم. هنوز هم همینطور هست. رسم زندگی من و تو، مثل رسم دریا و ساحله. دریا هر چقدر هم که عاشق ساحل باشه، نمیتونه در آرامش ساحل رو به دست بیاره.

****************

تو برای من مثل دریا هستی. دریا زمانی که عاشقش بشی، تو رو به سمت خودش جذب میکنه. آروم آروم وارد دریا میشی و دریا همینطور ازت استقبال میکنه. دیگه به جایی میرسی که هیچ چیزی زیر پات نیست و هنوز هم دریا تو رو فرا میخونه. زمانی که دیگه راه برگشتی نداشتی و در حال غرق شدن بودی، دریا تو رو در بر میگیره و زمانی هم که کاملا غرق شدی، اون موقع پست میزنه. منو کاملا غرق خودت کردی و بعد پسم زدی. ساحل زندگی من دیگه به دریایی مثل تو احتیاج نداره. تو قلب منو غرق خودت کردی و بعد پس زدی.

****************

ساحل دریا آرامشی داره که هیچ جای دنیا نداره. اما این ساحل با این همه آرامشش هم نمیتونه تسلی دل یک آدم عاشق باشه. کسی که عشقش اونو ترک کرده، تو آرامش بخش ترین جای دنیا که ساحل باشه هم بی قراره و دلش آروم نداره. عاشقا رو درک کنید.

****************

ساحل دریا عاشقانه ترین جای دنیاست. ساحل دریا، غروب آفتاب و قدم زدن با دلبر در اونجا، میتونه یکی از بی بدیل ترین اتفاقاتی باشه که توی زندگیت رخ میده.

****************

من در میان دریای زندگی، در حال غرق شدن هستم و تو برای من به مانند ساحلی. تو نقطه ی عطف زندگی منی و من اگر به تو برسم، از دریایی که در حال غرق شدن در آنم، نجات خواهم یافت. ساحلت را ارزانی من کن و بگذار که به ساحلت قدم گذارم. قدردان این لطف تو تا همیشه خواهم بود. اگر این کار را نکنی، این دریا مرا کم کم در بر خواهد گرفت و غرق خواهد کرد و آن موقع جنازه ام را پس خواهد داد و تو باید جنازه ام را از دریای زندگی ام تحویل بگیری.

متن عاشقانه کنار ساحل دریا

ساحل زندگی مان زیباست، به ما آرامشی می دهد که در هیچ جا یافت نخواهیم کرد. بیا با هم در این ساحل بنشینیم و به تماشای دریا مشغول شویم. این دریا همان اتفاقات خوبی هستند که در زندگی مان می افتند. بیا این کار را انجام دهیم؛ آن موقع میبینی که چقدر زندگی زیباست و چقدر می تواند فوق العاده باشد.

متن درباره ساحل و دریا

این همه از زندگیت شاکی نباش؛ این همه مشکلاتت رو نشمار و خودت رو افسرده تر از چیزی که هستی نکن. بعضی وقتا به ساحل دریا برو و با قدم زدن در اونجا به خودت و زندگیت فکر کن. اون موقع میفهمی که چقدر میتونستی به مشکلات به دید ساده ترین نگاه کنی، اما همیشه اون ها رو برای خودت بزرگ کردی و ازشون یک غول ساختی که تو رو در بر گرفتن. قدم زدن توی ساحل و آرامشش این رو مدام به تو یادآوری میکنه.

متن در مورد ساحل و دریا

ساحل برای بعضی از آدما بهترین جاییه که توش تمام مشکلاتشون رو فراموش میکنن و برای لحظاتی هم که شده غرق در آرامش میشن. چون ساحل دریا یعنی آرامش محض.

****************

اگر میخواهی در زندگی موفق شوی، آرامشی داشته باش به مانند آرامش ساحل. آن موقع می بینی که مردم که حکم همان دریا را دارند، چطور برایت بی قراری خواهند کرد.

****************

اگر در زندگی میخواهی به موفقیتی برسی، یاد بگیر همیشه به مانند ساحل دریا آرامشت را حفظ کنی. آرامش مهمترین رمز و راز خوشبختیست. اگر بتوانی به آرامش برسی، یعنی تبدیل به موفق ترین انسانی شده ای که در ذهن می پروراندی. همیشه ساحل دریا را برای خودت به مانند یک الگو قرار بده.

****************

ساحل دریا زیبایی اش را مدیون آرامشی است که دارد. در وجود هر چیزی که آرامش باشد، زیبایی هم نهفته است. سعی کن به مانند ساحل دریا باشی. آرام و زیبا؛ تا دیگران همیشه حتی در عاشقانه هایشان هم تو را یاد کنند.

****************

همیشه مثل ساحل باش؛ ساحل هم برای کسایی که تو خشکی هستن جذابه و هم برای کسایی که تو دریا هستن. اونایی که تو خشکی هستن، برای آرامش و تفریح به ساحل دریا میرن و اینایی هم که مدت ها توی دریا سفر داشتن، با دیدن ساحل خوشحال میشن؛ چون بالاخره قراره که پا در خشکی بزارن. در هر صورت ساحل دریا جذابیت خودش رو برای همه حفظ میکنه. سعی کن همیشه مثل ساحل باشی تا بقیه خودشون برای به دست آوردنت اقدام کنن و با به دست آوردنت خیلی خیلی خوشحال بشن.

متن ساحل و دریا

ساحلی باش که دریا برای به دست آوردنت، خودش رو به زمین و آسمون میزنه. اما یادت باشه زمانی که دریا تو رو به دست آرود، هیچوقت بیش از حد بهش بها ندی که قضیه ات مثل قضیه ی کسی بشه که اونقدر خودش رو به دریا نزدیک میکنه که در دریا غرق میشه و بعد دریا اون رو پس میزنه.

****************

مثل ساحل باش! همیشه آغوشت رو به سمت دریا باز نگه دار، اما طوری نباش که دریا تو رو کامل در بر بگیره. چون زمانی که این اتفاق بیفته، دیگه تو ماهیت خودت رو از دست میدی و قسمتی از دریا میشی.

****************

اگه حالت بد باشه، اگه حالت گرفته باشه و اگه غمگین باشی، آرامش ساحل دریا رو هم که بهت بدن، باز از ناراحتی هات چیزی کم نمیشه و باز همون حال بدی رو داری که همیشه داشتی. بعضی وقتا آرامش بخش ترین چیزا هم نمیتونن بهت آرامش بدن. فقط زمانه که همه چیز رو درست میکنه.

****************

ساحل دریا رو دوست دارم؛ چون بدون هیچ منتی بهت آرامشی وصف ناپذیر میده؛ آرامشی که هیچ جای دنیا نمیتونی اون رو تجربه کنی. اون این آرامش رو رایگان در اختیارت قرار میده. گاهی اوقات دوست دارم مثل ساحل باشم؛ بی دریغ به بقیه آرامش بدم.

متن راجب ساحل و دریا

قدم زدن توی ساحل دریا خیلی وقتا برات میتونه بهترین نسخه ای باشه که برای درمان بیماری هات تجویز میشه. گاهی وقتا تو اصلا به هیچ دارویی نیاز نداری؛ گاهی وقتا اصلا لازم نیست که به دکتر بری؛ گاهی وقتا تو فقط به یک جایی نیاز داری که آرامش محض داشته باشه؛ مثل ساحل که آرامشی بی نظیر رو میتونی در اونجا پیدا کنی.

****************

هر چقدر هم که دریا تلاطم داشته باشه، هر چقدر هم که خودش رو به زمین و آسمون بزنه، ساحل بازم آرامش خودش رو حفظ میکنه. پس سعی کن مثل ساحل دریا باشی، مهم نیست که دریا چطور میخواد باشه، اون همیشه آرامش و ماهیت خودش رو حفظ میکنه. توی زندگی اتفاقات همون دریا هستن و تو باید مثل ساحل در مقابل اونا رفتار کنی.

****************

ساحل دریا به من یاد داد که فارغ از اینکه در اطرافم چی میگذره، فارغ از اینکه بقیه چجورین و فارغ از اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن، فقط و فقط آرامش خودم رو حفظ کنم و همیشه اون آرامش رو داشته باشم. ساحل تنها این رو به من یاد نداد، بلکه به من یاد داد که در عین اینکه آرامش دارم، چطور آرامش رو به بقیه انتقال بدم.

****************

توی هر چیزی میتونی قدرت خدا رو تماشا کنی. یکی از همین چیزا ساحل دریاست. ساحل جایی  هست کنار دریا و زمانی که تو واردش میشی، غرق در آرامش میشی. زمانی که وارد این بهشت زمینی میشی، تموم درد و غمات یادت میره و فقط و فقط محو زیبایی هایی میشی که خدا داخل ساحل دریا آفریده. به خصوص موقع غروب خورشید که یک فضای دلنشین و رمانتیک رو برات به وجود میاره.

متن برای ساحل و دریا

خدا از طریق آفریده هاش، عشق خودش رو بروز میده. مثل غروب آفتاب توی ساحل دریا که یک فضای رمانتیک و فوق العاده زیبا رو به تصویر میکشه. خدا اینجوری عشق خودش رو به بنده هاش نشون میده. توی آرامش و سکوت خاص ساحل که فقط صدای دریا به گوشت میرسه، غروب خورشید رو هم که تماشا کنی دیگه فوق العادست.

****************

ساحل دریا کجاست؟ همونجایی هست که هر کی میره باید حتما صدتا استوری بزاره و متن های عاشقانه روش بنویسه. اصلا روایت داریم که اگه بری ساحل دریا و این کار رو نکنی، سفرت مورد قبول حق تعالی واقع نشده. :/

متن درباره ساحل و صدف

تو رو دوست دارم، اندازه تک تک صدفای توی ساحل دریا. آخه اینقدر تو ساحل صدف هست که نمیتونی اونا رو بشماری. به همون اندازه من تو رو دوست دارم و بهت عشق میورزم.

****************

صدف های دریا خیلی خوشگلن، دقیقا مثل صورت ماه تو. هر موقع که به صدف هایی که توی ساحل هستن نگاه میکنم، یاد تو می افتم. اینکه چقدر مثل همونا خوشگلی و چقدر به دل میشینی.

****************

وقتی تو ساحل قدم میزنی، میدونی چی بیشتر از همه جذبت میکنه؟ اینکه صدف های کوچولو موچولو رو میبینی و دلت غنج میره از این همه نعمتی که خدا آفریده و در اختیارت قرار داده؛ از این همه زیبایی که خدا به صورت رایگان در اختیارت قرار داده و تو میتونی از اونها استفاده کنی.

متن در مورد ساحل و صدف

تو زندگیت مثل صدف باش. آره شاید خنده دار باشه حرفم، اما پشتش یک معنا و مفهوم خاصیه. صدفا همیشه زیبا و خاصن و طوری هستن که هر کسی رو جذب خودشون میکنن. دیدی حتی بعضیا صدفا رو جمع میکنن که ببرن خونشون! این یعنی اونا یک مهره مار خاص دارن که به دل بقیه میشینن. تو هم سعی کن همیشه اون مهره مار رو داشته باشی.

****************

مرواریدای توی صدفا رو دیدی که چقدر ارزشمندن؟ تو دقیقا برای من همین قدر ارزشمند و خاصی. مرواریدِ صدف من همیشه برام بمون و زندگیم رو زیبا کن.

****************

صدف ها رو مروارید های توشونه که ارزشمند میکنه. اینکه تو رو یکی آدم حساب میکنه و برات ارزش قائل میشه، فکر نکن به خاطر خودته. بعضی از آدمای ارزشمند هستن که در کنار تو و همراه تو هستن و به خاطر همونا هم که شده بقیه ازت حساب بر میدارن.

****************

میخوام توی زندگیم مثل یک مروارید توی صدف باشم، نزارم هر کسی زیبایی هام رو ببینه و نزارم هر کسی من رو لمس کنه؛ من ارزشم خیلی خیلی بیشتر از اینهاست که بقیه بخوان از زیبایی ها من صحبت کنن و در موردش حرف بزنن.

****************

من حجاب دارم، چون ارزشمندم؛ مثل مروارید داخل صدف. میبینی؟ مروارید داخل صدف، تا وقتی که داخل صدف هست، جاش امنه و توی چهارچوب آرامش خودشه، اما به محض اینکه از صدف در میاد، اون رو برای زیبایی هزار تا چیز استفاده میکنن. اگه میخوای تو زندگیت آرامش داشته باشی، مثل همون مروارید داخل صدف باشد و اون حجابی که باید داشته باشی رو همیشه حفظ کن. اینجوری برای خودت بهتره.

متن درباره ساحل و صدف

زیبایی نعمتای خدا فقط اون لحظه ای که صدفایی که از تو ساحل دریا برداشته بودی و آورده بودی خونه رو کنار گوشت میگیری و دوباره صدای دریا رو میشنوی. واقعا خلقت خدا تا چقدر پیچیدست که تو حتی توی صدفی که سال ها ممکنه از دریا دور باشه هم بازم صدای دریا رو میشنوی؟!

****************

گاهی وقتا رویاپردازی کن و خودت رو توی یک جای آرامش بخش تصور کن؛ این کار باعث میشه که آرامشت خیلی خیلی حفظ بشه. مثلا خودت رو توی ساحل یک دریا تصور کن که در اون در حال قدم زدن هستی. آروم آروم قدم میزنی و ماسه ها رو زیر پات احساس میکنی. صدف هایی رو میبینی که توی ساحل ریخته شدن. به سمتشون قدم بر میداری و یک مشت صدف رو توی دستات میگیری. همینطور به راحت ادامه میدی و به تماشای غروب خورشید میشینی. میبینی؟ حتی خوندنش هم بهت یک آرامش خاص میده. پیشنهاد میکنم که حتما انجامش بدی. خیلی توی روحیت تاثیر داره.

جملات کوتاه و زیبا درباره ساحل دریا و صدف

صدفای ساحل دریا خیلی خوشگل و خاصن. از اونا میشه تو هر چیزی استفاده کرد تا اون چیز رو تزئین و زیبا کرد. خواستم بگم که منم دقیقا مثل همین صدف هام. همونقدر خاص و زیبا که به هر جا که من رو ببرین، میتونم به اونجا زیبایی بخشم و بهش زیبایی رو هدیه کنیم. اگه از زشتی خودتون رنج می برید، اشکالی نداره؛ من رو ببرید توی جمعتون، تا جمعتون زیبا به نظر برسه :)

****************

ساحل چیزای خاص و منحصر به فردی داره که آدم رو جذب خودش میکنه. از  راه رفتن روی ماسه ها گرفته تا صدای دریا و آب بازی توی دریا و اون صدفای خوشگل و ریز که کلی ساحل رو قشنگ و زیبا میکنن. چقدر خدا توی این آفریده اش از خودت دقت به خرج داده و سلیقه به خرج داده. واقعا گاهی وقتا که به این جور چیزا فکر میکنی، بزرگی خدا رو ناخودآگاه درک میکنی.

****************

وقتی که با عشقت میری کنار دریا و نمیدونی که توی اون موقعیت چی بهش هدیه بدی، از همون چیزای ساده داخل ساحل استفاده کنن. مثلا از اون صدفای خوشگلی که توی اونجا وجود دارن. این چیزای ساده در نوع خودشون خیلی خاص و منحصر به فردن و خیلی زیبا هم هستن و میتونن تاثیر خوبی رو طرف مقابلت بزارن.

متن راجب صدف و ساحل دریا

من برای تو مثل صدفم و تو برای من مثل اون مرواریدی هستی که داخل صدف هست. من همه جوره ازت مراقبت میکنم و نمیزارم که خدای نکرده به بیرون از صدفم بیفتی. تو ارزشت برای من به اندازه ی دقیقا همون مرواریده. اگه مروارید از دست بره، دیگه صدف هم ارزش آن چنانی نداره. واقعیتش رو بخوای، من بدون تو خودم رو خیلی بی ارزش میدونم و احساس میکنم که فقط با تو بودنم هست که به من ارزش میده. دقیقا مثل قضیه ی صدف و مروارید. دوستت دارم.


در ادامه حتما ببینید :

جملات ناب و زیبا درباره ی دریا

عکس نوشته دل به دریا زدن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...