متن عاشقانه برای معذرت خواهی از همسر

به خاطر اشتباهاتی که در رابطه به وجود آمده، هر دو طرف باید یکدیگر را ببخشند و دوباره در صورت امکان وارد رابطه شوند. طرفین هیچوقت نباید منتظر معذرت خواهی طرف مقابل باشند و هر کدام باید به نوعی به خاطر اینکه از رابطه خارج شده اند از طرف مقابلشان معذرت خواهی کنند.

در این مطلب قصد داریم که برایتان متن هایی زیبا درباره معذرت خواهی از همسر تهیه کنیم که زمانی که با همسرتان مشکلی دارید و یا مسئله ای ناراحت کننده بین شما به وجود آمده، می توانید از آنها استفاده کنید. آنها را به خوبی مطالعه کنید و هر کدام که مناسب تان است را انتخاب نمایید.

متن درباره معذرت خواهی از همسر

نگاه نگرانت رو به پای وابسته بودنت به خودم تصور کردم. نمیدونی که سرمای این بیرون چقدر زیاده؛ وجود منو همون نگاه مهربون و پر از نورانیت گرم می کرد که الان دیگه وجود نداره، دارم احساس می کنم که چقدر تنهام. کاش میشد همو ببخشیم، کاش میشد دوباره از نو آتش عشق رو بین خودمون روشن کنیم.

〰*〰*〰*

دست عشقت رو به سمت من دراز کردی، احساس کردم که به من وابسته ای؛ احساس کردم که جز من نمیتونی با کس دیگه ای باشی؛ اما چه بد. من خیلی کم انسان ها رو می شناختم و از اون کمتر همسر خودم رو. نمیدونستم که صدها دست عشق چشم انتظارن که دست عشق تو به من کوتاه بشه که اونا دستشون رو دراز کنن. خواستم بگم که به این صدها دست عشق، یک دست دیگه هم اضافه شده که اون ماله منه. امیدوارم که دوباره بگیریش تا دست در دست هم یک زندگی عاشقانه رو بنا کنیم.

〰*〰*〰*

بعضی وقتا سختیا و مشکلات خیلی روی آدم فشار میاره. آدم باید خیلی ضعیف باشه که این فشار رو روی خانواده اش خالی کنه و الان من میخوام بهت بگم که اون آدم ضعیف دقیقا خود من بودم. خود من بودم که توانایی حل مشکلات رو نداشتم، توانایی رو به رو شدن با اونها رو نداشتم و به خاطر همین تمام این مسائل رو سر خانواده ام و تو خالی می کردم. الان هم از تو نمی تونم اونقدر که باید درخواست بخشش کنم! چون خودم از گناهی که کردم مطلع ام. اما ازت می خوام که بزرگواری کنی، بزرگی تو توی ظلمی که من بهت میکردم خودشو خیلی نشون می داد، این بار رو هم بزرگی کن و بگذر از خطایی که کردم.

〰*〰*〰*

کاش به جای اینکه توی رابطه ی خودمون دنبال مقصر بودیم، بیشتر دنبال راه حل بودیم. من نمیخوام الانم همون کار قبل رو بکنم و دنبال مقصر بگردم؛ ولی توی این وضعیتی که به وجود اومده، هر دوی ما تو حدودی چه زیاد و چه کم نقش داریم. بیا حداقل همین یک بار رو به خاطر عشقی که بینمون بود، جور دیگه ای عمل کنیم؛ بیا همین یک بار رو برای عشق شکست خورده ای که داریم، دنبال راه حل باشیم نه مقصر.

〰*〰*〰*

من نمیخوام هرگز پایان این عشق برسه. عشقی که در بین من و تو جریان داشته، جریان زندگی من بود. اگر این جریان عشق به پایان برسه، حتم دارم که زندگی منم به پایان میرسه. اگه نمیخوای که روح یک انسان رو با این کار بکشی، دوباره برگرد. این بار برگرد تا بتونیم جریان این عشق رو اینقدر زیاد کنیم که زندگیمون رو به یک زندگی رویایی تبدیل کنه.

〰*〰*〰*

مقصر این جدایی هر کی که بود، دیگه الان به کار ما نمیاد. اون مقصر الان به تنهایی نمیتونه این عشق رو از نو بسازه، اون مقصر به تنهایی نمیتونه دوباره پایه های زندگی رو از نو بنا کنه و اون مقصر بدون طرف مقابلش هیچ کاری از دستش بر نمیاد. بیا توی زندگی کوتاهی که داریم، به جای اینکه دنبال مقصر باشیم، زندگی عاشقانه خودمون رو از نو بسازیم. باور کن که عشق من و تو بی مثال میشه، وقتی که دنبال مقصر نباشیم.

〰*〰*〰*

دل و قلب من هیچوقت از سنگ نبوده و نیست؛ باور کن که گاهی منم دلتنگ تو میشم، گاهی دوست دارم که پیش تو باشم و گاهی میخوام که در آغوش محبت تو آروم بگیرم. اون کسی که قبلا بودم و اون کسی که موجب آزار و اذیت تو شد، سنگ دلش الان خورد شده؛ اون سنگ تبدیل به یک برکه شده که آب عشق در اون می جوشه. کاش بیای و از اون آب بنوشی. این بار مطمئن باش که این برکه برای همیشه قدردان تو هست.

〰*〰*〰*

هیچوقت احساس نکردم که معذرت خواهی کردنم از تو باعث کوچیک شدنم میشه. من اشتباه کردم و این اشتباه مهلک باعث شده که بهترین کسم در زندگی از من برنجه. برای همین از تو عذر میخوام. نگو اگه ببخشمش خودم رو کوچک کردم! چون اگه بخشش کوچک شدن بود، خدا اینقدر نمی بخشید. این بار رو در حق عشقمون خدایی کن تا دوباره زندگی عاشقانه مون رو از سر بگیریم.

گلچبن جملات کوتاه و زیبا برای عذرخواهی از همسر

عشق تنها از سه حرف تشکیل شده، اما حس من به تو از بی نهایت حرف تشکیل شده. عشق به تنهایی نمیتونه احساس من به تو رو تعبیر کنه و اسم خودش رو روی احساس من بزاره. به خاطر این احساسی که به تو دارم، من رو ببخش. باور کن که تک تک حرف های اون احساس رو برات معنی میکنم، زمانی که من رو بخشیدی.

〰*〰*〰*

توی زندگیم باش؛ تبدیل به یک بهونه بشو برای ادامه ی زندگی کسالت باری که دارم. آره زندگی من کسالت بار شده؛ چون از وقتی که تو رفتی، دیگه دلیلی برای اون شور و شوق قبلیم وجود نداره. بیا تبدیل به یک شور و شوق شو و زندگی من رو از این کسالت نجات بده. بیا و تبدیل به یک شور و شوق شو تا زندگی هر دو مون معنای تازه ای به خودش بگیره.

〰*〰*〰*

عشق تو توی زندگیمون خیلی می درخشید؛ درخشش این عشق رو من ندیدم. عشق تو توی زندگیمون خیلی می جوشید و جوشش این عشق رو هم من ندیدم. من رو بخشش که هر بار که خواستی عشقت رو به من نشون بدی، به بهونه ای اون رو ندیدم. الان تمام درخشش و جوشش عشقم رو نثار تو میکنم تا دوباره برگردی. دیگه ازت توقع اون عشق قبلی رو ندارم، ولی حداقل باش. به خاطر چشمام عشقت رو ندیدن، من رو ببخش.

〰*〰*〰*

تو به پای عشقمون و به پای زندگیمون نشستی و من فکر کردم که دیگه برای همیشه دارمت. من رو ببخش که به جای اینکه با تو و در کنار تو به پای عشقمون بشینم، جای دیگه ای نشستم. به خاطر این اتفاق من رو ببخش. الان این رو بهت میگم تا بهت بفهمونم که حاضرم تا ابد با تو و در کنار تو به پای این عشق بشینم.

〰*〰*〰*

برای بزرگی قلبت، با هر بار دلی که ازت شکستم، به روم نیاوردی. چقدر این دل بزرگ بود! دل من در مقابل دل تو خیلی کوچیکه و اصلا قابل مقایسه نیست. من با اولین اتفاق، دلم شکست و اون رو به روت آوردم. من رو ببخش! حاضرم تاوان تمام دل شکستن هام رو بدم. این بار هم بزرگی قلبت رو نشونم بده و این بار هم اگه میشه نادیده بگیر و ببخش. مطمئن باش که تا ابد، قدردان این بزرگواریت خواهم بود.

〰*〰*〰*

اگه بهت بدی کردم، اگه در حقت جفا کردم، اگه نادیده ات گرفتم و اگه عشقم رو به پات نریختم، الان اینجام که به خاطر همه ی اونها بهت بگم که من رو ببخش. من رو ببخش که نفهمیدم، من رو ببخش که چشمام بسته بود و عشقمون رو ندیدم، من رو ببخش که فکر کردم برای همیشه دارمت و هر جور که خواستم رفتار کردم.

〰*〰*〰*

با نبودنت، چراغ قلب من خاموش شده. فکر میکردم که این چراغ گارانتی مادام العمر داره و برای همیشه روشنه. اما همینکه رفتی و اون خاموش شد، به اشتباه خودم پی بردم. الان اینجام که ازت بخوام دوباره اون چراغ رو روشن کنی. میخوام بهت بگم که نور اون چراغ ارتباطی مستقیمی به میزان عشق تو به من داره. اگر نمیتونی مثل قبل باهام باشی، باشه اشکالی نداره؛ اما فقط به قدری باش که قلب من از نبودن نور عشق تو نشکنه.

〰*〰*〰*

میدونم که داری زجر میکشی، میدونم که تو هم مثل من ناراحتی و میدونم که آرامش قبل رو نداری. به خاطر همه ی اینا اومدم که ازت معذرت خواهی کنم. من رو ببخش و از من بگذر؛ نه برای اینکه من به آرامش برسم، بلکه به خاطر اینکه خودت آرامش رو احساس کنی. باور کن که آرامشی که توی بخشش هست، هیچوقت توی کینه نیست. تمام بدی هایی که در حقت کردم، روز به روز مثل فیلم جلوی چشمام تکرار میشه، من نمیتونم اون اتفاقات رو عوض کنم، اما میتونم جبرانشون کنم. با بخششت، فرصت جبران بهم بده.

〰*〰*〰*

چی میشد که در مقابل دریای پر آب عشق من، حداقل تو یک برکه ی پر آب عشق داشتی؛ اما میدونم که آب همون برکه هم خشک شده. الان حاضرم تمام این دریا رو به تو بدم، تمام اون رو با همه ی تلاطم هایی که داره. بیا و از آب دریای عشق من، همون برکه ی کوچیک عشقت رو دوباره پر آب کن. این رو بدون که دیگه هیچوقت نمیزارم اون برکه بی آب بشه! البته اگر تو این اجازه رو به من بدی.

〰*〰*〰*

یکی از خصلت های بد من اینه که در مقابل کسی که دوستش دارم، خیلی ضعیف میشم. الان هم دقیقا در مقابل تو تبدیل به ضعیف ترین موجودی شدم که میشناسم. بیا و این موجود ضعیف رو ببخش. بدون تو خیلی احساس شکست میکنم، انگار که شکست خورده ترین آدم روی کره ی زمینم. در حق این موجود ضعیف بزرگواری کن و اون رو ببخش.

〰*〰*〰*

قهر کردن کار بچه هاست، اما چه کار کنیم که توی وجود همه ی ما آدم بزرگا، یک بچه هست که مدام شیطنت میکنه و مدام خودش رو بروز میده. الان خیلی وقتی که بچه های وجود من و تو دارن برای رابطمون تصمیم میگرن. بیا جلوشون رو بگیریم و بیشتر از این نزاریم که به رابطمون آسیب وارد کنن. بیا اول از همه اون بچه ها رو با هم آشتی بدیم و بعد عشقمون رو دوباره از نو بسازیم.

〰*〰*〰*

کاش میشد که ذره ای به اندازه ای که من تو رو دوست دارم، تو هم منو دوست میداشتی؛ کاش میشد یک ذره از آتش عشقی که دارم و در وجودم هست رو وجود تو هم داشت. میدونی چطوری میتونی این آتش رو به وجود بیاری؟ با بخشیدن من! من رو ببخش تا بهت نشون بدم که تموم اون آتشی که توی شعله گرفته، فقط و فقط به خاطر عشق تو بوده و بس. من رو ببخش تا فرصت جبران پیدا کنم که این آتش در وجود تو هم شکل بگیره.

〰*〰*〰*

میدونی الان چطور با نبودنت دارم کنار میام؟ تو رو توی رویاهام تصور میکنم. تمام اشتباهاتی که در حقت کردم رو دارم با رویاپردازی جبران میکنم. الان دیگه کاملا بلدت شدم. میدونم که از چی خوشت میاد و از چی بدت میاد! میدونم که چی ناراحتت میکنه و چی خوشحالت میکنه. من رو ببخش که توی زندگی واقعیمون نتونستم اینها رو بفهمم؛ من رو ببخشش که از طریق رویا پردازی تونستم درکت کنم.

〰*〰*〰*

لیاقت عشق پاک تو رو هیچ کسی توی این دنیا نداره. من احساس میکردم که لیاقت این عشق رو دارم، اما بعد از دیدن بزرگی قلب تو، فهمیدم که نه، اشتباه میکردم! اتفاقا یکی از بی لیاقت ترین آدما خود من هستم. الانم اومدم عذرخواهی کنم؛ به خاطر تمام کارایی که کردم و به خاطر اون قلب بزرگت که شکست. من هیچوقت لایق نبودم و نخواهم بود. اما میخوام که قلب شکستت رو دوباره ترمیم کنم و فکر میکنم که این بار بتونم از عهده اش بر بیام. امیدوارم که این اجازه رو به من بدی.

〰*〰*〰*

بهت خیلی بدی کردم. الان که دارم بدی هام رو به یاد میارم، میبینم که تو چه شخصیت بزرگی داشتی که هیچوقت از اون بدی هایی که در حقت کردم، دم نزدی و همیشه و در همه حال کنارم بودی و از عشقمون مراقبت میکردی. میخوام که دوباره هم همون کار رو بکنی و از عشقمون مراقبت کنی. میدونم که دیگه عشقی نمونده، واسه همین ازت خواستم که دوباره با هم این عشق رو بسازیم و بعد دوتایی با هم از چیزی که ساختیم مراقبت کنیم.

〰*〰*〰*

من عادت ندارم که متن عاشقانه ای برای کسی بنویسم یا بفرستم؛ تو خودت میدونی که من ساده تر از تمام این حرفام که بخوام همچین کاری بکنم. اما این رو بدون که با تمام این سادگی ها، عاشقت هستم. این عشق رو نمیتونم توی کلمات توصیف کنم. افسوس که این عشق در حال از بین رفتنه. اگه میشه بیا تا با هم دوباره اون عشق رو از نو بسازیم. اگر که بری و عشقم رو نادیده بگیری، این آدم ساده دیگه نمیتونه عاشق هیچ کس دیگه ای بشه. چون اون یک بار برای همیشه عاشق شده و عشقش فقط و فقط تو بودی.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته های معذرت میخوام برای پروفایل

متن های ناب و زیبا درباره عشق به همسر (2)

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

شعر عاشقانه برای همسر، اشعار زیبا برای خانومم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...