متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم

گاهی در فراز و نشیب های زندگی اتفاقاتی پیش می آید که باید با دقت همسران مدیریت شوند، آن هم مدیریتی عاشقانه، تا خدشه ای در محبت طرفین ایجاد نشود و زندگی آن ها همچنان با صمیمیت و عشقی دو چندان پیش برود؛ اتفاقاتی مثل دوری همسران از یکدیگر. به همین منظور چندین متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم تقدیم نگاه عاشق تان می شود.

مدیریت عاشقانه ی همسران

پس از ازدواج آنچه که همسران بیش تر از هر چیز در زندگی مشترک شان مایل به داشتن آن هستند، یک زندگی آرام و بی دغدغه در کنار یکدیگر است، یک زندگی مملو از عشق و مهربانی، یک عشق و مهربانی دو طرفه که هر روز هم نسبت به روز پیش بیش تر و بیش تر می شود و دوست دارند که هیچ گاه حتی به قدر ذره ای از شور آن کم نشود، اما گاهی در فراز و نشیب های زندگی اتفاقاتی پیش می آید که باید با دقت همسران مدیریت شوند، آن هم مدیریتی عاشقانه، تا خدشه ای در محبت طرفین ایجاد نشود و زندگی آن ها همچنان رو به تعالی مادی و معنوی، با صمیمیت و عشقی دو چندان پیش برود؛ اتفاقاتی مثل دوری همسران از یکدیگر.

در این مواقع در کنار تمامی دلتنگی ها و ابراز آن به یکدیگر، یکی از چاشنی های خوش طعم زندگی فرستادن متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم می تواند باشد، با این متن هایی که صادقانه و عاشقانه نوشته می شوند، همسران هم از ادبیات این متن ها لذت می برند، هم از ابراز محبت های عاشقانه غرق عشق می شوند و هم آرامشی به دست می آورند از جنس داشتن یک پناه و پشتیبان، هرچند در راهی دور، به همین منظور چندین متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم تقدیم نگاه عاشق تان می شود تا اگر یگانه همسر عزیزی را در راه دور دارید، عشق تان را از همین راه دور در قالب واژه هایی خاص برایش ارسال نمایید، و قلب هر دوی شما لبریز از انرژی و هیجان شود.

عکس نوشته دوستت دارم از راه دور + متن

نمونه متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم

1- اهمیت طول راهی که بین من و توست فقط به اندازه ی دلتنگی های لحظه به لحظه ام برایم مهم است و دیگر این طول زیاد هیچ مفهومی برایم ندارد، راستش را بخواهی من فقط با مفهوم عمق آشنایی دارم؛ چراکه از اعماق وجودم دوستت دارم عزیزم.

******************

2- هرچند که به ضرورت روزگار کیلومترها بین من و تو فاصله افتاده است، اما به ضرورت سلامت دل و جان مان، و به ضرورتی که دوست دارم وجود داشته باشد، ذره ای از محبت تو در دلم کم نشده است و از همین راه دور دوستت دارم، با هر تکرار این عبارت وجودم لبریز از انرژی می شود و زندگی ام مالامال از حس بودنت.

******************

3- از من دور هستی و دلتنگت می شوم، اما لحظات سنگین دلتنگی ام را با خاطرات قشنگی که از راه دور و نزدیک برایم می آفرینی سبک می کنم. خیلی دوستت دارم مهربان همسر خاطره سازم. چه شیرین است لحظه ای که در کنارم باشی و چشم در چشم مهربانت باز هم صادقانه بگویم دوستت دارم.

******************

4- دلتنگی های لحظه به لحظه ی نبودنت در کنارم را با مهربانی های پی در پی ات به دست فراموشی می سپارم، دوستت دارم که از راه دور هم در کنارم هستی و گرمای وجودت را حس می کنم. کاش به زودی در کنار هم گرم زندگی کردن شویم، بی آن که هیچ فاصله ای بتواند نگاه مان را از هم دور سازد.

******************

5- دوری راه شاید بهانه ای است برای این که بیش تر بگویم دوستت دارم، تا بیش تر دلتنگی دوری ات را از یاد ببرم و یاد شیرینت را ای شیرین ترین قسمت زندگی ام، مدام در خاطرم زنده کنم.

******************

6- نمی دانم چند متر و یا چند کیلومتر طول مسیری است که من و تو را از هم دور کرده است، ولی خوب می دانم که عمق علاقه ام به تو خیلی بیش تر از این مقدار است. ده ها، صدها و هزارها برابر، از اعماق وجودم دوستت دارم.

عکس پروفایل دوستت دارم از راه دور

7- شاید واژه ها در مقابل ابراز علاقه ام به تو از این راه دور کم بیاورند، اما چاره ای نیست؛ چراکه جز واژه ها نمی توانند به تو بگویند که دوستت دارم، ولی به خاطر داشته باش که خیلی دوستت دارم، خیلی بیش تر از توان واژه ها برای انتقال معنی این عبارت دوست داشتنی.

******************

8- همیشه فکر می کردم که «دوستت دارم» زیباترین عبارت می باشد و معنای آن فقط همین است: «دوستت دارم».

اما حالا که کیلومترها دورتر از من هستی و بیش تر از پیش بودنت را در وجودم حس می کنم و این راه دور هم نتوانسته است اندکی بین ما فاصله ایجاد کند، متوجه شده ام که «دوستت دارم» تنها یک عبارت با یک معنای ساده نیست، خیلی زیباست ولی در عین زیبایی پر از گفته هایی که به نوشتن نمی آیند.

«دوستت دارم» چکیده ای از یک دنیا حرف عاشقانه است با تویی که از صمیم قلب دوستت دارد، عزیزترینم.

******************

9- ثانیه به ثانیه ای که از لحظه ی جدا شدن مان می گذرد، سال ها و سال ها برای من تمام می شود ولی همچنان در کنارم وجود نازنینت را حس می کنم؛ چراکه همیشه لبریز از مهر و محبتی گرم هستی و این چنین است که گرمای وجودت همیشه در جای جای خانه ی دوست داشتنی مان حس می شود.

دوستت دارم، به اندازه ی تمام لحظاتی که به یادت نفس می کشم و دلتنگی نبودنت را با خاطرات شیرینی که در کنارم بودی سر می کنم، به امید روزی که دوباره در کنار هم و در زیر یک سقف، خاطرات عاشقانه های مان را بارها و بارها بسازیم.

******************

10- هر بار که از آن راه دور به من می گویی «دوستت دارم»، و از گوشه ی پنهانی نگاه مهربانت شبنمی از اشک خیلی مخفیانه سرک می کشد، در عین حال که دلتنگی نبودنت قلبم را می فشارد، اما لبریز از انرژی و نشاطی عجیب می شوم، تا حدی که می توانم یک دیوان کامل چند صد صفحه ای از «دوستت دارم» بنویسم. دوستت دارم عزیز مهربانم.

******************

11- انگار که شنیدن «دوستت دارم» از زبانت از این راه دور، یک رنگین کمان زیبایی از وجود پر از نشاط تو را برای من تداعی می کند، که اگر وجود مهربان و صادق تو نبود، تمامی رنگین کمان های دنیا برای من بی رنگ و بدون هیچ جلوه ای در آسمان بیهوده جا خوش کرده بودند. «دوستت دارم» زیبایی بخش دوست داشتنی دنیای من.

******************

12- آن قدر با معرفتی که دور بودنت اصلا توانایی دور کردن ما را از هم نخواهد داشت، آن قدر صادقی که فاصله ی بین مان هرگز قادر نخواهد بود تردیدی برای عشق میان من و تو ایجاد کند، آن قدر گرم می گویی «دوستت دارم» که انگار در کنارم نشسته ای و ....

دوستت دارم به اندازه ای که با اعماق وجودم تمام لحظه هایم را در نبودن تو ولی با حس واقعی بودنت در کنارم سر می کنم.

******************

13- خدایی را دوست دارم که تو همسر دوست داشتنی را قسمت من کرد و هر دوی ما را لبریز از عشق یکدیگر نمود، از همین خدای مهربان می خواهم که به زودی زود این همه دوری تمام شود و هر دوی ما در کنار یکدیگر به پاس لطف خدای مهربان و بزرگ این جهان هستی، یکدیگر را بیش تر از قبل دوست بداریم. دوستت دارم، هدیه ی ممتاز خداوند مهربانم.

******************

14- وقتی در جواب «دوستت دارم» به تو گفتم «من هم دوستت دارم» اصلا یک تعارف بی معنی نبود، من تو را هر کجا که باشی، در دورترین جای این دنیا و یا در کنارم و در خانه ی دوست داشتنی مان، با دل و جان خویش دوستت دارم.

من هم دوستت دارم ولی خیلی بیش تر از آن چه که حتی فکرش را بکنی، آن چنان که گاهی خودم را فراموش می کنم و فقط یاد تو در تمام وجودم جا خوش می کند و با تو یگانه می شوم؛ یگانه ای که بسیار دوست داشتنی است.

******************

15- خیلی دور شده ای ولی عجیب با نقطه نقطه ی وجودم جور شده ای، کاملا مثل دو تکه ی پازل که با هم تکمیل شده ایم، حتما دوباره در کنار هم خواهیم بود و امیدوارم آن روز خیلی زود برسد، ولی این دوری راه به هیچ وجه نمی تواند پازل کامل وجود ما را بر هم بزند؛ چرا که آنچه ما را به هم پیوند داده است، جنسش عشق است که سخت پر قدرت است و برای من و تو ماندگار. دوستت دارم نیمه ی باارزش وجود من.

******************

16- حتما بارها و بارها به سادگی از نگاهم خوانده ای که دوستت دارم، خیلی هم دوستت دارم ولی حالا که از من دور شده ای و نگاهم را فقط از پشت وسیله هایی خشک و بی روح به عنوان یک تصویر می بینی، دوست دارم که بگویم، حرف نگاهم را کاملا درست متوجه شده ای، دوستت دارم، خیلی زیاد دوستت دارم و منتظرم که زودتر در کنار یکدیگر باشیم، تا هم نگاهت کنم و با نگاهم به تو بگویم دوستت دارم و هم با زبانم. با همه ی وجودم دوستت دارم.

نکته ی مهم درباره ی متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم

هیچ گاه در زمان نوشتن متن برای همسرتان که در جایی دور از شما می باشد، آه و ناله سر ندهید و از زمین و زمان و آدم ها گلایه نکنید، با این کارها نه تنها درجه ی عشق بین خود و همسرتان را بالا نبرده اید، که در واقع عشق را کم کم نابود می کنید و همسرتان را در راه دور کلافه. اطمینان داشته باشید که با این کارها، اصلا همسرتان نه انتظار تماس شما را می کشد و نه انتظار رسیدن متن های پر از گلایه و آه و فغان تان را.

پس فقط در تمام متن ها دلش را شاد کنید و به او نشان بدهید، در عین حال که جایش در کنارتان خالی است، اما ذره ای از محبت بین تان کم نشده است و بی صبرانه منتظر حضورش در کنارتان هستید.

لحظه لحظه های تان مملو از عشق

نویسنده : محبوبه عباسی


در ادامه ببینید :

عکس نوشته بفهم دوستت داره برای پروفایل

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

دوستت دارم به زبان های مختلف


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...