متن برای مریضی خواهر

خواهر نعمتی است که خداوند به زندگی ما بخشیده است. اینک این نعمت و گوهر الهی از ما سلب شده است. بیماری بر وی غلبه نموده است و او را راهی بیمارستان کرده تا صفا و صمیمیت خانواده را یکجا با خود بدانجا برد. از همه شما سروران گرامی می خواهم برای سلامتی و بهبودی مریضی خواهرم دعا کنید تا از وجود دوباره او در زندگی بهره مند گردیم.

خواهر که داشته باشی بهتر می دانی و می فهمی که زندگی چه رنگ و بوی زیبایی می تواند به خود بگیرد. خواهر عزیزم که بیماری ات سبب شده است مدت مدیدی بوی عطر پیراهنت را در این خانه استشمام نکنم؛ از خداوند منان شفای عاجل تو را خواستارم.

******************

همیشه وجود خواهری همچون تو نعمتی بوده است که خدای را به پاس ارزانی داشتن این نعمت بزرگ سپاسگزاری نموده ام. حال که بر بستر بیماری هستی؛ انگار چیزی از وجودم کاسته شده است که در قلب تو جای دارد.

******************

خواهر عزیز و بزرگورام، ای کسی که همیشه با بازیگوشی های دوران کودکی در کنار من بوده ای و با همدیگر پا به این عرصه زندگی گذاشته ایم، چقدر دوری تو سخت است و چقدر جای خالی تو در این خانه به خوبی حس می شود، نمی دانم چطور و چگونه این بیماری بر وجودت نهادینه گشته است، ولی می دانم که باز هم صحیح و سالم از تخت بیمارستان رها شده و به خانه خویش باز خواهی گشت.

******************

خواهر عزیزم، تمام شور و شعف و احساسات دخترانه ات را با بیماری ات از این خانه با خود بردی و اینک خانه را سکوتی عجیب در بر گرفته است. حال هیچ کدام از ما خوش نیست. ان شاءالله به حق آقا امام زمان شفا خواهی یافت و باز هم رنگ و لعابی نو به این زندگی خواهی بخشید.


حتما ببینید :

آلبوم عکس نوشته های عشق به خواهر (3)


زندگی در کنار خانواده و دوست شدن با خواهر صمیمی خود یک صفا و صمیمیتی دارد که در هیچ جای دنیا نمی توان همچون آن را به عینه دید. خواهر عزیز و دوست داشتنی من اینک دور از ما و در بستر بیماری جای خوش نموده است؛ شما را به حق هر کسی که دوست می دارید؛ عاجزانه و ملتمسانه سوگند یاد می کنم که برای سلامتی خواهرم دعا کنید.

******************

خواهر که نباشد، انگار زندگی یک چیزی کم دارد و نمی توان به خوبی گذشته زندگی را از سر گرفت. خواهر عزیز و مهربانم نمی دانم که چرا تقدیر این بار یقه تو را گرفت و این گونه تو را بیمار و ناتوان بر گوشه ای از بیمارستان نهاده است؛ برای سلامتی خواهر عزیزم هزار صلوات نذر کرده ام و از شما می خواهم من را در این راه همیاری کنید و با ذکر صلوات، سلامتی او را از خداوند منان بخواهید.

******************

خواهر عزیزم؛ ای کسی که با تمام کل کل ها و قهر و دعواهای خواهر و برادری باز هم دوست داشتنی و شیرین هستی. بیماری ات باعث گشته تا چند صباحی تو را در خانه نبینیم. همه ما دلمان برای همان روزهای دور هم بودن تنگ شده است. برخیز و بیا و باز هم به زندگی ما رونق ببخش.

******************

همراه و همسفر همیشگی من، خواهر عزیز و دلسوز من؛ ای کسی که همیشه به من و زندگی ام بی هیچ منتی توجه و اهتمام داشته ای، داغ دوری تو در این خانه آنقدر روان ما را پریشان خاطر نموده است که برای شفا یافتن تو دست به گریبان هر راه و چاره ای شده ایم تا باز هم بتوانیم از وجود گرما بخشت بهره مند گردیم.

******************

خواهر عزیزم ای کسی که بهترین همراز و همراه و مونس من در زندگی بوده و هستی تو را چه شده است که اینک بر بستر بیمارستان آرام گرفته ای، من بی تو با کی درد و دل کنم؟ این آلام درونی خویش را با چه کسی در میان بگذارم؟ چه کسی است که همانند تو می تواند همراه و مونس من در زندگی باشد؟ من نمی توانم حتی لحظه ای در دوری تو زندگی را تصور کنم. آنقدر برای سلامتی ات دعا و راز و نیاز می کنم تا سرانجام سلامتی ات را از خداوند مهربان باز ستانم.

******************

همه با هم برای سلامتی و بهبودی روند بیماری خواهرم دعا کنید. بلکه دعا  و راز و نیازهای شما عزیزان گیرا باشد و لطف و مرحمت خداوندی شامل حال زندگی ما باشد. خواهر من آنقدر قوی و تنومند نیست که بتواند این رنج بیماری را تنهایی تحمل کند. پس از شما خواهش می کنم و عاجزانه تقاضا دارم که برای خلاص شدنش از این بیماری لاعلاج دعا کنید تا آن را شکست داده و سالم و سرحال به خانه باز گردد.


مطلب پیشنهادی :

مجموعه متن انگلیسی درباره ی خواهر با ترجمه ی فارسی


خدایا شر این بیماری و مریضی را برای همیشه از سر خواهر عزیزم دور کن و لباس عافیت بر تن وی کن تا بتواند ادامه زندگی خویش را امیدوارانه و به دور از هر گونه نومیدی و فکر و خیال منفی و آزار دهنده از سر بگیرد.

******************

خواهر عزیز و بازیگوش من؛ گُل بابا، عزیز دردونه مادر، مدتی است که دیگر این واژه های احساسی را از پدر و مادرم نمی شنوم چرا که تو از این خانه رخت بربسته ای و راهی بیمارستان شده ای؛ خانه را غم عجیبی دربر گرفته است. هیچ خبری از گُل بابا و عزیز دردونه مادر نیست. با بیماری ات تمام این واژه های احساسی را در خانه مان منسوخ کرده ای. برگرد و باز هم احساسات خانه ما را به اوج خود رسان. وقتی بودی، انگار مشکلات کمتر بود. همه چیز روال و زندگی ایده آل بود. حالا که مدتی نیستی همه چیز درهم برهم است و هیچ خبری از نظم و انضباط خانه نیست.

******************

وجود خواهر در زندگی هر کسی یک موهبت الهی است که خداوند ارزانی خانواده ها گردانده است. بیماری و انواع مریضی ها اینک زنگ در خانه ما را زده است و خواهر عزیز من را از من و خانواد هام، خیلی راحت بازستانده است. تنها پزشکان و دعاهای گیرای شماست که می تواند این بیماری را در نهاد وی ویران سازد و سلامتی خواهرم را تضمین نماید.

******************

اللهم أشف کل المریض این دعا را دیوانه وار روزانه بارها و بارها تکرار می کنم و چهره و تصویر تو را در برابرم می آورم. خواهر عزیزم که مریض  و ناتوان گشته ای؛ بدان که خداوند منان و ایزد یکتا آتیش این غم را خاموش گردانده و سلامتی و شفای عاجل تو را ارزانی خانواده ما خواهد داشت.

******************

خدایا بارپروردگارا از سویدای دل و از عمق دل و جان تو را سوگند یاد می کنم که بیماری و درد و رنج نهفته در جسم و جان خواهرم را ریشه کن سازی و او را صحیح و سالم به خانه ما بازگردانی.

******************

خواهر عزیزم الهی من به فدای آن قلب پاک و معصومت شوم، چقدر دلم برایت تنگ شده استو حال همه ما در فراغ تو پریشان خاطر است. برگرد و این بیماری را از میان بردار. خداوند افراد مومن و با تقوایی همچون تو را دوست دارد. از وی عاجزانه تقاضای شفا یافتن و بهبود روند بیماری تو کرده ام و می دانم که این دعاها تأثیر خود را می گذارند.

******************

گلخانه با گل هایش قشنگ است و آغوش گرم خانواده با گل هایی همچون خواهر من مزین و زیبا خواهند بود. گل گلخانه زندگی ما که این پژمرده شده ای؛ خواهر عزیزم که بیماری بر تو غلبه کرده است و تو را از پای درآورده است، مبادا فکر کنی که تو تنهایی. ما همیشه و تا ابد پشت تو خواهیم ایستاد و برای بهبود بیماری و شفا یافتن تو دست به هر عملی خواهیم داد تا باز هم بوی خوش و طراوت زندگی را به خانه ما با خود حمل نمایی.

******************

زندگی در کنار خواهری همچون تو زیباست. ای خواهر مهربانم که چند صباحی است تو را نه در خانه بلکه بر تخت بیمارستان معصومانه می بینیم، کی می شود که از این بیماری رها شده و دوباره به آغوش گرم خانواده ات برگردی؟ نمی دانم فقط می دانم که همیشه لطف و کرم خداوندی بالای سر خانواده ما بوده است و الان هم از پروردگار هستی شفای تو را خواستارم.


شاید علاقمند باشید :

مجموعه شعرهای زیبا درباره ی مرگ خواهر


خواهر مهربانم من نیز همچون مادرمان هر روز سر سجاده عشق شفای تو را از ایزد منان خواستاریم و می خواهیم که باز هم تو را شاد و شنگول مثل گذشته ها در این خانه ببینیم که چقدر خوش بود آن روزگاری که با همدیگر در حیاط خانه به مشغول بازی و سرگرمی خویش بودیم.

******************

روزگار بالاخره روز بد خود را شامل ما نیز گرداند و مروارید دریای عشق را از ما ربود. خواهرم تاج سرم چقدر این بیماری تو همه را درگیر خودش کرده است. این مدت که بر بستر بیماری بوده ای، رنگ زندگی تغییر کرده است. انگار زندگی دیگر به مانند گذشته شاد و خوش و خرم نیست. شادی بخش زندگی ما به زندگی خویش بازگرد.

******************

خواهر عزیزم از وقتی که بیماری تو تشدید گشته است و تو را راهی بیمارستان کرده است، رنگ و بوی آرزوهای ما همگی تغییر کرده است و همه با هم یک صدا آرزوی سلامتی تو را از خدا خواستاریم تا بلکه این دعاهای دسته جمعی ما جوابگو باشند و تو را از آن وضع نابه سامان برهاند و سلامتی تو را به ما ارزانی دارد.

******************

این روزها نه خبر برنده شدن در مسابقات ورزشی، نه جایزه بردن در قرعه کشی های مختلف، نه موفقیت در کنکور و درس و نه هیچ چیز دیگری من را خوشحال نخواهد ساخت. جنس آرزوهای من تغییر کرده است. این روزها فقط خبر خوش سلامتی و بهبودی تو ای خواهر عزیزم من و خانواده را خوشحال خواهد ساخت. شنیدن این خبر خوش را آرزو دارم.


همچنین ببینید :

آلبوم عکس نوشته های زیبا درباره ی خواهر 2019 جدید


خواهرم پاره تنم عزیزترینم؛ خبر بیماری ات چنان آتیش بر جگرم زده است که دیگر نای نفس کشیدن ندارم. خدا را بارها و بارها ندا قرار داده ام که تنها شفای تو را باری دیگر به ما ارزانی دارد تا این بار بتوانیم بهتر قدردان محبت های تو باشیم.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...