متن برای تولد بیست سالگی خودم + عکس نوشته

بیست سالگی همیشه برای دوران بچگیمان اوج بزرگی بود. همیشه گمان می کردیم اگر بیست ساله شویم دیگر تمام دنیا برای ماست و هیچ کم کسری نداریم. خصوصا در تولد بیست سالگی این احساس و غرور به اوج خود می رسید و گویی روی ابر ها سیر می کردیم. 

شاید بسیاری از شما در آستانه سن و تولد بیست سالگی خود قرار داشته باشید و با توجه به این حس سر مستی و غرور دوست داشته باشید تا جملاتی را تقدیم خود کنید. در این مطلب چندین عبارت زیبا تحت عنوان *متن برای تولد بیست سالگی خودم* آماده شده است که شاید خوشتان بیاید.

امروز بیست ساله شدم و امروز دقیقا دو دهه از زندگیم رو سپری کردم. راستش رو بخواید چیز زیادی از ده سال اول زندگیم نفهمیدم تنها چیزی که ازش یادمه بازی کردن و قهر و آشتی کردن هام با دوستام توی کوچه ست. اما همین که این دوران رو پشت سر گذاشتم و وارد ده یال دوم زندگیم شدم دیگه کم کم احساس بزرگی کردم و تو مسیر جدیدی قرار گرفتم. امروز که تولد بیست سالگیمه و وارد دهه ی سوم زندگیم میشم می خوام واسه لحظه لحظه ی زندگیم برنامه ریزی کنم تا در پایان راه وقتی به عقب نگاه کردم هیچ افسوس و حسرتی نداشته باشم.

" " " " "

امروز تولد بیست سالگیمه و دوستام واسم تولد گرفتن ولی بزارید یه چیزی رو اعتراف کنم اونم اینه که هنوز حس می کنم بچه ام و یه جورایی دوست ندارم این حس و حالو از دست بدم چون من کودکی و نوجوانی خیلی خوبی رو داشتم. این روزا همش فکر می کنم اون شورو اشتیاق بچگی تو درونم هست. دوست دارم بازی کنم، دوست دارم بالا و پایین بپرم و بیخیال همه چیز و همه کس بشم. اما خوب آدم نمیشه که به خودش دروغ بگه، چه بخوام و چه نخوام بیست سالگی رو تموم کردم و وارد مرحله جدیدی از زندگیم شدم. به هر حال وارد شدن به این فصل از زندگی اجتناب ناپذیره و باید قبول کنم که دیگه بزرگ شدم.

" " " " "

تولد بیست سالگیمه و حس میکنم زندگی جوره دیگه ای قشنگ ترشده. دارم سعی می کنم مثل آدم بزرگا فکر کنم و رفتار کنم. راستش کمی واسم سخته ولی به هر حال باید سعیه خودمو بکنم.

" " " " "

امروز تولد بیست سالگیمه، یعنی بیست ساله که من تو این دنیا زندگی می کنم و خداوند اجازه زنده بودن رو بهم داده. این روزها مدام به زندگیم تو این بیست سال فکر می کنم و می بینم که چقدر تغییر کردم. البته از سال های پیش روم هم کمی واهمه دارم اما این راهیه که باید رفت و اونو تجربه کرد. خوب هر چی که باشه امروز تولدمه و بهتره به چیزای خیلی بهتر و قشنگ تر فکر کنم. پس می گم تولدم مبارک.

" " " " "

 بیست سالگیم شروع شد و امروز رسما بیست سال از زندگیم رو پشت سر گذاشتم و وارد فصل جدیدی از زندگیم شدم. به زبون ساده تر وارد جمع بزرگ ترها شدم. از امروز دیگه همه فامیل و آشناها و دوستام منو یه آدم عاقل و بالغ میدونن پس باید تا می تونم ژست آدم بزرگا رو به خودم بگیرم و لی می ترسم نتونم مثل اونا رفتار کنم. اه خدایا کمکم کن.

" " " " "

امروز روز تولدمه و بیست ساله شدم. اگه با هاتون روراست باشم باید بگم یه خورده می ترسم چون نمی دونم دنیا ازاین به بعد چه خواب برام دیده و قراره چه چیزهایی رو تو مسیر زندگیم قرار بده. همیشه بیست سالگی برام خیلی دور و دست نیافتنی بود ولی امروز می بینم خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش رو می کردم از راه رسید و یقم رو چسپید.

" " " " "



کیک تولد 20 سالگی ، جملات کوتاه تولد بیست سالگیم


امروز بیست سالم شد و الان دقیقا دو دهه هست که توی این دنیا زندگی میکنم. تو دهه اول که واقعا چیزی از دنیا نمیفهمیدم و همش سرم تو بازیگوشی و بازی کردن بود اما توی دهه دوم به خیلی چیزا پی بردم و کم کم وارد مسیر زندگی شدم. توی دهه سوم زندگی میخوام که مسیرم رو کاملا بشناسم و درکش کنم و در اون قدم بذارم و خیلی چیزا رو برای خودم خلق کنم. نمیخوام که توی گمراهی باشم و میخوام دهه سوم زندگیم دهه ای باشه که هر سری بهش فکر میکنم به خودم افتخار کنم که توش تلاش کردم و زندگیم رو ساختم. این قول من توی تولد بیست سالگیم به خودمه.

متن تولد ۲۰ سالگی ، تولد بیست سالگیم مبارک

خوم عزیزم، امروز بیست ساله شدی، بهت تبریک میگم. تو قشنگ ترین موجود روی این کره خاکی هستی، تو قشنگ ترین آفریده خدا هستی، اصلا بگم که خدا مثل تو رو خلق نکرده. یادت باشه که همیشه خودت رو دوست داشته باشی و همیشه عاشق خودت باشی. من همیشه به تو احترام میذارم و همیشه تو رو در هر چیزی اولویت قرار میدم. خودم عزیزم، هیچ کسی از تو مهمتر نیست پس اینو یادت باشه و آویزه گوشت کن و همیشه برای خوشحالی و حال خوب خودت تلاش کن. تولدم مبارک.

متن زیبا برای تولد 20 سالگی ، متن برای تولد بیست سالگی خودم

تولد بیست سالگیمه ولی هنوز حسم یکنم که بچه ام، هنوز حس میکنم که اون شورو اشتیاق بچگی درونم از بین نرفته، دوست دارم بازی کنم، دوست دارم سرگرم بشم و دوست دارم بیخیال دنیا بشم. حس میکنم زندگی اینجوری قشنگ تره تا اینکه مثل آدم بزرگای دیگه بشم و کلا از حس و حال خوب زندگی فاصله بگیرم. بذار همه بگن که بچست و بذار همه بگن که این بزرگ نشده، اشکالی نداره، عوضش من از زندگیم لذت میبرم و این از همه چیز برام مهمتر و با اهمیت تره. الانم تولدم رو به خودم تبریک میگم و کلی حس خوب از خدا برای خودم میخوام.

تولد 20 سالگیم مبارک ، متن برای 20 سالگی

امروز تولد بیست سالگیمه، یعنی بیست ساله که از اون روزی که من به دنیا اومدم میگذره، بیست ساله از اون روزی که من نفس کشیدن رو شروع کردم میگذره و بیست ساله که از اون روزی که من چشمم به این دنیا افتاد میگذره. با خودم فکر میکنم که چه تجربه های مختلفی رو توی این بیست سال پشت سر گذروندم. هر چی بیشتر فکر میکنم میبینم که حتی بدترین اتفاقات هم موندگار نبودن و یه روزی از بین رفتن. اینا برای من توی تولدم بیست سالگیم یه درسه، یه درس که میگه چون میگذرد غمی نیست. تولدم مبارک.

*****************

بیست سالگیم شروع شد، الان دیگه وارد دهه دوم زندگی شدم و به معنای واقعی دیگه وارد دار و دسته آدم بزرگا شدم. الان دیگه همه منو یه آدم عاقل و بالغ میدونن و هیچکس از من توقع بچه بازی نداره. اما همه عزیزان توجه کنن که همه توقعاتتون رو توی سطل آشغال بریزید چون من بهشون اهمیت نمیدم. من همون خل و چل قبلی باقی میمونم، با همون بچه بازی هام و بچگی هام میخوام زندگیم رو ادامه بدم و برای خودم خوش باشم. لطفا هیچکس توقع بزرگ شدن از من نداشته باشه چون خواسته غیر معقول در رابطه با من داره. تولدم مبارک.

متن تبریک بیست ساله شدن + عکس نوشته


امروز بیست ساله شده ام و نمی انم دنیا زین پس برایم چه برنامه ای خواهد داشت. خواه تیره خواه روشن. همیشه بیست سالگی برایم رویایی دور و دست نیافتنی بود و حالا بی هیچ برو برگردی در آن قرار گرفته ام.

*******************************

امشب در شب تولد بیست سالگی خودم، همچون طره ی موهای دختری سیه مو آشفته ام. چیزی درون خود حس می کنم که نمی دانم چیست؟ شوق و شاید هم ترس .... ترس از بزرگ شدن و مشکلات آن و شوق بزرگ شدن و در شمار آدم بزرگ ها به حساب آمدن. هر چه هست در این زمان از خدا می خواهم تا مرا در مسیر زندگی یاری کند.

عکس نوشته تولد بیست سالگیم

تولد بیست سالگی حس خیلی خوبیه که برای همه آرزو می کنم تا اونو تجربه کنن. البته دست من نیست تجربه می کنن... تولدم مبارک

*******************************

زندگی زیبا است و با ورود به سن بیست سالگی زیبا تر می شود. زیبایی که من در حال لمس آن هستم. گذر دو دهه از زندگیم نگاهی دیگر به من بخشید.

*******************************

امروز بیست ساله شدم از شوق این روز در پوست خودم نمی گنجم. خدایاااااااا شکرت.

*******************************

خوشبختی یعنی این که تولد بیست سالگیت باشه

*******************************

تولد بیست سالگیم مبارک همتون باشه

*******************************

من در تولد بیست سالگی خودم، برای قلبم قصه ی وفا می گویم و زمانی که به قصه آشنا شد غصه ی خود می گویم...

متن بیست سالگی خودم با عکس نوشته زیبا

زندگی فرصت لمس لحظه هایی است که مملو از شادی و غم هاست. اما من امشب در تولد بیست سالگی خودم فقط لحظات شادی و عشق را لمس می کنم.

*******************************

بالاخره قلک دلمو شکستم و سکه ی بیست سالگیمو از توش درآوردم.

*******************************

از همین جا روز فرخنده ی تولد بیست سالگیم رو به همه ی شما مردم جهان تبریک می گم.

*******************************

امروز تولد یه دختر / پسر بیست ساله است. همه دست و جیغ و هوووورااااااااااا

*******************************

دختر / پسر بیست سالکه داری دیگه غم نداری. تولدم مبارک

عکس نوشته تولد بیست سالگیم مبارک

تولد بیست سالگی همچون ورود به دیاری جدید از زندگی است. ورود خودم رو به این دیار جدید اعلام می کنم.

*******************************

اکنون بیست سالگی از برم آمد و بنشست.... خوش بنشینی بیست سالگی

*******************************

امروز تولد بیست سالگی من است و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم که خلق شده ام تا جهانی زیبا را برای خود و اطرافیانم رقم بزنم.

*******************************

تولد بیست سالگی ام زمان الهام بخشی است که به من یاد آوری می کند هر روزم را با شور و عشق زندگی کنم.

*******************************

خبر کوتاه بود و تکان دهنده: بیست ساله شدم...

*******************************

روز تولد بیست سالگی من فرصت اوج گرفتن برای شروع پروازی دوباره است.

*******************************

خودم جان؟

جانم؟!

تولد بیست سالگیت مبارک خودم...

*******************************

من بیست ساله شدم و از این زمان به بعد در خودم چیزی زیبا تر از لبخند ستاره های آسمان می بینم.

عکس نوشته برای تولد بیست سالگی

بیست سال از تولد من گذشت و طی این سال ها بیست شمع را با مرور بیست آرزو خاموش کردم. در تولد بیست سالگی خودم هنگام فوت کردن شمع آرزو می کنم هر روزم طلایی تر از قبل باشد و لبخند عمیق تر بر لبانم بنشیند

*******************************

بالاخره تولد بیست سالگیم و رسید و من فهمیدم چقدر زیادن آدمایی که دوستم دارن و توی این بیست سال کنارم بودن.

*******************************

امروز تنها یک سخن دارم.... و می خواهم از خداوند خودم تشکر کنم که یک سال دیگر به من فرصت زندگی بخشید و اینک بیست سال است که من بر زیبایی های این دنیا چشم گشوده ام.

*******************************

با یه حس خوب... با یه دنیا خوشحالی... تولد بیست سالگیم مبارک

*******************************

تولد بیست سالگیمه. گفتم شاید براتون جالب باشه

*******************************

تولد بهترین، مهربون ترین و خوش تیپ ترین بیست ساله ی دنیا مبارک. تولدت مبارک من...

*******************************

لازم است پیشاپیش تولد یک انسان بزرگ را تبریک عرض ‌کنم. چون تولد بیست سالگیشه. تولدم مبارک همتون.

*******************************

امروز که تولد بیست سالگی من است، با خودم فکر کردم که همه دوست دارند یک سال بزرگ تر شوند. ما هیچ کس دوست ندارد پیر شود . به راستی دلیل این همه تناقض چیست؟

عکس پروفایل تولد بیست سالگیم مبارک

من می خندم و اجازه نخواهم داد که مشکلات شکستم دهند. چرا که امروز بیست ساله شدم و به دنیای غرور و سرافرازی پا گذاشته ام.

*******************************

سفر زندگی من تا به این روز بسیار شگفت انگیز بوده است. حتم دارم با شروع بیست سالگیم شگفت انگیز تر هم خواهد شد. پس بزن بریم برای یه شروع جدید

*******************************

من عمیقا در قلب خود حس می کنم که امروز شروع فصل جدید و جذابی از زندگی ام خواهد بود. بیست سالگی آغزی دوباره است...

*******************************

بیست سالگی زمان الهام بخشی است که به من یاد آوری می کند باید تمام عمرم را با شور عشقی فزون تر از گذشته زندگی کنم.

*******************************

من امروز عاشق یک شخص بیست ساله شدم. کسی که خیلی دوستش دارم و تصمیم گرفته ام از امروز به بعد تا می توانم برای شاد کردنش تلاش کنم. بله... آن شخص بیست ساله خودم هستم. مهم ترین فرد در زندگی من

*******************************

بیست سالگی فرصت با خویشتن پیدا شدن و در اوج خود پرداختن است. بیست سالگی ام مرا وارد این مرحله از خویشتن ساخت.

*******************************

آرزو می کنم از این به بعد بهتر و موفق تر از بیست سالی که بر من گذشت باشم.

*******************************

تقدیر حیران از بیست سالگی و خورشید خندان از آن شد. بیست سالگی واقعا عجیب است و امروز من در گیر و دار تاختن این عجیب هستم...

*******************************

اگه گفتین امروز چه خبره؟ امروز من بیست سالم شده. به همتون شاد باش می گم.

عکس نوشته درباره تولد 20 سالگی ام

دنیا ازت ممنونم که بیست سال به من اجازه دادی تا زندگی کنم و هر روز تجربه ی جدیدی به دست بیارم.

*******************************

در بیست سالگی گویا شهر بویا بوی آدمی و عشق نیز رویا روی او قرار می گیرد. شروع این فصل از زندگیم دل مرا می لرزاند

*******************************

عمرم را و آنچه در دو عالم در جست و جویش بودم امشب خواهم یافت. امشب در های دنیا به روی من گشوده شده است. چرا که کوله باری بیست ساله از تجربه بر دوش دارم.

*******************************

خرشید سو سو زنان از روزنه ی امید بخش بر من رخ می نمایاند و نوید آغاز بیست سالگی را به من می دهد.

*******************************

در سر فصل پاییز زندگی ام، نگاه آسمان سرد و غریب بود و ابر تیره بارانی برای باریدن نداشت. تا این که نگاه بی فروغ و خسته ی خورشید خبر بیست سالگی من را برای آن ها آورد.

*******************************

آمد بهار جان ها ای شاخ تر بیست سالگی به رقص آ.... تولد بیست سالگیم مبارک

*******************************

دوره دیوونگی و هیجان زندگی و مزه ی عشق پانزده سالگی با شروع فصل بیست سالگی ام بار دیگر برایم رقم خورد.

*******************************

لحظه های انتظار و دل دل عقربه ها خبری را آورده اند. خبری که من بیست سال به انتظار آن نشسته بودم. آری.... امروز آغاز بیست سالگی من و فرصت شروعی دوباره در زندگی من است...

عکس و متن درباره تولد بیست سالگی ام

ازین به بعد به همه ی کوچیک ترا امر و نهی می کنم. می دونید چرا؟‌ چون بیست سالم شده. بیست سال نه ها!!!!!!! بیییییییییییییست ساااااااااااال....

*******************************

سلام شروع دوباره ی من... سلام فوت کردن بیست شمع و بریدن کیکی به جبران تمام تلخی های این چند سال. امید وارم بیست سالگی طعم شیرینی داشته باشه....

*******************************

نه تنها هیشکی حواسش نبود که امروز تولدمه،‌ هیشکیم حواسش نبود که بابا من دیگه بیست سالم شده....

*******************************

خدایا چه برای خودم آرزو کنم خوش تر از خواستن آرامش و عشق در زندگی. می دانم که شروع بیست سالگی می تواند به معنای شروع سختی ها نیز باشد. پس تو خود یاریم ده...

عکس بیست سالگی مبارک + جملات زیبا

نمی دونم چرا همیشه روز تولدم ناراحت بودم. حتی امروز که تولد بیست سالگیمه...

*******************************

بیست سال از من گذشت و من هر سال چیز های مختلفی دیدم. غم ها و شادی و ها. شکست ها و پیروزی ها.... ای کاش بیست سالگی آغاز خوشی هایم باشد...

*******************************

من دیگه حرفی ندارم. چون بیست سالمه. تولدم مبارک.

*******************************

امروز حس می کنم که قرار است دنیا زین پس ریز و درشتی های خود را نشانم دهد. بیست سالگی آغاز مواجه با سختی ها است....

عکس نوشته تولدم مبارک بیست سالگی

بچه که بودیم دلمون می خواست بیست سالمون بشه. الان بیست سالم شده پس بهم تبریک بگید.

*******************************

بیست همیشه عدد قشنگی بوده. امروز منم به این عدد قشنگ رسیدم...

*******************************

عمری است که سودای بیست سالگی در سر دارم و دیده ی انتظار به رسیدن این روز دوخته بودم. حال که بیست ساله شده ام، نمی دانم چه کنم و چه بگویم....

*******************************

همه رنگای دنیا، قشنگیا، زشتیا، انتظار ما از زندگی، خوب و بد توی نظرمون، با شروع بیست سالگی تغییر می کنه. امروزم من در آستانه ی این تغییر قرار گرفتم.

عکس نوشته بیست ساله شدم تولدم مبارک

می دونید تولد بیست سالگی ینی چی؟ ینی هیچی.... نکنه انتظار داشتید معنی خاصی داشته باشه؟! تولدمو تبریک بگید بابا......

*******************************

امروز خودمو و بغل کردم و بیست سالگیشو بهش تبریک گفتم. تازه کادو هم براش خریده بودم.

*******************************

هر تولد آغازی دوباره و فصل جدید و زیبایی از زندگی است. فرصت ها و زیبایی های این فصل از زندگی در بیست سالگی به اوج خود می رسد و من امروز در اوج هستم...

*******************************

همه چی آرومه.... من چقدر خوشبختم...... چون بیست سالم شد

*******************************

همه دست و جیغ و هوراااااااااااااا. سوت کف لی لی لی لی دخترتون / پسرتون بیست سالش شده

*******************************

چشمانم محو نجابت تو است و دل اسیر صلابت تو..... تو ای بیست سالگی چه داری که جوانی را محسور خود ساخته ای؟ بیست سالگی ام مبارک......

*******************************

من دیگه یه دختر / پسر بزرگ و عاقل شدم. می دونید چرا؟! چون امروز تولد بیست سالگی منه...

عکس تولد بیست سالگیم مبارک + متن زیبا

برید کناااار آدم بزرگتون داره میاد. آخه بیست سالم شده حس بزرگی بهم دست داده...

*******************************

می دونید شیرین ترین لحظه ی زندگی هر آدمی کجاشه، اون جاش که بیست سالش میشه. منم امروز در شیرین ترین لحظه ی زندگیم قرار دارم.

*******************************

همه ی ما آدما یه روزی احساس می کنیم که وارد مرحله ی جدیدی از زندگی مون شدیم. و من امروز، در تولد بیست سالگی خودم شروع مرحله ای جدید از زندگیم رو احساس می کنم.

*******************************

قند و نبات و پولک تولد بیست سالگیم مبارک. عه عه ببخشید تو رو خدا.... شرمنده... حواسم نبود که دیگه بزرگ شدم.

*******************************

بیست سالگی آغاز رو یارویی با درس های سخت تر زندگی است. خدایا کمکم کن در این درس ها نمره ی قبولی بگیرم.

*******************************

خداوندا تو را سپاس می گویم که به من فرصت دادی تا بیست سال از دیدن زیبایی های دنیایت لذت ببرم

*******************************

ایشالا امروز که تولد بیست سالگیمه به همه ی آرزو هام برسم.

*******************************

امشب بیست تا ستاره ی پر نور و درخشان توی آسمون چشمک می زنن. چون من بیست سالم شده و ستاره ها هدیه ی خدا به من هستن.

*******************************

امروز تولد بیست سالگی من است. هیچ گاه در روز تولدم این چنین حسی را تجربه نکرده بودم. حسی مانند به بهت همراه با شادمانی. تناقضی دوست داشتنی. حس کودکی که تازه وارد دبستان شده و فکر می کند که دیگر خیلی بزرگ شده. من نیز امشب گمان می برم که خیلی بزرگ شده ام. اما خوب می دانم این بزرگ شدن هزینه هایی هم دارد. پس خداوندا تو آن چنان که در این بیست سال همراهم بودی باز هم با من بمان.... با من بدام تا بدانم به کدامین مسیر رهسپار شوم.

عکس نوشته تولد 20 سالگی ام مبارک

حالا همه از یک بشمرید تا بیست. می دونید چرا؟‌ چون امروز تولد بیست سالگیمه و دلم می خواد هم صدا با همتون این بیست سال رو مرور کنم

*******************************

سلام من بیست ساله. تولدت مبارک

*******************************

خودم جان.... میخواهم چیز هایی به تو بگویم. تو امروز بیست ساله شدی و باید بدانی که این خودم باید با خودم بیست سال پیش فرق کند. تو دیگر بزرگ شده ای و درهای جدیدی از زندگی به رویت باز شده است. حالا شمع هایت را فوت کن و هر چه می خواهد دل تنگت بگو... تولدت مبارک خودم...


مطلب داغ و پربازدید :

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...