آموزش گام به گام نقاشی گربه سیاه

گربه های سیاه در انگلیس و ژاپن خوش شانس به حساب می آیند، و در اسکاتلند گربه سیاه نشان از سعادت دارد. در مصر باستان گربه های سیاه مورد احترام بودند و آسیب رساندن به آنها مجازات اعدام بود. دریانوردان نیز گربه های سیاه را برای شانس نگه می دارند. آنها امیدوارند که این امر کمک می کند که با خیال راحت به خانه برگردند.

بیست و دو نژاد مختلف گربه وجود دارد. امروزه از گربه ها به عنوان حیوانات خانگی استفاده می کنند. گربه های سیاه همچنین در بسیاری از کارتون های انیمیشن و به عنوان یک آرم به نمایش درآمده اند.

هدف ما در اینجا آشنایی شما با نحوه ترسیم یک گربه سیاه است که به هیچ منبع هنری خاصی نیاز ندارید. شما می توانید از طریق سایت توپ تاپ به راحتی نقاشی دلخواه خود را رسم کنید.

دستورالعمل مرحله به مرحله ای نقاشی گربه سیاه

آموزش نقاشی گربه سیاه مرحله اول

1- با کشیدن بیضی شروع کنید. این کار سر گربه را تشکیل می دهد. بالای بیضی ، دو مثلث بکشید. اینها گوش گربه را تشکیل می دهند. یک خط خمیده را از نوک هر مثلث تا بیضی شکل بکشید که قسمت داخلی گوش را نشان می دهد.

آموزش نقاشی گربه سیاه مرحله دوم

2- یک خط خمیده مانند (S) که از سر پایین می آید بکشید. این حالت نشان دهنده پشت گربه است. یک خط منحنی دیگر ، تا حدودی کوتاه تر بکشید تا گردن و قفسه سینه شکل بگیرد. سپس یک خط به شکل  (U) بکشید تا پای خمیده شکل بگیرد. برای اتصال ساق پا به بدن و تشکیل کف پا از خط شکل (U) دیگری استفاده کنید. یک خط کوتاه را روی نوک پا بکشید تا انگشتان پا مشخص شود.

آموزش نقاشی گربه سیاه مرحله سوم

3- دو مجموعه از خطوط منحنی را به سمت پایین از بدن بکشید که شامل پاهای جلویی است. خطوط پای جلویی باید از سینه عبور کند. برای محصور کردن پاها در انتهای پاها از خطوط خمیده استفاده نمایید. با رسم خطوط کوتاه در نوک پا انگشتان پای گربه ظاهر میشوند.

نقاشی کودکانه گربه سیاه مرحله چهارم

4- برای وضوح بیشتر تصویر خطوط راهنما را پاک نمایید.

نقاشی گربه سیاه برای کودکان مرحله پنجم

5- دو خط موازی و مارپیچ بکشید تا دم گربه شکل بگیرد. اجازه دهید خطوط در یک نقطه گرد قرار بگیرند.

نقاشی آسان گربه سیاه مرحله ششم

6- چهره گربه را جزئی کنید. با کشیدن دو خط مورب خمیده چشم ها را ترسیم کنید. مثلث کوچکی را در گوشه داخلی هر چشم بکشید و مثلث باریک را سایه بزنید تا مردمک در هر چشم شکل بگیرد. برای بینی یک مثلث رو به بالا بکشید. از خطوط خمیده شکل برای کشیدن سبیل گربه استفاده کنید.

نقاشی آسان گربه سیاه مرحله هفتم

7-  چمن را با استفاده از خطوط کوتاه و خمیده که در نقاط فشرده وصل می شوند بکشید.

روش کشیدن نقاشی گربه سیاه مرحله هشتم

8- یک دایره بزرگ پشت سر گربه بکشید که نشانگر ماه است. البته ماه را با اشکال نامنظم در اندازه های مختلف و همچنین خطوط خمیده هم میتوانیم رسم کنید.

نقاشی گربه سیاه مرحله نهم

9- برای کشیدن خفاش در آسمان نیز از خطوط خمیده برای ترسیم شکل سر و بالهای دنده دار استفاده کنید. خطوط راهنما را پاک کنید.

رنگ آمیزی نقاشی گربه سیاه

    حالا نقاشی خودتان را با رنگ های دلخواه خود رنگ آمیزی نمایید. یا اینکه به ترتیب از رنگ سبز، زرد کمرنگ یا حتی بی رنگ، سیاه برای رنگ کردن چمن، برای ماه، گربه و خفاش استفاده نمایید. برای زیبایی بیشتر نقاشیتان میتوانید فضا های خالی رو آبی رنگ کنید.


    در ادامه از این آموزش ها هم دیدن بفرمایید :

    آموزش گام به گام نقاشی صورت گربه

    چگونه یک گربه نقاشی کنیم ، رسم گربه + عکس

    آموزش نقاشی آسان رد پای پنجه گربه


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...