آموزش گام به گام نقاشی بالون هوایی

بعضی اوقات به بالون های هوایی، هواپیمای مسافربری هم گفته می شود. در حقیقت ، بالون ها اولین تلاش موفق بشر در پرواز را نشان می دهند. اولین پرواز با بالون سرنشین دار در سال 1783 در فرانسه انجام شد.

بالون ها در راستای جهت باد حرکت می کنند. جنس آنها از پارچه ضدآب می باشد. جشنواره بالون های هوایی در سرتاسر جهان برگزار می شود. امروزه از آنها بیشتر برای تفریح و گردش استفاده می کنند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید یک بالون هوایی نقاشی کنید. شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن بالون هوایی:

آموزش نقاشی بالون هوایی مرحله اول

1- با ترسیم یک دایره شروع کنید. این به شما کمک می کند شکل بالون را بکشید.

آموزش نقاشی بالون هوایی مرحله دوم

2- یک خط منحنی بکشید، که تقریباً در بالای دایره قرار می گیرد. اجازه دهید به طور موازی با دایره باشد. سپس به پایین به زیر آن ادامه دهید.

نقاشی کودکانه بالون هوایی مرحله سوم

3- یک خط منحنی دیگر را ترسیم کنید، از نقطه ای تقریبا در بالای بالون شروع کنید. این خط باید مشابه با اولی باشد، در نتیجه تصویر آینه ای حاصل می شود.

نقاشی بالون هوایی برای کودکان مرحله چهارم

4- یک بیضی مسطح و افقی زیر بالون بکشید. بیضی را با استفاده از دو خط منحنی کوتاه، به بقیه بالون وصل کنید. این را که به بدنه وصل شده است، تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی آسان بالون هوایی مرحله پنجم

5- یک خط خمیده را در قسمت بالای پیرامون بالون بکشید.

آموزش رسم بالون هوایی مرحله ششم

6- حلقه اصلی را  برای وضوح بیشتر پاک کنید.

قدم به قدم نقاشی بالون هوایی مرحله هفتم

7- چهار خط مستقیم که از پیرامون بالون نازل شده اند، به یکدیگر نزدیک کنید اما به یکدیگر وصل نشوند. آنها را با استفاده از یک خط مستقیم و افقی به هم متصل کنید. این نشان دهنده مشعل های بالون است. منبع حرارتی که آن را در بالا نگه می دارد.

نقاشی بالون هوایی مرحله هشتم

8- در زیر مشعلها، ذوزنقه ای را محصور کنید. در زیر ذوزنقه، یک مستطیل را رسم کنید. این سبد بالون را تشکیل می دهد، جایی که مردم سوار می شوند. سپس ابرها را در اطراف بالون بکشید. برای هر ابر، از یک سری خطوط منحنی استفاده کنید تا یک شکل کرکی را محصور کنید.

نقاشی بالون هوایی برای بچه ها مرحله نهم

9- بالون خود را تزئین کنید. بسیاری از خطوط خمیده و عمودی را که از بالون عبور می کنند رسم کنید. سپس، این خطوط را با دو مجموعه خطوط افقی خمیده وصل کنید و یک نوار را در آن شکل دهید.

رنگ آمیزی نقاشی بالون هوایی

    اکنون نقاشی خود را رنگ آمیزی نمایید. بالون ها به رنگهای روشن و خیره کننده هستند. رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و خلاق باشید.

    از دیگر آموزش های توپ تاپ دیدن کنید :

    آموزش گام به گام نقاشی موشک

    آموزش رسم کردن شاتل فضایی

    آموزش نقاشی هواپیما به شکل های مختلف

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...