آموزش نقاشی گام به گام بچه خرس برای کودکان

دوست دارید بدانید چرا به عروسک های خرسی " تدی" گفته میشود؟ و چه طور خرس های تدی در سراسر دنیا معروف شدند؟ اینبار هم با سایت توپ تاپ همراه باشید تا هم جواب سوالتان را پیدا کنید و هم یاد بگیرید چه طور یک بچه خرس بامزه نقاشی کنید

درسال 1902 میلادی، رییس جمهور آمریکا، تئودور رزولت که به اختصار تدی نامیده میشد، تصمیم گرفت به شکار خرس برود. اما بعد از گذشتن سه روز، آنها هنوز هیچ خرسی را پیدا نکرده بودند. یکی از همراهان رییس جمهور بالاخره خرس زخمی را پیدا کرد؛ و تصمیم گرفت آن را به درختی ببندد تا رییس جمهور بتواند آن را به راحتی شکار کند.

اما رییس جمهور در کمال تعجب قبول نکرد که به خرس شلیک کند. تصمیم رییس جمهور برای همه جالب و قابل احترام بود، برای همین روزنامه ها خبری را در این باره چاپ کردند تا همه ی مردم از تصمیم درست رییس جمهور باخبر شوند. کمی بعد، شکلات فروشی در شهر نیویورک تصمیم گرفت عروسک های خرسی بفروشد و اسم رییس جمهور را روی آن خرس ها گذاشت! برای همین است که امروزه به عروسک های خرسی "تدی" گفته میشود!

از آن پس خرس های تدی در کشورهای مختلف هم بسیار معروف شدند و انیمیشن های زیادی هم درباره ی آنها ساخته شد؛ مانند وینی پو، سه خرس کله پوک، خرس قطبی کوچولو و انیمیشن خرس برادر.

سایت توپ تاپ اینبار میخواد بهتون یاد بده چه طور یک بچه خرس بامزه نقاشی کنید! پس سریع کاغذ، مداد و پاک کن هاتون را بردارید تا شروع کنیم! اگه دوست دارید نقاشی خودتون را رنگ کنید، مداد رنگ هاتون را فراموش نکنید.

آموزش نقاشی بچه خرس مرحله اول

1. یک بیضی بکشید. این بیضی بالای سر بچه خرس را نشان میدهد.

آموزش نقاشی بچه خرس مرحله دوم

2. از تعدادی خطوط خمیده و خط شکسته استفاده کنید تا لپ ها و چانه خرس را بکشید. اگر دقت کنید متوجه میشوید که این خطوط حالتی خز دار به صورت بچه خرس میدهد.

نقاشی بچه خرس کودکانه مرحله سوم

3. برای کشیدن قسمت داخلی گوش ها دو دایره نیمه کامل را در دو طرف سر بکشید. برای قسمت بیرونی گوش، شکلی دایره وار را دور قسمت داخلی گوش اضافه کنید. به گوش ها هم حالتی مودار بدهید.

نقاشی بچه خرس برای بچه ها مرحله چهارم

4. خطوط راهنما و خطوط اضافی صورت بچه خرس را پاک کنید.

نقاشی ساده بچه خرس مرحله پنجم

5. دو جفت خط را از زیر سر بچه خرس بکشید و تا پایین ادامه دهید. سعی کنید با تکان دادن دستتان و ناهموار کردن خط ها خز دار بودن آن را در نقاشی نشان دهید. تعدادی شکل U مانند را با توجه به تصویر به انتهای خطوط اضافه کنید تا انگشت های بچه خرس را نقاشی کنید.

نقاشی بچه خرس زیبا مرحله ششم

6. برای کشیدن شکم بچه خرس،  بین پنجه ها خطی قوس دار بکشید و درون آن یک بیضی اضافه کنید.

نقاشی بچه خرس مرحله هفتم

7. حالا پاها را بکشید. در کنار پنجه های خرس، دو شکل بیضی مانند اضافه کنید. خطوطی قوس دار را هم به بالای دو بیضی اضافه کنید. در آخر، سه بیضی کوچک و یک دایره را در قسمت پایینی هر پا نقاشی کنید.

آموزش نقاشی بچه خرس مرحله هشتم

8. نوبت کامل کردن صورت بچه خرس است. برای دماغ آن، مانند تصویر سه بیضی را درون یکدیگر بکشید و بیضی دومی را سایه بزنید. برای چشم ها، اول یک بیضی بکشید، سپس داخل آن سه بیضی را که باهم همپوشانی دارند را اضافه کنید. مانند تصویر، دومین بیضی بزرگ را سایه بزنید تا مردمک چشم ها ایجاد شود. با کمک دو خط قوس دار ابروهای بچه خرس را در بالای چشم ها رسم کنید.

نقاشی قدم به قدم بچه خرس مرحله نهم

9. جزییات پایانی را به نقاشی اضافه کنید. شکلی W مانند را در زیر دماغ اضافه کنید و با چسباندن یک U بزرگ به آن دهان خرس را کامل کنید. با خط خمیده ای زبان را بکشید. زیر دماغ را هم نقطه نقطه کنید. با خطوطی کوتاه و زاویه دار برای بچه خرس مو بکشید. اگر لازم شد خطوط اضافی سر را پاک کنید. به دست ها هم با کشیدن شکلی دندانه دار حالتی خز دار بدهید.

رنگ آمیزی نقاشی بچه خرس

10. بعد از پایان کار نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید. خرس ها معمولا به رنگ های سیاه، سفید، قهوه ای یا  حتی طلایی هستند. اگر دوست داشتید میتوانید از چند رنگ استفاده کنید!

از آموزش های پایین هم دیدن بفرمایید :

آموزش گام به گام نقاشی چشم های گربه

آموزش رسم کردن شاتل فضایی

چطور یک کرم پروانه بامزه بکشیم؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...