کانال تلگرام فریدنی ها

در مورد زیبایی ها و مزایای شهرستان فریدن در استان اصفهان هر چه بگوییم باز هم کم است. طبیعت بکر و زیبایی که در دامنه کوههای زاگرس با چمنزارها و بیشه زارهایش همچنان ناشناخته باقی مانده است. در این فرصت کوتاه می خواهیم ناگفته هایی از فریدن را در قالب کانال تلگرام فریدنی ها به دوستداران و طرفدارانش ارائه دهیم.

به هر گوشه از ایران که نگاه کنیم جاذبه های گردشگری فراوانی را می بینیم که علی رغم آنکه ظرفیت های بی نظیری را در خود جای داده است اما هنوز نتوانسته جایگاه خود را در میان گردشگران و مردمان بومی به خوبی پیدا کند. ما به عنوان هم وطنان ایرانی علاوه بر زندگی در این خاک پر گوهر وظایفی را بر دوش داریم که باید به انجام برسانیم.

آدرس کانال فریدنی ها ، درباره کانال فریدنی ها

خوشبختانه با پیشرفت های زندگی  شهری و همه گیر شدن دانش روز و اینترنت در حال حاضر دور افتاده ترین مناطق ایران هم از این امکانات برخوردار هستند. پس در چنین شرایطی می توان پیام و صدای مردم مختلف کشور را به گوش همگان رساند. در این میان ما هم تلاش کرده ایم تا با راه اندازی کانال تلگرام فریدنی ها گامی برای این اطلاع رسانی همگانی بر داریم.

اخبار روز با کانال تلگرام فریدنی ها

اگر شما هم مشتاق هستید تا از اخبار و اتفاقات این شهر باخبر شوید می توانید در این کانال تلگرامی عضو شوید. قطعا افراد زیادی علی رغم اینکه ممکن است بومی این منطقه نباشند اما به دلیل تعصب ملی و وطنی که دارند تمایل دارند تا از اخبار این منطقه باخبر شوند.

ما در کانال تلگرام فریدنی ها حرف های ناگفته زیادی برای شما داریم. اتفاقات و اخباری که همه روزه روی می دهد و شما تنها از طریق این کانال ارتباطی می توانید از آنها آگاهی یابید. در شرایط کنونی با وسعت بی نظیری که کشورمان دارد اما با وجود پیشرفتها نقطه به نقطه آن به وسیله اینترنت با هم در ارتباط هستند و از اتفاقات پیرامونشان و حتی دورترین نقاط نسبت به خودشان باخبر می شوند.

فرهاد میرزایی مدیر کانال فریدنی ها

کانال تلگرام فریدنی ها همه روزه اخبار و اطلاعات و تصاویر متنوعی از این شهرستان را در اختیار اعضایش قرار می دهد. این کانال تلگرامی در حال حاضر 13 هزار عضو دارد که با پویش و همکاری شما عزیزان بیشتر و بیشتر گسترش خواهد یافت. مدیریت و ادمین این کانال تلگرامی را آقای فرهاد میرزایی بر عهده دارند که با تلاش های بی شائبه در اطلاع رسانی اخبار فریدنی ها گام بزرگی بر داشته اند.

برای اینکه این شهرستان ناشناخته را به همه کشور معرفی کنیم به یاری و همراهی اعضای بیشتری در این کانال تلگرامی نیازمندیم. دیر زمانی است که در جستجوی مسیری ارتباطی برای وصل کردن فریدنی ها به طرفداران آن و گردشگرانی هستیم که علاقه زیادی به دیدنی های بی نظیر آن دارند. امید است بتوانیم با همراهی شما این امر مهم را به سرانجام برسانیم. چنانچه شما هم تمایل دارید در این امر خطیر همراه ما باشید و همچنین در جریان اخبار و اقدامات این شهرستان قرار بگیرید. می توانید در آدرس تلگرامی که در زیر مشخص شده است عضو شوید.

fereydan@


در ادامه ببینید:

شهر داران ناشناخته ای در اصفهان + آلبوم تصاویر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...