چگونه از طریق سونوگرافی، به جنسیت نوزاد پی ببریم

شما در حقیقت نمی توانید جنسیت نوزاد را از طریق سونوگرافی حدس بزنید، جنسیت نوزاد یک ساختار اجتماعی است و کودک شما در سن خاص خود نقشی در تعیین جنسیت خود ایفا می کنند. اما احتمالا قادر خواهید بود که دختر بودن یا پسر بودن نوزاد را تا از طریق این امواج حدس بزنید که بسیار جالب است. خواندن یک تصویر سونوگرافی نیاز به تخصص دارد، برای همین در تعیین جنسیت نوزاد از طریق این امواج به کمک دکتر یا متخصص نیاز خواهید داشت. آنها به شما کمک می کنند که آنچه به آن نگاه می کنید را بهتر بفهمید.

روش یک) از تکنسین یا دکتر بخواهید که نتیجه را برای شما تفسیر کند.

از دکتر بخواهید آنچه را می بیند تفسیر کند

می توانید از تکنسین یا دکتر بخواهید که آنچه را که نگاه می کنند برای شما تفسیر کنند. اگر شما بگویید که می خواهید جنسیت نوزاد را بفهمید آنها خوشحال خواهند شد. در حالی که شما باید از آنها بخواهید که نتیجه را برای شما تفسیر کنند. بگویید که شما تنها نتیجه را نمی خواهید، بلکه می خواهید که آن را بفهمید.

-شما می توانید بگویید که امکان دارد بگویید چه چیزی جنسیت را نشان می دهد. می توانید به من بگویید که چگونه جنسیت نوزاد را حدس می زنید. برای من واقعا تحسین برانگیز است.

تئوری برآمدگی را در هفته 11 و 12 بررسی کنید

در هفته های 11 تا دوازده، آنچه تکنسین ها آن را «تئوری برآمدگی» می نامند را تفتیش و بررسی کنید.

-برآمدگی جنسی، یک عضله و بافت از بدن است که شکل گیری آلت تناسلی را مشخص می کند. این معمولا به شکل برآمدگی و قلمبگی برمی گردد. اگر برآمدگی زاویه دار رو به بیرون است، به احتمال زیاد جنسی نوازد پسر است و اگر برآمدگی مستقیم رو به بیرون یا پایین است که به احتمال زیاد نوزاد دختر است.

-گاها، برآمدگی قابل مشاهده نیست و تکنسین نمی تواند آن را ببیند. این به این معنا نیست که مشکلی وجود دارد. شما تنها باید منتظر دیگر آزمایش فراصوت خود باشید. با این امید که در آن، برآمدگی مشخص باشد.

-شما احتمالا با چشمانی که آموزش ندیده اند، قادر به تشخیص این برآمدگی نخواهید بود. از تکنسین بخواهید که برآمدگی و زاویه آن را به شما نشان دهد.

اطمینان یافتن از بودن یا نبودن آلت تناسی پسر در هفته های 18-20

از بودن یا نبودن آلت تناسلی پسر در هفته های 18-20 اطمینان حاصل کنید. زمانی که به هفته های 18 تا 20 می رسید، تخمین جنسیت نوزاد به مراتب آسانتر خواهد بود. آسان ترین راه این است که به دنبال آلت تناسلی پسر بگردید. اگر یکی از آن را دیدید که شانس بالایی برای پسر بودن جنسیت نوزاد وجود دارد. اگر آلت تناسلی پسر ندیدید که جنسیت نوزاد، دختر است.

-شاید شما بتوانید خودتان بود یا نبودن آلت تناسلی پسر را حدس بزنید اما بهتر است که از تکنسیت در مورد آنچه دقیق به دنبال آن هستید سوال بپرسید.

-به یاد داشته باشید که امکان دارد، اعضای دیگر بدن همچون انگشت را به عنوان آلت تناسلی پسر اشتباه بگیرید. پوزیشن جنین می تواند شرایط را برای این حدی تا حدودی سخت کند و شما نتوانید راحت بین قسمت ها تشخیص دهید.

از تجسم های پیشرفته برای تعیین جنسیت نوزاد سوال کنید

 در مورد تجسم های پیشرفته برای تعیین جنسیت نوزاد سوال بپرسید. پیشرفت ها در تکنولوژی باعث بهبود حدس دقیق در مورد جنسیت از طریق سونوگرافی شده اند. اگر تکنسین شما عکس های دو بعدی در اختیار دارد می تواند تجسم های دیگری را نیز از عکس ها برداشت کند.

-چنانچه تکنسین جنسیت نوزاد را دختر اعلام می کند، از او بخواهید که قسمت های مختلف آلت تناسلی دختر را به شما نشان دهد.

-سعی کنید قسمت های مختلف آلت تناسلی پسرها را به کمک تکنسین پیدا کنید.

-تصاویر سه بعدی و چهار بعدی از سونوگرافی در هفته های 18 تا 20، امکان و شرایط حدس زدن را برای شما بسیار راحت تر می کند. اگرچه که این ها کاملا اختیاری هستند.

-اگرچه که عکس های سونوگرافی، امن هستند اما شما باید تنها در موارد ضروری از آنها استفاده کنید. بسیاری از مردم، عکس های سه بعدی و چهار بعدی را راهی امن تصور می کنند در حالی که دکترها توصیه می کنند که از اسنپ های تصویری بعد از تولد نوزاد استفاده کنند. و اینکه بیمه امکان دارد که هزینه های بالای آن را تقبل نکند.

روش دوم) پیش بینی های خود را سازماندهی کنید.

سوال در مورد جنسیت بچه در هفته های 11-12

در مورد جنسیت بچه در هفته های 11-12 بپرسید، و این را در نظر داشته باشید که شاید تشخیص امکان پذیر نباشد. شما می توانید در سه ماهه اول خود درخواست نظریه ی برآمدگی بکنید، اگر چنانچه امکان پذیر است. اگرچه امکان دارد که سونوگرافی این برآمدگی را نشان ندهد. البته شما باید این را بدانید که پیش بینی جنسیت بچه در این مرحله به مراتب می تواند از صحت پایین تری نسبت به مواقع دورتر حاملگی برخوردار باشد.

-سونوگرافی در اوایل بارداری در اصل برای چک کردن سلامتی و چک کردن شرایط کودک است. اینها قادر نیستند که جنسیت نوزاد را نشان دهند.

انتظار برای مشخص شدن جنسیت نوزاد در هفته بیستم سونوگرافی

در سونوگرافی هفته بیستم این انتظار را داشته باشید که جنسیت نوزاد را یاد بگیرید. دومین یا سومین سونوگرافی از دقت بیشتری برخوردار است. وقتی برای تست سونوگرافی در هفته های 18 تا 20 میروید به تکنسین بگویید که می خواهید که تعیین جنسیت نوزاد را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که از آنها بخواهید که به شما توضیح بدهند که دقیقا به چه چیزی و چرا نگاه می کنند.

برای تعیین جنسیت قطعی نوزاد باید تا زمان تولد منتظر باشید

این را قبول کنید که برای تعیین صددرصد جنسیت نوزاد باید تا زمان بعد از تولد او صبر کنید.

سونوگرافی یا سونوگرافی در هفته های 18 تا 20 به میزان 88 تا 98 درصد درست از آب در می آیند. آنها نسبتا خوب هستند (در اوایل حاملگی این میزان درست بودن، ده درصد از این بازه کمتر است). اما همیشه امکان درصدی از اشتباه وجود دارد. شاید شنیدن این سخت باشد اما شما باید تا زمان زایمان صبر کنید تا از صد درصد جنسیت نوزاد اطمینان حاصل کنید.

-پوزیشن و حالت جنین و یا یک اشتباه کوچک از جانب تکنسین می تواند نتیجه را اشتباه اعلام کند.

اطلاعیه ها

-شما همچنین می توانید از دکتر خود بخواهید که به شما در یادگیری خواندن قسمت های مختلف کمک کند.

-اگر نمی خواهید جنسیت کودک را بدانید آن را نیز مشخص کنید.

-تعدادی روش اثبات نشده نیز وجود دارد در تعیین جنسیت نوزاد که می توانید از آنها نیز بهره ببرید. س

-برخی بر این اعتقاد هستند که تعداد سه خط سفید در سونوگرافی که حالتی سه گوش دارد نشان دهنده ی جنسیت دختر است.

-حالت جمجمه ی سر نیز در تعیین جنسیت به این گونه است که آنهایی که شکل مربعی دارند، پسر و شکل گردتر آن نشاندهنده ی دختر بودن است.

    اخطارها

    -در مورد تعیین جنسیت نوزاد حتما قوانین کشور خود را چک کنید. بعضی از کشورها ممانعت های قانونی خاص خود را دارند.

    تنظیم و تهیه : توپ تاپ

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...