لیست بهترین فیلم های 2020

از طرفداران پروپاقرص سینما و فیلم های سینمایی هستید. در اینجا قصد داریم، لیستی از بهترین فیلم های 2020 را برای شما ارائه دهیم. فیلم های سینمایی که در سطح جهانی حرفی برای گفتن دارند. هر ساله فیلم هایی در کشورهای مشهور و سینماهای مشهور جهان به اکران در می آورند که جایزه های بسیار مشهوری را نصیب خود می کنند. فیلم های هیجان انگیز و پرماجرایی که قرار است در سال 2020 بر روی پرده بروند را برای شما آورده ایم. در کنار هر کدام، توضیحاتی نیز برای اطلاعات بیشتر اضافه شده است. ویژگی این نوع فیلم های این است که بین المللی هستند و ستاره های جهانی در آنها هنرنمایی می کنند. برای همین تمام مردم دنیا منتظر اکران این فیلم ها هستند. جدیدترین های تکنولوژی و دستاوردهای صنعت سینما را می توان در فیلم های 2020 مشاهده کرد. برای همین بهتر است با این فیلم ها و خصوصیات و تاریخ اکران آنها آشنایی داشته باشید. با ما همراه باشید.

-ایندیانا جونز پنج- 2021- Indiana Jones 5

اگر سری فیلم های ایندیانا جونز را دیده باشید، حتما می دانید که این فیلم از محبوب ترین فیلم های سینمایی استیون اسپیلبرگ است که شخصیت اصلی فیلم، جذابیت و تداوم خاصی به آن داده است. سری قبلی این فیلم، "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین" بود و از آن پس هیچ خبری از ماجراجویی های جونز نداریم. گفته می شود که این تغییرات زیادی کرده است و بالاخره در سال 2020 می توان اوج شکوهمندی این فیلم را به چشم دید. دیزنی امتیاز این فیلم را خریداری کرده است. برای همین انتظار جامعه ی سینمایی از این فیلم بالا رفته است. این یکی از بهترین فیلم های 2020 است که بهتر است به خاطر داشته باشید.

-هشدار قرمز- Red Notice- سیزده نوامبر 2020

از دیگر فیلم های 2020 می توان به هشدار قرمز اشاره کرد. گل گدوت، هنرپیشه ی مشهور اسرائیلی که پیش تر در "زن شگفت انگیز" به زیبایی هنرنمایی کرده بود و به ستاره ای اکشن تبدیل شد، در این فیلم نیز حضور دارد. او پیش تر در فیلم " سریع و خشن" نقش کوتاهی داشت اما این بار فیلم اکشن با حضور او رقم می خورد. در کنار او دواین جانسون حضور دارد، که از بزرگ های سینمای اکشن می باشد. از داستان و شخصیت های این فیلم اطلاعی در دست نیست. اما آنگونه که پیداست این فیلم به جرایم بین المللی پرداخته است. باید صبر کرد و در سری فیلم های 2020 ایم فیلم را از نزدیک دید.

-جیمز باند 25- Bond 25- چهارده فوریه 2020

البته که سری فیلمهای جیمز باند را می توان قدیمی ترین و در عین حال موفق ترین فیلم های تاریخ هالیوود دانست. جدیدترین این فیلم که در لیست فیلم های 2020 قرار دارد، بیست و پنجمین آنها است و البته که حتما فیلمی موفق خواهد بود. فیلمسازان دنیل کریگ را ول نخواهند کرد چرا که ثابت کرده است، بهترین جیمز باند سینماست. گفته می شود که جیمز باند 25 آخرین فیلم اوست و برای همین قرار است فوق العاده باشد. چرا که خداحافظی کریگ باید با یک اثر بزرگ باشد و باند 25 می تواند همان اثر باشد. دیدن این فیلم را در سری فیلم های 2020 فراموش نکنید.

-تاپ گان: تکرو- Top Gun: Maverick- بیست و شش ژوئن 2020

تام کروز با این فیلم و امثال این فیلم به ستاره ای جهانی تبدیل شده است. اگر سری اول فیلم را دیده باشید می دانید که در مورد گروهی از سربازان نیروی دریایی است. شخصیت اصلی فیلم، پت میشل تکرو است. ساخت سری اول آن به سال 1986 برمی گردد و اکنون سری دوم آن، قرار است در ژوئن 2020 بر روی پرده سینما برود. از بازیگرهای مشهور این فیلم، می توان به تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، جان هم و اد هریس اشاره کرد.

-جنگ جهانی زد 2-World War Z2- 2020

گفته شده بود که این فیلم که از بهترین فیلم های 2020 است، در سال 2019 اکران می شود، اما گویا فیلمنامه ی آن دیر حاضر شده است. کارگردان این فیلم، دیوید فینچر است. کارگردانی که فیلم های مشهور و موفق زیادی را در کارنامه خود دارد. این فیلم، سری دوم فیلم های "جنگ جهانی زد" است که برد پیت مشهور در آن حضور دارد. جنگ میان زامبی ها و انسان ها در آخر زمان در این فیلم، در نهایت هیجان به تصویر کشیده شده است. صحنه ها و جلوه هایی ویژه ای را قرار است شاهد باشیم.

-نقطه اشتعال- Flashpoint- 2020

از دیگر فیلم های 2020 نقطه اشتعال است. اکران این فیلم بسته به موفقیت فیلم دیگری به نام "لیگ عدالت" دارد. نسخه ی انیمیشنی این فیلم نیز وجود دارد. توماس واین را در این فیلم خواهید دید که در نقش یم بتمن مسن تر حضور پیدا کرده است. بنابراین قرار است شاهد یک داستان اکشن بسیار زیبایی باشیم. در لیگ عدالت، نقطه اشتعال معرفی شده است و اکنون به صورت مستقل خود به فیلمی تبدیل شده است.

-دیویژن- The Division- 2020

از جمله زیباترین فیلم های 2020 است که در واقع از یک بازی به همین نام اقتباس شده است. نقش های اصلی فیلم را جسیکا چستین و جیک جیلنهال برعهده دارند. داستان فیلم از این قرار است که یک ویروس در کل شهر منهتن پخش شده است و یک تیم می خواهند همه چیز را تحت کنترل خود درآورند. روایت های تام کلنسی همواره پر از صحنه های اکشن بوده است، در اینجا نیز انتظار ما همین است.

-سریع و خشن 9- Fast and Furious 9- 2020

اینکه کدام یک از بازیگران به این فیلم برمیگردند با اکران فیلم مشخص می شود، اما انتظاری که می رود این است که وین دیزل ( دامینیک تورتو)، میشل رودریگز (لتی اورتیز) و کریس لوداکریس (تج پارکر) به نقش های خود برگردند. در مورد داستان فیلم نیز هنوز اطلاعاتی در دست نیست. کسانی که سری های قبل این فیلم را دیده اند نیازی به توضیح ندارند. اینکه چرا این فیلم در لیست بهترین فیلم های 202 قرار دارد. این فیلم را د کشورهای مختلف، برزیل، بریتانیا، اسپانیا، ژاپن، مکزیک و امارات ضبط کرده اند و حال قرار است تا آفریقا نیز پیش بروند.

-بلادشات- Bloodshot-2020

هر فهرستی بدون یک ابرقهرمان، ناقص به نظر می رسد. در کنار امپراطوری بزرگی که مارول برای خود ساخته است و یا شخصیت های ابرقهرمان همچون زن شگفت انگیز، بلاد شات را داریم که یک ابرسرباز است و قدرت های زیادی مانند سرعت بالا، تغییر شکل و دیگر توانایی ها را دارد. وین دیزل نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد و سم هیوین و گای پیرس، نقش های فرعی فیلم را بر عهده دارند.

-کینگ کونگ در برابر گودزیلا- Godzilla vs Kong- بیست و دو مه 2020

دنیای هیولاها را در این فیلم نظاره گر خواهید بود. مدت ها پیشتر، شخصیت های این فیلم، یعنی گودزیلا و کینگ را در کنار هم قرار داده بودند. در سال 2014 آغازگر این فیلم ها، فیلمی بودن تحت عنوان "گودزیلا". بعدها با فیلم هایی چون کنگ: جزیره جمجمه ها، ادامه پیدا کرد. و اکنون به این فیلم رسیده است که از بهترین فیلم های 202 به حساب می آید. رویارویی این دو شخصیت در این فیلم بسیار مهیج خواهد بود.

-جی.آی.جو همیشه بیدار- G.I Joe Ever Vigilant- بیست و هفت مارس 2020

از دیگر فیلم های 2020 که بازیگران مشهوری در آن ایفای نقش می کنند. جی.آی.جو از محبوب ترین اسباب بازی های آمریکاست. کمیک و انیمیشن آن نیز تولید شده و بسیار هم موفق بوده اند. در تاریخچه ی سینمایی این نوع فیلم ها، "ظهور کبرا" و " ستیزه جویی" را می بینیم که با بودجه های سنگین ساخته شدند اما چندان فیلم های موفقی نبوده اند. حال فیلمسازان هنوز تسلیم نشده اند و هنوز می خواهند به فلم مناسب و موفق خود دست بیابند. برای همین منتظر اکران این فیلم خواهیم بود.

-فرشته های چارلی- Charlie's Angels- 2019

در فیلم فرشته های چارلی، از سری فیلم های 2020 تغییری در دنیای فیلم های جاسوسی می بینیم. اینکه زن ها و هنرپیشه های زن از حالت نقش های فرعی بیرون می آیند. البته ایده ی اصلی این فیلم با سریال شروع شد و حدود دو دهه طول کشید تا فیلم آن را بسازند. سه فرشته ی این فیلم را کریستین استوارت، نائومی واتس و الا بالینسکا بر عهده دارند.

-جومانجی- Jumanji 3- سیزده دسامبر 2019

نقش اصلی این فیلم را دواین جانسون برعهده دارد و همین باعث شده است سطح انتظار از این فیلم بالا برود. دیگر بازیگران مشهور این فیلم، جک بلک، کوین هارت و کارن گیلان بوده اند. این ها بر طنز و درام این فیلم افزوده اند. از سری فیلم های 2020 است که نسخه ی کلاسیک آن موفق بود و امید است این نسخه نیز موفق باشد.

-نابودگر بدون عنوان- نوامبر 2019

جیمز کامرون، با معرفی اولین فیلم نابودگر، در واقع نقطه عطفی در تاریخ فیلم های علم تخیلی بوجود آورد. نقش اصلی این فیلم، آرنولد شوارتزنگر است که نقش یک ربات مرگبار را ایفا می کند. نسخه های دیگر از این فیلم وارد بازار شدند که هرچند افراد مشهوری چون کریستین بیل و امیلیا کلارک در آن نقش بازی کردند اما چندان موفق نبودند. البته این فیلم جدید در ادامه سری دوم است برای همین با خیال راحت می توانید دیگر سری های ناموفق را کنار بگذارید. در این جا لیندا همیلتون به نقش سارا کانر برمی گردد.

-زن شگفت انگیز 1984- Wonder woman -5 ژوئن 2020

اکران این فیلم قرار بود در 13 دسامبر 2019 باشد، آن را به 1 نوامبر 2019 تغییر دادند و حال تاریخ نهایی را 5 ژوئن 2020 معرفی کرده اند. این فیلم در ادامه ی فیلم باشکوه واندرومن است که در سال 2018 به اکران درآمد. اولین بار است که یک ابرقهرمان زن با فیلمی خاص خودش جلوی دوربین سینما می رود. این داستان در سطح جهانی بسیار مورد توجه واقع شده است. کارگردان این فیلم، پتی جنکینز است و بازیگران آن گل گدوت، کریس پین و کریستین وینگ می باشند.

-Wicked- 2020

کارگردان این فیلم مشهور؛ استیفان دالدری است. این کارگردان در کارنامه ی خود نامزد سه جایزه اسکار برای فیلم های "ساعت ها" " خواننده" و "بیلی الیوت" می باشد. فیلم بدجنس از آن دسته فیلم های 2020 است که درام هنرمندانه ی ان مخاطب ها را به کلی درگیر خود میکند. کارگردان این فیلم خود دلیلی قانع کننده است که این فیلم را دید. داستان فیلم از این قرار است که زنی با پوست سبز رنگ که تبدیل به جادوگر شرور غرب شده است. قصه ها و رازهایی در این فیلم آشکار می شود.

-موربیوس- Morbius- سی و یک جولای 2020

جرد جوزف لتو را در فیلم جوخه ی انتحار در نقش جوکر دیده اید. شاید این نقش با استقبال زیادی روبرو نشد اما اعتبار و شهرت او را به دنبال داشت. تنها چیزی که مشخص است این است که لتو، جذابیت های لازم برای ایفای نقش های عجیب را دارد و خوب می تواند از پس اینها برآید. موربیوس در واقع یکی از شخصیت های کمیک در مرد عنکبوتی بود. با رقیب قهرمان فیلم کار را شروع کرد و در آخر به یک ضد قهرمان تبدیل شد. کاراکتر ونوم را دیده اید که دنیای مارول ساخت آن را برعهده داشت. در واقع موربیوس نیز محصول همین جا است. کارگردان این فیلم که در لیست بهترین فیلم های 2020 قرار دارد، خورخه دنیل اسپینوزا نام دارد. آنچه او به دنبالش است این است که یک شخصیت ابرقهرمان را در فیلم های خود به نمایش بگذارد، چیزی که باعث تماشاچیان، دندان های خود را به هم فشار دهند.

-به پیش- Onward- 6 مه 2020- ایالات متحده آمریکا

داستان اسباب بازی که توسط استودیو انیمیشن سازی پیکسار ساخته شد، مربوط به 25 سال پیش است اما هنوز جذابیت های خاص خود را دارد. این استودیو همچنان در کار ساختن انیمیشن های ماندگار و تاثیرگذار است. کارگردان " به پیش" دن اسکنلون است که خالق دانشگاه ی هیولاها نیز می باشد. کریس پرت و تام هالند، نقش دو جن برادر را ایفا می کنند. این دو برادر در جست و جوی جادو هستند و همین باعث می شود که دو باره به اتحاد با پدر خود در آیند. این بار قرار است مقداری از شخصیت های فانتزی دوری بگیریم و قصه ای از مفاهیم انسانی را بشنویم

-پرندگان شکاری- Birds of Prey- 7 فوریه 2020

سریال کوتاه اکشنی ساخت شده بود که مارگو رابی در آن دیده شد. این بار دوباره این محصول قرار است بر روی پرده سینما برود. دوباره مارگو نقش خود را ایفا می کند. در کنار او جرنی اسمالت در نقش بلک کنری (یک ابر قهرمان با قدرت صوتی)، مری الیزابت وینستد در نقش هلنا برتینلی ، هانترس (یک ابرقهرمان با گجت‌های گوناگون) و رزی پرز در نقش رنی مونتویا (عضو اداره پلیس گاتهام سیتی) دیگر بازیگران این فیلم هستند. این نقش ها در کنار هم جمع شدند تا علیه یوان مک‌گرگور در نقش سیاه نقاب و کریس مسینا در نقش ویکتور زز مقابله کنند و از کاساندرا کین (بتومن کمیک) محافظت کنند. کارگردان این فیلم، یعنی کتی یان، فیلم خوک های مرده را در کارنامه ی خود دارد و اولین زن آسیایی خواهد بود که کارگردان یک فیلم ابرقهرمانی را انجام می دهد.

-آواتار 2 - Avatar 2- 18 دسامبر 2020

از جمله بهترین فیلم های 2020 است که حتی از تایتانیک هم پیشی گرفت و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ را از آن خود کرد. جیمز کامرون یک کارگردان حرفه ای و بی نقص است. او با ساخت فیلم دنباله ای آواتار اولین گان خود را برای روی پرده آوردن چهار دنباله ی بعدی برداشت. کامرون چند سال از وقت خود را صرف توسعه ی تکنولوژی این فیلم برداری های متحرک در زیر آب کرد. این فیلم جذابیت ها و عجایب خاص خود را داشته و اکنون باید صبر کرد و دید کامرون در آواتار دو چه شگفتی های دیگری را به ارمغان آورده است.

-تل ماسه- Dune- بیست نوامبر 2020

بازیگران این فیلم، تیموتی هال شالامی، ربکا فرگوسن، جاش جیمز برولین، اسکار آیزاک و جیسون موموآ می باشند. شنیدن نام این بازیگران به اندازه کافی وسوسه کننده است. شاید عده ی زیادی بگویند که آواتار دو فروش بیشتری خواهد داشت اما شرط بندی می کنیم که این فیلم نیز ژانر علمی تخیلی بسیار خوب و قوی را بازگو خواهد کرد. جریان از این قرار است که مردم رمان برنده ی جایزه ی نوبل از فرانک هوبرت را بعد از 55 سال بر روی پرده سینما خواهند دید. این به اندازه کافی مهیج است. برای همین این فیلم را در لیست بهترین فیلم های 2020 قرار داده اند.

-صاعقه- The Flash

نقش اصلی این فیلم را ازرا میلر بر عهده دارد، وی آخرین بار در فیلم " بتمن علیه سوپرمن" دیده شد. بازنویسی هایی در فیلمنامه صورت گرفته است، که باعث شده است تاریخ اکران آن مدتی به تعویق بیفتند. اما دیدن این فیلم مهیج را فراموش نکنید.

-سایبورگ- Cyborg- 2020

این فیلم، داستان یک ستاره ورزشی را به تصویر میکشد که دچار حادثه ای وحشتناک می شود و سپس بدن او، توسط پدر دانشمندش بازسازی می شود. شخصیت اصلی این داستان نیز آخرین بار در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" دیده شده است. این نقش را به ری فیشر سپرده اند. پیش بینی شده است که این فیلم در مارس 2020 به نمایش دربیاید.

-بتمن- Batman

این فیلم که از جدیدترین فیلم های 2020 است، از جمله مجموعه فیلم های بتمن به حساب می آید که بن افلک در آن بازی کرده است. کمپانی برادران وارنر هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم سینمایی را اعلام نکرده اند.

-باغ اسرار آمیز- The Secret Garden- 2020

یک فیلم انگلیسی زبان جذاب است که در سال 2020 به اکران در ِمی آید. کارگردان این فیلم مارک موندن می باشد. شخصیت اصلی این فیلم، یک نوجوان بازیگوش و کنجکاو است. این نوجوان در طول فیلم، باغی اسرارآمیز در خانه ی عمویش کشف می کند و در طول فیلم حوادث و قسمت های مختلف را خواهید دید. فیلم باغ اسرارآمیز را در ژانر درام، خانوادگی و فانتزی دسته بندی کرده اند. چنانچه به فیلم های فانتزی و ماجراجویانه علاقه دارید، دیدن این فیلم را به شما توصیه می کنیم.

-سپاهیان فانوس سبز Green Lantern Corps

این فیلم در واقع قسمت دیگری از فیلم "فانوس سبز" است که در تاریخ خرداد 1399 هجری شمسی به نمایش در خواهد آمد.

-جوخه ی انتحار- Suicide Squad

قرار است که قسمت دیگری از این فیلم در سال 2020 ساخته شود. هنوز تاریخ دقیق آن معلوم نیست اما ویل اسمیت در آن هنرنمایی خواهد کرد.

-ققنوس سیاه- Dark Phoenix

این فیلم دیگری در لیست فیلم های 2020 است که سوفی ترنر بازیگر مشهور نقش سانسا استارک در سریال "بازی تاج و تخت" در آن هنرنمایی کرده است. این فیلم در سال آینده به اکران در می آید.

-شکارچیان روح- Ghostbusters- ده جولای 2020

شاید بگویید که نسخه های قدیمی این فیلم را دیده اید و چنگی به دل نزده است اما این را باید بگوییم که در اینجا داستان در راستای تقویت و بهتر کردن جوانب کار است. شکارچیان روح در سال 2016 موفقیت چندانی نداشت و مخاطبان آن به یکباره ریزش کردند. برای همین استودیو تصمیم گرفت این بار با توسعه و مهارت بیشتر سری جدید این فیلم ها را درست کند. برای همین، بار دیگر، ایوان رایتمن به عنوان تهیه کننده و این بار پسرش جیسون رایتمن (نامزد اسکار) کارگردانی را به عهده گرفتند. جیسون رایتمن در کارنامه ی خود جونو و ممنون که سیگار می کشید را دارد. در این فیلم، بازیگران اصلی نمادین حضور خواهند داشت اما تیم اصلی شامل دو دختر و دو پسر است. آیا این فیلم می تواند دلچسب باشد و شکست سری ها قبل خود را جبران کند؟

دیگر فیلم های 2020

علاوه بر موارد بالا فیلم های برتر دیگری نیز به اکران درخواهند آمد. در میان این فیلم های انیمیشن های مشهور و معتبری چون " آموزش اژدها"، " کاپیتان مارول"، "فروزن 2"، "گمبیت" و غیره نیز وجود دارند. بسیاری از فیلم های 2020 نامزد جوایز اسکار و دیگر جوایز بین المللی و معتبر شده اند. گاه یک فیلم به خاطر داستان، بخاطر موسیقی، فیلمبرداری و غیره مورد توجه قرار می گیرد و جایزه از آن خود می کند. برای همین دیدن این فیلم ها را به همه دوستداران سینما و هنر بازیگری توصیه می کنیم.

خوبی این فیلم های جدید این است که بر حسب علاقه و سلیقه ی خود می توانید ژانرهای مختلف کلاسیک، جنایی، درام، اکشن، فانتزی و غیره را انتخاب کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...