متن های زیبا درباره سربازی رفتن برادر

سربازی رفتن اتفاقی می باشد که ممکن است در زندگی پسرها رخ دهد. شاید در خانواده ی شما هم شخصی باشد که قرار است به سربازی برود. در این مقاله ما متن های زیبا درباره سربازی رفتن برادر برایتان تدارک دیده ایم که به واسطه ی آنها بتوانید برادر خود را آماده ی این مسیر کنید تا با قدرت به آن وارد شود.

متن سربازی رفتن برادر

برادر عزیزم  سربازی رفتن شاید به نظرت خیلی اتفاق جالبی نباشه اما می تونه بهترین مرحله و حتی بهتربن دوره زندگیت باشه. داداش گلم تو افتخار این رو پیدا می کنی تا دو سال از بهترین سال های زندگیت رو در دفاع از مرزهای کشورت سپری کنی. عزیزم مسیری که خواهی رفت مسیری است که در انتها تو را به پختگی و کامل شدن می رسونه و دیدت رو نسبت به زندگی عوض خواهد کرد.

" " " " "

برادر خوبم هر چقدر سربازیت رو عقب بیاندازی به ضررت خواهد بود و در اصل از زندگیت عقب می مونی. ازت انتظار دارم  مثل یک مرد بری و دوره سربازیت رو به پایان برسونی و سر بلند و با افتخار پیش خانواده ت برگردی.

" " " " "

داداش باغیرتم سربازی رفتن هر چند باعث فاصله بین تو و خانواده میشه اما از تو یک مرد کامل خواهد ساخت. سربازی  یعنی سختی و رنج  و این سختی ها هستند که شخصیت تو را می سازند. من با غیرتی که در تو سراغ دارم می دانم که این فصل از زندگیت را به بهترین شیوه سپری خواهی کرد.

" " " " "

برادر عزیزم دیگه اگه نوبتی هم باشه نوبت تو هست که بری سربازی و از وطنت دفاع کنی.  حالا که باید  به سربازی بری با روحیه ای عالی و با دیدی مثبت به این قضیه نگاه کن.  امیدوارم که این دوره رو با موفقیت تمام کنی و برگردی تا با دختر مورد علاقه ت ازدواج کنی.

" " " " "

داداشی باید بدونی  که سربازی  خونه بابا نیست که نازت رو بکشن. اون جا باید خودت را قوی  نشون بدی و از پس همه سختی ها بر بیای.  داداش عزیزم سربازی رفتن دوره ای از زندگیه که هر پسری باید اونو تجربه کنه. عزیزم تو این دوره حتما تجربه های تلخ و شیرین زیادی رو تجربه خواهی کرد و در آخر هم تجربه های گران بهایی با خودت به همراه خواهی آورد.

" " " " "  

داداش نازنینم میدونم این روزها چقدر نارحتی چون باید شغل و خانواده ت رو ترک کنی و بری سربازی. اما عزیز دل خواهر  سربازی رفتن وظیفه ای هست که بر عهده هر پسری قرار داده شده  پس با این دید برو و این مرحله از زندگیت را با موفقیت طی کن.

" " " " "

برادر جانم داری میری سربازی که مرد بشی. راستش من برخلاف خودت از این خبر خیلی  خوشحال چون یه مرد با سربازی رفتن کامل میشه و مطمئنم که تو وقتی برگردی پخته تر و محکم تر از قبل خواهی بود. موفق باشی برادر رشیدم.

" " " " "

سربازی می تونه پر باشه  از تجربه ها ودستاوردهای  مفید و لذت بخش. عزیزم سعی کن مثل یک مرد رفتار کنی و اعتماد فرمانده ت را جلب کن. سعی کن با پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر خودت اون چیزی که در تو هست را به دیگران نشون بدی تا به درجات عالی دست پیدا کنی.

" " " " "

داداشی سربازی رفتن میتونه زیباترین اتفاق زندگیت باشه! اگه نگاهت رو عوض کنی. تو میری تا از کشورت دفاع کنی و از خاکت که حق مسلم من و تو هست، در برابر نفوذ دشمن جلوگیری کنی! مطمئن باش که اگر دیدت رو تغییر بدی، این مسیر نه تنها بد نیست، بلکه سرشار از زیبایی و جذابیته برات.

********************

امیدوارم تو که سربازی میری دیگه نزنی تو گوش فرماندت :) لامصب شغل فرماندهی ساخته شده تا پسرایی که میرن سربازی هر کدومشون یه خاطره از توگوشی زدن به اون بدبخت داشته باشن. مثل مرد برو حرفشم گوش کن، اومدی نگی هم که زدم تو گوشش ما به روت نمیاریم که چقدر عذابت داده :)

********************

سربازی رفتن یعنی سختی و رنج توی سرما و گرما... اما اینا همشون به کنار! سربازی رفتن میتونه یک شیرینی خیلی بزرگ هم داشته باشه برات. دیدی یه غرور بی جا ما آدما داریم که مانع موفقیت مون میشه؟! همون غرور تو سربازی از بین میره و تو میتونی بدون داشتن اون به پیشرفت های زیادی برسی! نه اینکه بگم تو مغروری ها! نه ولی ته دل هممون اون غرور کم یا زیادش وجود داره که سربازی اونو خیلی کمترش میکنه.

********************

برادر عزیزم حالا که نوبت تو شده که به سربازی بری، امیدوارم که خیلی زود از اونجا برگردی و به زندگیت برسی. البته که اگه با نگاه بزرگتری هم نگاه کنیم، متوجه میشیم که سربازی رفتن هم به نوعی زندگی کردن محسوب میشه و تو اونجا تجربه های تلخ و شیرین زیادی رو برای خودت به ارمغان میاری. اما امیدوارم که زود بری و زود برگردی.

********************

داداشم میدونم چقدر سختته که از خونه و شغل و زندگیت بزنی و بری سربازی! اما بدون سربازی رفتن وظیفه ی همه ی ما پسرا هست. اگه ناموس برامون تو کشور مهمه، اگر میهنمون برامون مهمه، باید تو این مسیر قدم بزاریم. یادت باشه اگه کوچکترین ضعفی ما نشون بدیم، این دشمن هست که نهایتاً از این ضعف استفاده میبره. پس برای کوری چشم دشمن هم که شده با افتخار و قدرت برو و این وظیفه رو انجام بده. برات آرزوی موفقیت میکنم.


همچنین ببینید :

عکس پروفایل سربازی


آخییشششش. نمیدونی الان که داری میری، چه باری از رو دوش من برداشتی! دیگه خونه به امپراطوری من تبدیل میشه، کسی نیست دستور بده، کسی نیست امر و نهی کنه، کسی نیست مدام با اذیت کردناش اعصابم خورد بشه و کلیییی اتفاق دیگه. اما در کنار همه ی اینها دیگه کسی هم نیست که لبخند به لبهای خواهرش بیاره :( امیدوارم بری ولی زودی برگردی و بعدش دامادت کنیم که دیگه کلا بارت از رو دوش من برداشته شه :)

********************

برادر جان! جان و جانان داری میری مرد شی که :) از این خبر کلی خوشحال شدم و بعدش کلی ناراحت. خوشحال از اینکه قراره دیگه کامل وارد دنیای مردونه بشی و آقای خودت بشی و ناراحت از اینکه قراره دو سال بری و خیلی کم ببینمت که این عذابم میده. ولی در برابرش میدونم که چقدر میتونی از این سربازی رفتن استفاده ببری! واسه همون زیاد ناراحت نیستم. همیشه موفق باشی

********************

میدونی سربازی رفتن پیش هر پسری یک نگرانی بزرگ داره که هیچ وقت شاید اون نگرانی رو بروز نده و اون هم ازدواج دختر مورد علاقه اش هست که مدام رو دوشش ممکنه سنگینی کنه. برادر جانم اینو بدون که زندگی همش ازدواج و عاشق شدن نیست! نمیخوام این حق رو ازت بگیرم و بگم که تو مجبوری و فلان! اما بهتره بدونی که زمانی که از خدمت برگشتی، تجربه ی بیشتری به دست آوردی و از زندگی درک بهتری داری و قطعا میتونی زندگیت رو زیباتر کنی. اون دختر رو هم بسپار به خدا و با امید به راهت ادامه بده که با انگیزه ای که از تو سراغ دارم، میدونم که موفق میشی.

********************

سربازی رفتن میتونه سرشار از تجربه های مفید و لذت بخش باشه! اگه بتونی در اونجا اعتماد بقیه رو به خودت جلب کنی و خودت رو به بالا دستیا نشون بدی. سعی نکن بقیه رو بد جلوه بدی که خودت رو به مقام های بالاترت ثابت کنی. بلکه با پشتکار و تلاش سعی کن اون چیزی که واقعا هستی رو به دید اونها بیاری تا به موفقیت برسی.

********************

خدا همیشه یار و همراه تو هست و بوده. تو این راه بزرگی که پیش رو داری، خیلی اتفاقا منتظرته. دیگه نمیتونی مثل همیشه دیر وقت بخوابی و دیر وقت بیدار شی. باید سعی کنید همه چیزت طبق اصول و مقررات باشه. تمام تلاشت رو بزار روی اینکه بتونی به خوبی از پس این چالش زندگیت بر بیای. بعدش میبینی که چقدر دستت تو زندگی باز میشه و به واسطه ی این تجاربت چقدر میتونی تو زندگی پیشرفت کنی.

********************

سربازی رفتن یک سین عذاب آوره واست داداش. میدونم! چرا بخوای دروغ بگی؟ همش میگی قراره دو سال از زندگیم حروم بشه، قراره کلی عذاب بکشم و اینا. ولی بدون که در کنار همه ی اینها، سربازی واقعا مردت میکنه. اینکه میگن این جمله چرته و اینا، باور نکن؛ میتونی سربازی نرفته هاش رو ببینی! اغلبشون تا دوازده ظهر خوابن و کلی واسه خودشون رویا پردازی میکنن. سربازی رفتن کمکت میکنه که بتونی واقعیت ها رو ببینی و از این فضای خیالی که واسه خودت ساختی فاصله بگیری.

********************

تو رو خدا داداشم تو دیگه نگی که قراره با سربازی رفتن دو سال از زندگیم حروم بشه که میزنم تو کلت هاا! همچین میان میگن دو سال از زندگیم حروم شده انگار قبلش تو ناسا کار میکردن و اگه برن سربازی، پروژه هاشون عقب میفته. بیا برو بابا سربازیتو برو تو. بهتر از اینه که صبح تا شب خونه بخوای و همش بگی دو سال از زندگیم قراره حروم بشه. :( هووفف بزار به اعصاب خودم مسلسل بشم بعدش میام دوباره درس زندگی بهت بدم.

********************

برادر عزیزم، با اینکه از من بزرگتر هستی و من تجربه تو رو ندارم، اما میدونم و شنیدم که میگن سربازی یعنی کلی اتفاقای تازه برای ما پسرا. سربازی رفتن یعنی مرد شدن و سربازی رفتن یعنی قدم گذاشتن تو قسمت جدیدی از زندگی. امیدوارم که حالا که داری میری، با خوبی و خوشی سربازیتو تموم کنی و به خونه برگردی. چون همه ی ما چشم به راهت هستیم و منتظرتیم. کلی برات آرزوی موفقیت میکنم.

********************

اگه گفتی اون چه که اولش س داره و قراره یکم تو رو حرص بده و من جیگرم حال بیاد؟ آفرین اسمش سربازییهههه. سربازییی. هم اکنون در کمال خوشحالی عهه ببخشید ناراحتی و غم، این اتفاق ناگوار زندگیت رو کلی به خودت تسلیت و کلی به خودم تبریک عرض می نمایم. اتفاقات خوبی در راه است :)


مطلب پیشنهادی :

شعر زیبا درباره خدمت سربازی


زندگی پستی و بلندی های زیادی داره. هر مرحله از زندگی قراره تجربه های بیشتر و بهتری به دست بیاری. سربازی رفتن هم یکی از همین اتفاقات هست که یکی به چشم پستی بهش نگاه میکنه و یکی هم به چشم بلندی. مهم تو هستی که با چه دیدی به اون نگاه میکنی! اگه دیدت رو مثبت کنی و مدام غر نزنی، مطمئن باش که یه فصل از زندگیت میشه که کلی ازش خاطره خوب به یاد میاری.

********************

اصلا میگن مردی که تو یه جمع قرار بگیره و خاطره سربازی رفتن داشته باشه که تعریف کنه از بقیه یک صفر جلو هست. تو جمع مردا یا باید خاطره سربازی رفتن داشته باشی یا از سیاست چیزی بدونی که نقل مجلس بشی وگرنه تو رو پس میزنن. پس عاسیسام میبینی این سربازی لامصب حتی روی روابط اجتماعیت هم تاثیر خودش رو داره! پس برو که آینده ای زیبا با سربازی انتظارت رو میکشه :)

********************

فراموش نکن که حالا که داری میری سربازی، یه خانواده ای داری که چشم به راهت هستن. هر چند وقت یک بار به محض اینکه تونستی زنگ بزن و خانواده رو از نگرانی در بیار. سربازی رفتن تو فقط مربوط به خودت نیست! تو پدری داری که چشم به راهه، مادری داری که گوش به زنگه، خواهری داری که مدام خاطراتش رو با تو مرور میکنه و برادری مثل من داری که نگرانه نکنه اونجا بهت بد بگذره. پس هر بار که تونستی خبر بگیر و بدون که با این تماست کلی ما رو خوشحال میکنی.

********************

سربازی رفتن برای آدمای تنبل خیلی خوبه. اینکه تا ساعت دوازده ظهر بخوابی و بعدش مدام تو گوشی سیر کنی و همش تو شبکه های اجتماعی این و اون رو دنبال کنی، هیچی برات نداره. اگه سربازی بری، به این پی میبری و سعی میکنی که زندگیت رو بسازی و بازیچه ی این کارا نکنی. داداشی، حالا که قراره بری سربازی، بدون که این اصلا اونجور که بقیه میگن بد نیست و تو رو تبدیل به یک آدم مقرراتی میکنه.

********************

ببین هر چیزی خوبیا و بدی های خودش رو داره. سربازی رفتن هم همینطوره. نمیدونم چرا بعضیا سربازی رو با میدون جنگ اشتباه میگیرن و فکر میکنن سربازی که برن، قراره مستقیم برن تو جبهه دشمن که دشمن اونا رو تیکه پاره کنه! این نمیگم که اشتباه نیست (حالا نه به این اندازه دیگه) اما درست هم نیست و کلی آدم میتونی اطرافت ببینی که از سربازی رفتنشون چقدر خاطره های جالب و بامزه تعریف میکنن.

********************

سربازی رفتن برای یک پسر خیلی معنی های خاصی به همراه داره. دو سال دوری از خانواده، دو سال دوری از کسب و کارت، دو سال دوری از درس و دانشگاه و دو سال عذاب اینکه نکنه دختر مورد علاقه ات با کس دیگه ازدواج کنه. داداشی میدونم که همه ی این معانی برای تو هم هست! اما بدون که این مسیر رو باید بری و اگر سعی کنی با خوشحالی بری، بدون که با خوشحالی هم برمیگردی.


پیشنهاد جدید :

متن خداحافظی از عشقت برای سربازی


این جهان هر چیزی که ما بهش فکر کنیم رو به سمتمون جذب میکنه. اگه تو مدام با افرادی بشینی که از سربازی رفتن بد میگن، بدون که دقیقا عین تجربه های اونها رو تو زندگیت کسب میکنی! اما اگه با کسایی بشینی که از اون خوب میگن، مطمئن باش که اگه دیدت مثبت باشه، اتفاقای خوبی برات به همراه هست. پس فکرت رو منفی نکن و با خوشحالی قدم تو این مسیر بزار که انشالله به امید خدا موفق میشی.

********************

سلام داداشم. امروز فهمیدم که نامه ات رو پست کردی. خوشحال شدم. فقط خواستم این رو بگم که هیچ وقت به حرفای بقیه توجه نکن. اینایی که میگن تو سربازی فقط بدبختی دنباله، یه نگاه به سابقه شون بندازی، متوجه میشی که اونا خودشون خواستن که این بدبختیا سرشون بیاد. کسی که اهل کلک باشه، مطمئن باش خودش هم بد کلک میخوره. پس این حرفا رو جدی نگیر و با امید به راهت ادامه بدی که انشالله موفق میشی.

********************

سربازی رفتن یعنی مرد شدن. این رو منی بهت میگم که خودم سربازی رفتم و میدونم که دقیقا چی به چی هست. اونجا اگه طبق چیزی که ازت میخوان باشی، هیچ وقت اذیت نمیشی و اتفاقا میتونی از همونجا آینده خودت رو تضمین کنی و در بخشی از اونجا مشغول به کار بشی. این رو بدون که ما بعضیا رو داریم که بعد از سربازی مهندس و ... میشن برای خودشون و بعضیا رو هم داریم که بعد از سربازی دچار اعتیاد و کلی بدبختی دیگه میشن و این همش به خاطر اینه که دسته اول اراده داشتن و دسته دوم نداشتن. پس با اراده به راهت ادامه بده و مطمئن باش که پیروزی در انتظار تو هست.

********************

اصلا غصه این رو نخور که مبادا تو رو بندازن لب مرز و فلان. اصلا غصه این رو نخور که مبادا اونجا صبح ها اذیتتون کنن. غصه این رو بخور که نکنه بعد از دو سال که از سربازی برگشتی، چیزی نداشته باشی که بتونی بهش تکیه کنی. تو سربازیت سعی کن هر چقدر که میتونی درس زندگی بگیری که این ها همشون تو آینده ات به دردت میخورن.


شاید علاقمند باشید :

متن برای سربازی رفتن رفیق


مرد برای اینکه ارزش زندگی بیاد دستش و اینکه بدونه که باید یک زندگی رو مدیریت کنه، سربازی رفتن براش خوبه. این رو بدون که تو قراره در آینده یک خانواده رو مدیریت کنی و قراره نون آور یک خانواده باشی که اگه نتونی از عهد اش بر بیای، خیلی بده. سربازی بزرگترین کمک کننده به تو میتونه باشه که معنی زندگی رو درک کنی و برای زندگی ارزش قائل بشی. پس با قدرت به پیش برو برادر جان که میدونم موفق میشی و یک تجربه عالی از زندگی به دست میاری.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...