چگونه بهترین اسم را برای توله سگ انتخاب کنیم

همانطور که گفته می شود ، سگ بهترین دوست انسان است (یا چیزی شبیه همین). و بهترین دوست سزاوار یک اسم واقعاً خارق العاده است.انتخاب کردن یک اسم برای سگ شما ممکن است سخت تر از آنچه فکر می کنید باشد. خوشبختانه سایت ما اینجا است تا به شما در تصمیم گیری کردن در میان این گزینه های زیادی که در انتخاب اسم سگ وجود دارد کمک کند. برای آشنایی با برخی از مراحل مفید در مورد چگونگی انتخاب نام توله سگ خود ، به مرحله 1 بروید. به اعتقاد من چندان تفاوتی ندارد که از اسامی پیشنهادی پایین برای توله سگ نر (پسر) یا توله سگ ماده (دختر) استفاده کنید ، چرا که بصورت ترکیبی نیز استفاده می شوند و از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

اسم برای توله سگ

مرحله 1

در مقایسه با اسمهایی که پیچیده تر هستند ، زمان کمتری طول می کشد تا سگ ها نامهایی را که طول آنها یکی یا دو هجا است بشناسند. به جای اینکه سگ خود را چیزی مانند سر مرلین از مانگوویا نامگذاری کنید ، باید نام را به جیک یا مگ کوتاه کنید

اگر می خواهید به توله سگ خود یک اسم رسمی تر و طولانی تر بدهید ، بدانید که در نهایت خودش آن را کوتاه می کند و مهم نیست چه چیزی باشد(به این طریق ساده تر می شود او را فرا خواند)بنابراین سراغ اسمی بروید که کوتاه و ناز باشد

انتخاب اسم مناسب برای توله سگ

اسم های صامت را امتحان کنید. سگها صداهای با فرکانس بالا را بسیار خوب می شنوند ، بنابراین اسامی که از s ، sh ، ch ، k و غیره شروع می شوند ، به خوبی سبب جلب توجه یک سگ می شوند. سگها به این صداهای نسبتاً تیز. سریعتر پاسخ خواهند داد. در همان زمان ، نام هایی را در نظر بگیرید که با حروف صداداری به پایان می رسند ، به ویژه با صدای کوتاه "a" یا "بلند e". برخی از اسامی نمونه ای که از این قوانین پیروی می کنند عبارتند از سیمبا ، کاسی ، شیرینی ، دلیله یا چارلی

نکات مهم برای تعیین اسم برای توله سگ

اسمی را انتخاب نکنید که شبیه به یک دستور باشد. از آنجا که سگها کلمه واقعی را تشخیص نمی دهند ، اما درعوض فرکانس کلمه را درک می کنند ، می توانند با کلماتی که به نظر خیلی شبیه هم می رسند سردرگم شوند - به خصوص وقتی یکی از این کلمات دستوری باشد که قرار است از آن پیروی کند.

به عنوان مثال ، نام "کیت" را می توان به راحتی با دستور "نشستن" اشتباه گرفت. نام "بو" را می توان با "نه" اشتباه گرفت.

اسم برای توله سگ نر و ماده

اگر می خواهید نام یک سگ بزرگتر را تغییر دهید ، سراغ اسم هایی با صداهای مشابه بروید. هنگام تغییر نام یک سگ بزرگتر مراقب باشید. سراغ اسم هایی با صداهای مشابه بروید ، مانند تغییر "بارنی" به "فارلی". مهمتر از آن نگه داشتن حروف صدادار همانند صامت هاست ، از آنجا که صداها را راحت تر انتخاب می کنند و در واقع شنیدن آن برای سگ راحت  تر است. بنابراین "Pinky" "Mikey" را می پذیرد اما "Porky" را قبول نمی کند.

نام گذاری توله سگ

به یاد داشته باشید که از نام سگ خود در ملا عام استفاده خواهید کرد. همچنین ،انتخاب کردن نامی که بسیار متداول است ، به این معنی است که سگ شما ممکن است به سمت شخص دیگری برود (یا ممکن است سگ شخص دیگری روی شما پرش کند)

احتمالاً از اسامی مانند "فیدو" یا "روور" باید پرهیز شود ، زیرا برخی از آنها نام های سگ های سنتی و بنابراین محبوب تر است.

شما همچنین باید واکنشی را که ممکن است نام شما به سگ شما القا کند ، در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، مردم نسبت به سگی بنام Murder نسیت به سگی به نام"عسل" کمی بیشتر احتیاط می کنند.

اسم گذاشتن برای توله سگ ها

قبل از استفاده از نام یکی  از اعضای خانواده یا دوست خود از او بپرسید. ممکن است فکر کنید این افتخار را دارد که نام توله سگ خود را پس از خاله ماتیلدا مورد علاقه خود به نام او قرار دهید ، اما او ممکن است آن را به عنوان تعارف نگیرد. او ممکن است آن را بی احترامی قلمداد کند.

اسم برای توله سگ ها

قبل از دائمی کردن آن ، نام را برای چند روز امتحان کنید. وقتی نام جدیدی انتخاب کردید ، آن را برای یک روز امتحان کنید. ببینید آیا به خوبی جواب می دهد یا نه. شما به زودی می فهمید که آیا این اسم مناسب است یا خیر اگر نه ، چیز دیگری را امتحان کنید. همیشه تعداد بیشتری اسم برای توله سگ وجود دارد که می توانید آنها را کشف و امتحان کنید. فراموش نکنید که هنگامی که توله سگ یا سگ شما به به نام جدید خود پاسخ می دهد ،به او پاداش دهید. هرچه رفتارها ، عشقها و بغل های بیشتری در حال حاضر دریافت کند ، بعدا که آن ها را صدا می کنید زودتر به سمت شما خواهند آمد.

توجه داشته باشید که چه احساسی خواهید داشت وقتی نام انتخابی توله سگ خود را بگویید. آیا می توانید خودتان بارها و بارها از این نام استفاده کنید؟ اگر جواب شما خیر است ، ممکن است بخواهید نام دیگری را انتخاب کنید.

اسم برای توله سگ پسر یا دختر

بسیاری از نام ها را جست و جو کنید. اگر واقعاً درگیر این هستید که چه نامی روی سگ خود بگذارید و به خلاقیت کمکی نیاز دارید ، همیشه می توانید یک جستجوی اینترنتی را برای لیستی از اسامی جالب سگ ها انجام دهید. وب سایت های معدودی وجود دارند که در این موضوع تخصص دارند و ممکن است به شما کمک کنند خلاقیت تان به جریان بیفتد

چگونه بر روی توله سگ یا سگ خود نام بگذاریم

مرحله 2

به رنگ و پشم توله سگ خود نگاه کنید. می توانید الهام زیادی از رنگ پشم توله سگ خود بگیرید. به عنوان مثال ، اگر شما یک توله سگ با پشم قهوه ای داشته باشید ، می توانید او را "Rolo" ، "شکلات" یا "Brownie" بنامید. یا اگر سگ شما پشم فرفری دارد ، ممکن است فکر کنید که نام او را "فرفری" قرار دهید.

چگونه بر روی توله سگ یا سگ خود نام بگذاریم

ببینید آیا توله سگ شما خصوصیات متمایزی دارد یا خیر. پنجه ها ، گوش ها ، صورت و دم توله سگ خود را در هر کجا جستجو کنید. آیا علائم منحصر به فرد یا شناسه های ویژه دیگری که معمولاً سگهای دیگر ندارند وجود دارد؟

به عنوان مثال ، اگر توله سگ شما دارای دو پنجه جلوی سفید باشد ، ممکن است به فکر نام بردن "mittens" یا چیزی شبیه آن باشید.

چگونه برای توله سگم اسم انتخاب کنم

فکر کنید که اندازه توله سگ شما می تواند الهام بخش باشد یا خیر. اگر شما یک توله سگ ریز و درشت یا سگ بزرگ دارید ، می توانید از این ویژگی برای راهنمایی در انتخاب نام خود استفاده کنید. شما حتی می توانید اندازه او را با نام بردن چیزی خلاف آنچه در واقع است به چالش بکشید. به عنوان مثال ، می توانید سگ کوچک خود را "سمپسون" و سگ بزرگ خود "کوچک" نام ببرید.

چگونه بهترین اسم را برای توله سگ انتخاب کنیم

نام توله سگ خود را بر اساس شخصیت او پایه گذاری کنید. با گذشت چند روز ، شخصیت سگ جدید شما واقعاً درخشش خواهد یافت.  Cuddles  برای توله سگ شیرینی که دوست دارد یه گوشه دنج باشد و یا "Puddles" را برای سگی که که به نظر می رسد نمیتواند درب سگ را پیدا کند امتحان کنید. تماشا کنید که چگونه او با خانواده شما تعامل دارد یا به هر عادت احمقانه ای که ممکن است داشته باشید توجه کنید.

چگونه بهترین اسم را برای توله سگ انتخاب کنیم

مرحله 3

به سگهای معروف در فیلم و تلویزیون نگاه کنید. به نظر می رسد فیلم های جالب و نام های جالب سگ ها دست به دست هم می دهند. نام سگ لوک"آبی" یک برچسب مناسب برای انواع سگ ها خواهد بود. "اگر یک توله سگ معروف تلویزیون می خواهید ، " دینو "و" آسترو "به ذهن شما خطور می کند ، یا حتی اگر دنبال کلاسیک باشید Lassie و moniker را هم در نظر بگیرید

راهکارهای مناسب جهت انتخاب اسم برای توله سگ

نام ها را از کتاب ها انتخاب کنید. اگر نویسنده ، کتاب یا سریال محبوب دارید ، ممکن است بخواهید در مورد نامگذاری سگ خود از روی شخصیت در یک کتاب یا یک نویسنده فکر کنید. جک لندن سگی به نام پوسوم داشت ، سگ ادیسه در ادیسه به نام آرگوس و توله سگ تین تین به نام برفی نامگذاری شد.

شما همچنین می توانید از تاریخ الهام بگیرید. نام روسای جمهور یا رویدادهای معروف را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر از طرفداران تئودور روزولت هستید ، ممکن است فکر کنید که نام تدی را روی سگ بگذارید

چگونه بهترین اسم را برای توله سگ انتخاب کنیم

از میراث خود الهام بگیرید. اگر به جایی که خانواده شما اهل آنجا هستند وابستگی خاصی دارید ، یا واقعاً دوست دارید که او را با کلمه ای به زبان دیگری صدا کنید ، ممکن است بخواهید نام سگ خود را به زبان خارجی یا اسم آن در یک کشور خارجی در نظر بگیرید.

نام سگهای آلمانی. برای مبتدیان ، "Fritz" یا "Kaiser" را امتحان کنید.

اسامی سگ ایرلندی. عاشق آب است؟ پس "مورفی" را امتحان کنید ، که به معنای "دریا" است.

اسامی سگ فرانسوی. "پیر" و "کوکو" بهترین رقبا برای هر سگی هستند ، به خصوص کسانی که کمی اوه لا لا را در ژنهای خود دارند.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...