بهترین متن تشکر بابت هدیه تولد (2)

متن تشکر بابت هدیه تولد نشان دهنده ی قدرشناس بودن شما است . شما با متن تشکر بابت هدیه تولد می توانید مهر و محبت خود را به فرد مقابل نشان دهید . متن تشکر بابت هدیه تولدبرای دست صمیمی : عزیزم بودن تو در کنارم بزرگترین هدیه ای است که می توانستم دریافت کنم

متن تشکر بابت هدیه تولد : عزیزم من تو را در همه ی لحظات خوش زندگی و بد زندگی در کنار خود یافتم از تو باید حضورت در زندگی من نهایت تشکر را دارم .


مرسی که هستی دوست عزیزم امسال نیز تولد من بدون تو هیچ رنگ و بوی نداشت . من وقتی می بینم تو تولدم را به یاد داری از به دنیا آمدنم خیلی خوشحال می شوم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای عشق خود : عشق من هر روزم سپری شدن در کنار تو برای من مانند روز تولدم می باشد . از اینکه مرا به یاد داشتید و با هدیه های زیبای خود در روز تولدم مرا خوشحال کردید از شما سپاسگزارم .


بودن شما در کنارم در روز تولدم بزرگترین هدیه ی تولدی است که دریافت می کنم ، از حضور سبزتان در کنارم نهایت تشکر را دارم .


دوست عزیزم ممنونم بابت هدیه ی با ارزش تو و تبریک گرمت و از اینکه تو همیشه در کنار من هستی . تشکر واژه ی حقیری است در کنار همه ی لطف هایی که تو برای من دارید ، امسال نیز با وجود تو در کنار من و چنین جشن باشکوهی که برای روز تولدم فراهم کرده ای من احساس نهایت خوشحالی را دارم .

دیگر متن تشکر بابت هدیه تولد

در چنین روزی که آغاز حضور من در این دنیای خاکی است با امید داشتن شما در کنارم احساس شور و نشاطی دیگر دارم ممنون از هدیه های باارزش و ممنون از حضور گرمتان در کنارم .


متن تشکر بابت هدیه تولد باید القا کننده ی احساس ما باشد .  ممنون از تو ای دوست مهربانم که تولدم را تبریک گفته ای و با هدیه ی زیبایت مرا خشنود ساختی ، من به داشتن دوستانی مانند ت به خود می بالم .


دوست عزیزم امیدوارم لایق محبت های تو باشم وجودت در جشن تولدم برای من بزرگترین هدیه ای است که کی توانم از تو دریافت کنم .


سایر متن تشکر بابت هدیه تولد

متن تشکر بابت هدیه تولد نشان دهنده ی قدرشناس بودن ما است . متن تشکر بابت هدیه تولد محبت ما را به فردی که تولد ما را تبریک گفته است انتقال می دهد . یک نمونه متن تشکر بابت هدیه تولد ، دوست عزیزم ممنونم از اینکه تولد مرا تبریک گفتی ، تشکری که از تو دارم به خاطر معرفتی است که تو به دوستی مان داری .


ممنونم از تو دوست عزیزم که مرا به یاد داشتی در این دنیا جز تو و بانک و همراه اول انگار من از یاد همه رفته ام .


متن تشکر بابت هدیه تولد می تواند بیان کننده ی احساس آنی شما باشد . دوست های خوبم از اینکه منت بر سر من گذاشته اید و در این روز با چنین هماهنگی های خاص تولد مرا جشن گرفته اید از شما نهایت سپاس را دام .


من از داشتن دوستی مانند تو که بهتر از برگ درخت است به خود می بالم ممنون برای تبریک خوشحال کننده ات .


تمام دیروز کلافه ی این بودم که برای فردا که روز تولدم است یک شعر غمگین بر روی پروفایلم قرار دهم ولی تو امروز با این پیام دلنشینت به من امید بخش ترین پیام را رساندی ،ممنونم که به یادم بودی و تولدم را تبریک گفتی . متن تشکر بابت هدیه تولد می تواند حتی یک عزیز دلم یک دنیا ممنونم از تو باشد .


بهترین متن تشکر بابت هدیه تولد

من امروز همین که از خواب برخاستم با دیدن پیام شیک و هدیه با ارزش تو در روز تولدم لبخندی عمیق را در همه ی وجودم احساس کردم عزیز دلم دوست مهربانم از تو به خاطر همه ی خوبی ها است نهایت تشکر را دارم


متن تشکر بابت هدیه تولد برای مادر شوهر : مادر عزیزم یادآوری روز تولد توسط شما مرا بسیار خوشحال ساخت . بابت هدیه باارزشی که برایم دریافت کرده اید بسیار ممنونم و قدردان لطف و مهر شما هستم .


روز تولد هر فرد خاص ترین روز برای او است و تو امروز در این روز خاص با ارسال هدیه ی زیبایت و پیام تبریک برآمده از دلت مرا شاد ساختی ای مهربان از تو قدردانم .


متن تشکر بابت هدیه تولد  برای دوست نزدیک : در کنار هم بودن بزرگترین اتفاقی است که در زندگی می افتد و من امروز در روز تولدم با داشتن تو در کنارم احساس شادی دارم و از هدیه ی شیکی که برایم دریافت کرده ای ممنونم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای خواهر : خواهر عزیزم در روز تولدم با پیام زیبا و سورپرایز عالی تو کی از خوشحال ترین اتفاق ها در زندگی من رخ داد ممنونم از مهری تو من همیشه از داشتن خواهری من تو به خود افتخار می کنم .

مناسب ترین متن تشکر بابت هدیه تولد

متن تشکر بابت هدیه تولد برای دوست : دوست عزیزم بابت همه ی خوبی های تو و بابت همه ی لطف و مهری ه تو به من داری و از همه  مهمتر هدیه باارزش تو در روز تولدم از تو قدردانم . دوستی معجزه ای است که در دل ها رخ می دهی و تو معجزه ای در قلب من هستی دوست عزیزم به خاطر هدیه ی باارزشت و برآمده از دلت در روز تولدم از تو نهایت تشکر را دارم .


دوست موهبتی خاصی از جانب خدا می باشد و من امروز در روز تولدم با داشتن دوستی ماند تو در کنارم افتخار می کنم از تو بابت هدیه ی زیبایت و دوستی پر از مهرت تشکر می کنم .


متن تشکر بابت هدیه تولد: مرحبا‌ ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست / تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست


سپاس بی‌کران به بهانه تبریک پسندیده تو برای تولدم . دوست عزیزم چه زیبا بود تبریک و چه دلنشین داشتن تو در کنارم ، من چه خوشبختم که شادی امروز را با تو تقسیم می کنم .


تشکر بابت هدیه تولد ی که از تو دریافت کرده ام واژه ای بسیار کمی در برابر مهر و لطف تو است .

شیک ترین متن تشکر بابت هدیه تولد

ی دنیا ممنونم .... جان . تبریک و هدیه تو قلبم را شاد کرد .


در روز تولدم بدون حضور تو در کنارم احساس شادی نیمه داشتم که با حضورت مرا دلشاد ساختی .


اینکه تبریک روز تولدم را اول از همه از تو می شنوم برای من بس است حتی اگر همه ی  دنیا مرا به فراموشی بسپارند .


عشق و مهر را به همه ی دوستانم که در روز تولدم یادی از من کردند و با هدیه های باارزش خود مرا خوشحال کردند را خواهانم امید آن است من نیز برای شما دوستی خوب باشم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای مدیر : از تبریک ارزشمند جنابعالی در روز تولدم نهایت تشکر و قدردانی را دارم از درگاه ایزد منان برای شما بزرگوار سلامتی و سعادت را آرزومندم .


آرزومند آرزوهایت هستم ای عزیز دلم امید آن است که تو را در همه ی روزهای تولدم در کنارم داشته باشم  بابت هدیه ی شیک  جذابت از تو تشکر می کنم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای دوست صمیمی :  دوستان خوب و روز های خوب توشه های اصلی و خاطرات اصلی ما در این دنیا هستند دوست عزیزم بودن تو نیز ار چنین روزی عالی در روز تولدم شادی و خوشحالی مرا دو چندان ساخته است ممنونم از اینکه هستی .

رسمی ترین متن تشکر بابت هدیه تولد

دوست گرامی بابت هدیه ی با ارزشی که تهیه کردی و در روز تولدم مرا خوشحال کردن از تو شما نهایت تشکر را دارم .


همکار گرامی و دست مهربان اینکه روز تولدم در یادت باشد برای من هدیه ی بسیار بزرگ و ارزشمند است که در روز تولدم دریافت کردم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای همکار: همکار محترم تو در همه ی سختی های مربوط به کار در کنار من بودی و من از داشتن تو و احساس مهر و محبتت دلشاد می شوم امید آن را دارم که برای تو دوستی لایق باشم هدیه ی باارزش تو در روز تولدم مرا بسیار خوشحال ساخت .


دوست محترم و مدیر ارجمندم از اینکه در روز تولدم با پیام سرشار از مهر و لطفت تان روز تولدم را به من تبریک گفتید از جنابعالی نهایت سپاس را دارم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای بزرگان فامیل : امید آن را دارم که فردی لایق برای خانواده ام باشم حضور شما در جشن تولدم و هدیه های باازرشی که برایم تهیه کرده اید برای من بسیار ارزشمند است قدم بر دیده نهادید و با یادآوری روز تولدم بر من منت نهاده اید دوستدار همه ی شما عزیزان هستم .


عامیانه ترین متن تشکر بابت هدیه تولد

دوست عزیزم ، رفیق بامرام در چنین روزی که یک سال دیگر از عمرم می گذرد حضورت و پیام تبریک تو مرا بسیار خوشحال کرد .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای برادر :  ممنونم داداش گلم که بهترین تبریک را در روز تولدم تو به من گفتی و هدیه ی تو شیک ترین هدیه ای بود که دریافت کردم .


رفیق بامرام اینکه روز تولدم در یاد تو بود مرا بسیار خشنود ساخت و پیام تبریک برای من بسیار با ارزش بود ممنونم خوب من به خاطر هدیه ی قشنگی که در روز تولدم مرا با آن خشنود ساختی .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای پدر : پدر عزیزم هدیه تو جذاب ترین هدیه ای بود که امسال در یافت کردم مرسی از این که هستی مرسی از اینکه من تو را دارم .


شیک ترین کادویی که امسال در روز تولدم دریافت کردم متعلق به هدیه تو بود خواهر عزیزم من از بودن تو و داشتن تو در کنارم به خود می بالم . متن تشکر بابت هدیه تولد برای دوستان دور : دوست عزیزم فاصله ها هیچ گاه نتوانسته اند مهر و محبتی که من به تو دارم را کم کنند


با احساسی ترین متن تشکر بابت هدیه تولد

عزیز دلم وقتی تو روز تولدم را به من تبریک می گویی بزرگترین شادی دنیا نصیب من می شود .


با احساس ترین متن تشکر بابت هدیه تولدم امروز روز تولدم بود و تا زمانی که خبری از تو پیدا نبود احساس می کردم هنوز به دنیا نیامده ام .


بودن تو با من در روز تولدم می تواند نبودن همه ی افراد را در زندگی ام پر کند عزیزم بابت حضور گرمت و هدیه ی باارزش یک دنیا از تو ممنونم .


از دیگر با احساسی ترین متن تشکر بابت هدیه تولد : اینکه روز تولدم در یاد تو هستم احساس خوبی به من می داد احساسی که با هیچ خوشحالی دیگر نمی خواهم تعویضش کنم .


دوست عزیز من با دیدن پیام تبریک تو و هدیه ی زیبایی که دریافت کرده بودی چنان شور و شوقی در من ایجاد شد که جلوی اشک های تنهایی من را گرفت .


عزیز من ، دوست مهربانم و از همه مهمتر یار همیشگی من در همه ی ایام امسال نیز بودن حضور تو در جشن تولدم هیچ شور و شوقی نداشتم از تو بابت هدیه ی شیک و قشنگت و پیام زیبایت نهایت تشکر را دارم . متن تشکر بابت هدیه تولد باید بر دل بنشیند .


زیباترین متن تشکر بابت هدیه تولد

وقتی احساس می کنم تو در روز تولدم مرا به یاد داری شوقی مانند شوق پرواز در من ایجاد می شود عزیز دلم بابت هدیه ی با ارزشی که در روز تولدم به من دای از تو سپاسگزارم .


متن تشکر بابت هدیه تولد برای مادر: مادر مهربانم و زیباتر از ماه کامل ، تو با هدیه ی با ارزشت در روز تولدم و پیام زیبایی که برایم فرستاده بودی مرا خوشحال کردی امید دارم م برای تو فرزندی لایق باشم .


عزیزم اصلا باورم نمیشد تو مرا به یاد داشته باشید بعد از آن همه سال ها از تو بابت هدیه ی شیک و زیبایت هایت تشکر را دارم .


متن تشکر بابت هدیه تولد : دوست عزیزم تبریک تو بزرگترین هدیه ای بود که دریافت کردم تو همیشه در قلب من جا داری و من از داشتن دوستی ماد ت به خود می بالم .


بهترینم و زیباترین دوست من ممنونم که روز تولدم را به یاد داشتی و با پیام زیبایت و هدیه ی با ارزشت مرا خوشحال کردی ، تو یادت همیشه در قلبم هست .


عشق من چقدر زیباست که روز تولدم تو یادی از من کنی بعد از همه ی این سال ها فکر میکردم تو ما از یاد برده ای و الان باپیام گرمت و هدیه ی زیبایت سورپرایز شدم .


مطالب پیشنهادی بیشتر :

متن تشکر بابت هدیه همسر

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...