متن های زیبا درباره ی تولد 18 سالگی

تولد، همیشه یک اتفاق خاص و تکرار نشدنی در زندگی هر شخصی می باشد. اشخاص این روز را با افراد دیگر جشن گرفته و آن را فرخنده و میمون می دانند اما 18 سالگی همیشه یک سن خاص بوده و به نوعی ورود به رنج بزرگسالی آن را می دانند. برای همین این جشن تولد، جشن تولد خاصی بوده و با هدایا و مراسم خاصی همراه می باشد. در ادامه متون زیبایی درباره تولد و تولد 18 سالگی قرار داده شده است. امیدوارم از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

حالا که هجده سالگیم را رد کردم نگاهی به پشت سر خودم می اندازم و به روزهایی که سپری کردم نگاه می کنم احساس می کنم که زندگی خوبی را تا به این لحظه سپری کرده ام چون نگران هیچ چیز نیستم و دوست ندارم جایی و یا بخشی از زندگیم را خط بزنم. پس خداوند بزرگ را شکر می گویم و با امید به او مسیر جدیدی از زندگیم را آغاز می کنم. تولد هجده سالگیم مبارک خودم باشه

" " " " "
امروز تولد هجده سالگیم است و من گام بلندی از کودکی و نوجوانی به سوی جوانی برداشته ام. بنابراین دفتر کودکبم را می بیندم و ان را  به صندوقچه خاطره ها می سپارم.

متن و عکس نوشته تولد 18 سالگی 2022 جدید

ای عزیز ترینم امروز تو وارد هجده سالگی شدی و برگ جدیدی از دفتر زندگی  پیش رویت باز می شود. آرزو  می کنم دفتر جدیدت  را پر کنی از شکوفه های عشق و دوست داشتن.

تولد هجده سالگیت مبارک.

" " " " "

 همیشه روز تولد قشنگ ترین و بهترین روز زندگی هر آدمی هست. من امروز وارد مرحله ای جدید از زندگیم شده ام و اون هایی که واقع دوستم دارند در کنار هستن و تولدم رو بهم تبریک می گن.  تولد هجده سالگیم مبارک خودم و اون هایی باشه که عاشقانه دوستم دهرند.

" " " " "

 روز ها و سال ها از پی هم گذشتن.  روز هایی که قهقهه زدی و از ته دل خندیدی، روزهای کودکی و قهر و آشتی ها دوستانه گذشت و امروز تو دیگر جوانی رشید شده ای که باید مسیر زندگیت را پیدا کنی. از ته قلبم ورودت را له هجده سالگی تبریک میگم.

جملات کوتاه تولد هجده سالگی

عزیزم تولد امسالت با همه سال ها فرق می کند چون تو دوران کودکی و خامی را پشت سر نهاده ای  و وارد دوران پر هیاهوی جوانی خواهید شد. برایت بهترین ها را آرزو می کنم. تولدت مبارک هجده ساله جذاب دوست داشتنی.

" " " " "

تا چند روز  دیگر مرز ۱۸ سالگی را رد می کنی  و به دنیای ناشناخته و هیجان انگیزجوانی وارد می‌شوی و روزهای خوش کودکی و بی‌خیالی را پشت سر می گذاری و شتابان به مسیر پیش رو وارد شوی. پیشاپیش تولد هجده سالگیت را تبریک می گویم.

" " " " "

عزیزم شاید با خودت فکر کنی اگر می‌توانستم همیشه در دنیای کودکی می  ماندم  و هرگز از شور و نشاط این  دوره فاصله نمی گرفتم
اما امروز تولد ۱۸ سالگی‌ت است و باید جهشی بزرگ  از گذشته به  اینده ای پر رمز و راز آینده داشته باشی. تولد هجده سالگیت مبارک عزیز ترینم.

" " " " "

تولد ۱۸ سالگیت  از راه رسید و با پشت سر گذاشتن سال‌های پر شر و شور کودکی و نوجوانی آماده رویارویی با هیجان ها و شگفتی های جوانی شده ای. این روز مهم را به تو تبریک می گویم و امیدوارم همیشه در سلامت و شادی زندگی کنی.

" " " " "

۳۶۵ روز دیگر هم گذشت. روزهایی که قهقهه زدم و  از ته دل، لبخند زدم، و شب هایی که اشک می ریختم و دلم می شکست و فریاد می زدم . . . روز هایی که دلی بدست می اوردم و عشق به دیگران می ورزیدم و روزهایی که دلی شکستم و . . .  روزهایی که دویدم تا به هدفم برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن به هدفم . . . روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم و هی چرخیدم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم . . .  روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق خودم را فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم تا روزگار بداند که همه چی خوبی و خوشی نیست و این چرخ روزگار، چه بخواهی چه نخواهی می چرخد و می گذرد . . .

تولد 18 سالگیم مبارک . . .

متن تولد 18 سالگی خودم

------------------------------------------------------------------------------------------

به خودم سلام می کنم و تولدم رو به خودم تبرک میگم. الان یک دغدغه اساسی تمام وجودم را فرا گرفته است. مدت هاست به این فکر می کنم که چه هدیه ای بخرم تا خودم را سوپرایز کنم و هیجان زده بشم از کادویی که برای خودم خریدم. تولدم مبارک جمله راحتی است اما تبریک تولد به خودم سخت‌ترین کارها است، چون نه می‌شود او را سورپرایز کنم و نه می‌شود موقع اهدای کادوی تولد پیشانی یا گونه‌اش را ببوسم. اما این‌ها دلیل نمی‌شود که تولد خودم را تبریک نگویم، با خودم خلوت نکنم. یک آهنگ شاد تولدت مبارک برای خودم پخش می‌کنم و ریزه ریزه دور اتاق می‌چرخم! اما آن سورپرایز تولد چیز دیگری است. روز تولد یعنی یک سال دیگر  گذشت. من یک سال بزرگتر شدم. یـک سالی که نمی‌دانم در آن واقعاً توانستم «بزرگ» شوم یا نه؟ توانستم همانی باشم که دوست دارم باشم یا نه؟ شاید آنطور که می خواستم باشم نبودم ولی به چشم بر هم زدنی یک سال بزرگتر شدم.

شاید اگر یک دفعه صبح روز تولدم بیدار شوم و ببینم که قدرت این را پیدا کرده‌ام که برای همیشه روی پای خودم بایستم و بتوانم در روز تولدم یک‌سال بزرگ‌تر شدن و عاقل‌تر شدن را در وجودم احساس کنم، آن روز واقعاً سورپرایز شوم.

فرخنده باد تولد 18 سالگی ام . . .

تولدم مبارک  باز یک سال گذشت و دوباره به نقطه ی آغاز رسیدم

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیم

دلم میخواد مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

۳۶۵ روز گذشت روز هایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم

روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخگردون افتادم فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم . . .

سلام 18 سالگی . . .

متن تولد 18 سالگیم مبارک ، سلام 18 سالگی

------------------------------------------------------------------------------------------

امروز تولدم است . . . تولد 18 سالگی . . .

 در اتاقم تنها نشسته‌ام، اشک‌هایم از گونه‌هایم سرازیر شده و با خودم فکر می‌کنم. فکر می‌کنم: چرا روزهای تولدم بیشتر از هر روز دیگری گریه می‌کنم؟ این روزهای تولد چه دارد مگر؟ بعد می‌نشینم و همه راه‌هایی را که می‌شود وجود داشته باشد تا امروز غمگین نباشم می‌نویسم.

یک دوست یک هدیه گران‌قیمت به من بدهد؟ دور و بر اتاقم پر از هدیه‌های مزخرفی است که دوستان و آشنایان به من داده‌اند. هدیه‌های بی‌مصرفی که بیشتر برای ارضای نیاز خودشان به محبت کردن به من داده‌اند و ذره‌ای نفهمیده‌اند سلیقه من چیست و چه دوست دارم.

مادر و پدرم مرا در آغوش بگیرند و بگویند با به دنیا آمدن تو چراغ خانه ما روشن شد؟ این هم خوشحالم نمی‌کند. پدر و مادری که تصمیم گرفتند برای روشن شدن چراغ زندگی‌شان موجود مفلوک بدبختی مثل من را به دنیا بیاورند و راستی این عمل چقدر خودخواهانه می‌تواند باشد.

امروز یک نفر در خانه را بزند و بگوید من شانس هستم؟ بیا که بیدار شدم و می‌خواهم تو را به همه آرزوهای محال خودت برسانم؟ چه فکر پوچ و بیهوده‌ای... چه تخیل خامی. آخر بعد از این سال‌های سیاه کدام شانس در روز تولدم ممکن است بیاید؟

نه! هیچ‌کدام از این‌ها مرا خوشحال نمی‌کند. غم را روز تولد خلق می‌کند وقتی در اعماق وجودت هیچ مبارکی احساس نمی‌کنی و من سال‌هاست در روز تولدم غمگینم . . .

متن راجب تولد 18 سالگی

------------------------------------------------------------------------------------------

تولدم شد و یک ‌سال دیگه هم گذشت… رسیدم به 18 سالگی . . .

اولش همه شبیه هم هستیم،کوچولو و کچل! حتی صداهامون هم شبیه به هم‌دیگه‌ست. با اولین گریه بازی شروع می‌شه هی بزرگ می‌شیم .بزرگ و بزرگ‌تر اون‌قدر بزرگ که یادمون می‌ره یه روز کوچولو بودیم!

دیگه هیچ چیزی‌مون شبیه به هم نیست، حتی صداهامون.

گاهی با هم می‌خندیم، گاهی به هم! گاهی دوست می‌داریم و گاهی متنفر می‌شیم. یک سال دیگه گذشت.

یک سال دیگه گذشت و باید صفحه سفید دیگه‌ای که پیش روم گذاشتن‌و پر کنم. خدا کنه امسال رو سفید باشم و صفحه‌م رو کم‌غلط تحویل بدم. یک سال بزرگ‌تر شدم. یک سالی که نمی‌دونم توش واقعاً تونستم “بزرگ” بشم یا نه؟ تونستم با مشکلات خودم کنار بیام؟ تونستم همونی باشم که می‌خواستم؟ تونستم بعضی از عیب‌هام رو برطرف کنم؟ تونستم کسی رو نرنجونم؟ تونستم دل کسی رو شاد کنم؟ نمی‌دونم… باید فکر کنم…

شاید اون‌جوری که می‌خواستم باشم، نبودم ولی یک سال بزرگ‌تر شدم اونم خیلی سریع!

روز قشنگیه همیشه روز تولد آدم قشنگه و وقتی همه ی اون‌هایی که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می‌گن، تازه می‌فهمی چه‌قدر زیادن آدم‌هایی که دوستت دارن! و این خودش روزت رو قشنگ‌تر می‌کنه.

عکس نوشته با متن زیبا در مورد 18 سالگی خودم

------------------------------------------------------------------------------------------

کاش باور داشتیم هر روز تولدمون هست هر روز که خداوند به ما مهلت زندگی دوباره میدهد بایستی تولدمان را جشن بگیریم اما افسوس که ما فقط سالروز اولین به دنیا آمدنمان را جشن میگیریم.

امروز سالروز اولین به دنیا آمدنم هست و فردا سالروز دومین به دنیا امدنم.

افسوس که روزهای مهم کم اهمیت و گاه بی اهمیت میشوند . .امیدوارم هیچیک از ما دچار فراموشی نشده و از یاد نبریم که تولد یعنی دوباره زیستن به شیوه انسانی تر. .

------------------------------------------------------------------------------------

کاش می شد باور داشت تا چشم بر هم بزنی، 18 سالت می شود . . .

رفته رفته بار سنگین زندگی به دوشت آویزان می شود و تو در حال گرفتن جشن 18 سالگیت هستی . . .

آه که چه زود از بستر بچگی به بزرگسالی رسیدیم . . .

گذشته، گذشته است. باید حال را باور داشت . . .

باید به آینده جور دیگر نگاه کرد . . .

تولدم مبارک . . . سلام 18 سالگی . . . سلام بزرگسالی . . .

متن تبریک تولد 18 سالگی + عکس

-----------------------------------------------------------------------------------

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک . . .

-----------------------------------------------------------------------------------

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

----------------------------------------------------------------------------------

Today, I just want to thank God for adding another year to my life. Happy birthday to me

امروز فقط از خداوند سپاسگزارم که یک سال دیگر به زندگی ام اضافه کرد. تولدم مبارک!

جملات جذاب برای تبریک تولد 18 سالگی به دیگران

----------------------------------------------------------------------------------

تولد خودم مبارک باشه  زندگانی به مرحله 18 رسید . . . یک سال دیگه گذشت منم یک سال بزرگتر شدم…

یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ … تونستم همونی باشم که هستم ؟ …

نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم…. ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع…. خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخواد

مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو   میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن . . .

---------------------------------------------------------------------------

از كودكي تا به حالا! گذشت و گذشت! بزرگ و بزرگ تر شدم! افكار كودكانه به دغدغه هاي زندگي پيشرو تبديل شد! تلخي و شيريني ! سختي و آساني ! خلاصه گذر عمر عجب بگذشت!

انشالله همه ي انسان ها در تمام روز هاي زندگي تولدي دوباره داشته باشند و به فكر و تفكري نو و جديد برسند.

----------------------------------------------------------------------------------------

اگر عشق در زندگی ات باشد… جای خالی خیلی چیزها برایت پُر می‌شود…

اما اگر عشق نباشد… مهم نیست در زندگی ات چه چیزهایی داشته باشی…

هرچه داشته باشی باز هم چیزی کم داری…

خدا رو شاکرم بخاطر عشقی که در لحظه لحظه‌ی زندگیم جاریه…

و از خدا ممنونم که نگاه مهربونشو هیچ وقت از من و زندگیم دریغ نکرد و همیشه کنارم بوده…

بهترینای دنیا قطعا در مُشت منه..

.

تولد 18 سالگیم کنارِ بهترینای زندگیم مبارک . . .

متن تولد 18 سالگیم

----------------------------------------------

روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان  روز تولد تو، گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد، در حیرت تو خواب است

-------------------------------------

یکسال گذشت

روزایه خوب و بد زیادی بود!

به خیلیا بدی کردم که حقشون نبود?

بدی های زیادی هم دیدم که حقم نبود?

با آدمای جدیدی اشنا شدم

یه کوچولو  عاقل تر شدم?

پستی و بلندی زیادی دیدم?

عوضش هرجا ناامید شدم خدارو دیدم?

یه تشکر از همه دوستای گلم که هوامو داشتن

امیدوارم هرچی میخوان تو زندگی داشته باشن

تولد 18 سالگیم مبارک

امیدوارم هرکی به هرچی میخواد برسه.

تولد 18 سالگیم مبارک

---------------------------------------

مي داني پاييز، دلم براي درختان چنار، براي برگ هاي زرد و نارنجي ات تنگ شده بود…

مي داني پاييز، دلم براي باران، براي قدم زدن روي برگ ها در زير باران و صداي شنيدن خش خش شان که زيباترين ملودي جهان است تنگ شده بود…

مي داني پاييز، من در ميان تو به دنيا آمده ام حالا که هجده سال از آن روز میگذرد . . .

--------------------------------------

تولد را جشن میگیریم تا اثبات کنیم از بالا رفتن سن خود هیچ ترسی نداریم و باعث خوشحالی ما نیز هست چون این نشان میدهد که رو به جلو و در مسیر درست در حرکتیم ولی هرجا از بالا رفتن سنمان ترس به خود راه دادیم آنجا پایان کار ماست.

عکس نوشته امروز 18 ساله شدم تولدم مبارک

--------------------------------------

تولدم مبارک !!!

یکسال دیگر گذشت … روزها یکی پس از دیگری ، مرا ترک کردند و راهی دیار خاطره شدند .

اتفاقات خوب ، بد … دوستی ها ، دشمنی ها … خنده ها ، گریه ها … همه و همه سری زدند به من در این سال !

اما به هر حال این سال هم گذشت … شاید زیباتر از همیشه !

حالا که به عقب بر میگردم …حالا که به روزهای سپری شده می اندیشم ، احساس می کنم که همه چیز خوب بوده … حسرت چیزی را نمی خورم … از چیزی ناراحت نیستم … دوست ندارم به عقب برگردم که اشتباهی را جبران کنم … این دفتر را هم میبندم و به صندوقچه خاطره ها می سپارم .

دفتر جدیدی پیش رویم آرام آرام باز می شود …

می خواهم دفتر جدید را پر کنم از شکوفه های عشق و ترانه های مهر …

چه کسی می داند چند دفتر دیگر در انتظار اوست ؟!

-------------------------------------------------------------

تولد واژه ای است در پی معنا شدن مفهومی است در تب و تاب رسیدن

تولد گاه بهانه ای ست برای دلتنگ خود شدن شانه ای ست برای جستجوی خویش

تولدم مبارک

عکس نوشته فردا تولد 18 سالگیمه + متن

--------------------------

تولدم شد و یکسال دیگه هم گذشت………………..

اولش همه شکل هم هستیم

کوچولو و کچل

حتی صداهامون هم شبیه به همدیگه است

با اولین گریه بازی شروع میشه

هی بزرگ می شیم

بزرگ و بزرگتر

اونقدر بزرگ که یادمون میره

یه روز کوچولو بودیم

دیگه هیچ چیزیمون شبیه به هم نیست

حتی صداهامون

گاهی با هم می خندیم

گاهی به هم!

گاهی دوست میداریم وگاهی متنفر میشویم…

یک سال دیگه گذشت

یکی میگه یک سال دیگه بیهوده گذشت

یکی میگه یک سال بزرگتر شدم

یکی میگه یک سال پیرتر شدم

یکی میگه یک سال دیگه تجربه کسب کردم

یکی میگه یک سال به مرگ نزدیک تر شدم

یکی هم اصلا براش مهم نیست و هیچی نمیگه.

-------------------------------------------

يك سال ديگه گذشت و بايد صفحه سفيد ديگري كه پيش روم گذاشتنا پر كنم. خدا كند سال رو سفيد باشم و صفحه‌ام را كم غلط تحويل بدهم.  یک سال بزرگتر شدم … یکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ » بشم یا نه ؟ … تونستم با مشکلات خودم کنار بیام ؟ … تونستم همونی باشم که هستم ؟ … تونستم بعضی از عیب هام رو برطرف کنم ؟ … تونستم کسی رو نرنجونم ؟ … تونستم دل کسی رو شاد کنم ؟ …

نمی دونم … باید فکر کنم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم….ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع……….. روز قشنگیه!!!!!!!!

همیشه روز تولد آدم قشنگه

و وقتی همه اونهایی که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می گن، تازه می فهمی چقدر زیادن آدمهایی که دوستت دارن

و این خودش روزت رو قشنگتر می کنه

تولدم 18 سالگیم مبارک

تولد 18 سالگیم ، تولد 18 سالگی ، تولد 18 سالگی مبارک

----------------------------------

شمعارو روشن کرد.. با لبخند چشماشو بست ولپاشو باد کرد که..

ازبین صدای آهنگ و تولد مبارکا یکی از دوستاش باصدای سرخوشی دادزد:

_وایسا..اول باید آرزو کنی… پرتاب شد چن سال عقب تر.. گرمای دستی رو رو شونه هاش حس کرد و

دنیارو یادش رفت.. همه ی روزا جلو چشش اومدن روزای خوب، روزای بد، خاطرات

روزای سخت . . .

روزای سخت . . .

روزای سخت . . . و اون آرزو . . .

تولد 18 سالگیم مبارک

---------------------------------------------------

از قافله‌ ای، جا ماندم .درست بیست و چند سال پیش، زندانی این روزگار زشت شدم …

روزگاری که. نه از جنس من است نه از برای من …

چه رسمیست ‌، دنیا ! از گردشش می‌نالیم و، می‌نالم و روز زمین‌گیر شدنمان را جشن می‌گیریم !

وامروز آغاز بیست و چهارسالگی من...خودم ؛ تولدت مُبارك … تو تنها كسي هستي كه هميشه بوديُ نديدمت

تو تنها كسي هستي كه هرگز تركم نكرد . . . خودم ؛ تولد 18 سالگیت  مُبارك . . .

-------------------------------------

امشب شب تولدمه . . . من موندم و لیستی از آرزوهایی که کی برآورده میشن؟! نمی دونم! یه سال به عدد سالای عمرم اضافه شد و یه شمع بیشتر باید فوت کنم اما با همین یه شمع دنیا روشن میشه؟! بازم نمیدونم چقدر عوض شدم! اینقد که دیگه آینه هم منو نمی شناسه شاید گم شدم جایی،میون راهی پیچی رو به اشتباه . . . شاید دور شدم از اونی که باید می بودم شاید هم نه مسیر همینه چون کمی به ظاهر طولانی شده گمونم اشتباهه من اینا رو نمیدونم فقط خوب میدونم که گم شدم . . . گمونم به 18 سالگی رسیدم . . .

تولد 18 سالگی من

------------------------------------------------------------------

هر چیزی به انسان آسیب می زند به جز عشق ورزیدن به خودت

بهترین چیزی که تو می تونی باشی اینه که دوست خودت باشی

تولدم مبارک!

------------------------------------------------------------------

تبریک تولد برای یک جواهر در میلیون ها جواهر

یه یاقوت با ارزش

یه گل سوسن استثنایی و عالی، و اون فرد مطمئنا من هستم

از خداوند می خوام که موفقیت رو به زندگی من سرازیر کنه

تولد 18 سالگی ام مبارک

------------------------------------------------------------------

وقتی کودکی به دنیا می آید، دوره ی کودکی و نوجوانی را پشت سر می گذارد، به دوره جوانی می رسد. معمولا شروع دوره جوانی را از سن 18 سالگی می دانند. انسان وقتی به سن 18 سالگی می رسد، خود را وارد دنیای جدیدی می بینید. باید تحصیلات خود را پشت سر بگذارد، سر کار برود، پول در بیاورد و سپس ازدواج کند. بنابر این سن 18 سالگی، حساس ترین سن انسان می باشد که باید نهایت استفاده ی درست را از آن کرد.

دیگر مطالب پیشنهادی ویژه و پربازدید:

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

عکس تبریک تولد

1 نظر

  1. eduflammaeduflammasays:

    http://hcialischeapc.com/ - cialis generic buy