گشایش بخت و دعا برای ازدواج سریع و موفق دختر و پسر

دخترها و پسرهای جوان با رسیدن به سن ازدواج به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستند. ولی با شرایط امروز جامعه و سخت شدن امر ازدواج گاهی ممکن است برای برخی از جوانان موقعیت ازدواج پیش نیاید. در این مطلب بعد از توکل به خداوند به چندین دعا برای ازدواج سریع و موفق می پردازیم که اکثرا روایت شده از امامان معصوم هستند.

دعای برای ازدواج سریع و موفق

دعا برای ازدواج سریع و موفق:

ختم سوره های مبارک قرآن:

7 مرتبه ختم سوره ی مبارکه فلق، 7  مرتبه سوره ی مبارکه ی ناس، سوره طه دو مرتبه، سوره ی الاخلاص 71 مرتبه و سوره ی الکافرون 1  مرتبه.

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج:

نادعلی و معراج  نیز دعا برای ازدواج سریع و موفق و همچنین برای گشایش بخت و مشکلات هستند.

به مدت 40 روز و روزی چهل مرتبه خواندن آیه ی 41 فاطر:

إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا.

خواندن مداوم آیه ی 21 سوره ی روم:

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِكَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَكَّرُونَ.

دعا برای ازدواج سریع و موفق، روایت شده از حضرت علی برای بعد از نماز:

حضرت علی فرموده اند که هر دختر و یا پسری که قصد ازدواج داشته باشد، باید دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت آن بعد از خواندن سوره ی حمد، شروع به خواندن سوره ی یاسین کند. و بعد از تمام شدن نماز به حمد و ستایش خداوند بپردازد. همچین می توان در هر قنوت نماز و یا در سجده و همچنین بعد از نماز دعای زیر را خواند:

اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک.

معنی آیه: خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت.

همچنین خیلی از بزرگان فرموده اند خواندن 114 مرتبه از این آیه در مکان های مقدس، زیارتی و مسجد بسیار تاثیر گذار است.

خواندن آیه ی 24 سوره ی قصص، رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر.

معنی آیه:

خدایا! بدون تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاج هستم.

در قرآن مجید آمده است، زمانی که حضرت موسی گرسنه و بی سرپناه و تنها بوده است این آیه را خوانده است. و خداوند بعد از خواندن این دعا دختر شعیب را به سوی او می فرستد و حضرت موسی را به دامادی انتخاب می کند.

دعا برای ازدواج سریع دختر و پسر

دعا برای ازدواج سریع و موفق دختر و پسر و  همچنین برای بخت گشایی:

دعای حضرت علی برای ازدواج:

خواندن دو رکعت نماز که در هر رکعت آن بعد از خواندن سوره ی حمد، باید سوره ی یاسین خوانده شود و سپس در پایان نماز 100 مرتبه الحمدالله ذکر شود، و بعد از آن دعای زیر خوانده شود:

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَةً صَالِحَةً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ
أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا
حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ
قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله
و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت.

دعا برای ازدواج سریع و موفق روایت شده از امام صادق:

بعد از خواندن دو رکعت نماز سپس این دعا خوانده شود:

اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ التَّزْوِیجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَةً وَ قَیِّضْ لِی مِنْهَا وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ لِی خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَوْتِی.

نماز و دعا برای ازدواج سریع و موفق دختر و پسر:

نماز روایت شده از امام صادق:

از امام صادق عليه السلام روايت شده است: وقتى كه مشکل و یا دعا و خواسته ای داری به حضرت رسول خدا صلى اللَّه عليه و آله و سلم متوسل شو و دو ركعت نماز به جا آور و هديه كن بر پیامبر. برای بجا آوردن این نماز باید ابتدا غسل کرد و سپس دو رکعت نماز بجا آورد و در انتها بعد از سلام آیه ی زیر خوانده شود:

اللَّهُمَّ أَنْتَ السَّلامُ وَ مِنْكَ السَّلامُ وَ إِلَيْكَ يَرْجِعُ وَ يَعُودُ السَّلامُ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ بَلِّغْ رُوْحَ مُحَمَّدٍ مِنِّي السَّلامَ وَ بَلِّغْ أَرْواحَ الأَئِمَةِ الصَّالِحينَ سَلامِي وَ ارْدُدْ عَلَيَّ مِنْهُمْ السَّلامَ وَ السَّلامُ عَلَيْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكاتُهُ اللَّهُمَّ إِنَّ هاتَيْنِ الرَّكْعَتَيْنِ هَدِيَّةٌ مِنِّي إِلى‏ رَسُولِ اللَّهِ فَأَثْبِتْنِي عَلَيْهِما ما أَمَّلْتُ وَ رَجَوْتُ فِيكَ وَ فِي رَسُولِكَ يا وَلِيَّ الْمُؤْمِنينَ

و بعد از آن باید به سجده رفت  و چهل مرتبه این دعا برای ازدواج سریع و موفق خوانده شود: يا حَىُّ يا قَيُّومُ يا حَيَّاً لا يَمُوتُ يا حَىُّ لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ يا ذَا الْجَلالِ وَ الإِكْرامِ يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ

 بعد از آن طرف راستِ صورت به زمين گذاشته شود و چهل مرتبه مجددا همان دعا خوانده شود و بعد از آن طرفِ چپ صورت را به زمين گذاشته شود و همان دعا  دوباره چهل مرتبه خوانده شود و بعد از آن، سر و دست را بلند کرده  و چهل مرتبه دعا  خوانده شود، سپس دست را به گردن خود انداخته و انگشت سبابه‏ى خود را گرفته و چهل مرتبه دیگر دعا را خوانده و سپس صورت یا ریش خود را با دست چپ گرفته و گریه کرده  و آیه ی يا مُحَمَّدُ يا رَسُولَ اللَّهِ أَشْكُو إِلَى‏ اللَّهِ وَ إِلَيْكَ حاجَتي‏ وَ إِلى‏ أَهْلِ بَيْتِكَ الرَّاشِدينَ حاجَتي‏ وَ بِكُمْ أَتَوَجَّهُ إِلَى اللَّهِ فِي حاجَتي‏ ذکر شود  بعد از آن به سجده رفته و آن قدر يا اللَّهُ يا اللَّهُ گفته شود که نفس گرفته شود و سپس بعد از صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِي كَذا وَ كَذا و به جاي كذا وكذا حاجت خود را ذكر کرده.

دعا برای ازدواج سریع و آسان

 حضرت صادق عليه السلام فرموده: من ضامنم بر خداى بالا مرتبه آن كه از جاى خود حركت نكند تا حاجت او روا شود.

نماز روایت شده از امام رضا به همراه دعا برای ازدواج سریع و موفق:

امام رضا علیه سلام فرموده اند هرگاه خواستی ازدواج کنی، دو رکعت نماز بجا آور  و دستهایت را دعا گو بالا ببر و این دعا برای ازدواج سریع و موفق را بخوان،

أللـّهُمَّ إنـّی اُریدُ التـَّزویجَ فـَسَهِّـل لی مِنَ النـِّساءِ أحسَنـَهُنَّ خَلقا ً وَ خـُلقا ً ، وَ أعَفـَّهُنَّ فـَرجا ً ،وَ أحفـَظـَهُنَّ نـَفسا ً فِیَّ وَ فی مالی ، وَ أکمَلـَهُنَّ جَمالا ً ، وَ أکثـَرَهُنَّ أولادا ً

خداوندا، می خواهم ازدواج کنم، پس فراهم کن برای من از زنان، نیکوترین آنها را از جهت نقش و نگار و خلق و خوی، و پاکدامن ترین آنها را، و حفظ کننده ترین آنها خود را در مورد من و مال من، و کاملترین آنها را از جهت زیبایی و جمال، و فراوانترین آنها از جهت آوردن فرزند.

حرز و دعا برای ازدواج سریع و موفق:

سوره مبارکه الفجر را 1 بار بر مقداری آب پاک بخوانید و سپس مقداری حنا در آن آب بریزید و سپس حنا را بر موهایتان قرار دهید و بهتر است این کار در روز جمعه صبح انجام شود. سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر 7 بار سوره الرحمن خوانده شود و بعد از آن دعای، اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتکف خوانده شود سپس بر کاغذ بدون خط این حرز نوشته شود و به گردن آویخته شود.

۱۰ مرتبه بسم الله نوشته شود. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو نوشته شود. بعد از آن سه مرتبه حرف میم نوشته شود. و بعد از آن 3 مرتبه حرف لام. و سپس این آیه شریفه نوشته شود:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم.

و سپس در اخر حرز، اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین. نوشته شود و به جای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

دعا برای ازدواج سریع و موفق با معشوق و شخص مورد نظر:

خواندن هر روز 129  مرتبه ذکر یا لطیف.

خواندن آیه ی 32 سوره ی نور در هنگام اذان، وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ.

اى اولياء جوانان، عزب‏ها و بی همسرانتان را و از بندگان و كنيزانتان آنهايى را كه صلاحيت ازدواج دارند همسر دهيد اگر فقير باشند خداوند از فضل خويش بی نيازشان می ‏كند و خداوند داراى وسعت نامتناهى و داناست.

دعا برای ازدواج سریع و موفق با آیه ی شریفه، وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ.

برای دختری که در آرزوی وصال به معشوق است، باید در روز پنج شنبه بعد از خواندن نماز صبح و عشا صلوات بفرستد، و سپس اسم اعظم الحلیم را 101 مرتبه ذکر کند و بعد مجددا صلوات بفرستد. و بعد از آن چشم های خود را بسته و معشوق خود را تصور کند که به سینه ی او می دمد. مجرب است که اگر خیر و صلاح باشد حتما معشوق به سوی او می آید.

روش دیگر دعا برای ازدواج سریع و موفق با معشوق  خواندن آیه ی 89 سوره ی انبیا، رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن، به مدت 40 روز و بدون اینکه حرفی بزنید. بعد از هر نماز واجب، صلوات بفرستید و آیه ی 89 سوره ی انبیا را 7 مرتبه تکرار کنید.

دعا برای ازدواج سریع با فرد مورد نظر

دعا برای ازدواج سریع و موفق با پسر مورد علاقه و جذب محبت او:

برای ایجاد مهر و محبت در دل پسر مورد علاقه خود سوره ی انشراح را بخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم فرد مورد علاقه و اسم مادرش مثل مریم بنت زهره) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی.

ترجمه دعا برای ازدواج سریع و موفق با پسر مورد علاقه: به نام خداوند بخشنده ی مهربان، آیا سینه‌ات را برایت نگشودیم؟ و بار گرانت را از پشتت برنداشتیم؟ باری که بر پشت تو سنگینی می‌کرد؟ آیا تو را بلند آوازه نساختیم؟ پس، از پی دشواری آسانی است، هر آینه که از پی دشواری آسانی است، چون از کار فارغ شوی، به عبادت کوش، و به پروردگارت مشتاق شو.

خواندن آیه ی 74 سوره ی بقره برای افزایش مهر و محبت پسر، ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ، ترجمه ی دعا برای ازدواج سریع و موفق و افزایش مهر و محبت، سپس دل‌های شما بعد از این واقعه سخت شد. همچون سنگ، یا سخت‌تر! چرا که پاره‌ای از سنگ‌ها می‌شکافد، و از آن نهرها جاری می‌شود؛ و پاره‌ای از آنها شکاف برمی‌دارد، و آب از آن تراوش می‌کند، و پاره‌ای از خوف خدا از کوه به زیر می‌افتد، اما دل‌های شما، نه از خوف خدا می‌تپد، و نه سرچشمه علم و دانش و عواطف انسانی است،  و خداوند از اعمال شما غافل نیست.

دعای بخت گشایی و دعا برای ازدواج سریع و موفق:

یکی دیگر از دعاهای ازدواج سریع و موفق خواندن هر روز آیات ۲۵ تا ۲۸سوره طه است.

رَبِّ اشْرَحْ لي‏ صَدْري وَ يَسِّرْ لي‏ أَمْري وَ احْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِساني يَفْقَهُوا قَوْلي‏، ترجمه: پروردگارا، سينه‏ام را گشاده گردان و صبر فراوان به من عطا کن  و كارم را بر من آسان ساز و گره از زبانم بگشاى.

آیه 74 سوره فرقان برای دعا برای ازدواج سریع و موفق، اگر در هنگام قنوت نمازها خوانده شود تاثیر بیشتری دارد.

رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّيَّاتِنا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقينَ إِماماً، و آنان كه می گويند: پروردگارا، براى ما از همسران و فرزندانمان نسل‏هاى صالح و پاك و با تقوا عطا كن و ما را بر پرهيزكاران، پيشوا گردان.

بخت گشایی و دعا برای ازدواج سریع و موفق همراه با اعمال موثر دفع سحر و طلسم:

 سوره های فلق و ناس صبح و شب هر روز خوانده شود.

به وقت خواب معوذتین به همراه سوره فلق و ناس خوانده شود.

معوذتین در کاغذ بدون خط نوشته و همیشه همراه باشد.

آیه اول آیه الکرسی تا و هو العلی العظیم حداقل یک بار در پایان نماز خوانده شود.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...