چکار کنید که یک مرد به دنبال شما باشد؟

زمانی که شما واقعا یک مرد را دوست داشته باشید؛ نهایت تلاش خود را برای جلب توجه او و به دست آوردن قلبش انجام می دهید. اما، به جای اینکه شما به دنبال یک مرد باشید؛ ترجیح می دهید که یک مرد پیگیر شما باشد و دلش بخواهد با شما آشنا شود. در این مقاله 6 راه کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا کاری کنید که یک مرد به دنبال شما باشد.

1.اعتماد به نفس داشته باشید.

 اگر می خواهید که یک مرد به دنبال شما باشد؛ باید باور داشته باشید که شما ارزش پیگیری او را دارید. شما باید حامی خودتان باشید و به این قضیه فکر کنید که چقدر عالی می شود اگر کسی که دوستش دارید؛ شما را دوست بدارد. اگر شما اعتماد به نفستان را بالا ببرید؛ مردی که دوستش دارید به سمت شما جذب می شود. زمانی که ارزش خود را بدانید؛ دیگران نیز این مسئله را درک خواهند کرد. فقط باید بدانید که شما فردی با ارزش بالا هستید و لیاقت این را دارید که مردی به دنبال شما باشد.

2. اسرارآمیز باشید.

زمانی که شما اسرارآمیز باشید؛ احتمالا مرد دلخواهتان دلش می خواهد بیشتر با شما آشنا شود و بیشتر به دنبالتان خواهد بود. برای مثال، به جای اینکه  تمام کارهایی را که انجام داده اید به او بگویید؛ کمی سیاست به خرج دهید و بگذارید او فکر کند که شما به چه کارهایی مشغول بوده اید. به این ترتیب او خودش از شما خواهد پرسید که کجا بودید و چه کار می کردید. وقتی شما انتخاب می کنید که کمی اسرآمیز باشید؛ او بیشتر کنجکاو خواهد شد و بیشتر پیگیر شما خواهد بود. 

3. خیلی در دسترس نباشید.

مردم معمولا به دنبال چیزهایی هستند که نمی توانند داشته باشند. و اگر به دنبال راهی هستید که یک مرد به دنبال شما باشد؛ خیلی مهم است که در دسترسش نباشید. برای مثال، شما ممکن است که به پیام های او وابسته شده باشید و سریعا به پیام هایش پاسخ می دهید ولی بهتر است که کمی او را منتظر بگذارید. اگر مرد دلخواهتان بفهمد که اولویت شما نیست؛ تمام تلاشش را خواهد کرد تا توجه و اعتماد شما را به خودش جلب کند.

4. زندگی خودتان را داشته باشید.

شما از انجام چه فعالیت هایی لذت می برید؟ به چه چیزهایی علاقه دارید؟ برای اینکه یک مرد به دنبالتان باشد؛ مهم است که شما، سرگرمی ها و علاقه های خودتان را دنبال کنید. اگر می خواهید توجه او را به خودتان جلب کنید باید بفهمد که شما یک شخص چند بعدی با یک زندگی پر شور هستید. به جای نشستن در خانه و منتظر ماندن، اگر برای خودتان زندگی کنید؛ او حتما به دنبالتان خواهد بود. بیرون بروید و در کلاس های هنری شرکت کنید. به احتمال زیاد، اگر شما زندگی خودتان را هدایت کنید؛ او به دنبالتان خواهد بود.

5. همیشه شما آغازگر تماس نباشید.

اگر می خواهید کسی به دنبال شما باشد؛ باید به او فرصت دهید تا دلتنگتان شود. به عنوان مثال، اگر شما کسی هستید که همیشه آغازگر برنامه هایتان  هستید؛ در واقع شما به مرد دلخواهتان فرصت نداده اید تا به دنبال شما باشد. در بسیاری از موارد یک مرد به دنبال پیگیری دختر مورد علاقه اش نیست؛ چون می داند که آن دختر خودش به دنبالش خواهد بود.

6. به لاس زدن ادامه دهید.

رقابت دوستانه و لاس زدن، چه مشکلی دارد؟ برای اینکه یک مرد به دنبالتان باشد؛ نباید احساس کند که فقط خودش به دنبال شماست. مثلا اگر شما با دیگران لاس بزنید و با او شوخی نکنید؛ او بیشتر به دنبالتان خواهد بود. چون دلش می خواهد تنها کسی باشد که شما با او حرف می زنید. وقتی با دیگران شوخی می کنید؛ حتی سختتر تلاش خواهد کرد که به دنبال شما باشد. و توجه و علاقه شما را به خودش جلب کند.


بیشتر بخوانید :

چکار کنید که یک مرد، دلتنگتان شود؟

چه کار کنید که یک مرد دوباره کنارتان برگردد؟


منبع: liveabout

ترجمه : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...