7 مکالمه عالی، برای اولین قرار ملاقات!

اولین قرارهای ملاقات، بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند؛ ولی در عین حال، برای افراد، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسند. هدف این است که این شخص را تحت تأثیر قرار دهید و انسان منحصر به فردی را برای خودتان پیدا کنید. اما سوال اینجاست که در چند دقیقه ای که با هم هستید؛ باید در مورد چه موضوعی بحث کنید تا او را تحت تأثیر قرار دهید؟ اگر طوری رفتار کنید که طرف مقابلتان احساس کند که در مصاحبه شغلی است؛ چه می شود؟ در این مقاله، 7 مکالمه عالی، برای اولین قرار ملاقاتتان، وجود دارد که نه تنها  به بهبود قرارهایتان کمک می کنند؛ همچنین باعث می شوند که ارتباط بهتری با یکدیگر برقرار کنید.

1.در مورد اینکه اهل کجا هستید؛ صحبت کنید.

وقتی شما و طرف مقابلتان در مورد خاطرات بزرگ شدنتان صحبت کنید؛ پیوند میان شما افزایش می یابد؛ همچنین، با یکدیگر بیشتر آشنا می شوید. حتی اگر شما متعلق به یک مکان هستید؛ باز هم در مورد دوران کودکیتان با هم صحبت کنید. برای مثال، شاید متوجه شوید که شما جوان ترین عضو یک خانواده پرجمعیت هستید؛ درحالی که طرف مقابلتان تک فرزند است. و همینطور شاید برایتان جالب باشد که بدانید در کودکی و نوجوانی فعالیت ها و سرگرمی های مشابهی داشته اید.

2. در مورد فیلم ها، کتاب ها و نمایش های تلویزیونی مورد علاقه تان صحبت کنید.

در دنیای امروز، دسترسی به شعر، ادبیات، فیلم و کتاب کار ساده ای به نظر می رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، صحبت کردن در مورد فیلم هایی که تا به حال دیده اید و یا کتابهایی که مطالعه کرده اید؛ به پیشبرد بهتر مکالمه تان کمک شایانی می کند و شما با شخصیت یکدیگر بهتر آشنا می شوید. پیدا کردن یک نقطه مشترک در صحبت هایتان، ممکن است جرقه ای برای شروع یک رابطه عاطفی فوق العاده باشد.

3. در مورد سرگرمی هایتان صادق باشید .

زمانی که در اولین قرار ملاقاتتان هستید؛ مهم است که در مورد سرگرمی های مورد علاقه خود صحبت کنید و درمورد چیزهایی بگویید که طرف مقابلتان بیشتر با روحیاتتان آشنا شود. اگر گیتاریست هستید و یا اگر علاقه شدیدی به فوتبال دارید؛ حتما با کسی که ملاقاتش کرده اید؛ در میان بگذارید. بیان این موارد می تواند باعث ایجاد رابطه معناداری با طرف مقابلتان شود. با در میان گذاشتن علایق و سرگرمی هایتان در اولین ملاقاتتان، گامی فراتر از یک ملاقات معمولی بردارید.

4. درباره سفر صحبت کنید.

وقتی درباره علایق و سرگرمی هایتان صحبت کردید؛ درمورد علاقه تان به سفر چیزی گفتید؟ گفتگو درمورد سفر، جزء مکالمات عالی برای اولین قرار ملاقات، تلقی می شود. زیرا به شما این امکان را می دهد که راجع به خاطرات سفرتان صحبت کنید و نکاتی را درمورد نقاط دیدنی دنیا، بگویید. صحبت کردن درباره سفر، علایق شما را به اشتراک می گذارد و در مورد ایده آل های یکدیگر، بیشتر می فهمید.

5. در مورد موسیقی مورد علاقه تان صحبت کنید.

شما با دانستن نوع موسیقی مورد علاقه افراد، به چیزهای زیادی درباره آن ها پی می برید. شما و کسی که ملاقاتش کرده اید ممکن است سلیقه موسیقی یکسانی داشته باشید و اجرای گروه های موسیقی خاصی را به صورت زنده دیده باشید. دانستن سلیقه موسیقی، به شما کمک می کنند تا درمورد بهترین و بدترین کنسرت هایی که تا به حال دیده اید صحبت کنید و حتی شاید توانستید قرار بعدی را در کنسرت خواننده مورد علاقه تان بگذارید.

6. در مورد آرزوهایتان صحبت کنید.

در پنج سال آینده، خود را کجا می بینید؟ ده سال آینده را چگونه تصور می کنید؟ وقتی صحبت به مسائل بزرگتر زندگی می رسد؛ صحبت درمورد اهداف، امیدها و خواسته هایتان، می تواند راه خوبی برای شناخت بهتر یک فرد باشد.

اهداف شما، حتما نباید راجع به شغلتان باشند. می تواند به ادامه گیتارتان ربط داشته باشد. این قرار ملاقات کمک می کند تا بیشتر با علایق و اهداف یکدیگر آشنا شوید.

7. در مورد غذاهای مورد علاقه تان صحبت کنید.

هرچند صحبت کردن در مورد غذاها در اولین قرار ملاقات چیز معقولی به نظر نمی رسد؛ اما دانستن سلیقه غذایی یکدیگر، می تواند برای دانستن مکان قرار بعدیتان مفید باشد. همانطورکه در مورد بهترین رستوران ها و کافه های شهر صحبت می کنید؛ در مورد بهترین غذاهایی که تا به حال خورده اید نیز صحبت کنید. با دانستن این نکته های کوتاه و کلیدی می توانید اولین قرارتان را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.


بیشتر بخوانید :

چگونه از یک دختر بخواهید با شما قرار بگذارد؟


منبع: liveabout

ترجمه : توپ تاپ
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...