چگونه از یک دختر بخواهید با شما قرار بگذارد؟

درخواست قرار ملاقات از یک دختر، هنری است که شما باید کنترلش کنید. این درخواست، اولین قدمی است که برای آشنایی با دختر مورد علاقه تان برمیدارید. می توان گفت تعداد بی شماری از روابط محتملی که ممکن بود پیش بیایند؛ فقط به خاطر اینکه دخترها اولین قدم را برنداشته اند و از پسری درخواست ملاقات نکرده اند؛ بی نتیجه مانده اند. یک قانون نانوشته وجود دارد که می گوید پسرها باید اولین قدم را برای شروع رابطه بردارند. اما، ما در قرن بیست و یکم هستیم و ممکن است خلاف این اتفاق نیز، بیفتد. بهبود اعتماد به نفس، کار بر روی مهارت ها و استعدادهای جدید و سرمایه گذاری در زمینه هایی که قبلا با آن آشنایی داشتید؛ یک شروع عالی است. همه چیز به خاطر این است که بهترین ویژگی ها و استعدادهایتان را در هنگام قرار گذاشتن با دختر مورد علاقه تان به کار بگیرید. در این مقاله، قدم به قدم، شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید توجه دختر مورد علاقه تان را جلب کنید و از او درخواست کنید تا با شما قرار بگذارد.

مرحله 1: در کاری که در حال انجامش هستید؛ بهترین باشید.

بهترین روش، برای جلب توجه دختر مورد علاقه تان، این است که در هرکاری که انجامش می دهید؛ بهترین کارتان را ارائه دهید. با این کار، شما خود را به عنوان یک گزینه احتمالی برای قرار با دختر مورد علاقه تان، کاندید می کنید و شخص مورد نظرتان، به صورت اتوماتیک جذب شما می شود.

مرحله 2: شروع کنید با دوستانش آشنا شوید.

بهترین راه، برای جلب توجه او این است که از یک راه زیرکانه استفاده کنید و با دوستان و حتی خانواده اش آشنا شوید و از طریق نا محسوس، توجه او را به خودتان جلب کنید. اینکه بی مقدمه از او درخواست کنید تا با شما قرار بگذارد؛ ایده جذابی به نظر نمی رسد.

آیا مردها دوست دارند؛ از آن ها بخواهید با شما قرار بگذارند؟

جواب، مثبت است. این کار، یک حرکت مثبت است و اعتماد به نفس بالای یک زن را نشان می دهد. تحقق این امر، باعث تغییرات بزرگی در اجتماع می شود.

مرحله 3: اگر مشکلی پیش آمد به او کمک کنید.

با کمک کردن به او برای حل مسائل احتمالی که ممکن است با آن مواجه شود؛ توجه او را به خودتان جلب کنید. اما سعی نکنید که خودتان را به عنوان یک دوست جدید به او بشناسانید؛ چون در این صورت، وارد ناحیه پر خطر می شوید. فقط ذهن او را برای شناخت خودتان، آماده کنید.

مرحله 4: اعتماد به نفس خود را نشان دهید.

ذهن مردان به طرز عجیبی، طوری برنامه ریزی شده است که دوست دارد دختر مورد علاقه اش را تعقیب کند و حتی فکرش را نمی کنند که اتفاقات به صورت برعکس بیفتد. برعکس مردان، زنان تمایل دارند که توسط مردان دنبال شوند. چرا این بازی را عوض نکنیم؟ کاری کنید که او به دنبال شما باشد. از طرف دیگر، اجازه دهید دختر مورد علاقه تان بداند که تمایل دارید تا با او بیشتر آشنا شوید.

مرحله 5: از طریق رسانه های اجتماعی خودتان را به دختر مورد علاقه تان نشان دهید.

در رسانه های اجتماعی حضوری محدود، ولی تاثیر گذار داشته باشید. پست های او را لایک کنید؛ اما، هر روز این کار را انجام ندهید. استوری هایش را در اینستاگرام ببینید ولی، به صورت مداوم این کار را انجام ندهید. این کار شما، باعث می شود که وقتی نام شما را در رسانه های اجتماعی می بیند؛ هیجان زده شود.

مرحله 6: او را به گفتگو ترغیب کنید و باعث شوید احساس کند با هیجان به حرف هایش گوش می دهید.

او به چه چیزهایی علاقه مند است؟ چه نوع زندگی ای را برای آینده اش تصور می کند؟ نظر او در مورد مسائل اجتماعی چیست؟ مکالمه را طوری پیش ببرید که احساس کند به حرف هایش گوش می دهید و صحبت هایش برایتان با ارزش است. حقیقت این است که برای زنان خیلی تاثیر گذار است که بدانند کسی دوست دارد حرف هایشان را بشنود. این احساس، باعث می شود تا دختر مورد علاقه تان بخواهد زمان بیشتری را با شما بگذراند.

مرحله 7: تمام توجه او را به خودتان جلب کنید.

سعی کنید تا تمام توجه او را به خودتان جلب کنید. همه این کارها و مراحل باعث می شود که او مشتاق دیدار با شما باشد ولی نباید تسلیم شوید. بهتر است فاصله خود را حفظ کنید و مراقب او باشید.

به دختر مورد علاقه تان فرصت دهید تا از شما درخواست کند که قرار بگذارید.

حالا شما کار خودتان را کرده اید و تأثیرات خوبی روی دختر مورد علاقه تان گذاشته اید. در این مرحله، باید به او فرصتی بدهید تا از شما بخواهد تا با هم قرار بگذارید. در این صورت می توانید یک رابطه خوب را با او شروع کنید. شما باید همه توان خود را برای خوشحال کردن او به کار گیرید. زمانی که یک زن، از یک مرد بخواهد که با هم قرار بگذارند؛ در نظر جامعه امروز، کار چندان جالبی به نظر نمی رسد. بیایید این فرهنگ اشتباه را عوض کنیم.

بیشتر بخوانید :

چگونه به والدینتان بگویید دوست پسر دارید؟

توصیه های کلیدی، برای مردانی که در رابطه عاشقانه هستند!

چه اشتباهاتی را در اولین رابطه عاشقانه تان مرتکب می شوید؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...