پیام تسلیت برای خانواده شهدا +عکس

فوت ........ مهربانتان، حقیقتی تلخ و غیر قابل باور می باشد. از خداوند متعال برای شما خانواده شهید مرحوم و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی را طلب می کنیم و همواره امیدواریم روح آن عزیز غریق رحمت باشد.

خانواده شهید مرحوم

بنده حقیر شهادت ....... بزرگوارتان را تسلیت عرض می نمایم و از خداوندگار رحمان و رحیم برای ایشان رحمت واسعه و برای خانواده شهیدتان صبر و بردباری طلب می کنم.

.........................

خانواده شهید مرحوم...

فقط کسانی که این گوهر تابنده زندگی به نام ........ را از دست داده باشند می توانند عمق فاجعه و ناراحتی شما را به درستی بشناسند. امیدواریم شما و خانواده گرامیتان از پس این غم با روحیه ای قوی و پشتوانه حق تعالی بر بیایید و برای آن مرحوم علو درجات را از پروردگار بزرگ خواستاریم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

............................................

انا الله و انا الیه راجعون

خانواده شهید مرحوم....

با عرض سلام و احترام

........ یکی از ارکان اصلی خانواده می باشد. فوت آن عزیز زحمت کش که با صبر و شکیبایی به شما زندگی را آموخت و با صداقت و پاکی نان به سفره آورد و با چنته ای پر به درگاه پروردگار عروج فرمود را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت عرض می نماییم و از خداوندگار طالب رحمت و آرامش برای روح ........ گرامیتان هستیم.

......................

عکس نوشته و متن تسلیت به خانواده شهدا

پیام تسلیت برای خانواده شهید

خانواده شهید مرحوم...

فوت ........ مهربانتان، حقیقتی تلخ و غیر قابل باور می باشد. از خداوند متعال برای شما خانواده شهید مرحوم صبر و شکیبایی را طلب می کنیم و همواره امیدواریم روح آن عزیز غریق رحمت باشد.

از طرف...

..............................

خانواده شهید مرحوم .....

به اطلاعمان رسید که ........ بزرگوارتان در چند روز گذشته دار فانی را وداع گفته اند. شهادت ........ محترمتان را به شما خانواده شهید مرحوم عزیز و خانواده گرامیتان تسلیت عرض می نماییم و از خداوندگار متعال اجر جزیل و صبر جمیل طلب می کنیم.

..................................

خانواده شهید مرحوم

همه ما شهادت ........ عزیزتان را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت عرض نموده و امیدواریم به یاری حق تعالی این ضایعه را تحمل نمائید. از خداوندگار برای مرحومتان مغفرت و برای شما عزیزان داغدار اجر و صبر را طلب می کنیم.

..................................

خانواده شهید مرحوم

تسلیت صمیمانه اینجانب را برای فوت ........ مرحومتان پذیرا باشید و بنده حقیر را در مصیبت وارده شریک بدانید. برای شما و خانواده محترمتان از جانب حق تعالی صبر و شکیبایی و برای آن عزیز از دست رفته آرامش ابدی را طلب خواهیم کرد.

....................................

متن زیبا برای تسلیت به خانواده شهدا

خانواده شهید مرحوم

ضایعه از دست دادن ........ عزیزتان را به شما خانواده شهید مرحوم ..... تسلیت عرض می نماییم و امیدواریم آن عزیز از دست رفته به علو درجات الهی دست یابد.

...................................

خانواده شهید مرحوم محترم

آگاه گشتیم که ........ محترمتان چند روز پیش دار فانی را وداع گفته اند. این ماتم جانگداز را به شما خانواده شهید مرحوم عزیز صمیمانه تسلیت عرض می نماییم و از خداوندگار برای آن عزیز از دست رفته روحی شاد و غریق رحمت ابدی و برای شما صبری عظیم طلب می کنیم. ما را در ضایعه وارد شده به خانواده شریک بدانید.

...............................

خانواده شهید مرحوم

عرض تسلیت ما را در غم بزرگ شهادت ........ گرامیتان پذیرا باشید. ........ تکیه گاه و پشتیبان انسان می باشد ولی ای کاش برای درک این موضوع تا هنگام شهادت ایشان صبر نکنیم. صمیمانه این فاجعه را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم.

..............................

خانواده شهید مرحوم

شهادت ........ عزیزتان آن چنان جان گداز و ثقیل می باشد که باور پذیر نیست اما در مقابل اراده خداوند بزرگ به جز تسلیم شدن و راضی بودن به رضای خدا نمی توان کاری کرد. این فاجعه را به شما خانواده شهید مرحوم عزیز صمیمانه تسلیت می گوییم و برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای شما خانواده شهید صبر و اجر جمیل طلب می کنم.

...............................

عکس پروفایل با متن برای تسلیت به خانواده های شهدا

خانواده شهید مرحوم محترم

فاجعه شهادت ........ عزیز و مهربانتان را از اعماق وجودمان تسلیت عرض می نماییم. انشاالله پروردگار بزرگ روح پاک ایشان را با حضرت علی علیه اسلام به محشر برساند و به شما خانواده شهید صبر جزیل عنایت فرماید.

...............................

خانواده شهید مرحوم عزیز

با کمال تاسف و عدم باور در گذشت ........ عزیزتان را به شما خانواده شهید مرحوم تسلیت عرض می نمایم. امیدواریم ما را در تحمل این ضایعه بزرگ در زندگی خودتان شریک و همراه خود بدانید.

.............................

خانواده شهید مرحوم

آگاهی از شهادت ........ دلسوزتان ما را بسیار غمگین نمود. مصیبت وارد شده را به شما و خانواده محترم و داغدارتان تسلیت عرض می نماییم و از پروردگار مهربان برای مادرتان صبر و بردباری و برای آن مرحوم از دست رفته علو درجات را خواستار خواهیم بود.

.........................

خانواده شهید مرحوم

اندوه سترگ از دست دادن ........ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم. فقدان ........ را تا زمانی که او را از دست ندهید به درستی درک نخواهید کرد. امیدواریم با حمایت حق تعالی بتوانید این غم بزرگ را سپری نمایید.

..............................

خانواده شهید مرحوم محترم

انا الله و انا الیه راجعون

شهادت ........ بزرگوار و مهربانتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می نماییم. فاجعه بزرگ از دست دادن ........ بسیار سخت و دردناک می باشد. امیدواریم باری تعالی استقامت و صبر مورد نیاز برای مقابله با این درد را به شما عطا فرماید. ما را در غم خود شریک بدانید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. drusuallydrusuallysays:

    https://vskamagrav.com/ - kamagra uk next day delivery paypal 306