متن زیبا برای تبریک روز بیمه + عکس

روز 13 آذر ماه روز صنعت بیمه نام گذاری شده است و باید این روز را به تمامی عوامل این صنعت حیاتی و ضروری تبریک بگوییم. بیمه آرامش زندگی است و واجب است که برای قدردانی از زحمات تمامی بیمه گذاران و نمایندگی‌ها در این روز اطلاع رسانی انجام شود و سطح آگاهی مردم از بیمه افزایش یابد.بیمه ضمانت است، زندگی خود را ضمانت کنید.

تبریک روز بیمه

بیمه ابزاری حیاتی برای زندگی و آرامش است. صنعت بیمه باعث سلامت چرخه اقتصاد جامعه می‌شود. 13 آذر در کشور ما روز صنعت بیمه  است و در هر سال باید به تمامی کسانی که در شرکت‌های بیمه و نمایندگی‌های آن‌ها فعالیت می‌کنند این روز را تبریک گفت و قدردان زحمات آن‌ها بود.

تبریک روز بیمه

بیمه و صنعت بیمه مسئله‌ای ضروری و مهم است ولی اکثر مردم در مورد آن بی تفاوت هستند و برخی به آن فکر نمی‌کنند ولی وقتی حادثه اتفاق می‌افتد، آن زمان بیمه را طلب می‌کنند ولی آن زمان خانه‌ها، ماشین‌ها و اموال از دست رفته و چیزی برای جبران خسارات و نجات آن‌ها وجود ندارد. روز صنعت بیمه به همه افراد یادآوری می‌کند که با درنظر گرفتن زمان مناسب و راهبرد سیاست درست در زندگی به سراغ نمایندگی‌های بیمه رفته تا بتوانند زندگی خود را در آینده با خیالی آسوده حفظ و نگهداری کنند. در کشور ما ایران، صنعت بیمه فعالیت خود را از سال 1289 آغاز کرده و در ابتدا دو موسسه روسی آن را آغاز کردند و اکنون با کمک تمامی افراد مشغول در این حرفه، بخش وسیعی از جامعه را در بر گرفته و در تمامی مسائل مربوط به زندگی از جمله بیمه عمر انسان، بیمه خودرو، کارگاه، کارخانه، خانه و ...  وارد شده است.

بیمه یک موضوع بسیار جالب است، جذابیت آن زمانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که افراد از ابعاد ارزشمند این نوع حمایت آگاه شوند. بیمه همانند یک منبع آرامش در زندگی هر شخصی است که وقتی آن را دارد با خیال راحت‌تری زندگی می‌کند، با خیال راحت ریسک می‌کند و حتی با خیال راحت اشتباه می‌کند تا درس بگیرد. ولی بدون بیمه ممکن است اولین اشتباه در زندگی به قیمت از دست رفتن کل زندگی باشد. بنابراین هر چیزی که امکان از دست رفتن دارد را بیمه کنید تا بیش از اینکه به فکر از دست رفتن آن باشید، به افزایش و گسترش آن فکر کنید.

روز بیمه و عکس و مطلب برای تبریک روز بیمه

همواره مناسبت‌ها به دلیل یادآوری  و قدر دانی نام گذاری می‌شوند، از این رو در روز بیمه که 13 آذر ماه است باید اطلاع رسانی کنیم که بیمه خود موهبتی است که باید همه از آن بهره بگیرند تا در زندگی آرامش و آسایش را درک کنند و از ابعاد مختلف آن در سطوح مختلف جامعه صحبت شود تا این موهبت به همه افراد برسد. همچنین علاوه بر اطلاع رسانی، قدردانی از تمام کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند در این روز از سال شایسته آن‌ها است.

13 آذر روز بیمه گرامی باد

در روز صنعت بیمه اشکال مختلف بیمه اطلاع باید رسانی شود و شرکت‌های مختلف آن معرفی شود. همه ما روز بیمه و ضرورت این صنعت را جشن می‌گیریم و به افراد در مورد نقش مهم آن در زندگی آگاهی داده و آن‌ها را به سمت آن سوق می‌دهیم.بیمه نوعی ضمانت است همواره افراد برای اطمینان از اجناس خود به دنبال ضمانت هستند، پس چه چیزی ارزشمند تر از خود انسان است؟ بیمه یعنی ضمانت خود و زندگی خود. با پیوستن به بیمه روز 13 آذر ماه را به تمام افراد مشغول در صنعت بیمه تبریک بگوییم و زندگی خود را ضمانت کنیم.

بهترین راه برای جشن گرفتن این روز و تقدیر از تمامی همکاران در این بخش این است که با نمایندگی‌های بیمه تماس گرفته و از آن‌ها در مورد انواع بیمه‌هایی که شامل شما می‌شود مشورت کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید، چرا که این یک معامله برد- برد خواهد بود. انسان‌ها یک بار زندگی می‌کنند پس شایسته است که به کمک بیمه این یک گام را محکم و استوار بردارند. 

"سیزدهم آذر روز بیمه را به تمامی عوامل و متولیان بیمه کشور این سخت‌ کوشان با فکر وخستگی‌ ناپذیر و همیشه پویا تبریک و تهنیت می‌گوییم"

گردآورنده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...