متن زیبا برای تبریک روز حسابدار + عکس

15 آذر در کشور ما ایران به عنوان روز حسابداری نام نهاده شده و در این روز ما تبریک صمیمانه خود را به تمام زحمت کشان در این عرصه تقدیم می‌داریم. حسابداران مغز یک سیستم تجاری و اقتصادی هستند. حسابداران فداکارانی هستند که با تلاش خود جامعه را به سمت عدالت و کسب و کار را به سمت پیشرفت سوق می‌دهند.

تبریک روز حسابدار

حسابدار و حسابداری مغز یک سیستم مالی است . در سال 2007 میلادی فدراسیون بین المللی حسابداران یا آیفک به مناسبت 30 امین سال تاسیسش، روزهای 2 تا 8 دسامبر، که مصادف است با یازدهم تا هفدهم آذر ماه را به عنوان هفته جهانی حسابداران و حسابداری نام نهاد.  این نهاد از تمامی کشورهای عضو خواست تا روزی را به عنوان روز حسابداری در کشور خود انتخاب کنند. در آن سال، یعنی سال 1386 شمسی، انجمن حسابداران خبره در ایران طبق فراخوانی تمام افراد و گروه‌های مرتبط با حسابداری را دعوت کرد و در نهایت روز 15 آذر به عنوان روز ملی حسابداری در کشور ما، ایران انتخاب شد. پس از این انتخاب که در سیزدهم آذر سال 1386 صورت گرفت، 15 آذر ماه در هر سال از حسابداران عزیز و زحمتکش، به وسیله نهادهای مرتبط قدردانی شایسته ‌ای صورت می‌گیرد.

روز حسابدار


همواره حسابدار در هر مجموعه‌ی اقتصادی وظیفه سنگینی را به دوش دارد و یکی از حساس‌ترین بخش‌های یک مجموعه است. کار کردن با اعداد و ارقام در طول روزها و سالیان باعث خستگی ذهن می‌شود و گاهی حسابداری را به کاری طاقت فرسا تبدیل می‌کند. تمامی اقشار جامعه با قدردانی از زحمات حسابداران محترم و شریف در این روز می‌توانند  اندکی از زحمات این عزیزان را جبران کنند و منزلت حسابدار را گرامی بدارند.بسیاری از افراد جامعه ممکن است از نحوه فعالیت حسابدار و حسابداری آگاهی نداشته باشند و از تاریخچه طولانی آن مطلع نباشند و همچنین از دنیای شگفت انگیز و جالب اعداد ارقامی که حسابدار با آن‌ها سر و کار دارد چیزی ندانند. بنابراین برای تشکر از آن‌ها بهتر است امروز حسابدار خود را به جشن و مهمانی دعوت کرده و این روز را به او تبریک بگویید.

تبریک روز حسابداری به همکار

حسابدار و حسابداری وظیفه سنگینی است که هر کسی نمی‌تواند از عهده آن بر آید. شخص حسابدار باید خدا را بالا سر خود ببیند و بی طرفانه مسئولیت خود را انجام دهد.حسابدار کارهای بسیار شگرفی انجام می‌دهد و استرس شغلی بسیار بالایی دارد، روز ملی حسابداری یک رویداد برای تقدیر از حسابداران، حفظ منابع مالی و استراتژی‌های مالی سازمان‌های سالم است و توسط نهادها جشن گرفته می‌شود. امروزه حسابداران ساختارهای پیچیده‌ای در امور اقتصادی را با کیفیت بالا انجام می‌دهند. و آن‌ها همواره با چالش‌ها و فشارهای بزرگی مواجه می‌شوند و باید هر روز به دانش خود اضافه کنند. حسابدار می‌تواند یک کسب و کار را بسیار ارتقا بخشد یا باعث زوال یک کسب و کار شود.

مطلب درباره حسابدار و تبریک روز حسابداری

از آنجایی که اکثر شرکت‌های تجاری و اقتصادی به سمت جهانی شدن می‌روند، حسابداران نیز باید با آن‌ها همراه شوند و خود و دانش خود را با آن منطبق کنند. حسابدار باید با مسائل جدید مانند بهبود شفافیت، پاسخگویی، هماهنگی و افزودن ارزش برای تسهیل اجرای صحیح عملیات تجاری روبه رو شود. حسابدار گاهی برای حسابرسی باید از زندگی خود نیز بگذرد و زمان خود را صرف کار کند. حسابدار گاهی مجبور می‌شود بیدار خوابی داشته باشد و برای گزارش‌های ماهانه یا سه ماه تلاش بسیاری کند. روز 15 آذر جشن گرفته می‌شود تا از حسابداران برای کار سخت آن‌ها و فداکاری آن‌ها قدردانی شود.

تبریک روز حسابداری عکس

روز حسابداری را باید ارج نهیم و از مشکلات و موانع موجود در این مسیر باید  آگاه شویم، همچنین در راستای آگاهی عمومی در مورد این وظیفه خطیر گام برداریم و در راه رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم. همچنین روز حسابداری را باید به تمامی دانشجویان و دانش آموختگان تبریک می‌گوییم و از آن‌ها که آینده سازان این عرصه هستند و در آینده وظیفه سنگینی را بر دوش خواهند داشت قدردانی می‌کنیم. 15 آذر بهانه‌ای است که تبریک صمیمانه خود را خدمت تمام همکاران در زمینه حسابداری تقدیم کنیم و از زحمات بی دریغ آن‌ها قدردانی انجام دهیم.

گردآورنده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...