رابطه زنانشویی متولدین فروردین با سایر ماه ها

بهتر است کسانی که متولد ماه فروردین هستند با متولد چه ماه هایی ازدواج کنند ؟ طالع بینی در این زمینه چه کمکی میتواند بکند ؟ ما در این مطلب از توپ تاپ بهترین وصلت ها و پیوندهای زنانشویی این ماه با دیگر ماه ها را که بر اساس کتابی که نویسنده آن کارن رایان و به ترجمه ی وب سایت توپ تاپ آماده شده است را قرار داده ایم که خواندن آن عاری از لطف نیست در ادامه همراه باشد.

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با با فروردین

متولدین فروردین در زندگی زنانشویی با یکدیگر می توانند به توافق و سازگاری برسند چون آنها از لحاظ خصوصایت و ویژگی های رفتاری و شخصیتی خیلی به یکدیگر شباهت دارند ، بنابراین به خوبی می توانند همدیگر را بفهمند و با هم کنار بیایند . البته این شباهت و یکسانی گهگاهی باعث بوجود آمدن نوعی کسالت و یکنواختی نیز می شود . به هر حال آنها باید در مورد صفات و ویژگی های نامناسب و منفی یکدیگر کمی صبر و تحمل از خود نشان دهند تا دچار درگیری و تضاد نشوند. متولدین فروردین افرادی پرشور و حرارت هستند و مستعد خشمگین شدن می باشند و ممکن است زود از کوره در بروند . در این مورد نیز باید هوای یکدیگر را داشته باشند و زیاد سر به سر یکدیگر نگذارند . آنها اصولا از مبارزه و رقابت طلبی خوششان می آید و آماده جدال هستند . در نهایت اگر سعی کنند واقع بین بوده و در مقاطع مختلف زندگی خصوصیات مثبت و شایسته یکدیگر را زیر ذره بین قرار داده و تقویت کنند به آرامش دلپذیری در کنار یکدیگر دست یافته و زندگی خوبی خواهند داشت

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با اردیبهشت

متولدین فروردین همان طور که قبلا گفتیم کمی سلطه جو و اتحصار طلب هستند و چون متولدین اردیبهشتی نیز خود دارای چنین خصوصیتی می باشند بنابراین در این مورد کمی با یکدیگر در تضاد قرار می گیرند و ممکن است بین آنها برخوردهایی بوجود بیاید . ولی چون اردیبهشتی ها آدمهای آرامی هستند و از متولدین فروردین خویشتندارتر می باشند ممکن است در برخی موارد کوتاه بیایند و جلوی درگیری و اختلاف نظر را بگیرند . به هر حال متولدین اردیبهشت آدمهایی رئوف و مهربان هستند و با متولدین فروردین پرشور و احساس ، جفت خوب و مناسبی را تشکیل می دهند و از لحاظ عاطفی یکدیگر را به خوبی ارضاء می کنند . متولدین فروردین کمی باهوشتر از متولدین اردیبهشت هستند ولی این موضوع را نباید زیاد به رخ آنها بکشند و در این مورد کمی فروتنی از خود نشان دهند. روابط زنانشویی آنها با یکدیگر نیز هیچ کم و کاستی نخواهد داشت زیرا هر دو آنها از لحاظ جنسی تمایلات مشابهی دارند و پرشور و حرارت می باشند.

روابط زنانشویی متولدین فروردین با خرداد

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با خرداد چندان با هم سازگار نیست مگر آن که از خصوصیات  منفی یکدیگر دست برداشته و به توافق و سازگاری با یکدیگر بیندیشند . متولدین فروردین آدمهایی پرجوش و خروش و بیقرار هستند و چون متولدین خرداد نیز کمابیش از چنین خصوصیتی برخوردار می باشند بنابراین در این مورد بین آنها شکاف پدید می آید و دچار نوعی گریز از یکدیگر می شوند - مگر آنکه یکی از آنها ، با هر دو ، از این خصوصیت خود دست بردارد و یا آن را در حد قابل تحملی کاهش دهد تا کانون زندگی آنها استوار و محکم باقی بماند.

این دو از نظر عاطفی خیلی خوب می توانند یکدیگر را ارضاء کنندو چون آدمهای مسئول و وظیفه شناسی هستند اعمال و وظایفی را که در زندگی بر عهده می گیرند به خوبی انجام می دهند  و نقش خود را به نحو شایسته ای ایفا می کنند و اگر هم اختلافی بین آنها ایجاد شود و با دید روشن بینانه خود به زودی آن را حل و فصل می کنند .آنها در زندگی خیلی خوب می توانند با یکدیگر دوست صمیمی باشند و از خطاهای یکدیگر بگذرند . فقط تنها عاملی که می تواند برای آنها خطرآفرین باشد و کانون زندگی خانوادگی آنها را مورد تهاجم قرار دهد همان روحیه تنوع طلبی آنهاست که زیاد ثبات ندارند و خیلی زود حوصله شان سر می رود و به دنبال موضوعی برای فرار از وضعیت یکنواخت خود میگردند.

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با تیر 

متولدین تیر افرادی آرام ، تودار و اهل شعر و موسیقی و نقاشی هستند و یک زندگی خانوادگی آرام و بی دغدغه را طلب می کنند ولی متولدین فروردین چندان اهل آرامش و سکون نیستند و افرادی برون گرا هستند و از همین نظر شاید چندان با هم هماهنگ نباشند . ولی با عشق و علاقه خیلی از غیرممکن ها به ممکن تبدیل می شود. متولدین تیر کمی عصبی و زودخشم و حسود هستند و متولدین فروردین باید مراب این حساسیت و زودجوشی آنها باشند و گرنه کار به جاهای باریک می کشد.

متولدین تیر همچنین کمی کینه توز و انتقامجو هستند و اگر از کسی بدی ببینند منتظر فرصتی هستند تا آن را تلافی کنند . این هم یکی از مواردی است که متولدین فروردین نباید از نظر دور بدارند . متولدین فروردین اگر چه از دقت نظر متولد تیر بر اعمال و رفتارش اعتراضی ندارد و از مشورت با او لذت می برد ولی همواره خواهان آن است که حرف آخر را بزند و سلطه خود را محفوظ نگه دارد . بدین ترتیب اگر این دو بتوانند همدیگر را درک کنند و کمی از خود انعطاف پذیری نشان دهند از زندگی آرامی بهره مند می شوند و گرنه با مشکلاتی رو به رو خواهند شد .

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین مرداد

متولدین مرداد ، همچون شیری پرابهت ، دوست دارند که همیشه مورد توجه دیگران باشند و چون متولدین فروردین نیز تا اندازه ای از چنین خصوصیتی برخوردار هستند ، بنابراین ممکن است در پاره ای از موارد میان آنها کدورت بوجود بیاید . متولدین مرداد تشنه تعریف و ستایش دیگران هستند و دوست دارند مورد تمجید قرار گیرند و متولدین فروردین باید به این نکته توجه داشته باشند و در این امر کوتاهی نورزند تا دچار دردسر نشوند . ولی علیرغم همه تخاصمات و درگیری ها و اختلاف نظرات ، چنانچه رابطه عاطفی مستحکم و حاکی از عشق و محبت بین آنها برقرار باشد زندگی خانوادگی خوبی با یکدیگر خواهند داشت .

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین شهریور

متولدین شهریور افرادی شریف ، صادق ، پاک سرشت ، نوع دوست و قدرشناس هستند و به معنویات بیش از مادیات اهمیت می دهند . این خصوصیات در مقایسه با ویژگی های بارز متولدین فروردین که کمی جسور ، بی پروا و جاه طلب هستند و کمی خشن و بی ملاحظه می باشند سازگاری چندانی ندارد . متولدین شهریور بیشتر به مسایل روحی روانی توجه دارند در صورتی که متولدین فروردین شیفته امور مادی و دنیوی هستند . ولی با همه اینها از لحاظ جنسی برای همدیگر جذابیت دارند و همچنین دلسوز یکدیگر بوده و به خصوص متولد شهریور حسن توجه کافی به همسر فروردینی خود خواهد داشت و او را از نظر احساسی و عاطفی ارضا ء می کند . بنابراین ، در حالت کلی ، اگر آنها برای یکدیگر احترام قائل شده و با کمی بردباری و متانت با یکدیگر برخورد کرده و به نیازهای اساسی طرف مقابل توجه داشته باشند چندان مشکلی با یکدیگر نداشته و می توانند به بقای رابطه خود امیدوار باشند . در غیر اینصورت ارتباط و تعامل آنها با هم دچار معضلات و موانعی می شود که حل و فصل کردن آنها بسیار پیچیده به نظر می رسد .

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین مهر

پیوند زنانشویی بین متولد فروردین (قوچ) با متولد مهر ( ترازو) توام با سازگاری و توافق و نیکبختی است . متولدین مهر آدمهایی با انصاف و عادل و معقتد به تساوی حقوق زن و مرد هستند و از همین رو عاری از هر نوع زیاده طلبی و سلطه جویی می باشند و قلبی رئوف و مهربان دارند. بنابراین در اکثر موارد اختلافات خود را با متولد فروردین به خوبی حل و فصل می کنند. متولد فروردین می تواند با روحیه شاد و سرزنده و پرتحرک خود متولد مهر را به هیجان آورد و او را از آن حالت تنبلی و بی اعتنایی که گهگاه گریبانگیرش می شود نجات دهد . آنها همچنین از نظر نیازهای جسمانی با یکدیگر هماهنگی داشته و به خوبی می توانند یکدیگر را ارضاء کنند.

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین آبان

پیوند زنانشویی میان متولد فروردین با متولد آبان شاید چندان سازگار و خالی از اختلاف نباشد . زیرا متولد فروردین فردی سلطه جو است و دلش می خواهد اهرمهای قدرت را در خانواده در دست داشته باشد و حکم کند و این با روحیه آزادی طلب متولد آبان چندان هماهنگی ندارد . متولد برج عقرب ( آبان) خواهان آن است که بیشتر تنها باشد و به تفکر بپردازد و در حالی که قوچ ( فروردین) یک زندگی پرشور و هیجان می خواهد و زیاد اهل تفکر و تعمق نیست . متولد آبان موجودی درن گرا و آرام است و متولد فروردین را کمی سطحی و پرهیاهو میداند . متولد فروردین هم متقابلا او را متهم به مغرور و متکبر بودن می کند و از مرموز و پیچیده بودن او بدش می آید . به هر حال آنها از نظر جنسی بسیار با هم هماهنگ هستند و به خوبی یکدیگر را ارضاء میکنند و از لحاظ های دیگر اگر بتوانند با کمی گذشت و خوشیتنداری با یکدیگر روبرو شوند زندگی زنانشویی بی دردسری خواهند داشت .

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین آذر

متولدین فروردین بهترین انتخاب را می توانند از میان متولدین آذر ماه داشته باشند چون اخلاق و روحیه آنها با هم سازگاری خوبی دارد و عاری از هر گونه تنش و تضاد است . متولدین آذر آدمهایی خوشبین ، جسور ، بی پروا ، و گاهی بسیار دلیر و بی پروا هستند و علاقه زیادی به تحرک و جنبش و ورزش دارند . آنها روحیه ای ماجراجویانه دارند و اهل سفر هستند و از همین لحاظ می توانند با روحیه خونگرم و اجتماعی متولدین فروردین تطابق و هماهنگی داشته باشند . از لحاظ جسمانی نیز برای یکدیگر جذابیت داشته و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند . متولد آذر از یکجا ماندن دچار کسالت می شود و همواره خواهان آزادی عمل است تا روح تنوع طلب خود را تعادل ببخشد . از این نظر متولد فروردین باید مراقب باشد که زیاد بر او سخت نگیرد و او را در تنگنا و محدودیت قرار ندهد . متولد آذر ماه همچنین روحیه ای حساس و زودرنج دارد و زیاد دوست ندارد از کسی فرمان بشنود بنابراین در این مورد متولد فروردین باید دست به عصا حرکت کند و محتاط باشد . در بقیه موارد آنها خیلی خوب با هم تفاهم دارند و می توانند در کنار یکدیگر زندگی خوب و سعادتمندی داشته باشند.

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین دی 

پیوند زناننشویی بین متولد فروردین و دی چندان سازگار و تفاهم آمیز نیست . متولدین دی ( بزغاله) افرادی تودار ، مرموز ، و کمی آب زیر کاه هستند و از همین لحاظ برای دیگران کمی سخت است که به درستی آنها را بشناسند و به نیات درونی آنها پی ببرند . به همین دلیل با متولدین فروردین چندان جور در نمی آیند زیرا متولد فروردین افرادی برونگرا و خونگرم هستند و از هر گونه مرموز بودن و پیچیدگی بدشان می آید . متولدین فروردین خیلی زودجوش و صمیمی و پرنشاط هستند و به سرعت با دیگران دوست می شوند ولی متولدین دی کمی دیرجوش و نچسب باند و به سادگی با کسی پیمان دوستی نمی بندند . متولدین فروردین کمی جسور و بی پروا هستند و گاهی با بی ملاحظگی رفتار می کنند و این با روحیه محافظه کار متولدین دی زیاد سازگار نیست زیرا آنها کارهای خود را با صبر و حوصله و متانت و مهارت دنبال می کنند . متولدین دی همچنین به آزادی و استقلال نیاز دارند تا به اتکای سختکوشی خود به آرمانهای بلندپروازانه خود پاسخ دهند و این با روحیه سلطه گر متولدین فروردین ماه چندان جور در نمی اید و ممکن است اختلاف نظرهایی را در زندگی زنانشویی آنها ایجاد کند . بنابراین اگر پیوندی میان متولد فروردین و دی صورت گیرد باید با تحمل و صبر و بردباری و خویشتنداری طرفین برطرف گردد تا کانون زندگی آنها از هم نپاشد و قرین سعادت گردد .

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین بهمن

پیوند زنانشویی میان این دو می تواند قرین نیکبختی و سعادت شود . البته مشروط بر آنکه هیچ یک از آن دو سعی نکند بر دیگری تسلط پیدا کند . زیرا متولدین بهمن نیز مانند متولدین فروردین ماه کمی روحیه سلطه طلبانه دارند و نمی توانند برتری و تفرق کسی را بر خود بپذیرند . بنابراین هر دو باید با وقوف بر این خصلت خودکمی خویشتنداری کرده و بر پایه ی مساوات با یکدیگر رفتار کنند . هر دو آنها روحیه ای استقلال طلب و آزادیخواه دارند و با هر گونه قید و بند و محدودیت مخالف هستند و از این لحاظ نیز با یکدیگر اتفاق نظر خواهند داشت .

متولدین فروردین توجه بیشتری به مسایل دنیوی و مادی دارند و به روابط جسمی اهمیت بیشتری می دهند ولی متولدین بهمن روحیه آرمان طلب و بشر دوستانه دارند و برای روابط معنوی و انسانی میان انسانها اهمیت بیشتری قائل هستند . ولی علیرغم این تفاوت در نگرش ، به یکدیگر احترام گذاشته و با هم تفاهم و درک متقابل با یکدیگر برخورد کرده و از هر گونه تنش دوری می جویند . چرا که هر دو از یک احساس مسئولیت خوب برخوردار هستند که مانع زا بی اعتنایی به خواسته های یکدیگر می شود و رابطه ای گرم و صمیمانه را برای آنها به ارمغان می آورد.

رابطه زنانشویی متولدین فروردین با متولدین اسفند

پیوند زنانشویی میان متولد فروردین با متولد اسفند پر از فراز و نشیب است و مملو از تفاوتها و تضادهاست . متولدین اسفند افرادی مرموز ، ساکت ، تودار ، و استقلال طلب هستند و از همین رو به سادگی در زیر سلطه متولدین فروردین قرار نمی گیرند . آنها روحیه ای آزادیمنش و رویاپرور دارند و آرمانگرا و خیالباف هستند و این با روحیه مادی گرا و زمینی متولدین فروردین چندان سازگار نیست . متولدین اسفند افرادی آرام ، درونگرا ، و عاطفی هستند در صورتی که متولدین فروردین پرشور و نشاط و هیجانی اند و البته این موضوع می تواند چندان دردسر آفرین نباشد و باعث شود بر یکدیگر تاثیر گذارند و متولدین اسفند کمی از درونگرایی و در خود فرورفتن دست بردارند . از آن طرف متولدین فروردین نیز کمی از جوش و خروش کاهیده و با هم به توازن و تعادل برسند. متولدین اسفند ماه همچنین شیفته شعر و موسیقی هستند و آن زندگی آرام و توام با صلح و آرامش را طلب می کننند در صورتی که متولدین فروردین روحیه ای ماجراجویانه دارند و تنوع طلب دارند که این دو خصوصیت نیز می تواند در تعامل با یکدیگر به یک تعادل مطلوب برسد که هر دو طرف را راضی کند .

متولدین اسفند به جنبه های معنوی زندگی اهمیت می دهند و فکرشان همواره معطوف به باطن قضایاست و همواره به کند و کاو مسایل مشغولند در حالی که متولدین فروردین به رویه بیرونی مسایل دل خوش دارند و از گونه گونی و تنوع رنگها به هیجان می آیند و زیاد به کنه مسایل توجه نمی کنند . در این پهنه نیز اگر همدیگر را طرد نکنند و از خودپسندی و یکجانبه نگری پرهیز کنند بی شک یکدیگر را تقویت کرده و باعث تکامل همدیگر می شوند .

منبع : کتاب طالع بینی خورشیدی اثر لیندا گودمن

ترجمه و تنظیم مطلب : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...