نتیجه نبود عشق بین زن و شوهر در روابط جنسی

ازدواج متزلزل

ناتوانایی جنسی که ناشی از بیماری خاص نیست ، در شوهرانی پیدا می شود که زنشان را دوست نمی دارند و یا زنشان نسبت به ایشان التفاتی ندارد . 

نبود عشق و در میان زن و شوهر ، علل بسیار دارد و از آن جمله ، است که ازدواج یک زن و مرد از آغاز ممکن است بر پایه عشق و محبت قرار نگرفته و بنا به مصالح دیگری انجام یافته باشد . چنین ازدواجی از پایه ضعیف است و اگر زن و شوهر در رفع این ضعف نکوشند و خود را به تبادل مهر و محبت عادت ندهند ، از عشق ورزیدن به همدیگر دروی خواهند کرد ، ناتوانایی جنسی که در مرد بدین سبب روز میکند ، درمان پذیر نخواهد بود .

زن و مردی که بنا به هر گونه علل و اسباب و مقدمات ، زن و شوهر می شوند ، باید بدانند که در برابر یک امر واقع شده قرار گرفته و چاره ای جز پذیرفتن آن و رضا شدن به آن ندارند و هر طور هست باید عشق روحی و بدنی را میان خود ممارست کنند .

عجیب این است که وقتی زن و شوهری عاشق نبودند  ولی خویشتن را به دوست داشتن همدیگر و مغازله با یکدیگر و انجام عمل زنانشویی با تمام قواعد صحیح و به طرز لذتبخش ، عادت دادند ، رفته رفته خود این ممارست در آنان نسبت به یکدیگر ایجاد شور و علاقه می کند . و باید دانست زن و شوهری که بدین ترتیب میانه ی خود را اصلاح نکنند ، روزگاری تباه دارند .

ممکن است عشق زن و مردی که بعد از ازدواج بنا به هر علل دیگری از میان رفته و یا سس شده باشد . مثلا طرز رفتار یکی با دیگری زننده باشد و مزاج آن دیگری چنان باشد که گوئی از شیشه درست کرده اند به کمترین زدنی بشکند .

در این حال ، وحدت زنانشویی میان زن و شوهر دشوار است زیرا چگونه ممکن است دو همسر ،چنین به بستر روند در حالیکه از یکدیگر بیزارند ، و به هم پیوند یابند ؟ البته ممکن است شوهری که نسبت به زنش رفتار زننده دارد ، در حالیکه زن بیزار او به حال بیزاری ، تسلیم است ، با او نزدیکی کند .

اما اگر زنی نسبت به شوهرش تندی و زنندگی داشته باشد و یا بی لطفی و خشونت کند ، محال ممکن است که به چنین شوهر متاثر و خشمناک و ناراضی از زن ، نعوظ دست دهد و نزدیکی انجام پذیرد.

زنان بد رفتار و بدگفتاری هستند که در کردار خود نسبت به شوهر ، جانب لطف و زیبایی و دلپسندی را رعایت نمی کنند و دریغ ندارند که شوهر را همواره خشمگین و یا به اصطلاح ، او را ( سرکوفت) زنند ، دشنام های بد دهند و تلخترین زندگی را به کام او بچشانند.

در این صورت چگونه ممکن است که چنین شوهر واژگون بخت ، بتواند وظایف جنسی خود را نسبت به چنین زنی انجام دهد ؟

نویسنده و تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...