متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولدم

این مجموعه شامل پیام‌ های تشکر صمیمی و دلنشین از دوستان و آشنایان است که برای مناسبت‌ های خاص مانند تولدها استفاده می‌ شود. این متن‌ ها با زبانی گرم و پر از قدردانی نوشته شده‌ اند و مناسب برای نشان دادن احترام و سپاسگزاری به کسانی هستند که با حضور و پیام‌ های خود ، لحظه‌ های خاصی را در زندگی‌ مان زیباتر می‌ کنند. این پیام‌ ها به خوبی احساسات قلبی و تشکر عمیق را به دوستان و آشنایان منتقل می‌ کنند."

متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولد

"دوستان واقعی و مهربانم ،

روز تولد من با حضور و تبریکات شما به یک روز فراموش‌ نشدنی تبدیل شد. همیشه گفته‌ اند که دوستان خوب و روزهای خوش یادآور خاطرات زیبا هستند و شما با لطف و محبت‌تان این را ثابت کردید. ممنونم از همه شما که به یادم بودید و با پیام‌ ها و هدایایتان ، دلم را شاد کردید.

Thanks friends

روز تولد من با لبخندهای شما ، پیام‌های دوستانه‌ تان و حضور گرم‌ تان به یک روز خاص در زندگی‌ ام تبدیل شد. هر کدام از شما به نوعی دلم را شاد کردید و احساس خوشبختی و قدردانی را در من بیدار کردید.

Thanks friends

از داشتن دوستانی مثل شما در زندگی‌ ام بسیار خوشحال و سپاسگزارم. امیدوارم که همیشه در کنار هم باشیم و لحظات خوب بیشتری را به اشتراک بگذاریم.

در این روز ویژه ، محبت و توجه شما نشان داد که چقدر دوستان باارزشی دارم. دوستتان دارم و برای هر کدام از شما آرزوی بهترین‌ ها را دارم.

Thanks friends

باز هم می‌ گویم ، ممنون از اینکه روز تولدم را به یک روز خاص و به یادماندنی تبدیل کردید. امیدوارم روزهای خوبی پیش روی همه‌مان باشد."

Thanks friends

این پیام تشکر از دوستان واقعی و مهربان ، با زبانی صمیمی و پر از قدردانی نوشته شده است تا احساسات گرم و مثبت نسبت به دوستانی که در روزهای ویژه حضور دارند را بیان کند.

متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد

"همسر عزیزم،

تولد من با پیام‌ ها و هدیه‌ های زیادی همراه بود و هر کدام به نوبه‌ی خود خوشحالی‌ هایی را به همراه داشتند، اما تبریک تو یک چیز دیگر بود. تبریک تو ، چون نسیمی ملایم و گرم، در دلم نشست و حسی فوق‌ العاده را در من بوجود آورد. از تو، همسر دوست‌داشتنی و فوق‌العاده‌ ام، بابت این لحظه‌ های خاص و به‌یادماندنی متشکرم.

تو باعث شدی که امروز ، نه تنها به عنوان یک روز تولد، بلکه به عنوان یک روز ویژه در زندگی‌مان ثبت شود. تو به من نشان دادی که چقدر برایت مهم هستم و این احساس بی‌نظیری است. با تبریک و هدیه‌ات، دلم را پر از شادی و هیجان کردی و من این لحظات را هرگز فراموش نخواهم کرد.

با تمام وجودم می‌گویم : ممنونم همسر عزیزم، بابت اینکه روز تولدم را به یک روز خاص و به‌یادماندنی تبدیل کردی. با تو بودن، هر روز زندگی احساس خاص و زیبایی دارد و من خوشحالم که تو را در کنارم دارم."

این پیام تشکر از همسر به خاطر تبریک تولد با زبانی صمیمی و عاطفی نوشته شده است تا عمق احساسات و قدردانی نسبت به محبت‌ها و توجهات همسر در روز تولد را بیان کند.

Thanks friends

تشکر از دوستان و آشنایان بابت تبریک تولد :

"در این دنیای پر از شتاب و هیاهو ، داشتن دوستانی مثل شما ، نعمتی است که نمی‌توانم ارزش آن را با کلمات بسنجم. شما مانند نور در تاریکی، همچون گرمای آتش در سرمای زمستان، و مانند آب زلال در روز تشنگی هستید. تبریکات شما برای تولدم ، مرا به یاد این می‌ اندازد که چقدر خوشبختم که دوستانی چون شما دارم. سپاسگزارم از اینکه در این روز ویژه به یادم بودید و با پیام‌ های دلگرم‌کننده‌تان ، دلم را شاد کردید.

داشتن شما در زندگی‌ ام مثل داشتن گنجینه‌ ای ارزشمند است. شما باعث می‌ شوید که روزهایم پر از معنا و زندگی‌ ام پر از خوشبختی باشد. همیشه از وجود شما در کنارم قدردانی می‌ کنم و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارم. از تمامی شما دوستان و آشنایان عزیز، که در این روز خاص به یادم بودید ، از صمیم قلب سپاسگزارم.

باز هم می‌گویم، ممنونم برای اینکه روز تولدم را به یک روز فراموش‌نشدنی تبدیل کردید. امیدوارم در کنار هم ، روزهای بیشتری را با خوشی و شادی تجربه کنیم."

این پیام تشکر از دوستان و آشنایان با زبانی گرم و صمیمی نوشته شده است تا ارزش و اهمیت حضور آن‌ها در زندگی و نقش مهمشان در ایجاد خاطرات خوش را برجسته کند.

Thanks friends

متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولدم کوتاه

فکر نمیکردم که کسی منو یادش باشه، با خودم میگفتم اونقدر بقیه فکر و مشغله دارن که اصلا لحظه ای هم به ذهنشون خطور نمیکنه که تولدمه و خیلی بابت این مسئله ناراحت بودم چون ما میگفتم ما آدما خیلی داریم از همدیگه دور میشیم و برای همدیگه بی اهمیت میشیم. صبح که از خواب پا شدم کلا نظرم عوض شد و دیدم که نه من توی یاد خیلی ها بودم و خیلی ها نسبت به من لطف داشتن و ازم دور نشدن. بابت همه تبریک تولدهای قشنگ تون ممنونم و این به من یاد داد که درسته شاید خیلی از آدما از همدیگه دور شدن اما من هنوز کسایی رو دارم که به یادم هستند و منو از یاد نمی برند.

*************

دوستان و همراهان گرامی بنده، چقدر خوشحال شدم از اینکه تولدم یادتون بود و اومدید و تبریک تولد گفتید. امیدوارم که فرصتی پیش بیاد و بتونم برای همه تون جبران کنم. توی شرایط الان واقعا نباید از کسی توقع داشته که تولدت یادش بمونه اما شما یادتون بود و با تمام شرایط سختی که داشتید منو از یاد نبردید و توی روزی که تولدم شد اومدید و مرام و معرفت تون رو به رخم کشیدید. اینو بدونید که این کارتون شما رو پیش من خیلی خیلی عزیز کرد. دوستتون دارم و از ته دلم از خدا برای همه تون حال خوب میخوام.

*************

آخ که چقدر حالم خوب شد تبریک تولدای شما رو دیدم. آدم گاهی اوقات احساس تنهایی میکنه و فکر میکنه که دیگه کسی اونو نمیخواد، منم گاهی این احساسات به سراغم میان اما حتم دارم از این به بعد هر سری این احساسات به سراغم اومدن راحت میتونم سرکوب شون کنم چون تبریک تولدهای شما رو به یاد میارم و با خودم میگم که نه اونقدرا هم که فکر میکنم تنها نیستم و کسایی رو دارم که به یادم هستن و منو فراموش نکرد. همتونو دوست دارم و مرسی از اینکه تولدم رو بهم تبریک گفتیم.

*************

نمیشه تبریک تولدهای قشنگ تون رو قاب کرد و به دیوار چسبوند وگرنه صد در صد همین کار رو میکردم و همشون رو قاب میکردم و به دیوار میچسبوندم تا مثل الان ازشون کلی انرژی مثبت بگیرم و حال دلم خوب بشه. نمیدونید وقتی که پیام های تبریک تولدتون رو میخونم چقدر درونم پر از حس مثبت و حس خوب میشه جوری که هر چی حس منفی دارم یادم میره. قطعا من از تموم تبریک تولداتون اسکرین میگیرم و هر موقع که حالم بد بود اونا رو میخونم. مرسی که حالم رو خوب کردید.

متن پیام تشکر از دوستان بابت تبریک تولد

عزیزای من، اون همه حس خوب و انرژی مثبتی که به من دادید قطعا کارما داره و به خودتون برمیگرده. امروز تولد من بود و شاهد این بودم که چقدر با حس خوب و انرژی مثبت قدم پیش گذاشتید تا تولدم رو تبریک بگید. میخوام بگم که حال من با اون تبریکا خیلی خیلی خوب شد و قطعا خدا پاداش این کارتون رو بهتون میده و کاری میکنه تا خودتون حس خوبی بسیاری در زندگی تجربه کنید. دعای من هم برای شما همین حس خوبه و از خدا میخوام که همیشه در سایه حال خوب به زندگیتون ادامه بدید.

*************

دوستای خوب و عزیزم که همیشه گل سر سبد جشن های تولدم بوده اید، از شما ممنونم که امسال هم خاطره ای زیبا برایم رقم زدید.

Thanks friends

دوست گلم، همراه همیشگی من در غم ها و خوشحالی هام، از تو ممنونم که تولد من را به خاطر داشتی و با تبریک خودت خوشحالم کردی

عکس نوشته تشکر از دوستان برای تبریک تولدم

دوست من از تو ممنونم و تشکر میکنم که اخلاق و رفتار مرا آن گونه که هست تحمل کردی با این که شاید خودت این را ندانی، ولی باید بگویم که کمک تو بود که سبب شد تا من خود واقعیم و آن کسی که به راستی هستم را دوست بدارم. و اینک با حضور گرمت، مانند همیشه تولدم را آکنده از مهر و محبت کردی


مطلب پیشنهادی :

متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد


یکی از لذت بخش ترین لحظه‌ها، هنگامی است که به دوستانت و محبت‌ های‌ آن ها فکر میکنی.
برای من تو بهترین دوستم هستی و از به یاد آوردن همه لحظه‌ های با هم بودنمان و مهربانی ‌ها و خوبی ‌هایت قلبم روشن می ‌شود.
از تو تشکر و قدردانی می کنم که حتی زمانی که نیستی،‌ از راه دور با پیام تبریکت به مناسبت تولدم من را خوشحال می کنی

Thanks friends

پیدا کردن یک دوست خوب بسیار دشوار است و من خوشحالم که توانسته ‌ام دوست خوبی چون تو را پیدا کنم و از تو برای این موضوع تشکر و سپاس گزاری میکنم.
دوست عزیزم ازت ممنونم کارهایی که برای من انجام داده‌ای خارج از انتظارم بوده است ولی تو با سخاوت و از خود گذشگی دست به انجام آن ها زدی تا من احساس راحتی کنم.
این بسیار ارزشمند و غیر قابل چشم پوشی است.
از تو برای همه چیز و لطفی که در روز تولدم به من داشتی سپاس گزارم دوست خوب و صمیمی من.

عکس تشکر از دوستانم بابت تبریک تولد

دوستان گلم،‌ از همه ی شما بابت همه ی لطفی که تا به حال به من داشتید بی نهایت ممنونم. زمانی که این همه محبت شما رو در شب تولدم نسبت به خوم می بینم، واقعا از خوشحالی اشک در چشمام حلقه می زنه و خدا رو بابت داشتن دوستایی مثل شما شکر می کنم. ازتون یه دنیا ممنونم


در ادامه ببینید :

متن تشکر از پدر بابت تبریک تولد


دوست خوبم، مهربون ترینم، همراه و هم قدم همیشگی من، می دونی که همیشه دوستت داشتم و دارم و اصلا راضی به زحمتت نیستم. تو امشب با زحماتی که برای تولدم کشیدی منو شرمنده ی خودت کردی. امیدوارم بتونم جبرانشون کنم.

Thanks friends

دوست من،‌ تو تنها کسی هستی که از راز های نهان دلم با خبری و در لحظات سختی سنگ صبورم بودی. سنگ صبور من دوستت دارم و بابت امروز ازت ممنونم.

Thanks friends

دلم دیگر قصه ی مهر و وفا را باور نداشت. تا روزی که تو برایش قصه ی مهر و وفا را گفتی و با رنگ و بوی دوستی آشنایش ساختی. دوست عزیزم بابت تمام مهرورزی هایت از تو ممنونم و آرزو می کنم که لایق محبت هایت باشم.

تشکر از رفیق بابت تبریک تولدم

دوستان عزیزم، امروز شما محبتی در حق من روا داشتید که نه دلم رضا می دهد که از آن بگذرم و نه توان نگریستن در روی شما را دارم. فقط بدانید بی نهایت از شما سپاس گزارم و خدا را بابت داشتنتان شاکرم.


پیشنهاد جدید :

متن تشکر از خواهر بابت تبریک تولد


می گن دوست خوب نعمته
دوستای خوب بهترین خاطره ها رو برای هم دیگه می سازن
من قشنگ ترین خاطره ها را با تو دارم دوست خوبم
پس من برای داشتن دوست صمیمی مثل تو باید تقدیر و تشکر کنم.

Thanks friends

نوشته های روی شن، میهمان اولین امواج دریا هستند
اما حکاکی هاى روی سنگ، میهمان همیشگی تاریخ اند
و دوستان خوب حک شدگان روی قلب هستند و ماندگاران ابدی
برای تشکر از دوست خوبم بابت تبریک زیبایش / از طرف …

Thanks friends

همان طور که ارزش رنگین کمان در رنگ‌ های درخشانش و
و ارزش عطر در رایحه خوشش است،
زندگی من نیز با داشتن دوست قدیمی چون تو ارزش پیدا می‌کند.
تویی که از ابتدای دوستیمان تاریخ تولد مرا به یاد داشتی
تا امروز که در آستانه ی سن .... سالگی قرار گرفته ام
از تو قدردانی می کنم که دوست من هستی.

ممنون از همه دوستانم بابت تبریک تولد

دوستان خوبم،‌ شما به من ثابت کردید که پاییز با تمام خزانش و زمستان با تمام سرمایش نمی تواند شکوفه ی دوستی ما را پژمرده کند. از شما ممنونم که ..... سال همراه همیشگی پاییز و زمستان زندگی ام بودید و نگذاشتید غم دوری لحظه ای خاطرم را بیازارد.

Thanks friends

زندگی فرصت لمس لحظه هاست
لحظه هایی که میاد و می گذره
فرصت گم شدن و پیدا شدن
تو همین راهی که ما رو می بره
راهی که گاهی میون یک کویر
تا سحر میره به دریا می رسه
گاهی با موجای دریا می ره و
به شب خشک یه صحرا می رسه
وجود دوستان واقعی با محبت پایدار،‌ هیچ راهی برای گم شدن و منتهی شدن به بیابان باقی نمی گذارد. درست مثل شما دوستان عزیزم که با حضور خود جای فهمیدن عشق را بین این همه غریبه ی آشنا و انبوه شادی و غم خوردن ها نشانم دادید. بی نهایت دوستتان دارم و از شما ممنونم.


همچنین ببینید :

متن تشکر از برادر بابت تبریک تولد


دوستی رنگ بهار زندگی است
فرصت دل بستن و دیوانگی است
در میان دل دل ناگفته ها
حرف های روشن آسودگی است
این شعر رو تقدیم به تو دوست عزیزم می کنم که با حضور خودت در جشن تولد من و تبریک گرمت شادم کردی.

Thanks friends

تو معنای مهربونی رو شرمنده ی خودت کردی دوست خوب و نازنینم. ازت ممنونم

قدردانی از تبریک تولد دوستانم

دوستای گلم واقعا خوشحالم که رفقای مثل شما دارم. شما که در هر شرایطی به یادم هستید. مرسی از همتون که هستید.

Thanks friends

تولدم با حضور شما دوستای خوبم شور دیگه ای به خودش گرفت. بابت همه ی زحماتتون از شما ممنونم

Thanks friends

الان وقتشه که شمعای تولدم رو فوت کنم و یه آرزو بکنم. من در این لحظه ی ناب آرزو می کنم که حضور شما دوستان عزیز تر از جانم لحظه ای از زندگی من کم نشه و لیاقت این رو داشته باشم که بتونم تمام خوبی هاتون رو جبران کنم.

Thanks friends

دوستان واقعی ابریشم اند
انبر و در و طلا و گوهرند
در تلاطم های سرد روزگار
چتری از مهر امید بر سرند
خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که دوستای من هم مصداق بارز این شعر هستند. از همتون متشکرم

عکس نوشته تشکر از دوستان خوبم

دوست خوبم، بیا دستانم را بگیر و با من در پیچ و خم های مسیر زندگی همراه شو. حضور تو در کنارم همچون چراغی است که من را از تاریکی شب می رهاند.

تشکر از دوستان بخاطر تبریک تولد

تولد من توی یکی از سرد ترین روز های زمستون بود. ولی مهمونای جشن تولدم دوستایی مثل شما بودن که با دم گرمشون بهار و برام هدیه آوردن.
دم همتون گرم

تشکر از دوستان بخاطر تبریک تولد

دمت گرم رفیق. مرسی که هستی

تشکر از دوستان بخاطر تبریک تولد

خوشبختی یعنی روز تولدت رو صمیمی ترین دوستت بهت تبریک بگه

تشکر از دوستان بخاطر تبریک تولد

دوست من، رفیق همیشگیم، پایه ی همه ی روزا و برنامه هام، خیلی دوستت دارم و ازت ممنونم

تشكر از دوستان براي تبريك تولد

رفیق من
تو نه به سان بی کران دریا ها
نه به سان آبی آسمان
نه به سان سبزینه ی چمن زار
تو برای من تمام زیبایی های دنیایی
هر آنچه خوبی و زیبایی است در قلب مهربان تو جای گرفته است. همیشه برایم بمان.

تشکر از دوستانی که تولدم را تبریک گفتند

بهترین لحظات من در زندگی، لحظه هایی است که در جوار شما بوده ام دوستان عزیز تر از جانم

تشكر از دوستان براي تبريك تولد

هد هد خوش خبر ملک صبا
عاشق سر گشته در افسانه ها
قصه ی لیلی و مجنون در خطر
یا که ناصر شاه و خسرو در سفر
جملگی در نام تو مهمان شده
آغاز بزم بی پایان شده
نام دوست در زمره ی دل داده هاست
یار ها و قصه ها و غصه هاست
این شعر تقدیم ه تو رفیق شفیقم

تشكر از دوستان براي تبريك تولد

تشکر کردن نشانه محبت است.
محبت به کسی که برایت معرفت خرج کرد.
از این که برایم معرفت خرج کردی، متشکرم.

تشكر از دوستان براي تبريك تولد

تقدیم به آنکه دارمش دوست.
تقدیم به آنکه قلبم از اوست.
اگر مهتاب از تن برکند پوست.
جدا هرگز نگردد یادم از دوست.

زیباترین تصاویر تشکر از دوستان بخاطر تولدم

دوستان خوب و عزیزم، می خواهم در روز تولدم به شما بگویم که تا این روز از زندگی ام شما تنها کسانی بوده اید که هیچ گاه پشتم را خالی نکردید و در گیر و دار ملال آور زندگی پشت و پناهم بوده اید. هر گاه ناراحت بودم مانند خواهری برایم خواهری و هر گاه نیاز به حمایت داشتم مانند برادری برایم برادری کردید. خیلی خوشحالم که در مسیر زندگی شما نصیب و قسمتم شدید و تا سن ...... کنارم بوده اید. از همه ی شما ممنونم و از خدا می خواهم تا ابد شما عزیزان را در کنارم داشته باشم.

تشكر از دوستان براي تبريك تولد

دوست عزیزم، با تو هر لحظه گذشته ها را دوره می کنم. روز های خوبی که با یکدیگر گذرانیدم. گذشته های خوب من با حضور تو گذشت و روز های سوت و کورم با نفس های تو روشن شد. نگفته های قلبم را تنها با تو می گویم و دلم روشن است که تا ابد برای هم می مانیم. از تو بابت حضور گرم و مهربانت ممنونم

تشكر از دوستان براي تبريك تولد

در یادم با تو قدم میزنم، چشمه ساران و تپه ها را در می نوردم و عطر عشق را در مشامم جاری می سازم. با تو که بهترین رفیقم هستی.

تشکر از بهترین دوستم بابت تبریک تولدم

نمی‌دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت‌ هایت بنویسم
و نمی‌دانم چگونه تو را توصیف کنم.
دوستی از جنس بلور،
آسمانی و مهربان هستی،
چقدر زیبا واژه‌ها را آسمانی می‌کنی.
و چقدر با حضورت تولدم را پر شور تر ساختی

Thanks friends

عطر گل های بهار، شادی و شوق تابستان، نارنجی عاشقانه ی پاییز و سوز سرمای زمستان با وجود تو برایم معنا پیدا می کند رفیق من. از تو ممنونم که تا کنون ....... پاییز و زمستان در کنارم بوده ای.

Thanks friends

دوست خوب من، هر چند که از من دوری و هرگاه که یادت می افتم اشک از دو چشمم بر گونه های سردم جاری می شود، اما این را بدان که هیچ وقت، حتی اگر فراموشی بگیرم خاطراتی را که با تو داشته ام فراموش نمی کنم. تویی که حتی از راه دورم به یادم بودی و تولدم را تبریک گفتی.

Thanks friends

یکی در زندگی من است که جای تمام محبت ها را برایم پر کرده است. آری تو را می گویم دوست خوب و عزیز تر از جانم. دوستت دارم و از تو ممنونم

از شما ممنونم دوستان عزیزم

زنده باد دوستانی که دوستیشان با ما شرطی نیست. حتی اگر محبتی از ما نبینند. زنده باشی رفیقم

Thanks friends

پیام تبریک تو شادی را برای من چند برابر کرد. من هم برای تو شادی را آرزو می کنم دوست خوبم.

Thanks friends

بیش ترین شادی من در روز تولدم بابت پیام های تبریکی بود که از جانب دوستانم دریافت کردم. از شما ممنونم دوستان عزیزم

Thanks friends

روز های تولد می آید و می روند. اما آن چه همیشه باقی می ماند و یادش قلبت را به شوق می آورد، حضور دوستانی است که هر روز از زندگی را برایت زیبا تر می کنند.
ممنون از تبریک های همه ی شما دوستای گلم

Thanks friends

ممنون از دوستای عزیزی که تولدم رو تبریک گفتن

تشکر از دوستانم واسه تبریک تولدم

تشکر و قدر دانی ما نثار کسانی که با حضور خود مراسم تولد ما را آذین بستند

Thanks friends

تبریک شما برای من بسیار با ارزش و گران بها است. به همین خاطر از شما سپاس گزارم و لحظاتی شاد و مملو از عشق را برای شما و خانواده ی محترمتان آرزو می کنم.

Thanks friends

رفیق
بودنت
کنارم
بهم
آرامش
میده
مرسی
که
هستی
و
تولدم
رو تبریک
گفتی

متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولد

متن با تصویر برای تشکر بابت تبریک گفتن تولد

پیشکش میکنم عشق دوستی و مهربانی را به قلبهایی که جز دوست داشتن چیزی نیاموخته اند

تقدیم به احمد و یلدا عزیزانم ممنون از اینکه روز تولدم بیادم بودید از خداوند بزرگ صحت و سلامتی و عشق و امید و عزت نفس برای شما خواهانم

متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولدم

عکس نوشته قشنگ با جمله برای تشکر از دوستانی که تولدم را تبریک گفتن:

پروردگارا ؛
آرامش و سلامتی و نشاط را همچون دانه های سفید برف؛
آرام و بی صدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران....
جاداشت تشکــــــــــــــرکنم از همه عزیزانی که پستهای های پرمهرشون رو از من دریغ نداشتن...
و روز تولدم رو بیادماندنی ترکردنـــــــــد.
داداش ها..
آبجی هام..
ممنون ازلطفــتون..
پاینده باشیید وبرقرار

toptoop.ir عکس نوشته تشکر از دوستان بابت تبریک تولد

عکس های نوشته دار برای تقدیر از دوستی که تولدمو تبریک گفته:

اسمش را می گذاریم دوست مجازی
اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته
خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد
وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش
نگرانش می شوم
دلتنگش می شوم
وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود
مطمئن می شوم که حقیقیست
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هرکجا که باشد…!
این پست تقدیم به دوستانی که برای تولدم پست تبریک گذاشتن خیلی ممنون شرمنده که بهتر نتونستم قدر دانی کنم
√تشکر فراوان دوست عزیزم خواهر گلم سیده جان
√تشکر فراوان از خواهر گلم فاطمه جان یا همون عشق علیه السلام
√تشکر فراوان از خواهر عزیزم خانم فاطمیون
√تشکر فراوان از خواهر خوبم مریم جان
√تشکر فراوان از دخمل گلم نیل کیک ندارم گفته باشم
√تشکر فراوان از ابجی گلم دنیا خانم قربونش
√تشکر فراوان از برادر بزرگوار جناب اقا هادی
√تشکر فراوان از برادر بزرگوار جناب اقا سیدامیر استقلالی
خیلی خیلی ممنون هم از شما وهم تمامی کسانی که پیام تبریک فرستادن امیدوارم کسیو از قلم ننداخته باشم

toptoop.ir عکس پروفایل و متن زیبا برای تشکر از کسانی که تولدم را تبریک گفتن

متن طنز با عکس واسه تشکر از کسی که تولدت را تبریک گفته:

 خیلی ممنون از بانک سینا وهمراه اول که به تولدم تبریک گفتن دیگه بقیه من آدم حساب نکردن

toptoop.ir عکس نوشته باموضوع ممنون که تولدمو تبریک گفتید

جمله و عکس بابت تشکر از کسایی که تولد را تبریک گفتن:

 تمام دیروز دنبال یه شعر غمگین بودم که برای تولدم بذارم، امروز صبح که پروفایلمو چک کردم باز کردم حسابی خوشحال شدم ،

از داشتن دوستانی بهتر از برگ درخت، دوستانی بهتر از اب روان...

ممنون برای حضور خوشحال کنندتون، این گلهای زیبا هم تقدیم به شما ، راستی تولدم با خوشحالی مبارک 


در ادامه حتما تماشا کنید

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم 


1 نظر

  1. عزیز زارععزیز زارعsays:

    متنهای جالبی بودند و ممنون که شماهم تولد مارا تبریک نگفتید