تعبیر خواب گوجه فرنگی سرخ شده

اگر زنی خواب ببیند گوجه فرنگی قرمز رنگی را به شکل پخته شده یا سرخ شده می بیند این به نشانه ی غم و رنجی است که بر دل شوهرش می نشیند،داغدار شدن و یا گریه کردن مرد معنی این رویا است،شخصی به نزد یکی از معبران در زمان مصر فرا می رسد و میگوید خواب دیدم که گوجه فرنگی های زیادی را را جلوی من میگذارن و از من درخواست میکنند تا آن ها را میل کنم موقع خوردن متوجه شدم که گوجه ها از قبل کباب شدن و سرخ و له شده هستند که با دیدن این صحنه عصبانی شدم دلیل را جویا شدم و پاسخی نشنیدم تعبیرش چیست؟معبر ب این مرد مصری پاسخ داد خودت را در این روزها آماده کن ممکن است بواسطه ی شنیدن خبری سخت اشفته شوی و چند روزی را گریه کنی !

سوال کاربران: سلام من خواب دیدم که به همراه نامزدم چند تا گوجه فرنگی خیلی قرمز را سرخ میکنیم و با همدیگه میخوریم گوجه ها را داخل نون قاضی میکردیم و بعد از زدن نمک و ادویه مصرف میکردیم که خیلی هم می چسبید تعبیرش چیه:

پاسخ: همانطور که در بالا ذکر شد تعبیر این خواب گریستن ،آزرده شدن و یا آشفتگی روح برای مردان است

اما در بخش پایین نیز به دو موضوع بسیار مهم اشاره خواهیم کرد 

تعبیر خواب گوجه فرنگی کال و نرسیده چیست؟

دیدن گوجه فرنگی کال و یا نرسیده و سبز در خواب به معنای مال و یا اندوخته ای حرام است که ممکن است به هر طریقی وارد زندگی صاحب رویا شده باشد،همچنین شیخ طوسی نیز درباره خوردن و یا دیدن گوجه فرنگی کال و سبز میگوید این رویا به نشانه ی جمع کردن یا جمع شدن ثروت از طرق نادرست و غیرشرعی است،ابن سیرین این حکیم و فیلسوف بزرگ نیز اتفاقا درباره این موضوع از سایت نوشته اند اگر زن و یا دختری مجرد خواب ببیند که گوجه فرنگی کال و یا سبز را میل میگند و یا خریداری میکند از معشوق خود بی خبر میشود و یا قلب و روح او بخاطر شنیدن اخباری از طرف معشوقش به درد می اید،همچنین گریه زیاد و یا بی تابی کردن نیز یکی از دلایل همین خواب است

تعبیر خواب گوجه فرنگی گندیده به روایت علی مدنی :

دیدن چنین خوابی به نشانه ی از آواره شدن و یا کوچ کردن بی موقع است همچنین میتواند نشانه ای بزرگ از ورشکسته شدن در کار و یا خوردن زیان و ضرر مالی باشد،ممکن است با دیدن این رویا منزلت را از دست بدهی و برای مدت ها اجاره نشین باشی بطور کلی در هیچ شرایطی این خواب نمی تواند تفسیرهایی نیکو را در خود گنجانده باشد و در نهایت باعث دردسر خواهد شد  

سوال: سلام من خواب دیدم که تو یه سینی روحی خیلی بزرگ تعداد زیادی گوجه فرنگی گندیده وجود دارد و اتقدر بوی بد میداد که اخرش گلاب به روی شما بالا آوردم و از آن مکان فرار کردم تعبیرش چیست؟

پاسخ: فرار کردن در این رویا به نشانه ی شکست شماست بوی بد به نشانه ی ضرر مالی و سینی بزرگ پر از گوجه سبز گندیده به نشانه ی کوهی از مشکلات و رنج هاست

56 نظر

  1. ببsays:

    سلام خواب دیدم به همراه مادرم خونه نامزد داییم بودیم ویه سینی پر از گوجه فرنگی خام گذاشتن جلومون و ماهم خیلی خوشحال بودیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      استراحت کردن و گردش در طبیعت برایتان خوب است و میتوانید مدتی از شلوغی دور بمانید و ذهنتان را آرام کنید ،چرا که افکار و درگیری های فکری زیادی دارید نیاز به دقت و تمرکز دارید.

  2. ببsays:

    گوجه فرنگی خام به صورت غاچ کرده.سپاسگذارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما گاهی اوقات در زندگی غافل می مانید و ندانسته کارهای اشتباه و گاه ظالمانه ای انجام میدهید ،از خدا بخواهید شما را ببخشد و سعی کنید خودتان را کنترل کنید.

  3. اسرااسراsays:

    با سلام خواب دیدم با برادرم وارد باغی سرسبز شدیم که متعلق به یک فرد خارجی بود و این باغ سر سبز که پر از درختان گوجه سبز بود و من احساس می کردم شیرین هستند حس خیلی خوبی داشتم دوست داشتم برم از گوجه ها بچینم بخورم ولی میوه های اونا همگی کوچولو بودن و من دنبال یه درخت پر از گوجه سبز رسیده بودم که یه دونه دست داداشم دیدم که چیده بود بهش می گفتم ببر به من هم نشون بده از کجا چیدی؟ تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      محبوبیت تو باعث شده تا همه به شما حسودی کنن و هر طوری که شده این اعتبار شما رو زیر سوال ببرند په بهتره که زیاد تو چشمشون نباشی و حس حسادت اونا رو برانگیخته نکنی

  4. bettibettisays:

    خواب ديدم مادرم با عصبانيت گوجه هاي پخته شد رو ميخوره با نون و حس ميكردم گوجه هاي شيريني بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشان دهنده ی این است که مادرتان به سلامتی کامل دست پیدا خواهند کرد

  5. فریبا محمدیفریبا محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم که ی ماهی تابه گوجه پخته که واسه املت آماده میکنیم رو با نون میخورم، خوش مزه هم بود، تعبییرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت.

  6. نفیسهنفیسهsays:

    باسلام خواب می دیدم مقداری ران و سینه مرغ رو آب پز کردم و بعد یک ماهی تابه گوجه و ادویه دارم سرخ می کنم تا مرغ ها رو داخل اون مواد سرخ کنم و بذارم بپزه تعبیرش چی می تونه باشه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این غذاهای لذیذ تعبیری به جز رفاه برای شما ندارد

  7. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم درختی داریم که انگار تو شرایط سختی زنده هست مثلا ریشش تو مشمایی از خاکه ولی میوه داده اونم گوجه سبز که باعث تعجب همه ما شده بود خیلی درشت بود و خوشمزه یه عالمه هم بودن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گوجه سبزی که طعم خوب داشته باشد بیانگر رسیدن به چیزهای مورد علاقه حتی زودتر است زمانی که خودمان انتظارش را داریم

  8. سروش ۹۷سروش ۹۷says:

    با عرض سلام و خسته نباشید، ببخشید من دیشب خواب دیدم ک از ی زمین گوجه فرنگی بیرون میارم که خیلی هم بزرگ بودن ممنون میشم بدونم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیرون کشیدن گوجه فرنگی بزرگ از زیر خاک بیمارهای بسیار سخت و دردناک را برای همیشه از سمت خانواده ی شما دور می سازد

  9. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. من خسته نباشید. من چند وقته با یکی از دوستام که از نظر اخلاقی احساس میکنم مشکل داره قطع رابطه کردم. خواب دیدم دارن گوچه میفروشن دقیق یادم نیست یا رب بود یا گوجه. دیدم این دوستم خیلی رب خریده و بسته پشتش. انقد بارش زیاد بود که کمرش کامل خم شده بود پشتش به من و دوسم بود موقع رفتن یه طور مسخره ای هم راه میرفت. من به دوستم گفتم ازش عکس بگیر بعدا بهش بخندیم وقتی نشونش دادم اونم اعتنایی به حرفم نکرد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خودتان بیشتر فکر کنید. اعمال و رفتار و گفتار خود را مورد بررسی قرار دهید. از موقعیتهایی که برایتان بوجود می آید استفاده کنید.

  10. امیر برهانامیر برهانsays:

    با سلام و تشکر.درخواب دیدم مقدار بسیار زیادی گوجه فرنگی را خرد کرده ام شاید به اندازه یک کامیون و مقداری از انرا هم پخته بودم در یک اشپزخانه با چندین اجاق گاز و منتظر بودم تا برای افرادی که قرار بود به ان محل بیایند یا از انجا مثل یک مسافر عبور میکردند املت درست کنم و به انها غذا بدهم. ممنون از اینکه برای جواب وقت میگذارید لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شود

  11. مریم 97مریم 97says:

    سلام من خواب دیدم کنار دریا دارم گوجه و بادمجان سرخ شده میخورم خیلی هم خوش مزه بود میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کاسته شدن از گرفتاری‌های خانوادگی و زیادتر شدن تفریحات و سرگرمی ها برای شما

  12. Shah.najShah.najsays:

    سلام خواب دیدم برنج سفید دانه بلند میخورم همراه گوجه کبابی ...اول گوجه های کبابی در بشقابم کمی سفت بودن بعد خواهرم بهم ظرفی با گوجه کبابی له و بسیار خوشمزه داد ک هر چی با برنج میخوردمم سیر نمیشد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به سعادت و شادمانی دست می‌یابید مشروط بر اینکه بر صبر خود بیفزایید

  13. فتانهفتانهsays:

    سلام،خواب دیدم عروسمون دو تا شیشه رب گوجه آوره برامون،به من گفت بچش،یکیش رو مادرش پخته بود که خیلی خیلی ترش بود ،دومی رو خودش که کمی ترش بود،مادرم هم رب داشت ازش خوردم دیدم برای اون شیرینه،به عروسمون گفتم رب شما خیلی ترشه!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است چرا که در کل باعث نشاط و از بین رفتن غم می شود.

  14. فاطمہفاطمہsays:

    سلام من خواب دیده بودم که در جایی سرسبز زیبا که شبیه یه باغ بود من از درختی گوجه می چینم ومیخورم شیرین بود قرمز بزرگ

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آنچه شما لازم داری کمی تعقل و شکیبایی است

  15. فاطمہفاطمہsays:

    یعنی چی دقیقا تعقل و شکیبایی میشه یکم واضح تر توضیح بدهیدلطفا؟.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، یعنی در مورد فرصت ها یا موقعیت های مختلفی که احتمالا در زندگی با آن ها رو به رو می شوید با صبر ، حوصله و یا همفکری با دیگران عمل کنید و شتاب نکنید .

  16. رضارضاsays:

    سلام خواب دیدم که در یک مراسمی که فکر می کنم متعلق به خانواده خودم باشه هستیم و فامیلهای ما هم هستن و قرار که شام بخوریم ولی یکی از مهمانها دیر میاد و ما هم همش می گیم ساعت دو نصفه شب شده و اون برای شام نیومد و بعد ظرف بسیار بزرگی از گوجه فرنگی قرمز رنگ خام رو دیدم و پیش خودم می گفتم اینهمه گوجه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از ظاهربینی حذر کنید. نیتی در دل دارید که با تلاش و ثبات قدم انشالله به آن خواهید رسید.

  17. سولماز احدي اروميهسولماز احدي اروميهsays:

    با عرض سلام من خواب ديدم تو يك ماهيتابه گوجه فرنگيهاي قرمز رو سرخ كردم و پختم تعبيرش رو ميخواستم لطفا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از کمرنگ تر شدن ناراحتی ، سردی ، کسالت و یا بی حوصلگی از زندگی تان میدهد.

  18. پارساپارساsays:

    سلام .. خواب دیدم خونه مادرزنم هستم و و تمام حیاط پر از صندوق گوجه فرنگی قرمز هستش ؛ حتی رو پشت بومشون شاید 200 صندوق گوجه بود . و من زیر آب داشتم ذرت کوچیکی به اندازه 5-6 سانتیمتر رو میشستم . ممنونم از مدیر .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به تجربه و درک بالای شما از احساسات رمانتیک دارد که ممکن است در زندگی بیداری این قدرت درونی را دست کم گرفته باشید.

  19. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام‌من خواب دیدم دارم گوجه فرنگی میچینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبردهنده از نشاط و یا تحولات جدیدتر در زندگی بیننده ی رویا خواهد بود.

  20. nedanedasays:

    سلام..وقتتون بخیر من خواب دیدم تو ماشین با دو تا از دوستام..و یک پسر جوان هم تو ماشین نشسته بودیم..من این اقا رو نمیشناختم البته...دیدم دوستم یک کیسه که تو به تعداد هر 4 تامون بود، گوجه فرنگی بود...من اون بزرگه رو برداشتم...رسیده و خوشمزه بود...چون مال من از همه بزرگتر بود، اون اقای جوان بهم گفت یه قسمتشم بده به من...منم یه تیکه شو دادم بهش...اما در کل گوجه فرنگی ای که دست من بود بزرگ و رسیده و قرمز بود...تعبیرش رو میشه بگید؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، می تواند به این علامت باشد که شادمانی ها و یا ایام خوش و خوبتان را با برخی از اطرافیان تقسیم خواهید کرد.

  21. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم یه جایی هستم و یه مای تابه هست که هر کسی میتونه گوجه هاشو بزاره تو اون و سرخ کنه و بخوره من بهمراه سه نفر غریبه گوجه هامونو خورد کردیم و گذاشتیم تا سرخ شه و موقع سرخ شدن اونا چنتا برداشتن منم یه دونه برداشتم اما مال من سه تا بود و وقتی اومدم دوتای دیگه رو بردارم یکیشون اعتراض کرد و گفت یکیش مال منه اگه اشتباه نکنم منم گفتم ایراد نداره یکیشو شما بردار یکیشم من برمیدام و خوردم..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لذت بردن از سرگرمی‌های سالم است

  22. سمیهسمیهsays:

    با سلام ...من دیشب نزدیکای صبح خواب دیدم که چیزی شبیه رب گوجه فرنگی بود که توو سقف داخل خونه میجوشید و مثل سیل همه جا رو در برمیگرفت و من و خانوادم دنبال جایی بودیم که ارتفاع داشته باشه و یادم میاد که از داخل خانه رفتم به حیاطو پشت بام که در امان باشیم....لطفا تعبیر کنید ..ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدید در زندگیتان است

  23. سمیهسمیهsays:

    سلام..برا تعبیر خوابم فرمودید تغییرات جدید در زندگی...لطفا بگید چه تغییراتی مثبت؟ چون تعبیر خواب قبلی من هم تغییرات جدید در زندگی بود ولی من میترسم چه تغییری؟لطفا بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      زمان تعبیر خوابتان را ما نمی دانیم .ولی جای نگرانی نیست خیر است

  24. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم مهمون داریم زن عموم با دوستم که در واقعیت از من طلب داره اومدن خونمون تو خواب میدونستم ازمن پول میخواد دوستم داشت درس میخوند بهم گفت گرسنمه غذا بیار رفتم سرگاز دیدم مادرم کلی گوجه آویزون کرده روی گاز کبابی شدن تعجب کردم یه بشقاب برنج کشیدم روش چند تا گوجه کبابی گذاشتم بادمجون گذاشتم خورش قورمه سبزی هم بود ولی فقط گوشت مرغ از توش جدا کردم ریختم تو بشقاب دوستم گذاشتم تو سینی براش بردم تشکر کرد ولی یواشکی بردم زن عموم نبینه چون دیگه برنج نداشتیم فکر کنم چند قاشق برنج و مرغ هم خودم خوردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، بطور کلی بیان کننده این است که یک یا چند نفر از اقوام یا خویشانتان در مورد مسائل مالی با کم و کاستی ها و یا مشکلات جدیدی رو به رو می شوند.

  25. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب ديدم كه گوجه فرنگي نارس دارم كه كناره هاش قرمزبود و وسطش نارس بود كناره هاش و كه قرمز بودخوردم ولي وسطش و گذاشتم وتو اين فكر بودم كه پرتش كنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، در حالت کلی توصیه می شود تا پیشنهادی منفی و ریسکی را از طرف دیگران قبول نکنید و یا در مورد مسائل مهم با بزرگان مشورت کنید

  26. ........says:

    سلام ...من دیشب خواب دیدم توی باغ هستم که درخت سیب داشت من رفتم از ی جا ی گوجه چیدم و آوردم برای ی بچه (از بچه های فامیل) براش خورد کردم ولی اون نخورد و گذاشت کنار ممنون میشم بگین تعبیرشو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در هنگام ازدواج شادمانی بزرگی شما را فرا خواهدگرفت

  27. موناموناsays:

    سلام من خواب ديدم يه جايى مثل مدرسه روى ميز گوجه سبز درشت و ريز سبز ريخته بود منم درشتاشو نمك ميزدم ميخوردم،بعد يه دختر خانمى اومد اونجا من بهش دو تا گوجه سبز دادم و خورد ازم تشكر كرد و بعد يه گوجه سبز ريز برداشتم يه گاز زدم مثل اينكه احساس كردم تُرشه ديگه نخوردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا ممکن است از احساس حسادت شما به روابط عاشقانه یا جنسی اشخاص دیگر اشاره می کند

  28. فهیمهفهیمهsays:

    سلام.وقت بخیر من بعدنماز صبح خواب دیدم که توی مغازه یکنفر که اون شخص دربیداری میشناسم، اماتوخواب ندیدمش،فقط میدونستم مغازه اون چندتاگوجه رو توی ماهی تابه سرخ کردم و دوتاخانم هم وارد شدن که یکیشون پیر هم بود وارد مغازه شدن وباونا تعارف کردم واونا باهام همسفره شدن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به موضوعاتی مانند شادی و عشق اشاره دارد

  29. MahniaMahniasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم،همسایه ما یه درخت خیلی بزرگ گوجه فرنگی داشت که شاخه هاش اومده بود تو حیاط خونه ما و به صورت خوشه ای و زیاد تو حیاط ما گوجه های خیلی بزرگ و خوشرنگ و بسیار رسیده بودن،میشه تعبیرشو بگید بهم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رزق و روزی است

  30. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم که ی درخت بز رگ پراز گوجه سبز است که درشت و رسیده بودن من میخواستم با دختر عمه ام بیرون بر م چند تا گوجه سبز از درخت کندم و داخل کیفم گذاشتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه غم و اندوه است

  31. صدیقهصدیقهsays:

    خواب دیدم تو راه خونه پدری ام هستم(خونه زمان بچگیم تو دهات) برادرانم و خواهرم منو پیِ کاری فرستادن و خودشون نزدیکیای خونه پدریم منتظر موندن و جلوتر نیومدن، من هم قراربود برم اونکارو انجام بدم و برگردم(یادم نیست چه کاری) تو همون جاده خاکیِ نزدیکِ خونه نشستم و چندتا گوجه فرنگی قرمز رو روی بشقابی برش زدم و همونجا گذاشتم تا برم خونه وبرگردم(انگار خُرد کردنِ گوجه ها بخشی از همون کاری بود که من قراربود انجامش بدم و من بجای اینکه گوجه ها رو آخرِکار خُرد کنم، همون اولِ کار خُرد کردم بعدرفتم ادامه اون کارو انجام بدم) وقتی هم به خونه رسیدم مادرم تنها تو خونه ای تاریک زندگی میکرد شب بود، مادرمو صدا کردم با دیدن من خوشحال شد بغلش کردم و بوسیدمش منم خوشحال بودم که میدیمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بدبیاری هایی در زندگی برایتان ایجاد شود

  32. حسینحسینsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دوتاسینی پراز گوجه فرنگی های کوچک وقرمزرسیده جلویم گذاشتند ومن باحرص ولح تعدادزیادی ا ز گوجه های یکی ازسینیهارا خوردم. , لطفا تعبیرش رابرایم بگویید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی و رنجشی برایتان ایجادشود

  33. شیرینشیرینsays:

    سلام.من خواب دیدم یه مقداری گوجه ی قرمز خورد کردم . تعبیرش چیه باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کاسته شدن از گرفتاری‌های خانوادگی و زیادتر شدن تفریحات و سرگرمی ها برای شمااست

  34. MMsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که خانواده من و خانواده دوست پسرم توی خونه دوست پسرم جمع شدیم و منم مشغول آشپزی بودم و کدو سبز و گوجه درست میکردم و قورمه سبزی که غذای ظهر بود رو داشتم داغ میکردم میشه تعبیرش رو بگید ؟ مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مال و اندوخته کمی در زندگیتان جمع کنید

  35. LLsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که با خاله بزرگم از محل کارم برمیگردیم و با فاصله از هم راه میریم. اون یه سینی کوچیک دستش بود و سه تا گوجه فرنگی نسبتا درشت توش بود که یکیش لک داشت(لکی که گندیدگی نبود و مربوط به بافت گوجه بود). اون همینطور که راه می رفت گوجه ای دستش گرفته بود و می خورد. من اصلا خوشم نیومد و با خودم می گفتم خجالت نمیکشه جلوی چشم مردم راه میره و میخوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام استراحت کردن و گردش در طبیعت برایتان خوب است و میتوانید مدتی از شلوغی دور بمانید و ذهنتان را آرام کنید ،چرا که افکار و درگیری های فکری زیادی دارید نیاز به دقت و تمرکز دارید.

  36. سانیسانیsays:

    سلام خسته نباشید تعبیر خواب بوته گوجه فرنگی که تازه کاشته شده ولی هنوز گوجه نداده چیست باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مسائل و امورات روزمره زندگی است

  37. منصورهمنصورهsays:

    سلام خواب دیدم رفتم جایی بعد یه خانومی که نمیشناختم تا من دید گفت همونی که میخواستم با خوشحالی و منو بغل کرد و بهم گفت که خب حالا گوحه فرنگیارو برام جدا کن منم گفتم باشه و گوجه های خوبو یکدست و سالم رو براش جدا میکردم بعدش اومد بالا سر کار گفت نه دیگه اینایی هم که گذاشتی اونور خوبن و بعضی از اون گوجه فرنگی ها رو هم به گوجه فرنگیهای سالم و خوب اضاف کرد و بعدش من کار سبزیکاری براش کردم یعنی سبزیهارو دسته میکردم و رو جازمین حالت جاده براش درست میکردم .ممنون میشم تعبیر بفرمایید مجرد هستم و خانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلالت بر شادمانی ، خوشبختی و سعادت در آینده دارد.

  38. خانم زارعخانم زارعsays:

    باسلام خسته نباشید من دخترمجردی هستم .خواب دیدم که توی خیابون میدویدم که برم مدرسه ودیرم نشه ازخیابون عبورکردم ورسیدم دم در مدرسه که بسته بود یهو دیدم در بازشد وچندتا دختر رفتن داخل مدرسه من دویدم رفتم که یه خانمی گفت بیا اینجا تودیراومدی باید بری دفتر بهش گفتم نه دیر نرسیدم وباهاش حرف زدم گفت باشه اشکال نداره ومنم بوسیدمش صورت زیبا وچشمانی سبز داشت .بعدش رفتم توی کلاس به دوستام سلام کردم ودست دادم ویهودیدم خیلی گوجه فرنگی قرمز اونجا خرد شده وزیرنیکمت ها روی زمین پربود گفتم چرااین گوجه های خردشده اینجان گفتن گوجه هست وروش هم دانه انار هست یهو دیدم اون خانم زیبا که بوسیدمش اومدپیشم وایساد ویک عنکبوتی ازسقف کلاس افتاد روی زمین واون خانم اون عنکبوت روکشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. گوجه فرنگی قرمز و رسیده در رویای شما می تواند نشان دهنده خوشبختی باشد. یک ازدواج شاد قسمتی از تعبیر این رویا برای آینده می باشد.

  39. سامیناسامیناsays:

    با سلام خسته نباشید همسرم خواب دیده که صبخ رفته درابه مغازه رو برده بالا مغازه پر از کباب و گوجه فرنگی بزرگ کبابی بوده اونم چند تا کباب برداشته ولی اونا رو نخورده بعد تو خوابش از یه سربالایی نتونسته بره بالا مادرش(فوت شدن)به استقبالش میاد و از اون سربالایی اونو بالا میبره همسرمم کبابا رو به مادرش میده وقتی با هم رفتن خونه قدیمی پدرش همسایشون یه قابلمه بزرگ آش دوغ ویک قابلمه بزرگ قارچ رو خیس کردن همسرم هم از آش دوغ و قارچها هرکدوم یه کاسه پر میکنه که بیاره خونه ولی از هیچکدوم نخورده ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است راههای نادرست و غیر شرعی در زندگی برای کسب ثروت به شما پیشنهادشود

  40. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب یکی ازداداشام که مجردهست دیدم میخواست مسافرت تفریحی بادوستش وپسرابجیم میخواستن برندهمین جورکه حرفشومیزدگفت به پیشنهاددخترابجیم میرن اونجا منم بهش گفتم چطوره منم بیام بادخترابجیمون که بهت پشنهادداده ودسته جمع ای بریم،یه جوری شدیادم نیست فقط دیدم یه خانوم نمیدونم کی بودصورتش معلوم نبودومن نمیشناختمش داشت چندتاگوجه قرمزباچاقوبرش میزدوتوظرفی ریخت اماپخته نکردبعددیدم توخیابونم وسایلی دستم بودنمیدونم چی بودفقط دستم بندبوداحساس میکردم،یه مردغریبه دیدم اونم واردکوچه شدیه چیزی هم گفت نفهمیدم فقط سرریختش خوب نبودمنم ترسیدم میخواستم ازکوچه برم بیرون ظرفی که گوجه داخلش خوردشده بود دیدم یه قاشق هم بودمنم رفتم ازگوجه هاخوردم بعد دیدم ظرف انگورزردرنگی هم بودهردوتا روگرفتم ازکوچه بیرون اومدم دیدم یه یخچالی هست داخل اون گذاشتم جایی بودم که نمیدونم کجابوداون مرده غریبه هم داخل کوچه بودنیامددنبالم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اتفاقات خوشایند و خوبی است که در زندگی ممکن است برایتان به وجود بیاید و بر شادمانی دلالت دارد

  41. سحرسحرsays:

    سلام و وقت بخیر 🌺دمصبح خواب دیدم توی یه زمین کشاورزی سرسبز هستم که مال پسری هست که تازه آشنا شدم باهاش پر از بوتههای قشنگ گوجه فرنگی رسیده بهم زنگ میزنه میگه برام بچین و بیار منم با ذوق گوجه میچینم انقدر درشت و قرمز و رسیده بودن که لذت میبردم کلی ازشون چیدم و ریختم روی دامنم زمین خیلی قشنگ و سرسبز بود برگای خوشرنگ داشتن گوجه ها قرمز و تازه لطفا تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد که باعث پریشانی شما گردد

  42. ساراساراsays:

    سلام،دیشب خواب دیدم گوجه فرنگی میچینم و از زیر خاک کلی گوجه فرنگی بیرون می اوردم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به معنی شادی و خوشی در زندگی شماست

  43. نرگسنرگسsays:

    سلام و عرض ادب و احترام و ارزوی سلامتی و شادی و موفقیت روز افزون برای شما من خواب دیدم خواهرم میخوان نذری درست کنن فکر کنم شعله زرد (البته حرفش بود من ندیدم )من تو صحنه ای مادر بزرگم که به رحمت خدا رفتن رو دیدم که بالای سر قابلمه ای کوچکی در حال هم زدن بودن ، نزدیک شدم ببینم نذری خواهرم رو دارن هم میزنن دیدم توی قابلمه گوجه ها در حال پختن بود و مادر بزرگم هم میزدن ممنون میشم تعبییر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس، برای مادر بزرگتون سوره ی الرحمن بخونین اگر عهدی با خدا دارین به آن عمل کنین

  44. KKsays:

    سلام من خواب دیدم در یخچال رو باز کردم یک عدد گوجه بردارم که دیدم قسمتهای مختلف یخچال پاکتهای پر از گوجه های خراب شده بود ولی بو نمیدادن فقط چروک و پلاسیده بودن بعد توی دلم گفتم آخه مامان چرا اینقدر گوجه میخرین که خراب بشن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اندوخته های حرام است که ممکن است برایتان به وجود بیاید

  45. ا لا لsays:

    سلام وقت بخیر مامانم دیشب خواب دیدن کلی گوجه فرنگی و قابلمه روحی داشتند تعبیرشو لطف میکنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید مال حرام وارد زندگیتان نشود

  46. ِآزیتاِآزیتاsays:

    سلام خواب دیدم دارم با دوستم غذا میخورم از ظرف اون و اون غذایی که تو ظرف بود برنج وبادمجون سرخ شده و گوجه سرخ شده بود وسط غذا من ظرف جای غذا خوردنم و عوض کردم ولی به دوستم بادمجون سرخ شده دادم یه تیکه ترشی بادمجونم بود که توش گردو و سبزیجات شمالی داشت اونم با دوستم نصف کردم و خوردیم تو خواب طعم ترش و شیرین خیلی خوشمزه ای داشت (من و دوستم همکارم هستیم و بیشتر اوقات تو یه ظرف غذا میخوریم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری بشونید که باعث اشفتگی شما شود

  47. همتاهمتاsays:

    سلام خسته نباشید؟ من خواب دیدم تا من و مادرم دادیم ربع گوجه میگیریم بعد وقتی که ربع ها تموم شدن فکرکنم دوتا شیشه شد بعد از اون کسی که خیلی متنفرم(نامزاد سابقم که الان نزدیک یکساله جدا شدیم) بازم تو خواب حس خوبی بهش نداشتم شیشه ها رو دادم بهش انگار اگه اشتباه نکنم بعد بهم گفت شیشه خالی داری بهم بدی انگار بهش دادم و دیگه بلند شدم از خواب لطفا تعبیر این خواب رو بهم بگید؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ضررهای مالی به شما برسد

  48. رویارویاsays:

    با عرض سلام - وقت بخیر - در خواب دیدم در محل کارم دوتا گوجه فرنگی هست یکی کوچک و کهنه بود و دیگری درشت و رسیده - همکار خانم گوجه فرنگی بزرگ رو برداشت و با دو انگشت و با یک حرکت براحتی پوستشو گرفت من فقط نگاه میکردم- با تشکر

  49. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم گوجه های قرمز و زیبایی را خورد میکنم برای آشپزخانه مسجد روی غذا بریزند تعبیرش چیست؟؟؟

  50. امیرحسینامیرحسینsays:

    سلام من خواب دیدم که منقل بردیم داخل محوطه دانشگاه و ذغال هارو روشن کردیم بعد یه آخوندی اومد و روی منقل ما گوجه هاشو که به سیخ زده بود داشت میپخت تعبیر این خواب چی میشه

  51. FatiFatisays:

    سلام خواب دیدم دختر خاله من تو ی زمین کوچیک کلی گوجه کاشته بود رفتیم اونا رو بچینیم با مادرم همینطور که میچیدیم کنار اون باغچه باز هم انگار یچیزایی سبز شد ولی گوجه نداشت اونایی ک چیدیم خیلی گوجه های خوشگل و قرمزی بودن و همه تعریف میکردن

  52. رضوانیرضوانیsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم گرجه کباب میکنم و همون جا میخورم چند تا گرجه هم اضافه بود ک نمیدونم چی شدن.

  53. AbolfazlAbolfazlsays:

    خواب دیدم پدرم در حال خورد کردن گوجه های سرخ در سینی هستن و همه خوانواده شاد و خرم بودن

  54. علی مهدویعلی مهدویsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم وارد یک آشپزخانه شدم و یک سیخ گوجه کبابی که کمی سوخته بود رو دیدم و برداشتم و خوشحال شدم ازینکه ۱ سیخ گوجه دارم و بعدش چون این سیخ رو دیدم تصمیم گرفتم یک جوجه کباب هم بپزم و کل این غذا رو بدم به یک نیازمند میشه تعبیرش رو بگید لطفا

  55. NamdarianNamdariansays:

    سلام وقت بخیر بنده خواب دیدم دریک عروسی هستم و از این بابت احساس خوبی نداشتم. و دو تا گوجه داشتم. اون دو تا گوجه رو به از وسط نصف کردم و داشتم سرخشون میکردم که دیدم یک نصف گوشه بیشتر توی سینی هست. و بعد سرخ کردنشون از اون عروسی به اسرار با خانواده رفتم

  56. مهدی فرج زادهمهدی فرج زادهsays:

    سلام وقتتون بخیر بنده یه خوابی دیدم که سبزی و گوجه سرخ میکردم و به دختری که علاقه به ازدواج با اون رو دارم میدادم لطفا تعبیرش رو بگید.