تعبیر خواب جر و بحث با مادر

تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر همیشه به معنای دلخوری و درگیری با وی در واقعیت نیست. چنین رویایی می تواند به تعارضات درونی ما مربوط باشد و یا دوراهی هایی که با آن در دنیای بیداری درگیر هستیم. از همین روی بهتر است معنای چنین رویایی را جدی بگیرید.

تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر دو جنبه متفاوت از تعبیر یک رویا را در بر می گیرد؛ مادر و جر و بحث کردن. مادر در خواب به احتمالات جدید در زندگی اشاره دارد و طبیعت و ذات او در رویا بازتابی از غرایز والدگونه خود شما می باشد. همچنین از نظر یونگ روانشناس مهم تاریخ، مادر می تواند اشاره ای نیز به ضمیر ناخودآگاه و گذشته ما داشته باشد. اما تجزیه و تحلیل اینکه مادر در رویا ما به چه شکل ظاهر شد بسیار اهمیت دارد. اما به طور کلی می توان گفت تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر و با هر رویای مربوط به او بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. اما به طور کلی تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر نشان می دهد که شما به راهنمایی نیاز دارید تا بتوانید نسب به تقویت منابع درونی خود اقدام کنید.

تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر فوت شده

تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادری که قبلا فوت شده و در زندگی مادی وجود ندارد، بیانگر دیدگاه عاطفی فعلی شما است. اما از سوی دیگر این بسیار اهمیت دارد که ایا شما به تازگی مادر خود را از دست داده اید و یا مدت ها از این فقدان دردناک سپری شده است. چرا اگر به تازگی مادر شما از دنیا رفته است و اکنون شما او را در رویا می بینید و در حال جر و بحث کردن با او هستید، نشان دهنده دلتنگی ها و سوگواری ها است. 

از طرفی هم این رویا دربرگیرنده عذاب وجدانی است که معمولا با از دست دادن یکی از عزیزانمان درگیرش هستیم. اینکه ای کاش او زنده بود و می توانستیم رفتار بهتری داشته باشیم در رویا به این شکل ممکن است نمود پیدا کند. اما در صورتی که سال ها است از این اتفاق می گذرد، تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر نشان می دهد که در زندگی واقعی به دنبال کمک هستید و نیاز دارید که شخصی دست یاری به سمت شما دراز کند.

تعبیر خواب دعوا و کتک کاری با مادر

تعبیر خواب دعوا و کتک کاری با مادر جزو رویاهایی است که ممکن است افراد بسیاری در طول زندگی آن را تجربه کنند. کتک کاری و دعوا حوادث ناخوشایندی هستند که برانگیزنده احساس استرس و اضطراب هستند. رویاهای مربوط با دعوا بر روابط عاطفی و احساسات آشفته ما دلالت داشته و احساس واقعی ما در برخی از موارد را آشکار می سازند. تعبیر خواب دعوا و کتک کاری با مادر ممکن است علامتی باشد که شما احساسات خود را در برخورد با مادر پنهان کرده اید. 

یا به بیان ساده تر تعبیر خواب دعوا و کتک کاری با مادر اغلب به مسائل حل نشده با شخصی در زندگی واقعی است. چنین رویایی بیشتر مواقع سراغ افرادی مهرطلب می آید که در زندگی بیداری نیز قدرت ابراز وجود ندارند و اصطلاحا نه گفتن به افراد دیگر برایشان دشوار است. از همین روی در بیشتر زمان ها خشم پنهان و درونی شده در این افراد انباشته می شود و در رویا و یا در ضمیر ناخودآگاه نمایان می شود.

تعبیر خواب گله و شکایت از مادر

تعبیر خواب گله و شکایت از مادر و یا رویاهای مربوط به نزاع و درگیری با افرادی در خواب اغلب به احساس خشم و عصیان نسبت به فردی در زندگی واقعی مربوط می شود و ناخودآگاه این احساس را در رویای شما به سطح خودآگاه می آورد. گاهی اوقات ما در رویا با فردی درگیر می شویم که در زندگی واقعی نیز جروبحث و نزاع داریم اما برخی اوقات نیز برعکس این واقعیت رخ می دهد، مثل مادر! از همین روی تعبیر خواب گله و شکایت از مادر بدین معناست که در زندگی بیداری نمی توانید آشکارا با او مسائل و مشکلات را در میان بگذارید. بنابراین پس از دیدن چنین رویایی بسیار اهمیت دارد که راهکاری برای گفت و گوی آزادانه درباره مشکل خود با این شخص پیدا کنید و سعی در برطرف کردن آن داشته باشید.

آیا تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر به معنای نفرت از اوست؟

تعبیر خواب جر و بحث کردن با مادر هرگز به معنای نفرت از او نیست. با اینکه در برخی از موارد نشان دهنده کدورت و یا مشکلی دیرینه است که در اعماق دلمان پنهان کرده ایم. اما در بیشتر مواقع نیز صحبت کردن با مادر و یا جر و بحث کردن با او نشان می دهد که شما بایستی تصمیمات مهمی در روزهای اخیر بگیرید که در آینده شما تاثیر بسزایی دارد. احتمال دارد شخصی وظایفی را به شما محول کرده و یا پیشنهاد شغلی جدیدی دریافت کرده اید اما خود به تنهایی مطمئن نیستید که این وظیفه یا کار جدید را بپذیرید. 

همچنین این رویا گاهی اوقات ممکن است نتیجه مبارزات درونی و تعارضات درونی افراد باشد که بدین شکل نمود پیدا می کند. اگر شما در رویا ببینید که مادر خود جر و بحث کرده و درگیر می شوید، نشان می دهد که در تصمیم گیری تردید دارید و دوراهی های زیادی را از درون احساس می کند. بایستی انتخاب هایی داشته باشید و چاره دیگری جز این ندارید. سعی کنید حتی در صورت نیاز با کمک گرفتن از افراد متخصص این تعارضات درونی را حل کنید چرا که در صورت تداوم و عادت کردن به این سبک زندگی روزهای دشواری در انتظار شما خواهد بود.


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب دعوای مادر شوهر با عروس


134 نظر

  1. علی اصغریعلی اصغریsays:

    سلام ببخشید من چن وقت پیش با یکی از دوستانم دعوام شد شب اول ماه خواب دیدم که اومده و با من دعوا و جر و بحث میکنه . به من گفت من هیچ وقت با تو مثل سابق نمیشم . حتی خواست منو بزنه . یکی دو تا از کارایی هم که پشت سرم انجام داده بود بهشون اعتراف کرد . من کلا سکوت کرده بودم . میشه تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از انجا که این شخص را می شناختید به معنی آن است که موردی پیش خواهد آمد که باعث خوشحالی شما خواهد شد

  2. عليعليsays:

    سلام من خواب ديدم كه با مامان بابام دعوا ميكنم و دعوا بيشتر از سمته منه بعدش ميرم خيابونو چند ساعت ميمونم خيابون ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدست آوردن ثروت و مال از فرد بخیل.

  3. زهرازهراsays:

    سلام . من در خواب دیدم که با مادرم بحث میکنم ولی نمیدونم چرا خیلی سر هم داد میزدیم . تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه شما و مادرتان بر سر همدگیر داد میزدید به این تعبیر است که ممکن است ایشان با بعضی از کارها یا تصمیمات شخصی شما مخالفت داشته باشند

  4. ممsays:

    من مادرم خواب دیده که من با یک خنجر به شکمش ضربه میزنم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نزاع، درگیری

  5. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم مادر بزرگم به من تهمتی زده ومن از خودم دفاع میکردم این قضیه طوری پیچیده بود که اگار همه فهمیده بودن مادرمم انگار طرف مادر بزرگم بود وبا من بحث میکرد من خیلی ناراحت بودم وگریه میکردم ولی انگار یکی یا دوتا از دایی هام طرف من بودن آخر خواب هم رفتم حموم مادر بزرگم ادار کردم ویه مقداریش به لباسم پاشیده شد تعبیر خوابم چیه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ایمنی از ترس معنا می گردد

  6. ستاره ..ستاره ..says:

    سلام مادر من اکثر مواقع خواب میبینه داره با مادرش (مادربزرگم)دعوا میکنه و بیشتر مادرم با اون دعوا داره تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جدال مادر با مادربزرگتان نشانه ی بدی نیست و فقط نشان دهنده ی پذیرش نصیحت ،و یافتن راه درست از اشتباه است

  7. زهرازهراsays:

    سلام‌. من مادرم فوت شده. تو خواب دیدم با مادر دعوا و جدل میکنم معنیش چیه!؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بهتر است بیشتر مراقب باشید تا خدای ناکرده حقی از دیگران تضییع نکنید

  8. النازالنازsays:

    سلام خواب دیدم دارم بازن کسی که دوسش دارم دعواوبگومگومیکنم به شوهرش(کسی که دوسش دارم)همش تیکه میندازموزخم زبون میزنم اونم چیزی نمیگه وزنش همش ازش دفاع میکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مراقب باشید ممکن است افرادی سعی بر تخریب کردن شما داشته باشند

  9. ستاره جعفریستاره جعفریsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که دو نفر از اقوام که مادر و دختر هستن با هم دعواشون شده و من از سر و صدا شون رفتم پيششون و دختر کوچک من هم اونجا بود و من گفتم چرا جلوی بچه دعوا میکنید بچه ميترسه و دختر عمه من هم آنجا بود و من گفتم چرا جلوی دختر عمه من دعوا کردید اونهم متوجه شد دعوای شما رو ، بعد یادم نیست قبل این خواب بود یا ادامه ش ، اون مادری که با دخترش دعوا داشت به من گفته بود برو از قنادی شیرینی بخر و من تو خیابون به سمت قنادی میرفتم میشه بفرمائید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است در روزهای آتی شخصی از شما ناراحت شود

  10. مریممریمsays:

    سلام. من خواب دیدم در یک مهمانی هستم که در اتاق یک هتل هست در مهمانی عمه مادرم که فوت شده در واقعیت از در وارد میشه با روی خندان و من که داشتم سبزی پاک میکردم سری پا میشم و باهاش دست میدم انگار خیلی خوشحاله از دیدن ما. بعد در اتاق دیگه جشن هست که گویا بازیکنان والیبال هستن که جمع شدن و مرد و زن قاطی هستن من سرپا ایستادم و به جمعیت نگاه می کنم که مردی از که حدود 45 سالش میشه و در واقعیت هم نمیشناسمش از پشت سر نخ روسریم رو میکشه و روسریم رو میندازه از سرم کمی. داره میره سمت در که بره بیرون و من سرش داد می کشم و بهش فوش میدم و اونم توجهی نمیکنه و میگه برو به هر کی میخوای بگو. من زنگ میزنم مدیریت هتل و ماجرا رو بهشون میگم و اونام میگن الان میایم و نمیان. بعد به مرد میگم بیا جلو بقیه با هم دعوا فیزیکی بکنیم اونم میگه باشه. دور تا دورمون جمع شدن مردم و ما میریم وسط. من به مرده میگم تو جیبت هر چی وسیله خطر ناک داری بنداز بیرون و خودم هم هر چی وسیله دارم میندازم بیرون. بعد از چند دقیقه یک مرد دیگه با خنده بد جنسانه ای به حریف من اشاره میکنه که اونا رو همراه خودت داری یا نه و من متوجه میشم تو جیبش یه چیزایی داره که بیرون ننداخته وقتی جیبش رو نگاه میکنم میبینم چیزایی مثل میله هست تو جیبش کلی. بعد یکی از اون ها رو فرو میکنه تو بدن من. من در میارم و میله رو و دوباره بین جمعیت یکی دیگره هم میکنن تو پشت پام که خیلی دردناکه. جمعیت هم انگار طرفدار این مرد هستن و هیچی نمیگن و خوشحالن): من اومدم خوابگاه دانشگاهمون که اون جا بمونم چون در واقعیت دانشگاه رو ترک کردم و در خواب اومده بودم یکی از اتاق های اون جا بمونم ولی اتاق اصلا تخت نداشت و بچه های دیگه کنار هم و روی زمین میخوابیدن و دوستامم همچین مهربون نبودن و یکی خیلی بد نگام میکرد و با مادرم تو شک بودیم که بریم خونه یا نه ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دروغ و نا امنی احتمالا در زندگی تو در این زمان خیلی زیاد دیده می شود

  11. AshkanAshkansays:

    سلام من خواب ديدم كه با مادرم دعوا ميكنم و مدام اروم به سر مادرم ضربه ميزنم و عجيب بود برام كه چرا مادرم هيچ واكنشي نشان نميده مخصوصا كه توو واقعيت اصلا اينطوري نيست رابطمون، بعدشم ديدم كه ٢تا از دوستاي صميمي دبستانمو ديدم كه بعد از مدتها ديدمشون و باهاشون خيلي خوب صحبت ميكنم و دربارشون نظر ميدادم و تعريفشونو ميكردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، حالا که در دنیای بیداری رابطه تان با خانواده خوب هست باید مراقب باشید تا خدای ناکرده این روابط دچار خدشه نشوند و در همین وضعیت باقی بمانند.

  12. شیدا میرزاییشیدا میرزاییsays:

    سلام ممنون از شما من خواب دیدم که با مامانم به خاطر اختلاف نظری که در مورد کار خواهرم داریم البته تو خواب در واقعیت اینطور نیست با هم خیلی دعوا میکنیم تا حد زد و خورد مرسی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که درگیری های فکری قدرت روانی شما را مختل کند.

  13. BitaBitasays:

    خسته نباشید.خاب دیدم که با یه پسر جوان زیبا و خوشتیپ بحثم شد.(توی سرویس دانشگا)انگار قصد نداشم جوابش بدم و اون چند بار یه چیزی رو گفت ک من رو خیلی عصبانی کرد وختی از سرویس پیاده شدم با دست به سینش زدم و یچیزی بهش گفم .و انگار همه خوششون از کارم اومد.تعبیر خابم با اون پسر غریبه با اون ظاهر شیک ک چهرش هنوز تو ذهنمه اما تو واقیت نمیشناسمش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که ناراحتی های درونی و درگیری های فکری، باعث شود تا ویژگی های مثبت رفتاری خود را دست کم بگیرید.

  14. مربممربمsays:

    من خواب دیدم با مادرم دعوا می کنم و هر دو توی وعوا به همدیگر می گیم که تو را نمی بخشم و همسرم هم ایستاده و نگاه می کنه در صورتی که در واقعیت با هم خیلی خوب هستیم بعد تو خواب دیدم رفتم دستشویی و دستشویی خیلی کثیف بود همین طور مدفوع همه جا ریخته بود و من همه رو شستم لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس معذب بودن در زندگی بیداری، ارامش روانی شما را به خطر اندازد.

  15. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم با مادرم دعوام شده انگار ی چیزی یا ی کاری میخواستم ازش و انجام نمیداد خیلیم عصبانی بودم حتی شیشه ام شکستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، سلامت و آرامش روانی شما را مختل کند.

  16. فرزانهفرزانهsays:

    سلام.من امروز بعد نماز صبح خواب دیدم.که کنار دوتا از دوستهای دوران دبیرستانم کا الان با خانوادشون وصلت کردیم خوابیدم ومادرم هم کنارمون خوابیده بود که ناگهان مادر دعوا رو شروع کرد ومن ومادرم با هم جواب میدادیم وبحث میکردیم که بین دعوا شوهرم وبرادرهایم کنارم نشسته بودند وسوهرم از اینکه من با مادرم دعوام شده بود خوشحال بود وبیشتر مرا تحویل گرفت وداشت پرتقال میخورد تعارف من کرد ومن یه کوچولو برداشتم وخوردم( البته در بیادری شوهرم پیشم نیست داریم جدا میشیم این رو هم تو خواب میدونستم).

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید نگرانی های فعلی در شما درگیری فکری ایجاد کرده و سلامت و آرامش روانی شما را مختل کند.

  17. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب بعد از نماز صبح خوابیدم تو خوابم دیدم که انگار تو یه اشپزخانه که مال خونه خودمون نبود بودیم و داشتیم تند تند یه کاری میکردیم ولی انگار منو مامانم یکم باهم بد بودیم و مامانم هی مدام دستش که کثیف شده بود میزد به لباس من که سفید بود و یهو با هم دعوامون شد هم دعوای لفظی هم فیزیکی انگار که هی داشتیم لباس هم دیگه رو میکشیدیم من تو واقعیت رابطم با مادرم بد نیست بنظرتون تعبیر این خواب چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فردی که در خواب مشاهده می کنید سمبل بخشی از شخصیت شماست. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، سلامت و آرامش روانی شما را به خطر اندازد.

  18. الناالناsays:

    سلام. خواب ديدم مادر و پدرم با هم دعوا ميكردن و پدرم مادرم رو كتك زد و بعد من وارد ماجرا شدم و من رو هم كتك زد و من خيلي ناراحت شدم و از دستش عصبي بودم و تصميم داشتم برم پزشك قانوني و از دستش شكايت كنم و با يك مشاور هم صحبت ميكردم. بعد وارد خانه كه شدم خواهرم گفت بابا داره وسايلش رو جمع ميكنه كه بره و منم خيلي خوشحال شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید وابستگی ها و تنگناهای فعلی، شما را وادار به گرفتن تصمیماتی کند که می تواند سلامت و آرامش روانی شما را مختل کند.

  19. هانیههانیهsays:

    سلام وعرض ادب قبل از اذان صبح خواب دیدم که با پسر خواهر شوهرم شدید جروبحث می کنم ودر مورد زمینی بحث می کردم که مال من بود وانگار این شخص جلوی راه را گرفته بود بعد دیدم که من می خواستم بروم واز شخصی که که در این مورد مطلع ودر اداره است سوالاتی در این باره بپرسم ایا تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی مشکلاتی است که در زمینه ی تصمیم گیری های مهم در حال رو به رو شدن با آن ها هستید یا به زودی برای شما رخ می دهند. لازم است تا با این مسائل، به شیوه ای منطقی برخورد کنید.

  20. سادیناسادیناsays:

    سلام من مدتی است مدام خواب جروبحث ومشاجره لفظی می بینم با افرادی از فامیل هم مرد وهم زن که من با انها مشکلی ندارم ودر خوابم که صبح هم است من وانها با هم مشاجره می کنیم وجواب همدیگر را می دهیم من مجردم ایا این رویا هایم تعبیرخاصی دارد دارد با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی ها و درگیری های فکری خود با افراد قابل اعتماد مشورت داشته باشید.

  21. سیماسیماsays:

    سلام وقتتون بخیر.خواب دیدم بایه زنوشوهر به شدت درحال دعوا وبگومگو هستم درهمین بین ازته دلم نفرینشون کردم وگفتم خداروتونو سیاه کنه بعدش ازخواب بیدارشدم. ممنون میشم اگه تعبیرشو لطف کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برعکس اسم معنی خوبی دارد وجای نگرانی نیست

  22. فریبا سلطانیفریبا سلطانیsays:

    روز و شب شما خوش. دیشب خواب دیدم که با خانواده در حال اماده شدن برای رفتن به یک مهمانی هستیم که مادرم اغاز به گفتن حرفهایی کرد که موجب ناراحتی من شد و گفتن این حرفها را ادامه داد تا منهم پاسخ درشتی دادم و بین ما دعوای لفظی سختی پیش امد به طوریکه من از رفتن به مهمانی با ایشان پشیمان شدم. ایشان هم به مهمانی نرفت و فقط خواهرم و شوهرش رفتند.مهمانی در خانه یکی از دوستان خانوادگی بود که سالهاست از ایشان بی خبر بوده ایم و فوت کرده اند. مادرم انقدر گفتن حرفهای بد و متلک را به من ادامه داد که خانم مسنی که من نمیشناختم و گویی از همشهری های مادرم بود از من دفاع کرد و مرا با خود به خانه خود برد. پس از مدتی مادرم هم به انجا امد ولی دیگر با هم جر و بحثی نکردیم ولی از هم دلگیر بودیم. تعبیر این خواب چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر درگیری با مشکلات است.

  23. SanazbiabaniSanazbiabanisays:

    خواب دیدم با مادر بزرگ ام که در (واقعیت مرده است) دعوا کرده ام درخواب و از خانه دارم بیرونش میکنم همدیگر را کتک میزنیم تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای دریافت محبت و نیکی از طرف دیگران است.

  24. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم مادرم که سالها پیش فوت شده ، صیغه رییس من شده. و مدتی هم از آن گذشته . توی خواب با مادرم به شدت دعوا می کردم. مادرم لباس مشکی پوشیده بود. هر چی هم سرش داد و بیداد می کردم این چه کاری بوده که کرده هیچ جوابی بهم نمیداد. هوا گرگ و میش بود . موقع سحر بود توی خوابم. همونطور که از اونجایی که مامانم بود به طرف خونه برمی گشتم یک مردی دستم رو گرفت. به شدت می ترسیدم و جیغ می کشیدم. تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ایده‌ها و عقایدی محرک شما در زندگی هستند که تاثیر شدیدی بر شما گذاشته‌اند.

  25. نیوشنیوشsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که میخوام به جایی بروم و دیرم میشه و تقصیر مادرمه و من شروع میکنم به دعوا با اون و چادر سرم هست و روش چیز هایی مثل ایه مانند نوشته شده راجع به نیکی به مادر و من گریه ام میگیره و مادرم هم گریه میکنه و من مادرم رو می بوسم و مادرم شروع به بوسیدن صورت گردن دست هام و پاهام میکنه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای اتفاقات کوچک اما خوشایندی است که در زندگیتلن میفتد.

  26. نازنیننازنینsays:

    سلام. من خواب دیدم با مادرم برسر ارثم که دست ایشونه (در حقیقت هم همینطوره) دعوای لفظی داشتم. که باعث شد ایشون بخشی رو به حسابم بریزن. ممنون میشم که تعبیر کنید خوابم رو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبتتان نسبت به مادرتان است.

  27. شاهان عبدالهیشاهان عبدالهیsays:

    سلام و احترام. من خواب دیدم دندان هام دسته دسته میریزن، از دهنم میریزم تو دستم و پرت میکنم اونطرف، همه دندون های عقب بالا و پایین ریختن. تو آیینه نگاه کردم دیدم دندون های جلو هم که مونده خراب هستن، بعد یه بچه فیل دنبالم کرد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی با مشاجران و جر و بحث هایی در خانواده دچار شوید

  28. منیژهمنیژهsays:

    سلام روز خوش من خواب دیدم که بایگی توو خواب دعوام شده بودو انگار حسابی حالشو گرفته بودم داشتم با دوستای قدیمم که قهرم در حال حاضر باهاشون حرف میزنیم راجبش که همسایمون که یه زن بداخلاق میاد پایین و یه تیکه به من میندازه خیلییی عصبی شدم که پاشم بزنمش ولی انگار ترسیدم که بعدا بابام بگه چرا اینکارو کردی یجور جوابشو دادم که لبخند زدو رفت ولی میگفتم دفه بعد میزنمش تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بحث ها و اختلافاتی است که در عالم واقعیت با آنها روبرو شدید

  29. شهنازشهنازsays:

    سلام وقت بخير. خواب ديدم چند تا طلبکار که مرد بودن و من اصلا نمی شناختم شون ، دیشب اومدن جلوی در خونه ( البته خونه ی خیلی قدیم مون ) و داشتم با یکی از اون مردا که جوان هم بود شدید جر و بحث می کردم که حتما پول تون رو میدیم ، و آخرش به قرآن قسم خوردم که هنوز پول به دستم نرسیده که بخوام پرداخت کنم بدهی ام رو . ( در واقعيت هم بدهي دارم به شخصي كه منتظر پولی هستم که در تاریخ معینی باید به دستم برسه و بعد بدهی اون شخص رو پرداخت کنم) ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وقایع بدی در انتظار شماست.

  30. تکینتکینsays:

    خواب دیدم رفتم درس بخونم تو اتاقم درجای درس خوندن داشتم با گوشیم و هدفون فیلم گوش میکردم مادرم صدای فیلمو شنید در حالی که با هدفون گوش میکردم شروع کردیم به جروبحث با هم . دو بار خواب خواب جروبحث تو یه روز رو با مادرم دیدم تعبیر خواب چیه ممنون میشم جواب بدین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتراست مراقب رفتارخود بیشتر باشید

  31. پناهپناهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که با پدرم بحث میکنم که انگار من ناراحتم جیغ میزدم موهامو میکشیدم توو خواب و انگار بعد انگار مادرم یچیز به بابام گفت که بابام سعید داشت از دلم در بیاره تعبیرش چیه؟یبارم دیدم با داداشم بحث میکنم باز مامانم به داداشم میگه مقصر تویی من داد میزدم موهامو میکشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در امورات خود با پریشانی مواجه شوید

  32. المیرا موینیالمیرا موینیsays:

    سلام روزتون خوش میشه خواب منو تعبیر کنید بعد از سحر خواب دیدم که با جاریم کوچیکم دعوا شده سر ناخناش سر اینکه بهش برخورده بود که من چرا گفتم ناخنات یه جوری شده مثل همیشه نیست اول خواب طوری بود که اون هی سرسنگینی میکردبا من دیگه من طاقت نیاوردم رفتم ازش علت بپرسم که اونم اون مدلی گفت بهم آیا خواب بدی یا خوب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر بدی ندارد و بر پیش و داشتن لحظات خوش تعبیر میشود

  33. آسمانآسمانsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم که با خانوادم یا کس دیگه دعوام شده بعد از خونه اومدم بیرون و شروع به دویدن کردم ولی دویدن برام سخت بود ولی اخرش تونستم تا سر کوچم خودمو برسونم و یکی از همسایه هامون بیرون بود گفتم میشه من بیام خونتون گفت باشه ولی آخرش مادرم اومد و به یه نفر که نمیدونم کی بود جای منو لو داد و من به شدت عصبانی شدم و با مادرم دعوا کردم و و سرش داد کشیدم و باهاش قهر کردم...ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است در که د خانواده تان باعث ناراحتیتان میشود

  34. زیبازیباsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم حالش از نظر روحی خوب نیست و من و مادرم تو خونه خیلی ترسیده بودیم ، بعد رفتیم خونه داییم که بهش بگیم بابام حالش خوب نیست ، داییمم مهمون داشت ، که از اقوام خودمون بود ، بعد چند دقیقه بابام اومد خونه داییم ، و با مرد فامیلمون دعواش شد و همدیگرو زدن ، و دست فامیلمون مجروح شد بردنش بیمارستان ولی سریع حالش خوب شد و باهاش صحبت کردم و گفت عیبی نداره بابات مریضه ، بعدشم رفتم به مامانم گفتم از بابا جدا شو خیلی اذیت میکنه ، ولی مامانم گفت نه ، اینو هم بگم در واقعیت هم پدرم بیماری روحی داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی خانواده تان است

  35. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید چند وقت است مدام خواب می بینم با مادر و خواهرم جر و بحث و دعوا می کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اهمیت و علاقه شما نسبت به خانواده تان است

  36. مهنازمهنازsays:

    سلام من چند وقته خواب میبینم با مادرم تو خواب بحث میکنم و من همش چیزی میگم بهش وتوی خواب میگم برام کم گذاشتی تو جهیزیه و توی رابطه رفت و اومد و... ولی این دفعه به خاطر تولد برادرم که من بخاطراینکه من و خواهرم کادو نبرده بودم و مادرم جلو فامیل دوتا چوب لباسی خالی برداشت و گفت اینم از طرف دوتا خواهرا به برادرمون منم ناراحت شدم که چرا جلو فامیل آبرو منو بردی و من به پدرم میگفتم شماها اصلا هوای دختراتون ندارد و بچه مو برداشتم خیلی راه با اینکه تو خواب از درد کمر می نالیدم ازشون فرار مکردم اونا هم دنبال من میومدن بلاخره خیلی چیزی به مادروم گفتم تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به شما هشدار می دهد که زمان بیداری است، شما احتمالا از تمام نیروی خود برای رسیدن به موفقیت استفاده نمی کنید

  37. mnoamnoasays:

    سلام من این چندرپز خیلی استرس دارم واسه کنکورم و دو روزه که خواب میبینم پدر و مادرم دارن دعوا میکنن و پدرم میخاد مادرم رو بزنه ولی من نمیزارم .... خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مورد حمایت قرارخواهید گرفت

  38. لیلیلیلیsays:

    سلام ممنون از وقتی که می‌گذارید.من خواب دیدم پسرم ک نوجوان شده سر یک بحث کوچک به من حمله کرد و منو کتک زد بعد پهلوی راستمو گاز گرفت اینقدر ک ناتوان شدم و زورم بهش نمی‌رسید بعد پدرش اومد و تشویقش کرد درست همون پهلوی راستمو ک درد خیلی زیادی میکرد را فشار داد (این در صورتی است ک پسر من الان کودک هست و رابطه ی خوبی با هم با هم داریم)..لطفاً تعبیر خوابمو بگید ..تشکر مجدد از حوصله و وقت ارزشمند شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی این است که از ترس و بلا نجات پیدا خواهید کرد .

  39. لیلیلیلیsays:

    سلام ممنون از وقتی که می گذارید...من خواب دیدم پسرم ک نوجوان شده بود سر یک بحث کوچک به من حمله کرد و منو کتک زد بعد پهلوی راستمو (کمر) گاز گرفت تا حدی که من ناتوان شده بودم..بعد همسرم اومد پرده های خونه رو کشید و پسرمو تشویقش کرد و درست همون پهلوی راستمو فشار داد . لطفاً تعبیر خوابمو اگه ممکنه بگید خیلی فکرم رو مشغول کرده (پسر من الان در سن کودکی است و رابطه ی خوبی داریم )

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، نماد نوعی آشفتگی چه در سطح شخصی و چه در سطح روانی است

  40. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم سه خواهر نشستیم مامانم پشت یکی غیبت میکنه من اعصبانی شدم اومدم سمتش بلندش کردم کفتم برو اینقدر مریضی داری میمری باز غیبت میکنی از ناراحتی مردم خوشحالی به مامانم سیلی میزدم خودمم ناراحت بودم ولی بخاطر رفتار بدش ناراحت بودم من خیلی تو خواب تازکیا میبنم مامانمو میزنم دعوا میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بابت مسائلی ناراحت شوید

  41. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم پیش زن داداشم سه تا نوزاد بود ازش پرسیدم اینا مال کیه گفت یکی مال خواهرته (نوزاد دختر)یکی ام مال فلانیه (اسم داداششو گفت ونوزادپسربود صورتش نوزادی نبود وشبیه عموی کوچیکش بود درواقعیت سه تادختر داره) بعدمن تصمیم گرفتم برم به مدرسم یه سر بزنم اتو ولباسامو آوردم ولی یکی از فامیلای زن عموم اتو رو برداشت واستفاده میکرد منم ازش نگرفتم گفتم تا این اتوکشیش تموم بشه من میرم تو اتاق یه مراسم عزاهم بود ولی نمیدونم کی مرده بود تواتاق گرم صحبت شدیم پنج نفربودیم دوتاشون همراشون کیک داشتن به مام دادن بعدش رفتم اتوکاریمو بکنم دیدم بساط اتو جمع شده ومیکروفون نوحه خونی بهش وصله خواستم سیم سیارو دربیارم دیدم صداقطع شد دوباره وصل کردم هیچ کس هم بهم توجه نمیکرد انگارنه ا نگار که من اونجام ایناروی یه تپه بودن دیدم مانتوشلوار مقنعه وچادر همشونم مشکی بودن توخاکا انداختن من عصبی شدم با زن عموم خیلی بگو مگو کردم اونم رفته بود تواتاق پیش زنای فامیل که درواقعیت منو دوست دارن ولی توخواب منو مقصر میدونستن زن عموم تا منو دید شروع به آهو ناله کرد(انگاری تپش قلب بگیره) منم ازخودم دفاع کردم بایکی از زنا همدیگرو بغل کردیم و توبغلش گریه کردم خلاصه آخرش یه جایی منو زن عموم همدیگرو سرحوض تو حیاط با شیلنگ آب به پاهای هم زدیم این خوابم خیلی مفصله (ازهمه مهمتر دعوا وکتک کاری شدید منو زن عمومه درواقعیت هم زن عموم بهم حسادت میکنه وبی توجهی بقیه به حضورم یه جور بغص ازم داشتن) یه جایی هم متوجه شدم مامانم نخود کشمش ویه سری وسیله پذیرای خریده ومیگه مراسم ختنه واسه داداشای کوچیکم میخواد بگیره منم گفتم الان که اذیت میشن ای کاش زمان کوچیکی انجام میدادی بعد تعارفم کرد منم کشمشای بزرگو برمیداشتم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  42. سیماسیماsays:

    سلام تعبیرخواب منم لطفا تعبیرشو بگین قرار شد زحمت بکشن تایید بشه.خلاصش اینه به شدت با زن عموم جروبحث میکردم چون لباسامو بیرون از حیاط خونه بابام پرت کرده بود آخرشم منتهی به کتک کاری شد ویه مراسم عزام درحال برگزاری بود که نمیدونم مربوژ به کی بود وهمه به من بی توجهی وبی محلی میکردن یه جور بااخم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مورد حمایت قرار گرفتن شما در زندگیتان خواهدبود

  43. گل بهاریگل بهاریsays:

    با سلام و عرض تسلیت شهادت امام باقر ع، خواب دیدم دختر داییم که تهران زندگی میکنه، تولد دخترشو اومده توو شهری که ما زندگی میکنیم گرفته و مهمانی هستیم، شوهرش بهش زنگ زد و دعواش کرد که بهت نگفتم اونجا نگیر. تهران بگیر منم توو تولد باشم و...، دختر داییم غمگین شد شروع کردم به درد و دل کردن و اینکه ناراحت نشو همه ی مردها همینن و... تا دلداریش بدم ناراحت نباشه ( از مهمانی فقط یادمه مهمون اونجا بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگی ایشان است

  44. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواهرم خواب دیده که ما تو مسجد بودیم و سر این که کدوممون ظرف های مسجدو بشوره با هم دعوا میکردیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از درخواست کمک کردن نترسید و اجازه دهید دیگران نیز هرچه در توان دارند برای شما انجام دهند.

  45. SarahSarahsays:

    با سلام.من دیشب خواب دیدم می خواهم با خواهرم و مادرم بروم جایی اما به دلایلی ناچار بودیم مسیر رسیدن به آن مکان را پیاده طی کنیم.وقتی نزدیک مقصد رسیدیم مادرم بسیار عصبانی ما را به خانه بردند و یادمه من هرچقدر اصرار می کردم که اجازه دهند من به مکان موردنظر بروم یا حداقل علت عدم اجازه شان را توضیح دهند تنها با عصبانیت سر من فریاد می زدند و من در این حین بسیارر ناراحت بودم و دائم گریه می کردم درحالیکه برای خواهرم موضوع عدم اجازه و تغییر مسیر و همچنین عصبانیت مادرم اصلاً اهمیتی نداشت!.تعبیرش چه می تواند باشد؟سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده پریشانی شما در عالم واقع از موضوعاتی است و به شادی ختم خواهدشد

  46. SamSamsays:

    سلام من خواب دیدم که من و مامانم و بابام و دوسته بابام تو خونه بودیم اولش من و مادرم داشتیم دعوا میکردیم و من سرش داد میزدم بیشتر بعد همون موقع چند تا از همسایه ها اومدن و بابام اینا دعواشون شد و داشتن همدیگه رو میزدن من میخواستم پاشم برم کمکشون کنم ولی نمیتونستم پاشم پاهام جون نداشت اصلا‌نمیتونستم وی پام وایستم. تعبیرش چیه ؟ ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از فرد بخیلی چیزی بدست آورید

  47. محمدمحمدsays:

    سلام روز بخیر خواب دیدم که عمم به مادرم حرفی زد و من به شدت عصبی شدم و با عمم جر و بحث کردم تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دهنده پذیرش نصیحت و یافتن راه درست از اشتباه است

  48. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که مادرم یه چیز به زن داداشم گفت و زن داداشم بدجور جوابشو داد . منم چون دیدم به مادرم بی احترامی میکنه باهاش دعوا کردم . ولی ناراحت بودم از اینکه دعوا کردیم . بعد زن داداشم رفت بیرون . وقتی اومد تو بهم گفت تولدت مبارک.. منم از دعواباهاش پشیمون شدم و با گریه همو بغل کردیم . زن داداشمم هی بهم میگفت من دوستت دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ۰خوابتان نشانه اهمیت دادن و علاقه و محبت نسبت به مادر است

  49. هانیههانیهsays:

    با سلام..من خواب دیدم..مادر و پدرم دارن باهم دعوا میکنن..و انگار پدرم دست روی مادرم بلند کرده..و مادرم به شدت گریه میکرد چشم هاش پف کرده بود..رفتم مادرمو کشیدم کنار به پدرم گفتم چرا ابنکار رو میکنی یه سیلی ام زدم بابام.. اما هیچی نگفت..بعد با خنده گفتم همین هستش دوست ندارم ازدواج کنم..بعد مادرمو بغل کردم..ولی انگار دعوایی که به شدت ناراحتی باشه نبود..و تودلمم گفتم کاش اون حرف رو به پدرم نمیگفتم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است غریبه ای به شما محبت کند

  50. رعنارعناsays:

    سلام ‌ .من تو واقعیت با خواهرم یه ساله قهرم ‌‌الان چندروزیه که هم خودم وهم اطرافیانم مدام تو خواب میبینیم که دارم با خواهرم جروبحث ودعوا میکنم ‌‌نمیدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موردی پیش بیاید که خوشحال شوید

  51. الههالههsays:

    سلام حواب دیدم با پدر ومادرم به شدت سر ارثیه بحث میکنم البته در واقعیت هر دو در قید حیاتند و من تهدید به شکایت میکنم و از خونه میرم بیرون!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت در میان خانواده تان است

  52. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تمام خاله هام اومدن خونمون و بهمراه مادرم نشسته اند و منم دارم رو یک کار علمی مطالعه میکنم و بعد هر کدوم باهام میخان حرف بزنن و سوال میپرسن و منم هر بار اخم میکنم و دقتم روی مطالعه رو بیشتر میکنم تا بیخیال من بشن و نهایتا کلافه میشم و بهشون میگم شما همتون ادمهای بی ادب و وقت نشناسی هستید و اونا هم میزارن میرن و مادرم ناراحت میشه و بهش میگم ببخشبد منم خودم از رفتارم ناراحتم ولی خدایی خودت دیدی چه ادمای بی ملاحظه ای بودن...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه محبت نسبت به خانواده است

  53. سورنا قاسم زادهسورنا قاسم زادهsays:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران بنده خواب دیدم که دختری رو که بهش علاقه دارم(خانواده مخالف هستش) رو به خودم علاقه مند میکنم یا به سمت خودم میکشونمش ولی وقتی خانواده متوجه میشه با پدر و مادرم شروع میکنن به جر و بحث کردن با من و وقتی بیدار‌میشم نصف شب هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما به خانواده تان و ارزشی است که برای آنها قائل هستید

  54. رویارویاsays:

    سلام ..من خواب دیدم که با پدرم دعوا میکردم در حد بگو مگو بود میشه گفت با صدای بلند..پدرم یه حرف هایی به من میزد و من یه حرف های دیگه به اون میزدم..از مشکلی حرف میزد که در واقعیت من با اون مواجه هستم..من بهش گفتم که تو اگه به منم مثل فلانی اجازه میدادی فلان کار را انجام بدهم الان اینطوری نمیشد..موقعی که من از اتاق خارج شدم رفتم به اتاق دیگه ..انگشست شست دست راستم را به پدرم نشان دادم و رفتم یه اتاق دیگه..خیلی ناراحت بودم و گریه میکردم که فک کنم اشک هم داشتم.. در قسمتی از خوابم هم دیدم که مامانم از بابا حمایت میکرد و من یه تسبیح خیلی بزرگ سبز دیدم که انگار داشتم به یه چیزی میپیچیدم ،دقیقا این قسمت یادم نمونده..نزدیک اذان صبح بود که از خواب بیدار شدم..ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه صمیمیت و محبت و علاقه شما با خانواده تان است

  55. هدیهدیsays:

    سلام من خواب دیدم که چند تا از خاله هام خیلی بهم گیر میدن و عیب و ایراد میگیرن ازم و من با اونا بحث میکنم اونا هم بامن بحث میکنن و خیلی حالت ناراحتی و اعصاب خورد کنی داشتم تو خواب اگه میشه برام تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و محبتتان نسبت به خانواده تان بیشتر میشود

  56. SimaSimasays:

    سلام و عرض ادب من خواب ديدم كه به همراه پدر و مادرم در يك ويلاي ساحلي مجلل و زيبا نزديك دريا زندگي ميكنيم ولي مادرم به شدت ناراحت و ناراضي بود و با پدرم دعوا ميكردند من هم كمي طرف پدرم بودم در دعوا و مخالف اينكه چرا مادرم انقدر ناراحت و عصباني است ممنون ميشم تعبيرشو بفرمايين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مورد حمایت و تشویق گرفتن شما در کارتان است

  57. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم تو کلاس بزرگی روی فرش نزدیک در با یکی از دوستان جدیدم نشسته ام که دوستان سابقم که الان با او قهرم از آنجا رد میشود من اخم میکنم او به نشانه تمسخر میخندد و بعد یه مشاجره لفظی درحد دوجمله بینمان درمیگیرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار ناراحتی های روحی بشوید

  58. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با مادرم بحث میکنم اون میگه ایشالله تنت سالم باشه ولی عاقبت به خیر نشی به هچی نرسی بهش میگم نه دعا کن بمیرم.توی واقعیت هم همیشه همینطور نفرین میکنه.لطفا تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا به تعارضات درونی حل نشده کودکی اشاره دارد.

  59. میم قیمیمیم قیمیsays:

    خواب میدیدم با مامانم جروبحث میکردم مامانم اصرار میکرد من اشتباه میکنم،توی خواب با خودم میگفتم کاش وارد بحث نمیشدم،تعبیر چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است حرمت بزرگترها به خصوص والدین را نگه دارید

  60. مسعودمسعودsays:

    سلام بنده خواب دیدم با عموم که صاحبکارم هست یه جا نشستیم جمع فامیلی و مهمونی؛ و اون شروع کردش به ایراد کاری از من؛ ولی من در جواب از خودم دفاع کردم وتمامی ایرادات به طور صحیح و کامل متوجه خودش کردم و در واقع تو این بحث؛ اون شروع کرد ولی من تموم کردم و یه جوری اون کم اورد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که باید کمی رفتار و کردار خود را اصلاح کنید

  61. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم رفتم مغازه خرمابگیرم وقتی برگشتم دیدم مامانم باخواهرام قرارگذاشتن برندبیرون وبه من نگفتن من شروکردم به بحث کردن بامادرم که چرافرق میزاره ومنودوست نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگیتان از نصایح دیگران بهره مند شودید

  62. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم صدای تو دعوای همسایه بغلی میاد که از پنجره بیرونو نگاه کردم که انگار که مردِ همسایه مریضِ که میخواد بمیره فامیلاش جلو درشون جمع شدن ، چن مرد زن دارن دعوا میکنن و یکی از اون زنا گریه میکنه فک میکنم خواهرش یا زنش بود ... نمیدونم سر چی بود دقیقا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما شخصیت مستقلی دارین که معمولا از کسی تاثیر نمی گیرین این روحیه تون رو حفظ کنین و سعی کنین در صورت تاثیر پذیری متوجه باشین که ضرری براتون نداشته باشه همچنین نسبت به حرفا های بقیه بی اهمیت باشین

  63. موناموناsays:

    سلام مادر من دیشب خواب دیده تا با من که دخترش هستم به شدت داره دعوا و جر و بحث میکنه ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تعارضات در زندگی شما است که ممکن است ایجادشود

  64. خورشید سیاوشانخورشید سیاوشانsays:

    سلام توپ تاپ خواب دیدم که تماس گرفتم با دایی ام خیلی خوب جوابم رو داد بعد هرچی خواستم با زن دایی ام صحبت کنم گفت حرف نمیرنم صداش رو از پشت تلفن می شنیدم که میگفت حرف نمیزنم دلم خیلی شکست و اشک تلفن رو قطع کردم و گفتم خدایا من که کاری به زن دایی نداشتم و بهش بدی نکردم چرا اینجوری رفتار کرد ؟؟ بعد وارد منزلی شدم که تمام فامیل جمع بود مامانم آمد داخل گفت با همه تون کار دارم بیایید توی اتاق یکی دیگر از زن دایی هایم کنار مامانم نشست و با لحن تلخی به مامانم گفت حق نداری راجع به سمانه(دخترش و دختردایی من)حرف بزنی مامانم گفت اتفاقا حرف میزنم بحث بالا گرفت هرکسی چیزی میگفت خاله ام داشت پادرمیانی میکرد تا اوضاع خوب بشه فکر کنم موفق هم شد چون جو منزل آرام شد نمی دانم منزل خالی شد که جو آرام شد یا اینکه حرف های خاله ام فضا رو آرام کرد این خواب تعبیر داره توپ تاپ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر از در روابط همه چیز را ساده بگیرید و از هر چیزی تعبیر سوء و منفی نداشته باشید

  65. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم خانه قدیمی قبلی پدرم هستیم با ابجیم و دختر عمه مامانمم بود و پدم درحال اماده کردن شام خودش بود میخواست بخوره ازادل تاآخرش بهم گیر داده بود باهام دعوامیکرد اینقدر نق زد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در حال انجام کار اشتباهی هستین

  66. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم شب هنگام یعنی تصف شب برم توالت یه دفعه برادر شوهرم وارد خونمون شده بود بایه دختر غریبه انگارکه باهش کاری کرده بود اورده بودش اینجا که توخونه ماباشه بعد میگفت که اقوامشون هست.بعد من دوست نداشتم به اون دختره نزدیک شمتعبیرش چیه لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برادرتون مسیر اشتباهی رو میره

  67. ********says:

    سلام خسته نباشید تو خواب دیدم که یه پدر و مادر پیر که لباس محلی پوشیدن منم نمشناختمشون بیرون هستن برف هم خیلی اومده شب هم‌هست اونا تو برف نشستن انگار دخترشون از خونه بیرونشون کرده بود دختر از خونه بیرون اومد با برف پدر و مادرشو میزد و گریه میکرد یکی هم از دور فیلمشونو میگرفت در واقع من داشتیم فیلمشونو نگاه میکردم خیلی هم ناراحت شده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما نسبت به اعمال خودتون زیاد عذاب وجدان می گیرین

  68. HaniHanisays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که با مادرم دعوا کردم بعد مادرم به سمتم حمله ور شد یا یکی از دستاش یقه مو گرفته بود و با یکی دیگه از دستاش سعی میکرد چشمم فشار بده و کورم کنه بعد خواهرم گریه کنان اومد سمت ما و هی میگفت ولش کن میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مادرتون از دست شما دلخور و ناراضیه بخاطر رفتار و عملکردتون

  69. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم در اشپز خانه مامانم سر مسائل اشپزی باهام دعواکرد وخیلی بهم گیر میداد خیلی ناراحت شدم و گریه کردم بغضگلومو گرفته بودخیلی احساس تنهایی میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید درزندگی احترام دیگران را حفظ کنید

  70. آوا شایستهآوا شایستهsays:

    سلام خسته نباشید .خواب دیدم مامانم ب شدت داره دعوام میکنه و منو میزنه ولی الان یادم نمیاد ک سر چی بود و گوشیمم زده بود زمین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید از تجربیات بزرگتر ها در زندگیتان استفاده کنید

  71. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم با مادرم داریم بحث میکنیم بعد با پدرم دعوا میکنیم بعدش با جاریم چاقو برداشتیم ازکاردهای کوچک میوه خوری عمدیگرو تهدید میکنیم وبعد با همسرم دعوا میکنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید حرمت هارا حفظ کنید

  72. ........says:

    سلام خسته نباشید . دیشب خواب دیدم که خونه مادر بزرگم خونمون هستن .دیدم که مامانم به خاله ام میگه کاش میری سرکار یه مانتو شلوار رنگ روشن تر بپوشی خاله ام هم عصبانی شد و گفت همین رنگارو میپوشم و... منم گفتم مامان به خاطر خودت گفته .اصن بیخود مامان راهنماییت میکنه که خاله ام توی خواب ناراحت شد گریه کرد و بعد هم از خونمون رفتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگیتان حرمت و احترام بزرگتر هارا حفظ کنید

  73. میترامیتراsays:

    سلام من از دیشب دارم خواب میبینم با مادرم دعوای سختی میکنیم حتی کار به کتک کاری میرسه و من مامانمو میزنم و در ادامه خوابم دیدم سوار یه مترو میشم و میرم اما دخترمو به دو تا خانوم ناشناس که مثلا دوستام بودن میسپارم و دوباره دیدم به یه دندانپزشکی میرم که خواهرم و مادرمم اونجا هستن برای درست کردن دندوناشون من با مامانم صحبت نمیکنم و کار دندانم که خیلی هم سخت بود تموم میشه زود میام اما از سر بودن فکم اذیت میشم و سر راه به یه ارایشگاه میرم برای اصلاح صورتم که توی اون ارایشگاه یه دیگ هست که توش کله پاچه میپزن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در زندگی خود به نصایح دیگران گوش دهید

  74. زهرازهراsays:

    سلام ممنون ازینکه وقت می گذارید من خواب دیدم دوستامو دعوت کردم شهرمون. مامانم ک فوت شده در خوابم زنده بود و من یادم نبود ک فوت شده . بعد یهو دوستم ک از ارتباطم با یک آقای خبر داشت ب مامانم گفت (ک در حقیقت اون آقا خیلی بهم کمک کرد) من دلم ازین کارش شکست. و با خودم گفتم ک من چقدر صادقانه و صمیمانه دوستشون دارم ولی اونا فقط ب فکر ضربه زدن ب من هستم. حیف از دل سادم. بعد مامانم هم از خبری ک شنید ب جوش اومد هم ازینکه دوستم خبرچینیمو پیش مامانم کرده بود. با دوستم شدید دعوا کرد که اگر هم اینجور باشه تو بیخود میکنی خبر چینی میکنی ازین حرفا من ک نمیخواستم بحثشون بالا بگیره رفتم بینشون. کلی منو هم بخاطر کارم دعوا کرد و منم تو دلم میگفتم اینجوری ک فکر میکنی نیست بخدا. کلی دعوام کرد و ب بازوم کوبید. یادم نیست ولی فک کنم تو گوشی هم خوردم. مامانم خیلی وقته ک فوت شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بین شما و شخصی اختلافی اتفاق می افته

  75. حدیث سلیمانیحدیث سلیمانیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک با برادرم دعوام شده اون۱۶سالشه و من ۱۹ خواب دیدم از بس همو زدیم لب و دست من خونی شد و اون قهر کرد از خونه رفت بیرون بعد خواست با چاقو ب من حمله کنه ک عموم نزاشت بعد دعواش با داداش کوچیکم افتاد ک ۱۱ سالشه و داد و بیداد میکردن بابام خواست بود بزنش ک مامانم گفت گناه داره بعد بابام حمله کرد ب مامانم ک تو اینطورش کردی هی میگی گناه داره و فلان تا بابامو بزور بردم بیرون تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اختلافی بینتون پیش میاد

  76. مرجان رحمتیمرجان رحمتیsays:

    سلام ببخشیددررابطه با خوابم ،این بخش زیاد مرتبط نیست. چند روز پیش تو یه عروسی بودیم که یه خانوم سن بالا نشست جلو ما.بعد ماها هی کل میکشیدیم و سروصدا میکردیم و این خانومم نفرینمون میکرد و حتی به خواهرم گفت اصلا تو دختر کی هستی.الان چند روز ازون اتفاق میگذره. بعد من خواب دیدم که اون خانمه اومده خونمون و میخواد شکایت خواهرمو به بابام کنه(البته پدرم ۷ سال مرده)ولی توخواب اومده بود.بعد منم دیدم چون بابام تازه اومده به هرحال دوست نداشتیم ناراحت بشه برا همین من به اون خانوم گفتم تو چرا اصلا اونجا نشستی(تو عروسی)و اینکه چرا مارو نفرین میکردی و فلان .طوری که بابام حقو به ما بده.البته اون خانوم حتی میخواست با عصاش منو خفه کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل در گیری ذهن و افکاری مشوش در زندگیتان است که در روزهای اخیر با ان درگیر بوده اید

  77. سحرسحرsays:

    سلام من خواب میدیدم با مادرم دعوای شدیدی میکردم و خودمو میزدم یه جوری که از حال میرفتم سر اینکه چرا بیرون میری نمیگی کجا میری و منو نمیبری یه کمم از لجم دنبالش رفتم اما نذاشت میگفتم نمیذاری درس بخونم میگف تو خودت ۱۱ روزه درس نخوندی اما تو خونمون شیرینی تر بود قایمکی میخوردم نفهمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوشایندی براتون می افته

  78. ZHZHsays:

    باسلام من توی زندگیم بر سر دوراهی بزرگی قرار دارم و واقعا خیلی درگیدم من عقد کرده هستم ولی به همسرم علاقه ای ندارم اما چون دیدم اون خیلی به من علاقه داره وواقعا آدم خوبی هست دلم نیومد دلش رو بشکنم اما مشکل ااینجاست که من به یه نفر که از نزدیکان ایشون هست علاقه مند شدم و زندگی برام سخت شده من اعتقادات دینی قوی دارم و به خواب هم معتقدم دیشب نیت کردم که اگه خدا ازاین عشق من راضیه یا نه و اگه کمکم میکنه یا نه یه خواب ببینم و خوابیدم واین خوابو دیدم :خواب دیدم که مادرم خیلی بهم گیر میداد ومدام درحال ایرادگرفتن از من بود وقصد دعوا بامن رو داشت ولی من اصلا با اون دعوانمیکردم و براش توضیح میدادم و پدرم هم از من طرف داری میکرد . لطفا تعبیرش رو برام بگید خیلی برام مهمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با بهم زدن این عقد مشکلات زیادی براتون پیش میاد

  79. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم سر موضوع های مختلف با مامانم دعوا میکنم و اونقد خودمو میزنم که قلبم میخواد بترکه از نفس میوفتم اما هر کاری میکنم صدام یه ذره ام در نمیاد داد بزنم ن اینکه لال باشم حرف میزدم اما فقط صدام برای داد زدن درنمیومد در واقعیت ام دوسه ساعت پیش باهاش دعوا کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و چهارقل بخونین

  80. محمدمحمدsays:

    باسلام و خسته نباشید من خیلی خواب مبینم که با مادرم به طور خیلی وحشتناکی دعوا میکنم تقریبا هر هفته این خوابو میبینم و هربار بدتر از سری قبل اینبار به هل دادن هم کشیده شد.و اینم بگم من متاهلم و دلخوری شدیدی هم با مادرم دارم که کهنه شده با تشکر

  81. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم با مادر و مادربزرگم درخانه هستیم و مادر مردی که دوسش دارم مهمان ماست مادربزرگم مدام او را اذیت میکند و من سعی میکنم اوضاع رو کنترل کنم

  82. محیامحیاsays:

    سلام وقتتون بخیر من دو شب پشت سر هم خواب دیدم که با مادرم دعوام شده و کلی بد و بیراه بهش گفتم. در بیداری رابطه ی خوبی با هم داریم . به همین خاطر از دیدن این خواب خیلی ناراحت شدم. لطفا تعبیرش رو بگید.

  83. SarahSarahsays:

    باسلام.من شب گذشته خواب دیدم شرایطی پیش آمد که من به گوشی و کامپیوتر شخصی پسر عمه ام که یک سال از من بزرگتر هست دسترسی پیدا کردم و متوجه شدم یکی از همکلاسی هایم بهش پیشنهاد دوستی داده.وقتی به پسر عمه ام گفتم که من به گوشی و کامپیوترش دسترسی پیدا کردم بدون اجازه اش بسیاررر عصبانی شد به حدی که به گریه افتاد و من ناخودآگاه زدم توی گوشش!بهم می گفت«ازت انتظار نداشتم،تو برای من مثل یک دوست بودی و من یک حساب دیگه روت باز می کردم اما با اینکارت اعتماد منو از بین بردی.»بسیار بسیار بسیار در خواب از دستم کفری و عصبانی بود.در آخر تصمیم گرفتم بهش بگم دختری بهش پیشنهاد دوستی داده که همکلاسیمه اما تا آمدم بگم دوستانش آمدند سراغش و من نتونستم این حرف رو بهش بگم.تعبیرش چه می تواند باشد؟سپاس.

  84. AmirAmirsays:

    سلام،در خواب دیدم که زن عموم پاهام رو که یکم‌گثیف هستن و گرد و خاک داره با دسمال نمناک داره تمیز میکنه و در همین حین هم خواهر بزرگترم با مادرم بحث میکنن

  85. MaohammadMaohammadsays:

    سلام . من چند وقت پیش در مورد اینکه مامانم چقدر اذیتم می کنه با دختر خالم صحبت کردم . همه جنگ و دعواهای مسخره مامانم هم که فقط منو داغون می کنه بخاطر این بود . حالا که درسم هم تموم شده و مسئله ی اصلی هم این بود ، بازم دعوا میکنه و الکی قهر می کنه و هی میگه تو باید بری مدرسه شبانه روزی و تو .... . امشب خواب دیدم اول رفتم پیش خواهر دختر خالم بعد با هم بازی کردیم خوش بودیم! بعد اومدم خونه اونجا اونیکی دختر خالم بود با مامانم. من گفتم میخوام یه چیزی رو بردارم و برم اونجا . بعد بدون هیچ دلیلی مثل همیشه مامانم شروع کرد به بحث کردن . منم میگفتم که چرا اینطپری می کنی و حرف بچهای بد میزدم با اینکه تو واقعیت اینقدر حرف بد نمیزنم . بعد یکدفعه دختر خالم گفت مامانت راست میکه ادب داشته باش و .. و طرفداری مامانمو میکرد . بعد یهویی مامانم توی هلیکپتر ظاهر شد ، بعد من همونجا هلیکوپتر و خراب کردم و نابودش کردم بعدشم که بیدار شدم

  86. ساراساراsays:

    سلام من دختر ۱۷ ساله هستم امروز صبح از خواب بیدار شدم و همون لحظه داشتم خواب میدم که توی خونه ما یه سفره پهن هست و داریم غذا میکشیم تا بخوریم دو تا از دایی با همسرش و شوهر خالم هست بعد نمی دونم چی میشه همه میخوان برن بیرون( توی خواب فک می کنم می خواستن بر کنار ساحل برا شنا کردن که توی شهر من هیچ دریایی نیس ) بعد من با گریه از مامان خواهش میکنم منم ببره ولی به بهانه مسخره ای نمیبره بعد جلوی همه دعوا می کنیم و من یکی میزنم یه دست مادرم.

  87. نرگسنرگسsays:

    سلام خواب دیدم با مادرم که سه ماهه ازدنیا رفتن دعوا میکنم سر یه مقدار خورده پارچه انگار پرده بود من رابطه خیلی خوبی با مادرم داشتم نمیدونم چرا به این شکل به خوابم اومد میشه تعبیرش کنین

  88. ریحانه عبدیریحانه عبدیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم برادرم اومد گفت مامان من دیدم بهم پشت کردی و گفت مامان بهم پشت نکنیا بعد ما رفتیم بیرون با ماشین بعد من هی عطسه میکردم بابام هی میگفت وایسین داره عطسه میکنه بعد من از خواب بیدار شدم خواهش میکنم میشه بگین 🌷🌷🌷🌸

  89. ریحانه عبدیریحانه عبدیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم برادرم اومد گفت مامان من دیدم بهم پشت کردی و گفت مامان بهم پشت نکنیا بعد ما رفتیم بیرون با ماشین بعد من هی عطسه میکردم بابام هی میگفت وایسین داره عطسه میکنه بعد من از خواب بیدار شدم خواهش میکنم میشه بگین 🌷🌷🌷🌸

  90. محمد باباعلیمحمد باباعلیsays:

    سلام من پدرم تازه فوت شده خواب دیدم درب خونمون برف زیادی اومده بعد وارد خونه که شدم دیدم که پدرم تریاک میکشه و سیگارش رو کف دستش خاموش میکنه

  91. هستیهستیsays:

    من خواب دیدم مادرم میگه داداشتو بیشتر از تو دوست دارم سر این قضیه من باهاش کلی دعوا افتادم و زدم وسایل خونه رو پرت کردم ، بعد یکی از فامیلا منو برد میخواست بهم دارو خواب اور بزنه تا اروم شم منم مقاومت کردم ، خیلی عجیب بود این خوابم میشه برام معنی کنید♡

  92. پریساپریساsays:

    سلام مادرم خواب دیده که بامن جروبعث میکنه که به من میگه همین ماه قرعکشی روتوبرنده میشی ومن بهش میگم نه توبرنده میشی میشه بگین تعبیرش چیه

  93. جواد رئیسیجواد رئیسیsays:

    سلام ، خسته نباشید. من خواب دیدم که مادرم کلیدای موتورمو خواست، چون همیشه با پدرم میرن طبیعت . و من باهاش بحث کردم که موتور نو است زیاد نبرید طبیعت و مادرم گفت میبریم ، من خیلی عصبانی شده بودم و میگرفتم موتور کهنه میشه و فلان فلان ، حتی میخواستم کلیدای موتورمو هم بندازم.... میشه بگین تعبیرش چی هست؟

  94. زهرازهراsays:

    سلام .من دیشب خاب دیدم ک لباسی ب تن ندارم و رفتم‌ خونه همسایه یادم نمیاد چکار میکردم .ولی یکی از همسایه ها ی چیزی بهم گفت منم ترسیدم وگریه میکردم که یهو مادرم ک ده ساله فوت شده اومده عصبانی منو دنبال میکنه هر حا میرفتم میومد انگار میدونست داشتم میدوئدم ک دیدم چند نفر دیگه ک دنبال من میدوند اخرشم منو نگرفت کتک بزنه تعببرش چی میشه کمکم کنین این خیلی برای من مهمه .

  95. زهرازهراsays:

    دوروزپیش خواب بودم آخه مادرم بامن خیلی دعواکرده آخه کتکم زده چهره ام.😔

  96. سام جانقربانسام جانقربانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم از یک مرد دیگه بچه آورده و من داخل خونه با اون بحث کردم که حتی خاله ی من هم اونجا بود مادرم نمیخواست قبول کنه که کاره اشتباهی کرده من هم هی سرش داد میزدم در صورتی که تو دنیا یه واقعی خیلی من با مادرم خوبم

  97. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده رفتیم خونه کسی که از مادرم شنیدم خواستگارمه بعد اونجا مهمونی تموم میشه منو جا میذارن تو اون خونه که بخوابم بعد من بیدار میشم اون شخص کمکم میکنه وسایلمو ببرم بعد مادرم خشمگین میاد تو و میگه چرا از پسر با معرفت و خوب مردم کار کشیدی و منو بشدت میزنه نمیذاره حرف بزنم منم اون لحظه حس تنفر دارم بهش در واقعیتم این حس و دارم چون آزارم میده

  98. بهار حسینیبهار حسینیsays:

    باسلام ،من دیشب خواب دیدم با مادرم انگار زندگی میکنم و او من را از خانه بیرون کرده و چون توان گرفتن خانه را در خواب نداشتم رفتم هم خانه پیدا کردم و زندگی برایم سخت تر شد ،انگار در خواب خودم را ملامت میکردم که چرا تصمیم اشتباه گرفتم

  99. ستایش عابدیستایش عابدیsays:

    خواب دیدم که با مادرم که از پدرم جدا شده دعوا میکنم و دوتا براد کوچکم دارم اگه میشه لطفا تعبیرشو بگین ممنون یک نکته مامان من به تازگی فوت کرده

  100. محمدیمحمدیsays:

    سلام خواب دیدم با مادرم خیلی بحث میکردم،ومن از مادرم عصبی بودم که چرا جلو بقیه بمن تذکر میدن،حتی جلو همه مادرم را کتک زدم،مادرم هم با نگاه و رفتارشون خشمشون نسبت بمن را نشون دادن،البته تو بیداری هم شبیه این بحث ها را داریم اما نه به این شدت،لطفا تعبیر کنید ممنونم

  101. محمدرضا شاکرمحمدرضا شاکرsays:

    سلام من یه شب دیدم با پدرم جرو بحثم شده و دعوا میکنیم و یه مدت بعد خواب دیدم با مادرم دارم سر موضوعی دعوا میکنم بنظرتون معنی‌ چیه

  102. ایرج پایمردایرج پایمردsays:

    سلام. من ۳۰سالم و مجرد و هرچند شاید پسر خوبی برا پدر و مادرم نبودم قبلا از لحاظ کاری میگم. الان تهرانم و کار میکنم ک بتونم کمک کنم پدر و مادرم که مستاجرن خونمون که توی ی روستاست بسازیم و الان از خودم راضی ام کمک میکنم. دیشب خواب دیدم توی ی مراسمی پدرم میگه کارتت بده انگشتر طلا نیست حتما تو بردیش و بهم حرف میزنه و همه جا از بدیم میگن پدر و مادرم و منم سکوت میکنم و از وسط مردم روستامون رد میشم و بابامم پشت سرم با صدای بلند بهم حرف میزنه. خیلی ناراحتم نمیدونم چکار کنم

  103. فاطمه توکلیفاطمه توکلیsays:

    سلام من به طور مرتب هرچندوقت یکبار مثلا ۳-۴هفته یکبارخواب میبینم با مادربزرگ م دعوام شده (ایشون درقید حیاتن) وبعضی وقتا مادرم توخوابمه و طرف مادر بزرگ رو میگیره ،این خواب همیشه تکرار میشه ومنو اشفته میکنه ناراحتم میکنه ، مادربزرگم و من در دوران نوجوانی باهم اختلاف داشتیم

  104. یکتایکتاsays:

    سلام من خواب دیدم با مادرم دعوای شدیدی میکنم و بعد از دعوا تنهایی با اتوبوس به مسافرت در شمال میرم معنی این خواب چیه؟

  105. فاطمه حقانیفاطمه حقانیsays:

    من خواب دیدم ک اومدم خونه مادرم اینا بشینم ک باپدرو مادر م بحثم میشه ک مادرم محکم به شونم کنارگردنم میزنه ک خیلی میسوزه و باد میکنم منم اونجا پامیشم گریه میکنمک به همسرم زنگ میزنم بیاد دنبالم واون تاصدای گریمو میشنوه میخنده تند تند

  106. Mohsen tohidlooMohsen tohidloosays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید خواهرم خواب دیده که من با مادرم جروبحث شدید میکنم بعد میخوام برم حموم به مادرم میگم که بخدا همینجوری یعنی لخت میام میرم بیرون بعد از حموم میام همونجوری لخت میرم بیرون بعد مادرم ناراحت میشه میگه الان آبرومون میره اگر امکانش هست تعبیرشو بگید ممنون میشم لطف میکنید

  107. سید احمد مرتضویسید احمد مرتضویsays:

    سلام. من توی خوابم دیدم که با مادرم بحث و دعوا دارم و انقدر شدید از دست هم عصبانی بودیم که من یه چاقو برداشتم و برای اینکه خشم خودمو نشون بدم دست خودمو زخمی کردم و خون رو بهش نشون میدادم. تعبیرش چیع؟

  108. ف حبیبیف حبیبیsays:

    سلام مادر من چندین سال است فوت کرده چند شب پشت سر هم خواب میبینم با من قهر است و جر و بحث میکند و حتی یک مالی را تقسیم میکند و به من نمیدهد

  109. ستایشستایشsays:

    سلام ببخشید حس کردن معشوقت در خاب فه چه معنیه؟من دو سه بار خاب دیدم معشوقم رو قشنگ حسش کردم انگار واقعی بود کنارم دراز کشیده بود واقعا این ینی چی؟

  110. MobinaMobinasays:

    سلام من امروز صبح قبل اذون کابوس دیدم. شب قبلش هم مادروپدرم جروبحث داشتن و منم درگیر شدم. تا اینک خواب دیدم دارم واسه مامان بابام توضیح میدم که چی توی خونه دیدم و چقدر ترسناک بوده اما اونا باور نمیکردن تا اینک یه صدایی از اتاقم بلند شد صدای ی عروسک بود.بعد مامان بابام غیبشون زد. اونجا فهمیدم ک اونا مامان بابای من نبودن و فک میکردم هنوز ب خونه نیومدن. بعد مامانمو تو خونه دیدم.اول جروبحث لفظی داشتیم اما بعدش درگیر شدیمو اون ب من حمله کرد.( اتفاقات دیگه ای هم توی خواب بود ک من خلاصه کردم اما خیلی برام وحشتناکه هنوز دارم میلرزم. من شب خوبی نداشتم اصلن و با حال خیلی بدی خوابیدم.)

  111. مهساجعفریمهساجعفریsays:

    سلام وقت بخیر من چند وقت پیش خواب دیدم ک بامادرم بحث کردم وازخونه زدم بیرون و بادوست مادرم ک همسایشونم هست رفتم توباغ وبادمجون کندم وقتی برگشتم خونه مادرم خودشو دارزده بدو ومن ازترسم ازخونه درامدم ودرهمین حین امبولانس امدجلودرمون!! 😞😞😞تعبیرش چی میشه ؟؟؟؟

  112. سهیلا کرمیسهیلا کرمیsays:

    سلام وقت بخیر برادر کوچکم چند ماهی که فوت کرده یکی از دوستای داداش دیگه ام خواب دیده که برادرم که فوت شده با مادرم و خواهرش و خواهر زاده اش دعوا میکنه چند باره که این خواب رو میبینه تعبیرش چیه ؟

  113. armenarmensays:

    سلام من امروز خواب دیدم دارم با مامانم دعوا میکنم هر چی میگفتم حرفمو باور نمیکرد گریه میکردم نفسم بالا نمیومد هعی میکبیدم به قفسه سینم بعد اونجا خالم بود دختر خالم بود مامان بزرگمو بابا برگم و هیچکدومشون کاری نمیکردن میشه لطفا بگید تعبیرش چی میشه؟

  114. ملیکا معینیملیکا معینیsays:

    من چند وقته مامانم فوت کرده و یکی از اشناهامون چند بار تو خواب دیده مامانم که با من دعوا و گریه می‌کنه و میگه این نمیزارع من زندگی کنم من یعنی کاری کردم دلش بشکنه یا چی 😭😭

  115. مهدی خانی پورمهدی خانی پورsays:

    من خواب دیدم با مادرم بیرون بودم یه پیر مرد قد کوتاه امد جلومون گفت من نجارم بعد گفتم برو اونور هی امد اخرین بار هولش دادم رفت پشت مادرم یواشکی داشت از کیفش دزدی میکرد من دیدمش اینقدر زدمش که تمام صورتش پر خون بود

  116. مهدی خانی پورمهدی خانی پورsays:

    من خواب دیدم با مادرم بیرون بودم یه پیر مرد قد کوتاه امد جلومون گفت من نجارم بعد گفتم برو اونور هی امد اخرین بار هولش دادم رفت پشت مادرم یواشکی داشت از کیفش دزدی میکرد من دیدمش اینقدر زدمش که تمام صورتش پر خون بود

  117. ..........says:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم که انگارداشتم امتحان می دادم و عشقم اومده دم در مدرسه و مامان و بابام هم بودن و مامانم داشت با عشقم بحث میکرد که عشقم فقط بهش میگفت که دخترتون مال خودمه و عشق منه ممنون میشم تعبیر کنید

  118. عسل شفیعیعسل شفیعیsays:

    سلام وقتتون بخیر ..دو شبه پشت هم خواب میبینم پدر و مادرم باهام دعوا میکنن..و من هی از ترس از خواب بیدار میشم..با اینکه تو زندگی عادیم کاری نمیکنم که بخوام بترسم..مادرم فوت شده.به نظرتون چه تعبیری میتونه داشته باشه؟چون اکثر تعبیر خواب ها نوشتن که دعوا نشانه صلحه

  119. MelanieMelaniesays:

    سلام من خواب دیدم که دارم درمورد ی بحث مهم با مادرم دعوا میکنم ولی اون اصلا بهم اهمیت نمیده بعد من وسایلمو جمع میکنم میرم و به پدرم زنگ میزنم تقریبا ۲۰ بار ولی اون حواب نداد تعبیر این خواب چیه؟

  120. AmirabasAmirabassays:

    سلام من همش خواب میبینم که با عمه هام میریم بیرون(من خیلی زیاد با عمه هام خوبم و همش در واقعیت هم میریم بیرون)بعد مامانم هم هستش توی خواب انگار با من بده همش منو جلوی اونا مسخره میکنه و اذیتم می کنه و من خیلی ناراحت میشم توی خواب همش اذیتم می کنه و الان این خواب رو دوبار تاخالا دیدم میشه بگید لطفااا تعبیرشون

  121. علی اعتمادیعلی اعتمادیsays:

    سلام من خواب دیدم مادر غذا درست کرده برام میخورم، ابجیم میاد یک لقمه میخوره بهم میگه اینکه نپخته، من با حرف آبجیم نگاه به غذا میکنم میبنم راست میگه، خودم باز غذا میبرم رو گاز، همبن جا شروع بحث با مادرم که چرا غذا ایطو کردی بهش میگم اگه جای تو ابجیم یا نامزدم ایطو غذا کرده بودن کتک میخوردن، مادرم میگه من حالیم نشده خلاصه بحث، بعد بحث منو بر لب ماشین نیسان گیر کردم با سرعت میبرن مادرم هم پیاده دنباله من، این خواب چه معنی داره

  122. یادم نمیادیادم نمیادsays:

    من خواب دیدم با مادرم دعوا و جر و بحث خیلی بدی همراه با داد زدن های شدید دارم و هرکاری میکنم و هرجا میرم دنبالم میاد و نمیزاره حتی یک لحظه تنها باشم و تمام کارهایی که از بچگی برام کرده بهم سرکوب میکنه تعبیرش چیه..؟

  123. حسین راحسین راsays:

    سلام من در خواب دیدم در حیاط خانه ای پر از مار هستم که مادرم با دمپایی برای کمک به ما امد و به مارها حمله ور شد و یکی را زیر چوبی گرفت و چند ضربه به ان زد و من داد میزدم که مادر برو عقب من خودم میکشمشون در همین حال از دهن ماری که ضربه خورده بود مقداری اب دهان و خون روی پای مادرم ریخت و من عصبانی تر شدم و بیشتر با او جر و بحث کردم البته ناگفته نماند که قبل از این جر و بحث ماری که زخمی بود و خیلی هم بزرگ داخل حیاط دنبال ما بود تا به ما حمله كنه

  124. نرگسنرگسsays:

    سلام خواهر من خواب دیده بود که با مادرم دعوا کرده و مادرم اون رو وسط خیابون تنها گذاشته

  125. زهرازهراsays:

    عالی بود

  126. نسترننسترنsays:

    من خواب دیدم که با مادرم برای بیرون رفتن با دوستم دعوام شد بعد خونه مادر بزرگم بودیم بعد از دعوا من رفتم تو اتاق و مادرم به بهونه دسشویی رفت تو حیاط خانه بعد داییم اومد گفت نمیدونین مامانتون کجاست گفتیم دسشویی گفت نیست بعد فهمیدیم که از خونه رفته بیرون هرچی گشتیم با خواهرم نتونستیم پیداش کنیم میشه تائبیر این خواب رو بگین توروخدا بعد از دیدن خوابم مدام استرس دارم

  127. ریحانهریحانهsays:

    سلام مر هر وقت در خواب مادرم رو میبینم، رابطه خوبی باهام رابطه خوبی نداره، یا دعوا میکنه و سرم داد میزنه، یا بیشتر به خواهر و برادر هام اهمیت میده و میگه تو نمیخوای، یا ازم رو برمیگردونه، نمیدونم والا، تو واقعیت اصلا تا جایی که ممکن باشه من هیچ بحثی با ایشون ندارم، تو خواب هم همیشه مادرم با من دعوا داره و من فقط نگاش میکنم

  128. زکریا رهگذرزکریا رهگذرsays:

    سلام خسته نباشید من مسافرم خاب دیدم درکشورم هستم رفتم خانه پدربزرگم خالم کیک پخته ومن میخورم خیلی خوشم اومد دستورپختشو گرفتم بعدش مادرم بانامادریش جروبحث می‌کرد من داشتم کاری میکردم ک دعوانکنن

  129. زکریا رهگذرزکریا رهگذرsays:

    سلام خسته نباشید من مسافرم خاب دیدم درکشورم هستم رفتم خانه پدربزرگم خالم کیک پخته ومن میخورم خیلی خوشم اومد دستورپختشو گرفتم بعدش مادرم بانامادریش جروبحث می‌کرد من داشتم کاری میکردم ک دعوانکنن

  130. یک کاربریک کاربرsays:

    سلام من در خواب دیدیم با مادرم دعوا میکنم و خیلی سرش داد زدم مادر قانع شد و سکوت کرد اما من همچنان داد میزدم .

  131. تینااحمدیتینااحمدیsays:

    سلام من خواب دیدم برادر بزرگ ترم با مادرم بحثش شده و بعد من طرفبرادر بزرگ‌ترم را گرفتم و با مادرم هم بحث کردم بعد هرکی توی اتاق خودش بود اومدم از اتاق بیرون پدرم رو دیدم که بهم گفد میشه ببینی داداشت اومده یانه منم بهش گفدم اومده و بعد با بغض و چشمان اشکی گفد پس من چی من کی اومدم..بعدش من هم بهش گفدم بابا من خودم خیلی وقته نیستم،و رفتم جلو و دستش رو گرفتم..میشه لطفاا تعبیرش رو بگید

  132. مهسامهساsays:

    سلام لطفا جوابم را بدین خواب دیدم که پدر و‌مادرم هر دوتا به شدت دارن با من دعوا میکنند و منم جوابشون را میدم انگار منم داشتم باهاشون بحث میکردم و نیز هم پدرم هم مادرم منو میزدنند در خواب. در واقعیت اینطور نیست نمیدونم چرا همچین خوابی دیدم.

  133. سمیراقنبریسمیراقنبریsays:

    سلام من هم اکنون خواب دیدم جای عجیب غریبی که همراه باترس ودلهره بود دعوت شدیم ومن درحال عکس گرفتن بودم ومادرم اینهابدون اینکه بمن بگن گذاشتن رفتن وقتی متوجه شدم زنگ زدم به مادرم که چرابدون اینکه بمن بگین گذاشتین رفتین دیگه شروع میکنم به ناسزاگفتن وفحش تعبیرش چیه؟

  134. زهرازهراsays:

    سلام ببخشید من خواب دیده بودم که من به جای مادرم او را دعوا می کردم و او ضربه محکمی بر سر مادرم خورد به طوری که بعد از خواب بفهمم که او تغییر شکل داده باشد و می‌خواهد به من چیزی را بفهماند تعبیرش چیست؟