خودکشی دختر تهرانی بعد از تجاوز ۴جوان در میهمانی‌ شبانه تهران

خودکشی دختر تهرانی بعد از تجاوز در مهمانی

 

 

خودکشی دختر تهارنی بعد از تجاوز در تهران

گروه حوادث سایت پارسی لاگ: یکدفعه احساس کردم بدنم بی‌حس شد. اصلا متوجه نبودم چه اتفاقی افتاده‌است. وقتی به حالت عادی برگشتم، فهمیدم چهار پسرجوانی که در آن میهمانی بودند من را مورد آزار قرار داده‌اند.
تحقیقات ماموران پلیس در مورد مرگ مشکوک دختری که موردتعرض چند جوان ثروتمند قرار گرفته‌بود در حالی در دستورکار قرار دارد که خانواده وی مدعی‌ هستند این دختر خودکشی کرده‌است.

دختر جوانی سه‌هفته پیش به همراه مادرش به پلیس تهران مراجعه کرد و گفت توسط چهار جوان مورد آزار جنسی قرار گرفته‌است. این دختر ۲۰ساله به پلیس گفت: شب گذشته در باشگاه ورزشی با چنددختر آشنا شدم که مدتی بود آنها را در باشگاه می‌دیدم.

آنها به من گفتند در خانه‌شان میهمانی دارند و از من هم دعوت کردند در این میهمانی شرکت کنم. بعد از باشگاه به خانه آمدم و لباس‌هایم را پوشیدم و به آدرسی که داشتم رفتم. خانه بزرگی در بالای شهر تهران بود و میهمانان زیادی حضور داشتند. چندین پسر هم در آن میهمانی بودند. آنها به من نوشیدنی تعارف کردند و من برداشتم.

یکدفعه احساس کردم بدنم بی‌حس شد. اصلا متوجه نبودم چه اتفاقی افتاده‌است. وقتی به حالت عادی برگشتم، فهمیدم چهار پسرجوانی که در آن میهمانی بودند من را مورد آزار قرار داده‌اند.

خیلی حال بدی داشتم و حتی نمی‌توانستم روی پاهایم بایستم، وقتی اعتراض کردم که چرا این‌کار را با من کردند و تهدید کردم شکایت می‌کنم، مسخره‌ام کردند و گفتند خانواده‌هایی ثروتمند دارند و من هیچ‌کاری نمی‌توانم انجام بدهم.

دختر جوان به پزشکی‌قانونی منتقل شد تا در مورد ادعای تجاوز مورد معاینه قرار گیرد. همچنین ماموران موظف شدند متهمان را شناسایی و بازداشت کنند. بعد از اینکه پزشکی‌قانونی نظر خود را اعلام کرد، پرونده با توجه به مطرح شدن ادعای تجاوز به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

هیات قضات این شعبه به ریاست قاضی باقری تشکیل جلسه دادند تا پرونده را مورد بررسی قرار دهند. آنها با بررسی نظریه پزشکی‌قانونی متوجه شدند ادعای دخترجوان مبنی بر تجاوز، موردتایید قرارگرفته ‌است.

وقتی دستور بازداشت چهار مرد جوان و دخترانی که شاکی را اغفال کرده‌بودند، صادر شد پلیس به محل رفت و تحقیقات خود را آغاز کرد. ماموران متوجه شدند جوانانی که در خانه ویلایی بالای شهر تهران جمع شده بودند، همگی از خانواده‌های بسیار ثروتمند تهرانی بودند که آن خانه را با مبلغ بسیارگزافی اجاره کرده و تاکنون چندین پارتی در آنجا برگزار کرده‌اند. ماموران موفق شدند سه‌نفر از چهارمرد جوان را بازداشت کنند اما باوجود صدور حکم بازداشت، سه دختر و یک پسر جوان دیگر آنها توانستند متواری شوند.

وقتی سه‌مرد جوان از سوی شعبه ۷۸ مورد بازجویی قرارگرفتند مدعی شدند دختر شاکی خودش به برقراری رابطه با آنها تمایل داشت. یکی از این پسران گفت: ما به او پیشنهاد دادیم و او هم قبول کرد.

این دختر، معتاد به انواع مواد مخدر است و آن روز هم مقدار زیادی مواد استفاده کرده‌بود و در حالی‌که نشئه بود با ما رابطه برقرار کرد اما حالا که متوجه شده خانواده‌ای ثروتمند داریم، قصد دارد با این شکایت از ما پول بگیرد.

دختر جوان این ادعا را رد کرد و گفت حاضر است آزمایش بدهد تا ثابت شود اعتیاد ندارد. به این ترتیب یک‌بار دیگر این دختر به پزشکی قانونی انتقال یافت و نتایج آزمایش‌ها نشان داد او معتاد نیست و گفته‌های سه‌مرد جوان کذب است.

نتیجه این نظریه به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و دستور ویژه برای بازداشت متهمان فراری از سوی این شعبه صادر شده‌بود که مادر مقتول به قضات شعبه ۷۸ خبر داد دخترش خودکشی کرده‌ و پرونده در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است.

در حالی‌که پرونده تجاوز به دختر جوان در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود، پرونده مرگ مشکوک این دختر نیز در اداره آگاهی تهران در حال بررسی است. زمانی که مادر این دختر به پلیس خبر داد که دخترش خودکشی کرده، یک‌هفته از شکایت او مبنی بر تجاوز می‌گذشت.

این زن به ماموران گفت دخترش خود را از پشت‌بام خانه به پایین پرت کرده‌است. او گفت: از وقتی دخترم مورد‌تجاوز قرارگرفت وضعیت روحی خوبی نداشت و گفته‌های تحقیرآمیز این پسران هم به شدت وضعیت او را به هم ریخت؛ البته من و پدرش فکر نمی‌کردیم او خودکشی کند، شب حادثه تصور می‌کردیم در اتاقش است که صدایی مهیب را شنیدیم. بیرون رفتیم و متوجه شدیم دخترم خودش را از پشت‌بام به حیاط پرت کرده‌است.

پلیس با توجه به شکایت قبلی دخترجوان تحقیقات ویژه‌ای را درخصوص مرگ مشکوک او آغاز کرده‌ و پرونده تجاوز نیز همچنان در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است.

منبع: شرق

1 نظر

  1. MohammedMohammedsays:

    خیلی ناراحت کننده بود ایشالا هر چهارتاشون اعدام بشن چون که زندگی یه طفل معصوم رو خراب کردند