از ساپورت دختران تا شلوار جین مردان

ساپورت دختران

ساپورت دختران

"گروه فرهنگی صراط" - شاید درخواست عجیب و کوته بینانه شیمون پرز، رییس رژیم آدمکش، جعلی، نژادپرست و اشغالگر صهیونیستی برای دیدار با حسن روحانی(!) هرگز به اندازه واکنش برخی عناصر داخلی که امکان کنار آمدن با اسراییل را مطرح کرده بودند، شگفت آور نبود.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، روند عادی شدن(!) صحبت از کنار آمدن با رژیم صهیونیستی بی‌شک یک شبه پدید نیامده و مقدماتی را برای رسیدن به این مرحله طی کرده است.

با شروع فصل گرما در سال جاری، واژه "ساپورت" که برای بسیاری از ایرانی ها تا آن زمان کاملا غریبه بود، به یکباره به یکی از رایج ترین کلمات تبدیل شد و اندکی بعد، بدون آنکه تدبیری برای آن اندیشیده شود، مدل های مختلف آن هر روز بر تن دختران ایرانی رنگارنگ تر شد.

ساپورت هایی که با طرح پرچم اسراییل بر تن دختران ایرانی دیده شده بود!


ماجرا وقتی پیچیده تر و مشکوک تر شد که ساپورت هایی با طرح پرچم رژیم صهیونیستی بر تن تعدادی از دختران مشاهده شده است. این موضوع به قدری غیرقابل باور بود که به سختی می شد باور کرد تلاش برای رواج نماد اسراییل در ایران، صرفا از روی سهل انگاری و بدون برنامه ریزی و هدایت دقیق انجام شده باشد.

اندکی بعد از آن، بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی عجیب مدعی شد که ایرانیان در پوشیدن شلوار جین آزادی ندارند تا این بار دخالت مقامات صهیونیستی در نوع پوشش ایرانی ها آشکارتر باشد.

واکنش ایرانیان به ادعاهای نتانیاهو

ساپورت دختران

ادعاهای او به قدری عجیب و بی مایه بود که بلافاصله با واکنش ایرانیان در فضای مجازی مواجه شد اما همین اظهارات از نقشه دقیق اسراییل برای افکار عمومی ایرانیان پرده برداشت. روند طی شده از رواج پوشش های غیرمتعارف به ویژه برای دختران در کشور آغاز شد، با اضافه شدن طرح پرچم اسراییل به آن ادامه یافت تا جایی که امروزه صحبت از کنار آمدن با اسراییل هم عادی شده است!

موضوعی که اکنون با پدیدار شدن نشانه های فراوان نمی توان کتمان کرد همین مسئله است؛ یعنی رژیم صهیونیستی برای پیاده کردن اهداف خود به آماده کردن افکار عمومی در ایران به عنوان مقدمات مطرح کردن موضوعات مدنظر خود نیاز دارد و این مقدمات معمولا از مسائل فرهنگی آغاز می‌شود.

در این میان آنچه به نظر می رسد مغفول مانده، نحوه مقابله با این تهاجمات فرهنگی و جدی نگرفتن آنها از سوی مسئولان است.

1 نظر

  1. ....................says:

    فاااااااجعس