متن درخواست کمک مالی برای بیماران سرطانی

طرح های مختلفی برای کمک به بیماران سرطانی به وجود می آید که در این طرح ها خیرین برای کمک مالی به این بیماران دست به عمل می شوند.یک متن خوب و تاثیر گذار برای دعوت خیرین به کمک می تواند خیرین زیادی را برای پیوستن به طرح جمع کند پس مراقب متن دعوتی که با دیگران به اشتراک می گذارید باشید و آن را با دقت انتخاب کنید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با درخواست کمک مالی برای بیماران سرطانی آماده کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات درخواست کمک مالی برای بیماران سرطانی

بیماران سرطانی نیاز به درمان دارند و این درمان نیاز به هزینه دارد. بسیاری از این بیماران شرایط پرداخته هزینه های بیمارستان و درمان شان را ندارند و به همین دلیل مجبور به تحمل درد هستند. ما انسانیم و قطعا اگر هم نوعمان درد بکشد باید قلب مان به درد بیاید و برای کمک به او باید یک کار کوچک هم که شده انجام بدهیم. اکنون زمان کمک کردن است، بسیاری از بیماران سرطانی چشم انتظار هستند پس انتظار آنها را بی جواب نگذارید. شما با کمک به این بیماران لبخند را به آنها هدیه خواهید داد و در عوض خداوند آخرتی زیبا برایتان مهیا خواهد کرد.

************

این دنیا را می توان بهشت کرد، مثلا با کمک کردن، مثلا با یاری رساندن و مثلا با نادیده نگرفتن. بسیاری از بیماران سرطانی هستند که نیاز به کمک های مالی ما دارند تا بتوانند از پس هزینه های درمان خویش بر بیایند. اگر ما به آنها کمک کنیم آنها را بهبودی و سلامت نزدیک کرده ایم و همین باعث می شود تا از دنیایی که در آن زندگی می کنیم یک بهشت بی بدیل بسازیم. قطعا هر عزیزی که کمک کند و یاری برساند حکم فرشته ای از فرشته های این بهشت را دارد.

************

با خود نگوییم مگر همین یک کمک کوچک من می تواند مشکلی از آنها بگشاید، یادمان باشد که در کنار ما شاید هزاران نفر دیگر هم باشند که کمک های کوچک می کنند و همین کمک های کوچک در نتیجه نتایجی بزرگ خلق می کنند. هر چقدر در توان دارید می توانید صرف کار خیر کنید و مطمئن باشید که نتیجه ای بزرگ خواهد بود. اکنون بیماران سرطانی نیازمند کمک شما هستند پس به این فکر نکنید که کمک تان کوچک است بلکه به این فکر کنید که تا جایی که می توانید و در توان دارید کمک کنید.

************

کمک کردن به هم نوع یکی از زیباترین کارهاییست که می توان انجام داد. اکنون اگر می خواهید زیباترین کار دنیا را انجام بدهید بسم الله. بیماران سرطانی بسیاری شناسایی کرده ایم که نیازمند کمک مالی هستند و برای هزینه های درمانی شان مانده اند. قطعا کمک به آنها جزو واجب ترین کارهاست چرا که اگر لحظه ای دیر بجنبیم شاید کار از کار بگذرد و آنها سلامت شان به خطر بیشتری بیفتد. نگذاریم این اتفاق رخ بدهد و همین حالا که می توانیم کمک شان کنیم. میزان کمک مهم نیست بلکه خود کمک است که مهم است پس هر چه در توان دارید از شما ممنون می شویم که کمک کنید.

************

فرض کنید که فرزندی دارید که دچار بیماری سرطان است و خودتان هم از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستید برای همین نمی توانید هزینه های درمان او را بپردازید و او هر روز محکوم به درد کشیدن و عذاب بیشتر است. آیان این را می توانید تحمل کنید؟ قطعا نه! پس به این فکر کنید که نیازمندان زیادی هستند که فرزندشان یا عزیزشان درگیر بیماری سرطان است و آنها نمی توانند از پس هزینه های بیماری او بر بیایند. دردی که این نیازمندان تحمل میکنند کم از درد عزیزشان نیست پس بیایید به آنها کمک کنیم و در این راه تنهایشان نگذاریم.

************

ما انسان هستیم و با دیگر موجودات تفاوت داریم. ما دارای احساس هستیم و اگر هم نوعمان درد بکشد قطعا اندک دردی هم که شده در قلبمان حس خواهیم کرد. اکنون به خاطر انسان بودن مان، به خاطر اینکه احساس میکنیم و به خاطر اینکه قلبی پر از مهربانی داریم می بایست به هم نوعانمان که درد زیادی تحمل میکنند کمک کنیم. بیماران سرطانی درد زیادی به جهان می خرند و خیلی های آنها توان پرداخت مخارج شان را ندارند. قطعا با درد کشیدن آنها باید اندکی هم که شده وجود ما هم به درد بیاید پس به پای این همدردی هم که شده بیایید تا به آنها کمک کنیم و در مسیر پیش رویشان تنهایشان نگذاریم.

************

بیماران سرطانی هم بخشی از انسان های روی زمین هستند و حق زندگی دارند اما چه حیف که شرایط سخت روزگار بعضی از آنها را در پرداخت هزینه های بیماری شان دچار مشکل کرده و آنها دیگر زندگی را به معنای واقعی زندگی نمی کنند. بیایید به همان اندک کمک هایمان کاری کنیم تا آنهایی که نمی توانند از پس هزینه هایشان بر بیایند دوباره طعم شیرین زندگی را بچشند. چه چیزی از این زیباتر که دوباره انسانی را به زندگی برگردانیم؟ پس از این کار خیر سرباز نزنید و همراه ما باشید تا به آنها کمک کنیم.

************

کمک های مالی شما عزیزان می تواند بیماران سرطانی زیادی را به مرز درمان نزدیک کنید. قطعا برای درمان شدن نیاز به دارو، معالجه و دکتر است و همه اینها خرج و مخارجی دارند که بسیار است. ما با کمک های مالی مان این مخارج را پرداخت خواهیم کرد و به بیماران سرطانی کمک خواهیم نمود تا هر چه سریعتر روند درمان را پشت سر بگذارند. سرطان بیماری خطرناکی است پس بیایید هم نوعانمان را در مسیر این بیماری تنها نگذاریم و یاریگرشان باشیم.

************

بسیاری از بیماران سرطانی درد را به عنوان بخشی از وجودشان پذیرفته اند و این بسیار تلخ است. فکر کن که خودت دردی به زندگی ات بیاید و چون نتوانی از پس هزینه های درمان آن درد بر بیایی آن را به عنوان بخشی از زندگی ات بپذیری. قطعا این اتفاق سخت و طاقت فرسا اما حقیقت این است که بسیاری از انسان ها به این شکل زندگی می گذرانند. ما توانسته ایم عده ای عزیزانی که به بیماری سرطان مبتلا شده و توان پرداخت مخارج شان را ندارند شناسایی کنیم و شما بزرگواران می توانید با کمک به آنها امری خداپسندانه انجام دهید.

************

قطعا پاداش کارهای خوب نزد خدا محفوظ است و یکی از زیباترین کارهای خوب این است که به همنوعانت کمک کنی. قطعا دردها و بیماری های بسیاری در این دنیا وجود دارند که یکی از بدترین آنها بیماری سرطان است. سرطان جان خیلی ها را می گیرد و بسیاری از بیماران سرطانی به دلیل اینکه مخارج بیماری شان را نداشته اند بیماری شان شدت یافته و به کام مرگ کشیده می شوند. اکنون زمان کمک و یاری شما بزرگواران است. اگر می خواهید در بهبود و سلامت بسیاری از این بیماران سهیم باشید می توانید با کمک های مالی تان این کار را انجام دهید.

************

همین حالا که تو این متن را میخوانی، یک کودک سرطانی در انتظار است تا به او کمک شود که بتواند درمان شود و به زندگی عادی اش بازگردد. بیاییم نیاز این کودکان را جدی بگیریم، آنها نیاز به سلامتی دارند، نیاز به زندگی و نیاز به حس خوب دارند اما سرطان جلوی پاسخ به تمام این نیازهایشان را گرفته. ما می توانیم به واسطه کمک های مالی مان کاری کنیم که آنها مراحل درمانی شان را بگذارد و درست به مانند انسان های عادی زندگی کنند و در این دنیا نفس بکشند.

************

بیماران سرطانی هم اکنون نیازمند یاری ما هستند و اگر لحظه ای دیر بجنبیم یا غفلت کنیم ممکن است خیلی دیر شود. اگر حال این بیماران را از نزدیک ببینید خود مشتاق می شوید که سریع با کمک های مالی تان به آنها و روند بهبودشان کمک کنید. باور کنید که سلامتی بهترین نعمت است اما اکنون آنها از این نعمت برخوردار نیستند و عذاب میکشند. بیایید به عذاب همنوعان مان پایان بدهیم و کاری کنیم که آنها هم بتوانند از حق زندگی شان استفاده کنند و زندگی کنند.

************

سرطان جلوی زندگی کردن خیلی از سرطانی ها را گرفته. درست است که خیلی از آنها زنده هستند اما گویی زندگی نمی کنند و دلیل بیشتر این اتفاق می تواند جدای از تحمل دردشان برای مشکلات مالی شان باشد. شاید نتوانیم درد وجودشان را تسکین دهیم اما می توانیم با کمک های مالی مان مشکلات مالی شان را از بین ببریم. آنها هم هم نوعان ما هستند و مثل ما انسان هستند پس بیایید چشم به رویشان نبندیم و آنها را ببینم. آنها هم اکنون نیازمند یاری و کمک هستند.

************

بیماران سرطانی وجود دارند، هستند و نفس میکشند اما اینکه شاید شما در اطرافتان آنها را نمی بینید به منزله این نیست که اصلا وجود ندارند. بسیاری از این بیماران می توانند از پس هزینه های درمانی بر بیایند و خدا را شکر از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند اما بسیاری دیگر در پرداخت کمترین هزینه ها هم مانده اند و از پس هزینه ها بر نمی آیند. در این جا من و تو باید فریاد رس باشیم، فریاد رس تمام آنهایی که نیاز به کمک دارند. بیایید در یک امر خیرخواهانه شرکت کنیم و با کمک های مالی مان بیماران سرطانی را به سوی سلامتی بدرقه کنیم.

************

شاید ما نتوانیم آنها را شفا دهیم، شاید ما هیچ وقت نتوانیم درد آنها را کاهش دهیم و شاید ما هیچوقت نتوانیم به طور کامل سرطانی که در وجودشان ریشه دوانده را از بین ببریم اما حداقل می توانیم کاری کنیم. اینکه کاری نکنیم و سرجایمان بنشینیم و درد کشیدنشان را مشاهده کنیم بدترین کار ممکن است. همینکه با کمک های مالی اندک مان به سلامتی بیماران سرطانی کمک کنیم خود یک کار بزرگ است. شاید این کمک اصلا به کار آنها نیاید اما حداقل وجدان و خیال مان راحت می شود که کاری کرده ایم.

************

بیماران سرطانی هم مثل من و تو حق یک زندگی راحت و ساده را دارند اما جبر روزگار با آنها کاری کرده که میان آنها و این نوع زندگی فاصله بگیرند. این فاصله باعث عذاب آنها می شود چرا که هر لحظه درد را در وجودشان لبریز می کند. بیایید کاری کنیم که همان درد وجودشان برایشان کافی باشد و دیگر درد بی پولی را احساس نکنند. شما می توانید با کمک های مالی تان به کمک بیماران سرطانی بیایید و کاری کنید که آنها کمی هم که شده آرامش بیشتری تجربه کنند.

************

بیماران سرطانی آنقدر نیاز به پرداخت هزینه های مختلف دارند که حتی اگر پس انداز بسیاری هم داشته باشند ممکن است در این راه به طور کامل خرج شود. این نشان دهنده هزینه های سنگین معالجه آن هاست. آنها شاید به تنهایی نتوانند از پس هزینه هایشان بر بیایند پس اینجا ما باید باشیم که به کمک آنها می رویم چرا که ما انسان هستیم و یک انسان نمی تواند ببیند هم نوعش درد میکشد و همچنان بی خیال باقی بماند. بیایید هر چقدر که در چنته داریم در میان بگذاریم تا بیماران سرطانی مشکلات مالی را در مسیر درمان شان تجربه نکنند.

************

شاید هر ماه مبلغ اندکی از جیب من و تو برای کمک به بیماران سرطانی برود اما بدان که هر ماه با همین مبالغ اندک مبالغی بزرگ جمع می شود و کمکهای شایانی به بیماران سرطانی می شود. به این که مبلغی اندکی میپردازی توجه نکن بلکه به این توجه کن که با این کارت می توانی یک بیماری سرطانی را به سوی درمان و معالجه سوق دهی و کاری کنی که او هم بتواند درمان شود. هم اکنون شما را دعوت میکنیم تا به طرح کمک های مالی برای بیماران سرطانی بپیوندید و با کمک هایتان دوباره کاری کنید که زندگی روی خوشش را به آنها بکند.

************

زندگی است دیگر، برای بعضی ها بدبیاری دارد، مثل بیماران سرطانی که مجبور هستند با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کنند. انتخاب خودشان که نبوده، تقصیر خودشان هم که نبود، فقط جبر زمانه بوده که آنها اکنون به این بیماری گرفتار شده اند. اکنون زمان کمک به آنهاست. طرحی داریم آماده میکنیم به نام طرح کمک مالی به بیماران سرطانی که قطعا این طرح پاداش اخروی بسیاری نزد خدا دارد. تو هم به این طرح بپیوند و با کمک هایت کاری کن که بیماران سرطانی روی خوش زندگی را ببینند و از این بیماری فاصله بگیرند.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

جملات زیبا برای کمک به نیازمندان

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

متن درخواست کمک مالی برای خیریه


28 نظر

  1. معصومه عربمعصومه عربsays:

    سلام خسته نباشیدمن دادشم مریضه سرطان خونه داره تو بیمارستان بستری خواهش میکنم به کمک کنید هزینه اش زیاده درتوان مانیست جوان دوتا دختر داره هیچ چیزی برای خوردن ندارن

  2. ستاره گودرزی فردستاره گودرزی فردsays:

    سلام خوبید من یه دختر دارم دختر دارم امروز یه عمل سنگین باید انجام بده من قصد کلاه برداری ندارم دچار سرطان کبد شده ترو خدا اعلان کنید اگر کسی بتونه کمکم کنه ممنون میشم ازت و تا آخر فروردین این پول رو تهیه کنم و بهت بر میگردونم اگر مشکلی نیست من خودم تمام هزینه رو تونستم جور کنم الان گیر6ملیون تومان هستیم و باید به هم کمک کنیم من خیلی میترسم چون پدر و مادرم بر اثر کرونا فوت کردن به خدای متعال فقط همین ۱دختر را دارم التماستون میکنم منو کمک کنید ۶۰۳۷۷۰۱۶۱۵۷۵۵۱۴۴این شماره حساب منه هر مبلغی ممکنه خیلی از مشکلمان را حل کند التماستون میکنم منو کمک کنید جگر گوشه من داره جون میده جلوی چشمانم جون میده ترو خدا اعلان کنید اگر کسی بتونه کمکم کنه ممنون میشم ازت و تا آخر فروردین این پول رو تهیه کنم و بهت بر میگردونم اگر مشکلی نیست ممنونم ازت اگر امروز دخترم عمل نکنه فوت میکنه اسم بیمار تینا حقوقی شماره پرونده ۱۲۷۰۹۸۰

  3. محمد ارجیمحمد ارجیsays:

    سلام .وعرض ادب خدمت دوستان ۳۷ ساله ساکن شیراز .متاهل.دارای ۲ فرزند محصل که پسرم مشکل کلیه ومجاری ادار دارد.اجاره نشین در شرایط سخت ودشوار زندگی میکنم .عاجز از تامین اجاره و .خوراک .درمان .خودم به علت داشتن تومور در زانوی سمت راست وقسمتی از ران وزانوی سمت چپ که قادر به راه رفتن زیاد یا نشستن وبلند شدن را ندارم .سائدگی شدید مهرهای ستون فقرات ۴ ۵ ۶ .قطع شدن تاندوم دست چپ .شکستگی دنده ..خورد شدن ساق پای چپ از زانو تا غوزک ..پلاتین..بخاطر داشتن درد زیاد توانای انجام کارر.ندارم برای دراوردن خرج ومخارج .صمیمانه منتظر حمایت شما بزرگان هستیم .۰۹۱۷۸۳۳۶۴۹۹

  4. Setateh goodarziSetateh goodarzisays:

    سلام خوبید من یه دختر ۴ ساله دارم سرطان کبد داره من خودم از کمیته امداد ۱۰ملیون وام گرفتم و خونه زندگیم رو فروختم و الان ۱ ساله دارم در مسجد استان گیلان در رودسر زندگی میکنم ۸شهریور دخترم پیوند داره در خواست کمک دارم من الان لنگ 30ملیون پول هستم پدر ومادرم هم بر اثر کورونا جان خودشان رو از دست دادن من ستاره گودرزی اهل اصفهان ولی بعد از فوت دو عزیزم برای این که روحیم عوض بشه اومدم گیلان عاجزانه در خواست کمک. دارم ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۶۵۰۵۳۲۶ ستاره گودرزی در حد توانتان کمکم کنید دخترم همین جور خون بالا میاره و کف ما همه هم وطن هستیم تو شرایط دشوار باید دست هم دیگه رو بگیریم به دادم برسید من کوچیک شما هستم تا فامیلم متوجه شدن پول لازم هستم تمامشون منو کنار گذاشتن من با ماشین همسایه تمام تهران رو زیر پا گزاشتم به جان دخترم ۲ملیون کمکم کردن من دردمندم خودم ۴۳ ساله هستم دیابت دارم انگشتان پای راستم از بیماری قند را از دست دادم تو رو جان عزیزاتنون کمک کنید اگر آدم خیر میشناسی بهم معرفی کنید که دخترم اوضاع خوبی نداره

  5. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش بیمارستان سوم مهرهم نوبتی کرمان بیمارستان افضلی پور برای عمل داره دومیلیون اساس خونه ام فروختم بقیش ندارم بدم هرکه کمکم کنه راه دوری نمیره جان یک مادر به کمکهای شمابستگی داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم ببرمش بیمارستان بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم ازدست داده جز من کسی رونداره توروخدانذارین بچهام یتیم بشن کمکم کنید خیرین هرچه درتوان دارن ازهزارتمن تاهرچه دارین دعاتون میکنم جان یک مادر به کمکهای شمابستگی داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی تورو خدا توروجان عزیزترین کست که دوستش داری مردانگی کن بهم کمک کنید عاجزانه ازتون میخوام زنم خیلی مریضه کمکم کنید ببرمش بیمارستان

  6. ترکانترکانsays:

    سلام از داره دنیا مادری دارم که بیماریه سرطان رحم داره و تومور به کلیه هاش زده خودم میرم کارگری ولی چون مستاجر هستیمو پدر ندارمو بیمه تکمیلی نیستیم از پس مخارج درمان بر نمیام تورو جونه عزیزتون در حده توانتون کمکمون کنید انشالا هر چی از خدا میخاید به خودتو خانوادتون بدهد اگرم فکر میکنی دروغ میگم یه استخازه با دلت به خدا بنداز اون که دروغ نمیگه اگه به دلت انداخت تورو امام حسین کمکمون کنید ممنونم ۶۲۸۰۲۳۱۵۰۱۹۲۸۵۹۱ ترکان

  7. فاطمه سروریفاطمه سروریsays:

    سلام ببخشیدمن درخواست کمک دارم ازتون یه مریض سرطانی دارم که اونم عمه من هست خواهش میکنم ازتون هرچی ازتوان تون هست بهش کمک کنیدتادرمان بشه پول دارو شم نداریم خواهش میکنم ازتون هرچی ازتوان توهست کمکش کنیدتوروخداپیام منونادیدنگیرید۰۹۳۹۵۶۰۷۷۵۷ خانم سروری

  8. فاطمه سروریفاطمه سروریsays:

    سلام ببخشیدمن درخواست کمک دارم ازتون یه مریض سرطانی دارم که اونم عمه من هست خواهش میکنم ازتون هرچی ازتوان تون هست بهش کمک کنیدتادرمان بشه پول دارو شم نداریم خواهش میکنم ازتون هرچی ازتوان توهست کمکش کنیدتوروخداپیام منونادیدنگیرید۰۹۳۹۵۶۰۷۷۵۷ خانم سروری

  9. Omid HosseiniOmid Hosseinisays:

    سلام من پسر 3/5 ساله کوچک دارم که دوساله درگیر سرطانه الان زده به مغزش و باید پرتو بشه واقعا نمیکشم.خانمم هم مریضه یک توده 14در 9 تو شکمش هست باید عمل بشه یک ساله داره درد میکشه ما مشهد هستیم سمت پنج تن خدای کم اوردم هر روز ارزو مرگ میکنم ولی باری رو شانه هایم هست که با کارگری قابل حل نیست توکل دارم فقط کمک میخوام.خودم 33 سالمه تو جوانی کمرم شکسته اگه دوست داشتید 6037997507039312 امیدحسینی تماسم09928723158

  10. اصغریوسف ابادیاصغریوسف ابادیsays:

    بیمارسرطانی هستم پول درمان ومعاشم راندارم زیرپوشش بهزیستی هستم اون که چیزی نمیشه توروخداکمکمکنید

  11. الهام ملازینلیالهام ملازینلیsays:

    بیمار سرطانی هستم بدخیم که بع اعضای بدنم شانه‌ی سمت راست وچپ و ستون فقرات، لگن ،ریه ها وخود جای عمل دیواره جای عمل پر از سلولهای سرطانی است بعد عمل سرطان درتمام خونم پخش شد وبین مهره هایم سرطان وجود دارد وقسمت آهیانه چپ سرم متاستاز داده که خرج درمان و دارو ندارم عاجزانه وملتمسانه خواهش میکنم بنده حقیر را کمک بفرمایید سپاسگزارم بزرگواری میفرمایید

  12. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دو کامنت آخر لطفا شماره موبایل بگذارید.

  13. مهدی نجارمهدی نجارsays:

    شوهرخواهرم یک جوان ۳۰ ساله که دچار سرطان در بیشتر اعضای بدنش شده.به طوری که از پزشکان شهر گرگان کاری ساخته نیست.واین جوان را هرچه زودتر به بیمارستان تهران منتقل نمودن.ولی یه علت نداشتن توان مالی فعلا روی تخت بیمارستان منتظر کمک رسانی مردم ودوستان وفامیل ها میباشد.

  14. فاطمه خسروی اسفزارفاطمه خسروی اسفزارsays:

    سلام مامانم سرطان مری داره درد داره هزینه های پرتو درمانی و اندوسکپی و...رو نداره کمک کنین بتونه تحت درمان قرار بگیره ۰۹۳۳۴۶۹۰۵۶۰

  15. کیانوش افتخاریکیانوش افتخاریsays:

    سلام من پسرم نوزده سالشه سرطان خون داره الان باید ببرمش تهران برای پیوند مغز استخوان باید حداقل سه ماه تهران بمانیم هزینه دارو و درمانش خیلی بالا هستش خودمم چندین ساله از بیماری گوارشی رنج میکشم کارگر هستم از پس هزینه هاش بر نمیام به خاطر خدا و جوانی پسرم هر کس هر کمکی از دستش بر میاد به ما بکنه دخترم هم دنه سالشه به خاطر بیماری برادرش افسرده شده الان دو ماهه اواره و در به در خونه مردم هستش چون خودم میرم سر کار و مادرش هم هست بیمارستان پبش پسرم

  16. کیانوش افتخاریکیانوش افتخاریsays:

    شماره موبایل 09183857458

  17. نوید نظرپورنوید نظرپورsays:

    سلام من یک جوان ۲۸ ساله متاهلم داری تومور مغز از پس خرج مخارج دکتر رفتن نمی توانم در توانم نیست لطفا کمکم کنید باید برم پیش دکترم پول ندارم بیکار بیمارستان شهدایی تجریش ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۴۱۵۸۱۵۵

  18. نوید نظرپورنوید نظرپورsays:

    ۰۹۲۱۷۸۶۳۵۲۰شمار تماسم لطفا کمکم کنید

  19. فاطمهفاطمهsays:

    سلام به همگی. لطفا هرکی کامنت میذاره شماره موبایل هم بذاره. خیریه مهرانه زنجان برای بیماران مبتلا به سرطان خیلی خوب کار میکنه، بجز زنجان در دو سه تا شهر دیگه هم شعبه دارند و اقامتگاه برای بیمار دارند اگر بیمار ساکن زنجان و اون دو سه شهر دیگه نباشه. شماره شون دفتر زنجان 024-33781912 با اینا هم تماس بگیرین: امدادگران عاشورا 75983000 داخلی مددکاری 307 و 308. دهش پور 91009900 این دو شماره تلفن ثابته اولش 021 بگیرین. یا با خانم خوشبخت موسسه مهیار تماس بگیرین لطفا 09351365683 (با خودشون هماهنگ کردم و اجازه گرفتم شماره شونو بگذارم) در ضمن اگر بیمار شیمی درمانی میکنه ممکنه هویج براش خوب نباشه البته از دکترش بپرسین شاید هم شایعه باشه

  20. میلاد آهن جانمیلاد آهن جانsays:

    سلام من جوان ۲۸ ساله هستم پدر دو بچه که یکی مدرسه ای هست .سرطان غدد بدخیم دچار شدم و هم سرطان تیروئید پرکار .عمل جراحی کردم و رادیو اکتیو انجام دادم (شیمی درمانی) که تهران بستری شدم که ماشینمو فروختم و الان دوباره باید عمل بشم که غددم رشد کرده .به علت از کار افتادگی یک سوم حقوق بهم میدن که حتی نمیتونم اقساطمو بدم.خیلی حالم بده همش فکرم درگیر اینه که بخاطر مریضیم شرمنده زن و بچم و برای خرج و مخارج درمانم موندم .۰۹۲۳۱۴۶۸۰۱۵

  21. فاطمهفاطمهsays:

    مددکاری بیمارستان ها هم کمک میکنن

  22. بهزادبهزادsays:

    باسلام ببخشیدمن درخواست کمک دارم ازتون یه مریض سرطان کبد دارم که مادرم هست خواهش میکنم ازتون هرچی در توان شماهست بهش کمک کنیدتادرمان بشه پول دارو شم نداریم حتی پول اینکه ایشون رو ببریم برای کارهای درمانی نداریم خواهش میکنم توروخداپیام منونادیدنگیرید تقریبا دوساله مادرم داره درد میکشه تمام بدنش آب اورده اسیب گرفته به دلیل مشکل مالی فراوان مادر ۵۲سالمو دارم از دست میدم خواهش میکنم در حد توانتون کمک کنید خانه خدا رو زیارت میکنید۵۰۲۹۰۸۱۰۱۶۳۴۸۵۵۵برای واقعیت مطلب مدارک همه موجوده تماس بگیرید ۰۹۳۵۳۵۱۰۱۰۷

  23. اکبریاکبریsays:

    سلام، ببخشید من درخواست کمک دارم یه بیمار سرطانی داریم ، سرطان خون گرفتن شیمی درمانی شدن جواب نگرفتند سه تا بچه کوچیک داره اجاره نشین هستند هرچی داشتیم فروختیم خرجش کردیم تنها راهش همین داروهاش هست هفته ای ۳۳ملیون میشه اگه کسی میتونه کمک بکنه فقط داروهاش براش تهیه کنه یه داروخانه تهران داره ،۶ تا بسته باید بخوره ،خواهش میکنم کسی میتونه کمک کنه ، اکبری ۰۹۳۷۲۰۶۹۶۶۲

  24. فرشته حسینیفرشته حسینیsays:

    سلام دایی من ۳۰سالشه و دچار سرطان شده وباید عمل بشه هزینه عملش زیاده و توانایی مالی نداره هرکسی میتونه کمک کنه هزینه عملش جوربشه

  25. فاطمهفاطمهsays:

    سلام نظر آخری لطفا شماره تلفن یا ایمیل بذارید چند تا خیریه مهم میخوام بهتون معرفی کنم

  26. فاطمهفاطمهsays:

    به بقیه هم معرفی کردم

  27. بشیراحمد رحمانیبشیراحمد رحمانیsays:

    سلام من ۲۰ سالم هست ۶ ماه هست که به مرضی تومور سرطانی ستون فقرات مبتلا شدم دو ماه پیش هم عمل جراحی انجام دادم و دوباره تومورم رشد کده دکتران گفته که باید شیمی درمانی بشم حزینه اش را نمی توانم بپردازم لطفا کمک مالی کنید ممنون

  28. فاطمهفاطمهsays:

    سلام به همگی. لطفا هرکی کامنت میذاره شماره موبایل هم بذاره. خیریه مهرانه زنجان برای بیماران مبتلا به سرطان خیلی خوب کار میکنه، بجز زنجان در دو سه تا شهر دیگه هم شعبه دارند و اقامتگاه برای بیمار دارند اگر بیمار ساکن زنجان و اون دو سه شهر دیگه نباشه. شماره شون دفتر زنجان 024-33781912 با اینا هم تماس بگیرین: امدادگران عاشورا 75983000 داخلی مددکاری 307 و 308. دهش پور 91009900 این دو شماره تلفن ثابته اولش 021 بگیرین. یا با خانم خوشبخت موسسه مهیار تماس بگیرین لطفا 09351365683 (با خودشون هماهنگ کردم و اجازه گرفتم شماره شونو بگذارم) در ضمن اگر بیمار شیمی درمانی میکنه ممکنه هویج براش خوب نباشه البته از دکترش بپرسین شاید هم شایعه باشه