متن ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

شاید کمک مالی ما به نیازمندان از نظر خودمان خیلی کوچک باشد و نتواند در زندگی آنها تاثیرگذار باشد اما اگر ما همین کمک کوچک را هم بکنیم می توانیم تاثیر بسیاری در زندگی آنها بگذاریم چرا که افراد زیاد دیگری هم هستند که کمک های کوچکی می کنند و با همین کمک ها یک نتیجه بزرگ خلق می کنند.

در ادامه این مطلب متن های ادبی زیبایی برای کمک مالی از خیرین قرار داده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت می کنیم.

جملات ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

هر کار خیر شما قطعا به خودتان باز خواهد گشت و تاثیر آن را در زندگی تان خواهید دید. از همه شما خیرین محترم درخواست میشود که تا جایی که در توان دارید برای ..... کمک کنید تا هم مشکل مربوط به آن حل شود و هم شما در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شوید. باور کنید که همین کارهای که موجب می شود ما قدمی به خدا نزدیک تر شویم و خشتی برای خود در بهشت مهیا سازیم تا در آنجا سکنی گزینیم.

************

کمک به همنوع زیباترین کار خیری است که یک انسان می تواند انجام دهد. شما با کمک به همنوع و حتی همه موجودات ذات خداگونه و الهی گونه ای که دارید را نشان می دهید. بخشندگی و مهربانی از صفات بارز خداوند است و اگر شما نیز از آنچه دارید ببخشید و مهربانی کنید قطعا اینکه بخشی از وجود خداوند هستید را به اثبات رسانیده اید. اکنون از همه شما عزیزان و مهربانان تقاضا می شود که تا جایی که امکان دارید در زمینه ..... به ما کمک کنید تا بتوانیم مشکل مربوط به ..... را حل کنیم. انشالله خدا پاسخ تمام مهربانی هایتان را در زندگی بدهد.

************

مهربانی کردن و بخشندگی از آنچه که داریم یکی از زیباترین کارهای روی زمین است که بدیل ندارد. اکنون وقت آن است که مهربان باشید و از خود بخشندگی نشان دهید. عده ای از عزیزان گرفتار مشکلی هستند که نیازمند پرداخت هزینه ای به مقدار زیاد است و از آنجا که توانایی پرداخت این هزینه را ندارند از شما خیرین محترم درخواست می شود که تا جایی که می توانید کمک کنید تا این مشکل حل شود. اگر گره ای از کار کسی باز کنید مطمئن باشید که این کمک در جایی که فکرش را هم نمی کنید به سراغ تان خواهد آمد.

************

بیایید همدل باشیم، بیایید همدرد باشیم، عده ای از انسان هایی که مانند ما نفس میکشند، زندگی میکنند و درد را احساس میکنند اکنون نیازمند یاری ما هستند. اکنون زمان یاری دادن است و اگر اکنون کمکی نکنیم دیگر هیچ کمکی به درد آنها نخواهد خورد. بیایید تا همدل و همدردشان شویم و در مشکل شان یاری شان کنیم. نیاز به زحمت فراوانی ندارد، شما تنها با پرداخت مبلغی اندک می توانید در این کار خیر سهیم شوید و به کمک این انسان ها بشتابید.

************

خیرین عزیز، مدتیست که عده ای از هموطنان ما به دلیل ..... دچار مشکل ..... شده اند که به همین دلیل نیازمند یاری ما هستند. از آنجا که می دانستیم شما عزیزان دست بخشنده ای دارید و کمک بسیاری در این زمینه می توانید به ما بکنید اکنون این متن را با شما به اشتراک گذاشته ایم و در آن از شما درخواست میکنیم در صورت توان یاری برسانید و دست هموطن خود را بگیرید. بیایید در این اوضاع و شرایط سخت آنها را رها نکنیم و به حال خودشان نگذاریم. قطعا این کار هم باعث شادی آنها خواهد شد و هم خدا را از ما راضی نگه خواهد داشت.

************

اینکه ببینی هم نوعت و یا حتی موجودی درد میکشد و به کمکش نروی واقعا باید به ذات الهی گونه و قلب مهربانی که خدا به تو داده شک کنی. این کمک لازم نیست کمک خیلی بزرگی هم باشد، اگر هر کسی در حد توانش کمک کند قطعا مشکلات فراوانی حل می شود و عده زیادی از درد کشیدن رهایی می یابند. این ها را گفتم تا بدانید که اکنون عده زیادی از هموطنان مان در زمینه ..... درد میکشند و کسی نیست که درد آنها را دوا کند. از شما میخواهیم که تا جایی که در توان دارید کمک کنید و هموطنان مان را در این مشکل یاری برسانید.

************

اینکه ببینی فرزندت گرسنه است و نمی توانی به او غذا بدهی چرا که غذایی نیست چه میکنی؟ قطعا تمام وجودت لبریز از در و حال بد می شود و گویی به آخر خط میرسی. اینها را گفتم تا بدانید که خیلی از سرپرستان خانوارها هستند که به همین شکل فرزندشان را می خوابند و هر روز و هر لحظه درد تمام وجودشان را در بر میگیرد، درد اینکه فرزندشان را با شکم گرسنه خوابانده اند. از شما میخواهیم که مسکن این درد باشید. شاید برای مدت طولانی تاثیرگذار نباشد اما قطعا می توانیم برای مدتی هم که شده این درد را تسکین دهیم.

************

ما را در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه کمک کنید. قطعا این کمکی که قرار است به بکنید شاید در زندگی خودتان تاثیر چندانی نداشته باشد اما در زندگی خیلی ها می تواند تاثیرگذار باشد. با همان اندک کمک شما و دیگران می تواند سیل عظیمی از کمک ها را به سوی نیازمندان روانه کرد و نیاز آنها را پاسخ داد. اکنون هر چه در توان دارید کمک کنید که قطعا با همین کمک های شما عده زیادی دوباره لبخند به لب می آورند و دوباره حال دلشان خوب می شود.

************

کار خیر حد و اندازه ندارد و هر چقدر کار خداپسندانه انجام دهید کارمایش را در زندگی خواهید دید. کارمای کار خوب احساس خوب بیشتری به زندگی مان وارد می کند. اکنون که این را می دانید بیایید تا در یک کار خوب شریک شویم. این کار کمک به نیازمندانیست که مشکلات مالی دارند. مهم نیست مبلغ کلانی بپردازید، همینکه در حد توان تان کمک کنید کافیست. با این کار شما احساس خوبی به نیازمندان خواهید داد و قطعا خدا در جواب احساس خوب بیشتری به زندگی تان وارد خواهد نمود.

************

برای اینکه احساس خوبی داشته باشی باید کارهای خوب و خداپسندانه انجام دهی. کارهای خوب احساسات خوب می آفریند. یکی از کارهای خوبی که من به شما توصیه میکنم کمک به نیازمندان است. اگر شما بتوانید نیازمندان را یاری برسانید و آنها را در مشکلات شان تنها نگذارید مطمئن باشید که احساس خوب بسیاری وارد زندگی تان خواهد شد. هم اکنون دست بجنبانید و برای کمک به نیازمندهای بسیاری که چشم امیدشان اول به خدا و بعد هم ماست بشتابید. مطمئن باشید که این کار تنها احساس خوب لحظه ای برایتان نمی آفریند و در آخرت هم نزد خدا پاداش و ثواب بسیاری برایتان ثبت خواهد کرد.

************

چه چیزی از این زیباتر که با کمک به نیازمندان بتوانی این دنیا را جای بهتری برای زندگی کردن کنی. افراد زیادی هستند که این دنیا را با کارهای ناشایست خود، با پلیدی های خود و با زشتی هایی که آفریده اند نازیبا کرده اند اما من و تو می توانیم با اندکی کمک به نیازمندان این دنیا را زیباتر کنیم. همین کارهای خیر و خداپسندانه است که اثرات بدی ها را از بین میبرد و دنیا را زیباتر به رخ همه می کشاند. اکنون فرصت اقدام است پس هنوز تا دیر نشده اقدام کن و دنیایی که در آن زندگی می کنی را جای بهتری برای زندگی کن.

************

تو می توانی به نیازمندان توجهی نکنی و از کنارشان عبور کنی اما این را بدان که شاید روزی هم سر برسد که کسی به تو توجه نکند و از کنارت به سادگی عبور کند. اگر این اتفاق را نمی خواهی هم اکنون که می توانی دستی بگیر. این دنیا مانند یک مزرعه است و هر طور که عمل کنی و محصولی در این مزرعه بکاری بازخورد همان عمل و محصول را دریافت خواهی کرد. تا می توانی مهربانی کن و ببخش تا مزرعه دنیایت محصول خوبی به تو بدهد.

************

نیازمند یاری شما عزیزان به هر اندازه که می توانید هستیم. با تلاش هایی که داشتیم توانستیم عده زیادی از نیازمندان را تشخیص داده و شرایط کمک به آنها را مهیا کنیم. شما عزیزان می توانید با کمک های مالی تان این نیازمندان را یاری دهید و کمک شان کنید تا در شرایط موجود بتوانند دوام بیاورند و زندگی کنند. همانطور که می دانید شرایط اکنون شرایط خوبی نیست پس به اندازه اندکی هم که شده کمک کنید و یاری برسانید. با تشکر از همه شما بزرگواران، امیدواریم که پاسخ این کار خیرتان را در زندگی ببینید.

************

دوستان عزیزان اکنون دوباره فراخوان مربوط به یاری و همدلی شما عزیزان را پخش می کنیم. بیماری فلان متاسفانه باعث شده که عده زیادی حتی به مرز مرگ هم نزدیک شوند و این اصلا اتفاق خوبی نیست. اتفاق بدتر این است که خیلی از عزیزانی که به این بیماری گرفتار شده اند از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند و نمی توانند از پس هزینه های درمانی شان بر بیایند. اکنون با این فراخوان از شما از بزرگواران خواهشمندیم که تا جایی که می توانید کمک کنید و کسانی که گرفتار بیماری ..... را یاری دهید.

************

با کمک های مال انسان دوستان می توانیم کارهای زیادی در جهت انسانیت انجام دهیم. قطعا در این روزهایی که گویی انسانیت مرده و دیگر رنگ و بویی ندارد باز هم می توان آن را به رخ کشید و نشان داد که هنوز هم انسانیت وجود دارد. تک تک ما می توانیم انسانیت وجودمان را به رخ بکشیم تا اینگونه نشان دهیم که انسانیت نمرده است. ما این کار را می توانیم به واسطه کمک های مالی مان به نیازمندان انجام دهیم. لطفا اگر شرایطش را دارد حتما کمک کنید و یاری برسانید.

************

دوستان عزیز و ارجمندم، قطعا کمک های مالی و هزینه هایی که قرار است از جیب شما باشد به جیب من و یا امثال من نمی رود و همه آنها صرف نیازمندان خواهد شد. ما اسناد و مدارک مربوط به این اتفاق را هم با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فقط لطفا زودتر دست بجنبانید و تا زمان هست کمک کنید تا نیاز نیازمندان را برطرف کنیم. قطعا در این روزهای گرم/سرد سال آنها هم دوست دارند به مانند ما در آسایش باشند پس آنها را به فراموشی نسپاریم.

************

گاهی خدا از طریق انسان هاست که مددرسان می شود. هر یک از ما می توانیم به عنوان دستی از دستان خدا باشیم و به نیازمندان کمک کنیم و دست آنها را بگیریم. حتما هم لازم نیست که خدا خود ظهور کند و به نیازمندان کمک کند. همگی ما بخشی از خدا هستیم و همین روح الهی گونه ما می تواند موجب شود تا به عنوان دستی از دستان او عمل کنیم. اکنون که این کار از پس مان بر می آید از آن دریغ نکنیم و تا جایی که می توانیم به نیازمندان و درماندگان کمک کنیم.

************

قطعا اینکه بخواهیم به نیازمندان کمک کنیم کاری خداپسندانه است و قطعا خدا برای این کار ما اجر بسیاری نهاده است. هر چقدر ما کمک کنیم به همان اندازه خدا اجر بیشتری به ما می دهد. این ها را گفتم تا به این برسم که عده ای نیازمندان منتظر کمک و یاری ما هستند. ما به کمک به این نیازمندان می توانیم اجر بسیاری از خدا در زندگی بگیریم و ثواب زیادی را هم برای خود نزد او به ثبت برسانیم. اکنون که زمان انجام یک کار خداپسندانه است از آن نگذریم تا خدا هم در جایی که نیاز است پاسخ ما را بدهد و گره گشای کارمان شود.

************

شاید همان مقدار پول اندکی که تو قرار است به خوراکی هایت بدهی بتواند زندگی یک نفر را نجات دهد. اثر پروانه ای می گوید که از کوچکترین اتفاقات بزرگترین اتفاقات خلق می شوند. پس تو نگاه نکن که به میزان اندکی کمک میکنی بلکه به نتیجه کارت فکر کن که شاید بتواند زندگی انسان و یا موجودی را نجات دهد. از تو می خواهم که اگر می توانی که قطعا می توانی در یک کار خیر که خداپسندانه ات ما را همراهی کنید و در این اثر پروانه ای که قطعا قرار است اتفاق بزرگی خلق کند و نیازمندان زیادی را پاسخگو باشد شریک شوی.

************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. نظر شما در مورد محتوای این مطلب چه بود؟ آیا پیشنهادی داشتید؟ انتقاد چطور؟ هر نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید می توان آن را از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر خودتان متنی دارید که برای درخواست کمک مالی از خیرین مناسب است می توانید آن را در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا دیگران در صورت نیاز از آن استفاده کنند.


در ادامه تماشا کنید :

شماره تلفن خیرین وام دهنده تهران

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

جملات زیبا برای کمک به نیازمندان

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری


98 نظر

  1. علی ترک بابارییسیعلی ترک بابارییسیsays:

    سلام من ی جوونم ک پدرم اعتیاد داره و خودم هم برای دانشگاهم و پول لباسم کارگری میکنم درخواست کمک دارم دیگه این وضعیت داره داغونم میکنه

  2. علی عساکرهعلی عساکرهsays:

    نیاز به مالي هستم

  3. تنهای بی همتاتنهای بی همتاsays:

    سلام خیرین عزیز. پدرمن سالهاس ام اس داره و الان اوضاعش واقعا بده حتی تو خرج خوردو خوراک کم میاریم توروخدا اگه کسی هست معرفی کنید حتی بیان از نزدیک بازدید کنن نه بیمه نه کمیته نه بهزیستی هیچ جا روم نمیشه برم خیلی اوضاعمون بده😔😔

  4. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام خیر گرامی مساجر هستم خودم سر پرست خانواده هستم ده میلیون پول پیش دارم برجی یک میلیون کرایه خانه میدم به خدا قسم ندارم الان سه برج کرایه عقب افتاده صاحب خونه جواب کرده پولی ندارم باشماره شناسنامه و کارت ملی۸ ۰۰۱۶۴۳۰۴۶حکم آبادی هستم از تهران متولد۷۲ دوتا بچه دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  5. رقیه فرهنگیرقیه فرهنگیsays:

    سلام خیر گرامی ترو خدا کمکم کنید دیگه داریم از فقر می‌میریم دیگه جونمون به لب رسیده شش بچع هستیم دوتا برادر ناتنی دارم پدرم از سطل زباله پول نان خشک جمع می‌کنه میفروشه تا ما بتونیم غذا بخوریم به خاطر وضع مالی پدرم و مادرم ؤ برادرام و خودم خیلی داغونیم ترو خدا یه کمکی کنید ما پول قبض بدیم غذا بخوریم یا پول اجازه خونه رو بدیم پول پیش نداریم ۲ میلیون هست یه ماه دیگه قرار داد خونه تموم میشه پول پیش هم نداریم چیکار کنیم خودمون رو بکشیم یا بمونیم تو خیابون کدوم از شهر تبریز شماره تماس 09057242438

  6. جواد یوسف نیاجواد یوسف نیاsays:

    سلام و عرض ادب خدمت همه خیرین محترم امیدوارم این جملات ساده بنده به دست خیرین زحمت کش بیفته بنده یک دانشجو هستم و از آنجای که در مناطق محروم زندگی میکنیم به دلیل نبود اینترنت و امکانات آموزشی و همچنین عدم وضعیت مالی نمی توانم یک منزل اجاره کنم که راحت درس بخونم امیدوارم درک کرده باشین که تو این ایام کرونا یک دانشجوی که دسترسی به اینترنت نداره اصلا و پولی هم نداره یه جای رو اجاره بکنه انصاف با اونی که توی خونه گرم و نرم خود نشسته داره درس میخونه. خواهشمندم اگه کسی این متن رو ببینه بتونه کمکم بکنه هر چه قدر هم که اطلاعات در مورد خودم و دانشگاه بنده میخواین تماس بگیرین با تشکر.09932406573

  7. محمدسهوییمحمدسهوییsays:

    سلام محمدسهویی معلول تهت پوشش بهزستی ۵نفرخانوارهستم درخواست کمک دارم شماره خساب ۲۷۰۲۱۲۴۲۵شماره کارت معلولیت ۵۸۹۴۶۳۱۱۱۴۱۴۱۸۴۹محمدسهویی سیستان بلوچستان شهرستان نیکشهر بخش اسپکه روستانشین هستم خانه هم نداریم سیل زده هستیم من نه شقلی دارم نه درامدی هیچی نداریم تماس ۰۹۱۵۶۳۱۱۷۷۸کدملی ۵۹۷۹۹۶۱۶۶۶محمدسهویی درخواست کمک مارابپذیرید تاخداوندراضی باشه ممنونم ازدرخواست دادن هسته شدیم درخواست کمک مارابپذیرید ممنونم

  8. فرشته ای بی سیفرشته ای بی سیsays:

    سلام فقط برای کشیدن دندان دچار مشکل مادی هستم از خیر عزیز تقاضا میشود با درمانگاهی در شهر قم هماهنگ شود و دکتر خوبی که درست دندان بکشد را پیدا کند و هزینه را به مطب یا درمانکاه بدهد برای کشیدن ۳ تا از بدترین دندونام عکس کامل دندانهامو دارم

  9. حمیدحمیدsays:

    سلام خواهش میکنم زنگ بزنید من از شما تقاضا دارم تو بحران مالی بدی قرار گرفتم گرفتار شدم خواهش میکنم. قسم میدم به جان مادرتون 09390328225

  10. حمیدحمیدsays:

    سلام خواهش میکنم زنگ بزنید من از شما تقاضا دارم تو بحران مالی بدی قرار گرفتم گرفتار شدم خواهش میکنم. قسم میدم به جان مادرتون 09390328225

  11. ز. شز. شsays:

    سلام، خانم 45ساله هستم،2تا بچه دارم، حقوق کارگری همسرم کفاف کرایه خونه و مایحتاج اولیه زندگی رو به زور میده، با امیدبه این که خدا کمک میکنه وبالاخره میتونیم صاحب خونه بشیم وازمستاجری نجات پیدا کنیم، برای مسکن ملی ثبت نام کردیم ولی توان پرداخت مبلغ 40میلیون تومن اولیه رو نداریم، ازخیرین محترم تقاضا دارم این مبلغ رو بهمون کمک کنند،این مبلغ رو بهمون وام بدین و ماهیانه بهتون برگردونیم، یک هفته بیشتر مهلت پرداخت نداریم لطفا ناامیدمون نکنید.خواهش میکنم کمک. کنید شماره کارت 6104337441561345. ز. ش 09038506585 واقعا نیاز داریم به کمکتون ناامیدمون نکنید

  12. حجت جعفریحجت جعفریsays:

    سلام خوبی ببخشید غرض از مزاحمت میتوانید به کمک مالی کنید به والله به شدت نیازمندم زن و بچه دارم ساختمان من خیلی کلنگی هستی قسمتی از ساختمانم ده ساله فرو ریخته نمیتونم از نو بسازم وضعم خیلی بده ممنون میشم اگه کمکی کنید اجرت با خدا باشه

  13. خورشیدوندخورشیدوندsays:

    سلام * از کار خدا پسندانه شما تشکر میکنم؟ من هم گرفتارم به خدا محمدص بدهکارم وزن بچه دارم وبیکارم تقاضای کمک در حدتوانتان دارم گرفتارم بد جوری گرفتارم خدا میداند اول خدا بعد هم شما ممنونم؟ 6037997183148551

  14. VahidderikvandVahidderikvandsays:

    سلام خیر عزیز من دختری دارم مشکل جسمی حرکتی داره بخدا کل زندگیمو فروختم که میبرشم دکتر و کاردرمانی از شما خیرین تقاضا دارم کمکم کنید دخترم همش 7سالشه شمارو ب جون هرکی دوست دارید کمک کنین نان شب هم ندارم .شماره تلف 09169553323 شماره کارت دخترم 5894631159367598

  15. جعفر صیدیجعفر صیدیsays:

    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت حضرت عالی بنده چندین سال تومکتب امام زمان درس خوندم ولی متاسفانه بخاطر کمبود مالی انصراف دادم و درحال حاظر متاهل هستم مستاجرم خانومم بیماری نازایی داره چندین بار آی یو آی رفتیم واقعا از پس خرج مخارج با کارگری نمیتوانم تامین کنم به خداوندی خدا خودم عفونت درونی بیضه دارم دو سال هست که پول ندارم برم دکتر بقران همش هم کار میکنم پدر مادر پیری دارم بابا منم یه جوان مملکتم همش با حسرت و استرس و سختی زندگی میکنیم خواهش میکنم تمنا میکنم ناامیدم نکنید درود به شرف و انسانیت شما توروخدا بی جوابم نذارید ببینید خواهش میکنم کمکم کنید 🙏🙏🙏 شماره تماس 09104753891

  16. محسنمحسنsays:

    سلام خدمت همه خواهر وبرادران عزیزم من مرد هستم ۳۶سالمه متاهل هستم یک دختر دارم چند وقت تصادف کردم ماشین زد بهم فرار کرد ازکار بیکار شدم افتادم توخونه به کسایی که اعتقاد دارید هزینه یک دونه نون ندارم بقران بچم باگریه می‌خوابه از گرسنگی پام بخاطر تصادف عفونت کرده ندارم هزینه کنم میتونید بیاد ببینید وضع مارو نه معتادم نه سیگاری مثل مرد کار می‌کردم این اتفاق افتاد همه چیزمون فروختیم تا خوب بشم متاسفانه دیگه بوجمون نرسید آدمی هستم با آبرومندی زندگی کردیم به کسی که قبولش دارید یک کلام دروغ ننوشتیم بخوام مدیون بشیم اگر داشتید هرچی درتوانتون بود منو زن بچمو نجات بدین بخدا دلمون پاک مطمعن باشید دعا میگیره دست بوس همتون هستیم این شماره کارتمه درتوانتون بود بهم این کمک کنید 6063731120979514

  17. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام چرا جواب نا مه نمیدن خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم خواهش میکنم کمکم کنید ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید

  18. هادی صفریهادی صفریsays:

    سلام خسته نباشید من راننده تاکسی هستم ورشکست شدم چندسالی هست هرچی کار می‌کنم بیشتراز بدهکاری قسطهای بانک ومخارج دوتا فرزند راندارم نمیتوانم به خدا قسم پول پیش رهن خانه هم نتوانستم جورکنم مجبور شدم اقول گاوداری راتمیز کنم باسقف شیروانی بدون حمام زندگي کنم زمستان‌ها سرد و تابستان گرم و ماشين تاکسیم روغن سوزی افتاده‌ نمیتوانم کار کنم شمارابه امام‌ حسین‌ کمکم کنید بدجوری شرمنده‌ام

  19. بهمن شادزیانبهمن شادزیانsays:

    بسمه تعالی اینجانب بهمن شادزیان هستم 26ساله متاهل و دارای یک فرزند هشت ماهه دست راستم از مچ قطع شده واز بالاتر کاملا شکسته و پلاتین داخل دستم هست هیچ درآمدی ندارم حتی بهزیستی هم کمکم نمیکنه هرجا برای کار میرم بهم کار نمیدن چون دستم قطع هستش عاجزانه از شما خیرین درخواست کمک دارم بخدا هیچی ندارم برای نان شبم ماندم شرمنده زن و بچه هشت ماهه ام شدم پول ندارم براش شیر خشک بگیرم ویا پوشک براش بگیرم شما رو به اون خدای بالا سر سوگند میدم کمکم کنید اول امیدم به خدا هست بعد به شما خیرین امیدوارم خداوند شمارو باعث بانی این خیر کنه شماره تماسم09052769643وشماره کارتم6104337156298489به نام بهمن شادزیان خیرین محترم هرکس هرچقدر می‌تونه کمکم کنه بخدا گدا نیستم چون واقعا ندارم از شما درخواست کمک دارم ان شاالله خدا خودش شمارو باعث بانی این کار خیر قرار بده آمین

  20. فاطمه عباسپورفاطمه عباسپورsays:

    سلام . من دختر بچه ی چهارساله ای دارم . اجاره نشین هستیم و از مادرشوهرم پرستاری میکنم شوهرم کارگر هستن از لحاظ مالی برای خورد و خوراک‌ و نیازهای درمانی بچم واقعا در مضیقه هستیم خواهش میکنم از خییرین در حد توانتون به نیت دختر کوچولوم محبتی هرچند ناچیز دل دخترم رو شاد میکنید الهی خدا دلتون رو شاد کنه عزیزانتون سلامت باشن خدا رفتگانتون رو بیامرزه . شماره کارتم 6221061104380672 فاطمه عباسپور شماره تماسم 09136087619 ممنونم از محبت شما

  21. کمالیکمالیsays:

    یک خواهروسه برادرهستیم بیکاربدلیل مشکلات مالی شدیدسن ازدواجمون بالارفته پدرم بازنشسته وایثارگرارتش بودوبه رحمت خدارفتندوباحقوق مستمری زندگی میکنیم کسی هست به ماکمک کنه یاوام بده اززابل هستیم۰۹۳۷۱۹۴۰۲۳۷

  22. س.اس.اsays:

    باسلام خدمت شماخواهرگرامی فرشته ای بی سی.گویابرای کشیدن سه تاازدندانهایتان مشکل مادی دارید.عنایت کنین شماره تماس بذارید.تاخدمتتون تماس بگیریم وبه پزشک معرفیتون کنم

  23. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت شما من کمک مالی هرماه از شما دارم لطفا ماهیانه کمکم کنید من بیمار وبیکارم مستمندم

  24. رضا حبیبیرضا حبیبیsays:

    سلام بنده کارگر و شغلم آزاده تو یه روستای آبادی در گیلان زندگی میکنم24سالمه یه مشکل مالی داشتم مبلغ 5میلیون تومان نیاز دارم تنها زندگی میکن ومشکل پوشاک و خورد و خوراک دارم ه دمه عید هست بنده از ناحیه پا چپ تصادف کرده و نمیتونم با این پام کار کنم یعنی درحال حاضر کار نمیتونم بکنم3ماه نمیتونم کار کنم خواهشها بخاطر خدا اگه دست به خیرین و به دست تنگا و بی بضاعت ها کمک میکنین به این شماره حساب مبلغ 5میلیون پول کمک کنین خدا هرچی میخواستیم چه تو این دنیا و آخرت بهتون بده 6037997387221485

  25. مسعود کردیمسعود کردیsays:

    سلام و عرض ادب خدمت شما اینجانب مسعود کردی دارای شماره ملی3710251087هستم از توابع استان سیستان و بلوچستان شهرستان خاش بخش مرکزی که فردی بیکار و دارای سه فرزند دختر هستم بنده مستأجر هستم که برای کرایه خانه ودرتامین هزینه‌های سنگینی ازجمله خرج بچه ها و کرایه خانه برای مابه وجود آورده است از شما درخواست کمک دارم لطفاً درحد توان مارا یاری کنید باتشکر از شما

  26. سیدمصطفی سیدنورسیدمصطفی سیدنورsays:

    باسلام واحترام من می خواهم ازدواج کنم لطفا کمکم کنید دراسرع وقت درهمین ماه باسپاس

  27. پریسا قریشیپریسا قریشیsays:

    سلام ببخشید بنده خانمی هستم ۲۲ساله دارای سه فرزند زیر ۶سال شوهرم بیکاره و کار نمیکنه ما در یک خانه ی ۴در ۶زندگی میکنیم که حمام و دستشویی ندارد و از مال همسایه استفاده میکنیم و ظرف هایمان را بیرون می‌شورم چون شیر آب در داخل ندارم بچه هام لباس عید نوروز ندارند و هر روز گریه میکنن خواهش میکنم کمک کنید یک بچه ۶ماهه دارم که از پس شیر خشک وپوشک بر بیام و از پارچه استفاده میکنم ممنون09023735290

  28. خدیجه فرجیخدیجه فرجیsays:

    سلام عرض ادب خانمی 40ساله دوفرزنددارم دخترم نامزده توانایی جهیزیه روندارم ممنون آزما ناامیدم نکنید09908273198ف

  29. مرتضی حمزهمرتضی حمزهsays:

    با سلام خدمت شما دارای سه فرزند یکی از آنها معلول‌ است بسیار بدهکارم مریض احوال و ناراحتی قلبی وپایم چند سال پیش سوخته و الان نمیتوانم کار کنم واحتیاج به جراحی پلاستیک دارد و پسرم که معلول‌ است هزینه درمانش ۱۵ میلیون تومان است در مغازه ده میلیون بدهکارم وضعیتی خوبی ندارم خانه ام ایمنی نیست و لباس‌شویی ندارم و همسرم واریس و کمر درد دارد ونمیتواند لباس با دست بشوید بسیار گرفتارم واحتیاج به کمک فوری دارم تو را به جان مادرت امام رضا کمکم کن قرضی ادا شود و به پزشک احتیاج دارم در خواست کمک مالی شدیدی دارم ۰۹۱۳۸۸۷۷۸۶۰

  30. وحیدوحیدsays:

    با سلام خدمت بزرگواران ءیر خواه دیسک کمر و تنگی کانال نخاع دارم متاهل هستم وتوانایی کار ندارم وهمیشه شرمنده زن و بچم هستم مشکلات خیلی زیادی دارم احتیاج به کمک مالی دارم ممنون الاه.

  31. اهوازیاهوازیsays:

    سلام بنده ۵تا فرزند دارم وروزمزد کار میکنم وکرایه نشینم ونیاز مالی دارم خواهش میکنم کمکم کن اقایی کن بخاطر خداوند بخاطر بچهام پدری کنیدی وی مبلغ ناقابل برا لباس بچهام عیدی بفرستید ممنون می‌شم بخدا جلو زن وبچهام روسیاه شدم ومردم از گریه بقران چون توحسرت این عید موندن بدون لباس چون نتونستم جور کنم چون روازانم ۱۰۰تومن گیرم میاد.وبچهام کوچیکن .بچه کوچیکه دوماهشه وبزرگشون ۷سال .واین پولی که میگیرم نمیدونم خرج کرایه خونه بدم یاخرج شکممون یاخرج شیر وپوشاک 😔وحتی اگه مبلقی برام قرض بفرستید که ی موتور سیکلت سه چرخه بخرم که بتونم بهاش کارکنم که خرج خودمونو بهاش جور میکنم وکم کم جم میکنم پسشون میدم به جان بچهات قسمت میدم کمکم کن و حتی اگه به تنهایی نمیتوانید شماره کارتمو به دوستانت بفرست که به یک نیازمند کمک کنن .هرچقد که درتوانشون باشه کمکم کنند ممنون میشم .توروخدا رومو جلوبچهام سفید کن هنوز جوونم وغرور دارم ۳۵ سالمه غرورم شکست وهیچی از جوونیم ندیدم .اینم شماره کارتمو میفرستم پدری کنید کمکم کنید هرچقد که درتوانتون باشه .6037998143976602🙏🙏🙏😔😔😔

  32. صغری حسینیصغری حسینیsays:

    ببخشید از خدا بشه از شما شود مادر شوهرم روماتیسم چربی قند فشار بالا معده اش زخمه و خودم دیسک گردن و معده ام زخم است آیا اول خدا بعد مقام معظم رهبری کمکی می توانند ۳فرزند دارم ۶ساله ۵ساله و ۸ ماهه شوهرم کارگر است کرایه خانه خرج خانواده درمان مادر خلاصه خیلی سخته ۰۹۰۵۰۲۸۴۸۹۷

  33. احمد حیدری سودجانیاحمد حیدری سودجانیsays:

    سلام خواهری دارم معلول جسمی چشمان قند خون وچری بالای داره برای دوا ودرمان نیاز شدید به پول دارد به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۲۶۲۷۴۹۴۹بنام سکینه حیدری لطفا کمک کنید خودم برادر قیم ایشان هستم اما نمی توانند کمک کنم تشکر

  34. محمد انداچهمحمد انداچهsays:

    سلام نیاز به پمپ اب دارم داخل منزل اب نداریم مستعجرم صاحب خانه گفت پمپ اب ندارد خودت بگیر من در توانم نیست پمپ کوچک یک ملیون قمتش است یا علی کمکم کنید 8 ماه برنج گوشت نخوردیم 54 سالدارم دخترم 12سال دارد

  35. سعیدبخشیسعیدبخشیsays:

    باسلام بنده حقیر در سال 82 بر اثر تصادف با موتور دچار ضربه مغزی شدم و حال ب خاطر مشکل کمر و اعصابم توان انجام کار ندارم و دو فرزند دارم و مستضعفم برای ساختن سرویس حمام و توالت خانه ام ماندم پول ندارم بسازم شما رو ب فاطمه زهرا کمکم کنید 09152399454

  36. کبری اکربیکبری اکربیsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت خیرین محترم مادری ۶۲ساله دارم که بادختربرادرم که بی سرپرست است هردوبی جاومکان بودن وکسی قادربه نگهداری انها نبود با لطف خدا باوام و هزار بدبختی توانستیم زمینی کوچک برایشان در روستا بخریم وبعداز۳سال باوام مسکن ۱۰۰ملیونی موافقت کردن وحال فقط تاسقف منزل رازدن لذا نه سرویس بهداشتی ونه در حیات ودیوار هیچکدام راندارند که احساس امنیت کنند ازشما خیرین خواهشمندم دل این مادر ودختر راشاد کنید وبعدازاین همه زجر ارامشوبه اونا برگردونید کسانی که دراین امورخدا پسندانه کمکی میکنند میتوانند شاهداین قضایاباشند اجرکم من الله۰۹۱۷۲۶۰۳۶۵۵تماس مادرم

  37. عرفان نجفیعرفان نجفیsays:

    سلام من یه پسر 18ساله هستم بخاطره بدی پدرم 50میلیون تو رستوران به سختی کار میکنم التماستون میکنم کمک کنید تورا خدا جون بوستون اینم شمارمو 09914959891 شماره کارتون😭😭😭😭5029081028136964

  38. مهدی سلیمیمهدی سلیمیsays:

    سلام با عرض ادب واحترام من جوانی ۲۲ سالمه بدون درامد مالی به کمک مالی شدیدا نیاز دارم وضعم خوب نیست پول ندارم خونه بخرم اگه میشه کمکم کنید09046425019به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۵۳۲۷۷۸۵۴۲😥😥😭😭😭😭😭😭

  39. اکبرفیروزیاکبرفیروزیsays:

    باسلام و درود بنده۲۴سالمه و پارسال نامزد کردم ولی بعلت مشکلات مالی و اقتصادی نمیتوانم پول جهازیه و جشن عروسی را فراهم کنم لذا ازشما خواهشمندم مارا در این امر مبلغی کمک کنید باتشکر۰۹۳۹۱۰۲۰۱۷۴

  40. رضاحیدریرضاحیدریsays:

    سلام وقت بخیرمن پدرم بیماری اسم داره ازاسپری ودارواستفاده میکنه وضعیت مالی خیلی بدی داریم برای تهیه این داروهاش خیلی بامشکل روبه روهستیم ازتون خواهش میکنم هرچی درتوان داریدبهمون کمک کنیدمرسی ۶۲۸۰۲۳۱۳۵۰۸۳۱۷۴۸رضاحیدری

  41. زینب قربانیزینب قربانیsays:

    باسلام دختری ۲۵ساله هستم که ۲ساله عقدم آه دربساط نداریم وتوان خریده جهیزیه رانداریم پدرم مستاجره وبادرآمدی که داره می تونه کرایه خونه ویه لقمه نون بخورونمیردربیاره لطفا اگه میشه کمکم کنین

  42. حسن پورحسن پورsays:

    سلام وعرض ادب و قبولی طاعات دوستان گلم پسر بچه دوساله ای برای پیوند کبد احتیاج به مهربانی شماداره وضعیت مالی خوبی ندارن والان این پسر اعزام شده به شیراز اگه کسی در توانش هست کمک کنه تا دل مامانش شاد بشه شاید که بتونیم با کمک های ناچیزمون جون این بچه نجات پیدا کنه من این خانواده رو میشناسم واقعا احتیاج به مهربانی و لطف شما دارن هرکسی در توانش هست بسم الله... ۶۰۳۷۹۹۸۱۷۶۰۶۰۷۸۷ بنام غلامعلی حسن پور

  43. علیرضامحمدی حسنارودیعلیرضامحمدی حسنارودیsays:

    باسلام من یک کارگربیکارومستاجرهستم وباوجودرای دادن به جناب رئیسی به امیدبهبوداوضاعم که بدترشده وهمه چیزگران شده ازخیرین عزیزتقاضای کمک ومساعدت دارم اگرشغلی پیداشودچه بهترباتشکر

  44. مهدی اسدیمهدی اسدیsays:

    سلام من ۳۵سالمه پارسال خانمم کرونا گرفت به علت نارسایی درحین درمان سکته مغزی کردالان یک سال هست نمیتونه راه بره یک بچه دوساله داریم خونه روتخلیه کردم بردم پیش مادرخانمم بهشون میرسه پول پیش روگرفتم خرج بیمارستانهاکردم هرچی داشتیم خرج کردیم هنوزخوب نشده میگن یابایدببرین تهران یاشایدم خارج ازکشور هیچ راهی برام نمونده هیچی نداریم طندگیم ازهم پاشیده لطفاکمکم کنیدهم خرج دکترخانمم موندم وهم خونه الان خیلی گران شده نمیتونم رهن کنم انشالله اجرتون باامام حسین (ع) باشدمن به آقام امام حسین(ع) شدیدا عشق دارم ایشالا اون دنیادست شماروبگیره شفاعتتون کنه آبروداریم کنیدخیلی ممنون

  45. ستاره گودرزیستاره گودرزیsays:

    سلام خوبید من یه دختر ۱۰ سال دارم دچار سرطان کبد شده من خودم تمام هزینه های عملش رو جور کردم الان گیر ۹ملیون هستم التماستون میکنم کمکم کنید من خیلی میترسم چون پدر و مادرم بر اثر کورونا فوت کردن به خداوند متعال همین دختر را دارم من تا آخر خرداد بهتون بر میگردونم التماستون میکنم کمکم کنید 6037997956505326این شماره حسابمه هر مبلغی ممکنه خیای از مشکلاتم رو حل بکنه خدا قوت به هتون میگم من تا ساعت ۵ عصر باید این مبلع رو واریز بیمارستان شهید انصاری رودسر کنم اسم بیمار تینا حقوقی شماره پرونده ۱۲۷۰۹۸۰

  46. م صم صsays:

    س من چند ساله در دوران عقد هستم توان خرید کالا برا ی زندگی و ندارم اگه میشه کمک کنید

  47. حافظحافظsays:

    سلام خیرین عزیز من هفت الا هشت سال هست مشکل چشم دارم دکتور رفتم هزینشون پنجاه شصت میلیون هست من 21سالمه وهیچ درامدی ندارم وبه جز چشمهام مشکل سر هم دارم از تمام شما دوستام عزیز تقاضای کمک دارم 6037701510508747 آزاذی

  48. حسینعلی سیفی مزرعهحسینعلی سیفی مزرعهsays:

    سلام وعرض ادب بنده روبخدا قسم به ناحق محکوم به دیه کردن 49 میلیون دیه محکوم شدم 45میلیون به بانک بدهکارم زنم ازم جدا شده کل زندگیم ازدستم رفته نه جا برازندگی کردن دارم نه پول دارم جایی رواجاره کنم جلبموگرفتن بگیرن باید برم زندان باکارگری فقط باهزاران بدبختی یه لقمه نون درمیارم پدرومادر پیر80ساله دارم موندم بخدا بخاطر خداوقرآن وچهارده معصوم علیهم سلام السلام کمکم کنید 09021766553

  49. محمدسام نژادکروکیمحمدسام نژادکروکیsays:

    سلام به خیرین عزیز.نیازمالی دارم دوتابچه کوچک. دارم هم شیربه خونه 40متری باقرض درست کردم هنوزنیمه تمام هست یعنی دیگه زورم نمیرسه بااین همه قرض و وام فقط وفقط کمک ازخیرین عزیزدرخواست داشتم. یاعلی بن موسی الرضا(ع).

  50. مهدیمهدیsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ،پدرم شیمی درمانی انجام میده هر ۲۱روز وچیزی حدود ۲میلیون با دفترچه خدمات درمانی بابت داروها پرداخت میکنه وبخاطر شیمی درمانی توان کارکردن نداره وزندگیمون خیلی بد سپری میشه هرچقدر درتوانتون هست خواهشمند هستم کمک کنید. شماره همراه 09035852497

  51. حسام زادهحسام زادهsays:

    باسلام ،جهت تاسیس یک کلاس درس در روستا به کانکس نیاز است ،در صورت تمایل به تلفن زیر تماس بگیرید .سپاس از نگاه فرهنگی شما خیرین ....09356508137

  52. محمد محبیمحمد محبیsays:

    سلام خیرین عزیز محمد هستم 27سالمه برای کار پراید داشتم فروختم اومدم جزیره کیش که یه جایی تو مغازه ای کافه ای جایی کار کنم و یه سوییت 15.20متری اجاره کنم برای خودم زندگی کنم و پول بفرستم برای خانواده یه خدا نشناسی 65 کل پول مارو خورد برای پیش خونه یه آبم روش و از جزیره رفت و مام شکایت و شکایت کاری دستم از همه جا کوتاست گیر کردم بدون پول پدرم تهران از کار افتادست اگر در توانتون هست خیرین عزیز کمکم کنید ممنون میشم من روی همچین کارایی و ندارم که در خواست کنم رجوم سیاه ولی دیدم سایت و گفتم شاید خیرین مارم ببینن و کمک کنند بازم مممنون گیر کردم به خدا دست تنها خیلی سخته و استرس داره شده شبا تو پارک می‌خوابم ممنون میشم کمکم کنید

  53. علی محمدیعلی محمدیsays:

    سلام خیرین محترم لطفا کمک کنید مجردم نامزد کردم اگه تا چند وقت دیگه عروسی نکنم نامزدم از دست رفته آخه خیلی وقته نامزد کردیم تو را خدا بخاطر خدا کمک کنید اصلا نه کاری دارم و نه شغلی خدا تو جان و مال شما برکت آنچان بیاورد که کل جهان کمک کنید شما خودتون میدونید ازدواج امر خوبی هست و برای شما هم ثواب داره

  54. علی محمدیعلی محمدیsays:

    سلام خیرین محترم لطفا کمک کنید مجردم نامزد کردم اگه تا چند وقت دیگه عروسی نکنم نامزدم از دست رفته آخه خیلی وقته نامزد کردیم تو را خدا بخاطر خدا کمک کنید اصلا نه کاری دارم و نه شغلی خدا تو جان و مال شما برکت آنچان بیاورد که کل جهان کمک کنید شما خودتون میدونید ازدواج امر خوبی هست و برای شما هم ثواب داره 5029081051686794 شماره کارت هست

  55. سعید مرادیسعید مرادیsays:

    سلام خسته نباشید. خواهش میکنم کمکم کنید من زنم ازم مهریه میخواد منم ندارم خودش جرم کرده حالام ازم پول میخواد میگه بهم ۱۵۰میلیون پول بده طلاق بگیریم ازت شکایت نمیکنم . خواهش میکنم قسمتون میدم کمکم کنید مشکلم حل بشه بخدا پدر و مادرم مستاجرن خرج خودشونو به زور در میارن . کمکم کنید من ۲۷ سالمه خیلی زوده بخاطر مشکلات خودکشی کنم خواهش میکنم کمکم کنید .09021797791

  56. صابر رضالوصابر رضالوsays:

    سلام خیرین محترم من متاهل و یک فرزنده2/5ساله دارم به خاطر بدهی مغازمو از دست دادم الان کارگری میکنم چند وقته شرمنده زن و بچه ام شدم از این ورم صابخونه جوابم کرده پول پیشم کمه نمیتونم جای رو اجاره کنم کسی هم ندارم کمکم کنه از خیرین عزیز خواهش میکنم دستمو بگرید09394478049

  57. اسماعیل بختیاریاسماعیل بختیاریsays:

    با سلام خدمت همه خیرین زن دایی4تادختردا ره دار داییم چند ساله فوت کرده زن دایی الان اواره شده از خونه بیرون نش کرده یک هفته میشه خونه ما هست وسایلش هم تو حیاط مون کسی ندارم رهن 10تومان کمتر نیست هر چی میگردیم یخچال یه بنده خدا داده بود فروختیم واسه پول پیش 2تومان شد هر کسی هر چقدر در توانش هست کمک کنه به خدا سقیرن کسی ندارن واسه اجاره کسی میتونه ماهیانه چیزی بد ماه به ماه واسه رهن یا اساس منزل هر کسی هر چقدر در توان دار کمک کنه به خدا از این هاکسی واجب تر نیست 4تا دختر دار با خودش هر کسی اگه تونست هر چقدر کمک کنه خواستید فردا زنگ بزنید از وسایل از جایی که الان هستن عکس فیلم براتون میفرستم با خودش هم حرف بزنید باورتون بشه به خدا خیلی زیر فشارن به خاطر خدا یه کمک کنین سقیرن 09029115775

  58. صالححصالححsays:

    سلام.اگردست کسی بگیری خدا دستت را میگیره.من الان چند سالی بر شکست کردم تو خانه اجاره ای با دوتا بچه صاحب خونه هم جوابم کرده پول پیش ندارم ضامن هم ندارم بدجور گیر کردم زن بچه ام چه کناهی کردن پای من دارن میسوزن و مسازن خدا کمکشون کنه اینجا ایرانه انشالله یکی پیدا بشه بعنوان حداقل قرض هم بده خدا خیرش بده

  59. مجیدمجیدsays:

    سلام ۴۰سال مجرد از سمت چپ بدنم توانایی انجام کاری ندارم کارسنگین نمیتونم انجام بدم سرمایه ای داشتم دزد بیشرف برده الانم بیکارم مشکلات مالی زیاد دارم مستاجر ام درخواست کمک دارم ۶۰۳۷۹۹۸۱۴۷۲۰۹۶۴۶اعتمادی

  60. عبدالجبارسردارزاییعبدالجبارسردارزاییsays:

    سلام بند 40سالمه شیش فرزند دارم بیکارم دیپلمم چون پارتی نداشتم نتونستم کاری پیدا کنم حمالی وکارگری میکردم اگه میتونید لطفأ کمکم کنید خدا یاریتان کند ان شاءالله عاقبت بخیر بشی عبدالجبار سردارزایی6037991743258786

  61. مانی زارعمانی زارعsays:

    با سلام می خوام برم کربلا نیاز مند پولم هر چقدر می توانید کمکم کنید به خدا نیاز دارم

  62. حسن عبدیحسن عبدیsays:

    من به دلیل مشکلات مالی وبدهکاری زندان بودم والان هم هیچی ندارم با پسرم هستم خداشاهده نون شب ندارم هر جا هم برای کار میریم سوسابقه میخوان من که به خاطر بدهکاری افتادم زندان الان هم باید پرونده هامو قسطی کنم تورو خدا هرچقد درتوان بود کل اسناد ومدارک هم موجوده حتی استعلام از زندان چشم به راهتونم خدا پشت وپناهتون 6104337548298478 به اسم پسرم هست عبدی پور 09182430547

  63. نرگس محمدینرگس محمدیsays:

    سلام.من بخاطر تحولات اخیر ار کشور افغانستان فرار کردم بخاطر تهدیدات از سوی طالبان .من در موسسه خیریه کشورهای خارجی فعالیت میکردم سرپرستی پدر و مادر و یک برادر کوچکم رابر عهده دارم آنها در افغانستان هستند و من اینجا بدون سرپرست بدون جا و مکان مناسب شب و روزم را میگذرانم .پدرم و مادرم پیر و توانایی کار کردن ندارد چه بسا که کشورم در حال حاضر در جنگ و فقر بسر میبرد. من در اینجا و خانواده ام در آنجا دچار مشکل هستیم . لطفا از شما بزرگواران تقاضای کمک دارم.

  64. علی از ساوهعلی از ساوهsays:

    سلام من ۴ فرزند دارم کارگر شهرداری هستم نه خونه نه زمین نه ماشین هیچی ندارم صاحب خونه حکم تخلیه برام گرفته اساس خونم هر ایکس یکجا هست خواهش میکنم کمکم کنید شرمنده زن و بچم نشم ممنونم از لطفتون

  65. کامرانکامرانsays:

    بسیار گرفتارم همه درها بسته اندجهت کمک 6037997525634615

  66. سعیدغمشادزهیسعیدغمشادزهیsays:

    سلام من یک کارگر ساده هستم یک خونه کوچک اجاره کردم بامادر وپدر پیرم زنوبچه اوم زندگی میکنم زنم‌حامله بود برای زایمان بردیمش بیمارستان گفتن باید عمل بشه دکتر خراب عملش کرده بود حالب چب کلیه اش کنده بودن تا سه ماه همش طب داشت من هرچی عکس وازمایش میگرفتیم گفتن چیزیش نیست بعد بردمش زاهدان گفتن حالب چپ کلیه شوکندن باید پیوند بشه برای پیوندکیله ۱۰ملیون خرجش میشه من نداشتم من رفتم باربری شبوروز کار کردم ۳تومن جور کردم زانوام اب گرفت بخدا نمیتونستم از جام بلند شم بعد کلی ازاینواون با التماس قرکردم زنمو عمل کردن خوب شد بعد یک هفته کله بچه ام اب گرفت من پول نداشتم ازیک طرف بچه ام مریض بود ازیک طرف خرج خونه پول اب وبرق مونده بودم بقران نامه زدم برای رهبر جواب نامه اومد ازکمیته اومدن بازدید کله بچه مونگاه کردن اون همه ازمایشو عکس خرج عمل زنمو دیدن ۳ملیون کمکم کردن بچه مو بردم دکتر شما به خدا کمکم کنی ممنون میشم برای خرجی خونه موندن اینم شماره کارتم ۶۱۰۴۳۳۷۴۵۲۰۸۰۳۰۰به نام سعیدغمشادزهی اینم شماره تماس ۰۹۱۵۹۹۹۵۸۶۹

  67. علی علیپور بنیادابادیعلی علیپور بنیادابادیsays:

    سلام منمستاجرم یه پول پیش خونه نیاز دارم پول پیش خونه ندارم ۳تادختردارم خیلی سخته میدونیدکه اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم شماره کارت گذاشتم ۵۸۵۹۸۳۱۰۶۴۰۷۵۲۶۹علی علیپوربنیادابادی

  68. سید مهدی حسینیسید مهدی حسینیsays:

    سلام بخدا من تازه عقد کردم با شرایط که وجود داره نمیتونم جهیزیه بخرم یا وسایل دیگ اجاره واقعا موندم تو قسم به این روز های عزیز کمکم کنید 😔واقعا خجالت می کشم کمک میخوام ولی دیگ چاره نداشتم حلال کنید ببخشید 6037701155897801

  69. Korosh pirmoradyKorosh pirmoradysays:

    با سلام وخسته نباشید از خیرین عزیز واسه رضای خدا بهم کمک کنید از سرپل ذهاب آمدم تو زلزله تمام دارو ندارم از بین رفته هیچی ندارم از شما خواهش میکنم یه عدد یخچال بهم بدین اجاره نشین تهران پرند هستم ت آقای کرایه خانه هم ندارم و یک کمر دارم ۵۸۹۲۱۰۱۰۲۳۱۶۳۸۲۳ جهت کمک ۰۹۰۲۳۳۴۳۵۳۶تلفن واتساپ

  70. Korosh pirmoradyKorosh pirmoradysays:

    5892101023163823جهت کمک ۰۹۰۲۳۳۴۳۴۳۶

  71. قاسم اشترکقاسم اشترکsays:

    باعرض‌سلام‌وخسته‌نباشید‌از‌کسانی‌که‌میتوانند‌به‌مننیازمندکمک‌کنند‌درخاست‌کمک‌دارم‌من‌یک‌خانواده‌۴نفر‌هستیم‌من‌مشکل‌داخلی‌وپسرم‌که‌۱۵ساداره‌‌بیماری‌تشنج‌وازکمر‌‌که‌از‌سمت‌راست‌داردضعیف‌مشود‌که‌داز‌تمام‌کسانی‌میتوانند‌کمک‌مالی‌کنند‌درخواست دارم‌چون‌خدم‌ن‌ولی‌نزارید‌ایندی‌پسرم‌خراب‌شود‌تمام‌مدارک‌پزشکی‌رادارم‌دراخواست‌اجزاها‌نه‌دارخواست.کمک‌م الی‌دام‌هیچ‌نهادی‌به‌ماکمک‌نیکند‌دیگه‌نمی.دانم‌چه‌کارک‌۰۹۱۱۸۲۳۸۳۹۹‌شماره‌کارت۵۸۵۹۸۳۱۰۵۷۳۷۸۹۴۴

  72. فرهنگ مکرمفرهنگ مکرمsays:

    باسلام خسته نباشین خیرین عزیزان ملت ایران من ۳۴سالمه متهل ۲تا فرزند ۱۰سالو۷سال ۶ماه اجاره خونه رو ندادم بیرونم کردن الان اوتاق ی پیش مادم زندگی میکنم از پای راستم ناقس هستم خیلی هم بدهکارم جونم به لب رسید از فقر گرسنگی بعضی وقت میمیرم چندین بار دست به کار خلاف زدم بازم بخاط بچهام دس کشیدم لعنت به شیطون دادم میخاستم خودکشی کنم شرایط زندگیم بد جور فشار هستم پول ندارم بچهم رو راهی مدرسه کنم ثبت نام نکردم هنوز این گوشی هم امانت جان فرزاندانم قسم همش حقیقت نوشتم ممنون از کمک شما 5892101091114526

  73. حامد محمدیحامد محمدیsays:

    سلام..،🖤❤️.من قبل اینکه بخوام پیام بدم همه پیام هارو دیدم چقدر مردم گرفتارن.یعنی به همه اینها میشه کمک کرد .من که اینها و خوندم یکزره از مشکلات من نبستند.البته کسی که میاد درخواست کمک میکنه حتماً نیاز داره.من هم یکی از اونها.من بیمارم هزینه بیماریم زیاده.ولی خواهش میکنم هزینه خرج خانه رو ندارم من با پدر ومادرم زندگی میکنم.اونها که چیزی ندارن پیر هستن تنها اومیدشان من بودم که ....‌‌‌‌‌پس لطفی کنید .من چه دعا بکنم چه نه خدا خودش میبینه کمکاتونو. شماره کارت:۶۰۳۷۹۹۸۱۳۴۰۸۱۴۲۰ حامد محمدی.

  74. اسماعیل اویش کوهشاهیاسماعیل اویش کوهشاهیsays:

    زنم مریضه سوم مهرنوبتی داره بیمارستان کرمان افضلی پور برای عمل داره دومیلیون اساس خونه ام فروختم بقیش ندارم بدم هرخیری کمک مالی بهم بکنه تامخارج بیمارستان بدم ۳تابچه هم دارم بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم همه کسش توزلزله بم ازدست داده بجز من هیچکه رو نداره توروخداکمکم کنید۶۰۳۷۷۰۱۶۱۰۱۵۴۸۸۹اسماعیل اویش کوهشاهی

  75. اسماعیل اویش کوهشاهیاسماعیل اویش کوهشاهیsays:

    سلام خیران عزیز دکترگفته این دفعه زنم عمل نکنه بچهام بیچاره میشن دومیلیون خودم دارم بقیش همت کنیدکمکم کنیدبچهام یتیم نشن دعاتون میکنم توروخدا زنم خیلی مریضه داره از بی پولی جلوم آب میشه کمکم کنید۶۰۳۷۷۰۱۶۱۰۱۵۴۸۸۹اسماعیل اویش کوهشاهی هر خیر هرچقدرداره ازهزارتمن تا هرچه درتوان دارین کمک کنید خداخیرتان بدهد

  76. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    سلام پولم جورنشد زنم، خیلی رنج میکشه ندارم ببرمش بیمارستان زنگ زدم به بیمارستان تا۷مهرگفتم وقت عمل بگیره برام کمکم کنیدبچهام یتیم نشن ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۹اسماعیل اویش کوهشاهی تورو خدا توروجان عزیزترین کست که دوستش داری مردانگی کن بهم کمک کنید عاجزانه ازتون میخوام زنم خیلی مریضه کمکم کنید ببرمش بیمارستان

  77. فاطمه زارعفاطمه زارعsays:

    سلام خدمت خیرین محترم برای مساعدت مالی أین نامه را مینویسم آب گرمکنم پوسیده و سوراخ شده توان خرید آب گرمکن را ندارم برای این مورد مرا یاری فرماید باتشکر فراوان این شماره حسابم 6104337809985763

  78. فاطمه زارعفاطمه زارعsays:

    سلام خدمت خیرین محترم برای مساعدت مالی أین نامه را مینویسم آب گرمکنم پوسیده و سوراخ شده توان خرید آب گرمکن را ندارم برای این مورد مرا یاری فرماید باتشکر فراوان این شماره حسابم 6104337809985763

  79. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش دکتر بیمارستان افضلی پور برای عمل داره دومیلیون خودم دارم بقیش همت کنیدکمکم کنیدبچهام یتیم نشن ۷مهربخاطرکم پول داشتم زنم بستری نکردن گفتن برو۲۳مهراخرین مهلتت هست بیاربستریش کن بایدحتماعمل بشه اینبار عملش نکنن براش خطر داره طحالش دگه جواب نمیده کمکم کنیدخیرین عزیز۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی توروخداپاسخم وفقط بدین منتظرم توروخدازنم داره دردمیکشه

  80. به نام خدابه نام خداsays:

    سلام.مادری هستم که یک ماه است دل بچم برای ذره ای گوشت کشیده اما توان آن را نداشتم برایش بگیرم.هرشب یادم میاره مامان هوس گوشت کردم.انگار که دنیام به اخر میرسه وقتی یادش میاد.توقعی هم از بندگان خدا ندارم اما اگه در توان کسی بود لطف بزرگی میکنه کمک کنه و دستمون رو بگیره.خدا عوضش رو بده به زندگیتون 6037701448870763

  81. سیده سمیه درخشانسیده سمیه درخشانsays:

    سلام خیلی خوبه اگه واقعایکی ازخیرین خودش دنبال مستضعفین بگرده

  82. محمدجوادسیمیمحمدجوادسیمیsays:

    من نامه برای خداوند مینویسم خدایامیدانم که میدانی میدانم که نانوشته میخوانی هرچه هست دراین جهان ازان توست انسانها امانت دارن عده ای خوب وعده ای بد امانت رانگه میدارن خوایا تومیدانی من ۶۰سال سن دارم وهمسرودودختر ودرخانه اجاره ای رندگی میکروم وموعدم تمام شدنتوانستم جایی پیدا کنم صاحب خانه حکم تخلیه گرفت الان وسایل ناچیزی که داشتم دوجا رن وبچه جای دیگر خودم هم هرشبی رایه جا خوایا مثل همیشه کمکم کن ۲۶ماه جبهه درکربلای ۶ زخمی شدم یک ریال نگرفتم الان هم هیچ حمایتی نمیشم اما من خدارو دارم خدایا به همه کمک کن

  83. رسول رستمیان فررسول رستمیان فرsays:

    باسلام خدمت خیرین عزیز از شما درخواست کمک دارم من و مادرم مستاجر هستیم و از پس کرایه خانه برنمی یایم وپدر فوت کرده وخودم هم مریض هستم ومعلولیت شدید دارم بیکار هستم در خانه از شما درخواست کمک دارم به خرج نمی رسیم برای زندگی یه کمکی به ما بکنید شماره کارتم جهت کمک می فرستم دعای خیر برایتان دارم:5041721087377983بانک رسالت من برایتان آرزوی سربلندی و سلامتی را از خداوند برایتان خواستارم

  84. M. MiM. Misays:

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران برای مساعدت مالی از شما عزیزان این نامه را مینویسم لطفا کمک کنید به مبلغ ۶تومن نیاز دارم خواهش میکنم کمک کنید هوا سرد شده و توان خرید لباس و کاپشن برای بچم و خودم رو ندارم چندبار نامه نوشتم و درخواست کمک کردم خواهش میکنم کمکم کنید با تشکر فراوان از شما بزرگوارن شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۹۴۳۱۳۵۴۰۴

  85. ععیرضا دععیرضا دsays:

    سلام من یه بچه اتیسم دارم خودمم کارمیکنم پرسکارخشکشویی هستم ولی متاسفانه نمیتونم خرج دواودکتر وکاردرمانی بچموبدم ایاکسی هست مساعدت کنه ودست ماروبگیره یاعلی اینم شمارمه ۰۹۳۷۷۳۵۲۶۴۱

  86. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    سلام خواهشمندم به من کمک کنید من کم شنوایی نیاز به سمعک دارم فقط ۵ میلیون نیاز دارم سمعک بگیرم التماس میکنم کمکم کنید خدا خودش می‌دونه هیچ پولی ندارم کمکم کنید 😭 این هم شماره تماس ام ه ست 09393487998 اگر میخواهی کمکم کنید زنگ بزنید تا شماره کارتم بده زود برم سمعک بگیر خواهش میکنم نیاز دارم ممکن هست صدایی هیچ کس را نمی شنوم من ۱۸ سالم فقط نیاز به کمک شما می توانم سمعک بگیرم 😭😭فقط بخاطر ۵ میلیون لطفاً کمک کنید نمی خواهم زبانم بسته باشه دکتر گفته سمعک نزنی احتمال زیاد زبان بسته میشه نمی توانم حرف بزنم

  87. امیرامیرsays:

    بخاا دوملیاردبدهکارم دوتابچه دارم غیرازخودکشی چاره ندارم ازانسانها میخوام کمکم کنید حضوری بیاییدببینیدهیچی هم ندارم دوتابجه هم دارم بدنمضعیف است به دردکارکردن هم نمیخورم این شماره تماسم09904886358

  88. عباسعباسsays:

    باسلام خسته نباشی نمی‌دونم آیا این موسسه کمکی به بنده خواهد کرد یا خیر اگر کمک کند لطف بزرگی در حق دل این جوان رو شاد کرده . غرض از مزاحمت خواستار کمک مالی از شما هستم جسارت بنده رو ببخشید اگر امکان داره به بنده مبلغ 20میلیون تومان کمک بفرمایید مقداری کمی بدهی دارم و ما بقیه هم کار اینترنتی و کار تحقیق می‌خوام انجام بدم لطفا منو کنار نزنید به خدا گناه دارم خواهشاً من الان 1 سال خدمتم تمام شده.بیکارم ۰۹۱۷۷۹۲۷۳۱۴ ملی کارت : عباس س ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۶۷۶۵۶۵۰

  89. منوچهرسادیمنوچهرسادیsays:

    به نام خدا سلام حاجی این جانب منوچهرشادی اهل وساکن ارومیه می باشم ده سال هست که به علت ببماری ام اس سربارپدرپیروبازنشسته ام هستم وشرمنده خانواده ام ازآن عالی مفامان خیر تقاضامندم عاجزانه درخواست دارم تامبلغی رابه ابنجانب کمک کنبد تاامسال شرمنده خانواده ام نباشم

  90. فاطمه کاکلیفاطمه کاکلیsays:

    سلام دوستان خوبم وخیرین محترم درخواست کمک مالی دارم به چندین میلیون تومان پول نقد احتیاج دارم شما را به جگر پاره امام حسن مجتبی علیه السلام کمکم کنید خواهش میکنم خاک پایتون میشم کمکم کنید ۶۰۳۷۷۰۱۶۱۴۰۴۲۴۳۷ فاطمه کاکلی

  91. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  92. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  93. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  94. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  95. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  96. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  97. خانم م.کیانخانم م.کیانsays:

    سلام.مادری هستم که از شوهرم به دلیل اعتیادش جدا شدم که دوتا بچه ده و هفت ساله دارم و بخدا دو ساله برا دوتا بچه ام نتونستم لباس نو بگیرم و بچه هام حسرت یه دست لباس به دلشون مونده و روشن نیست با لباسهای کوچیک شده و پاره سالهای قبل برن مدرسه یا بیرون پیش دوستشون بازی کنن .تو‌رو‌خدا هر کسی می‌تونه حتی یه کمک مالی ناچیز کنه که لاقل یکبار بتونم تو‌چشمها بچه هام نگاه کنم. حساب بنام خودم خانم م.کیانی هست ۶۰۳۷۹۹۸۲۴۷۰۰۱۸۵۱

  98. سجاد جعفریسجاد جعفریsays:

    باسلام خدمت شما خیرین محترم بنده زائر اقا امام رضا هستم و متاسفانه دچار مشکل شدم در شهر مشهد کیف بنده رو زدن و تمام پول های نقد و و مدارک من داخل کیف بوده من همراه خانواده هستم و هیچ پولی برام نمونده اگه واسه خیرین عزیز و محترم مقدور هست کمی کمک میخاستم تا شرمنده خانواده نشم چون نه پولی برای غذا خوردن داریم نه برگشت من از شهر نائین هستم و تاشهرم ۲۰۰۰کیلومتر فاصله هست ممنون میشم کمک کنید تا جلوی مادر و خواهرم و خانومم شرمنده نشم تلفن تماس 09201918660