متن در مورد خدایا مواظب همسرم باش

وقتی همسرت میشه تموم وجودت، وقتی میشه تموم زندگیت و وقتی که احساس میکنی تموم دار و ندارت شده دیگه نمیتونی نسبت بهش بی خیال باشی و بذاری هر اتفاقی که میخواد براش بیفته. برای همین در چنین موقعیت هایی معمولا آدم دست به دعا بر میداره واز ته دل به خدا میگه که خدا مواظب همسرم باش.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی آوردیم که به واسطه اونها میتونید از خدا بخواین که مراقب و مواظب همسرتون باشه. همراه ما باشید.

جملات درباره خدایا مواظب همسرم باش

خدایا، همسرم در تک تک لحظات زندگی همراه و همدمی بی نظیر برای من بوده و هست و اون حتی از زندگی خودش گذشته تا زندگی من ساخته بشه و من بتونم به ترقی و پیشرفت برسم. یقینا چنین انسان های ذاتی پاک و قلبی پر از عشق دارن پس خدایا برای همین ذات پاک و قلب پر از احساس هم که شده همیشه مراقبش باش، همیشه سایه ات بر روی زندگیش باشه و همیشه و هر لحظه دستگیر اون در شرایط مختلف باش.

************

خدای من، همسرم در زندگی سختی های زیادی رو به جون میخره تا زندگی من ساخته بشه، اون مشکلات زیادی رو به دوش میکشه تا مبادا من مشکلی احساس کنم و اون حاضره حال خودش بد بشه تا حال من خوب بشه. خدایا، خدای خوبم، تو که خدای اونم هستی پس تموم لطف و محبتی که در حق من میکنه رو براش جبران کن؛ همیشه مواظبش باش، همیشه ازش مراقبت کن، همیشه لبخند رو به روی لب هاش بیار و همیشه کاری کن که از ته دل بخنده و قهقهه بزنه. خنده های اون دنیای منه و وقتی که میخنده و خنده های زیباش رو میبینم انگار در خوشبخت ترین زمان زندگیم به سر میبرم.

************

خدایا، همسرم در حق کسی بدی نکرده، در حق کسی جفا نکرده، اون ظلم کردن به کسی رو یاد نداره و نسبت به کسی هم در دل و قلبش کینه و نفرتی هم وجود داره. همسر من تمام وجودش پر از عشق و احساسه، پر از مهربونی و محبته پس چنین آدمی قطعا لیاقت داشتن حال خوب و احساس خوب رو داره، چنین انسانی قطعا لیاقت بهترین اتفاقات رو در زندگیش داره و چنین انسانی قطعا باید زندگیش به خوبی و خوشی بگذره و غرق در حال خوب بشه پس خدایا از ته دل ازت آرزو میکنم که همیشه مراقب و مواظب همسرم در تک تک لحظات زندگیش باشی و همیشه به اون حال خوب و احساس خوب رو هدیه بدی.

************

خدایا، بی نظیرترین هدیه ای که میتونستم از تو بگیرم همسرم بود. از اینکه منو با همسرم آشنا کردی و باعث شدی که با اون زندگی مشترکم رو شروع کنم و با اون باشه که خوشبختی رو از ته دل احساس میکنم بی نهایت بار شکر و سپاست رو به جا میارم. خدایا، همسرم رو به این دلیل هدیه ای از جانب تو میدونم چون برای خوشبختی من هر کاری میکنه و هر سختی و مشقتی رو به جون میخره. ازت میخوام تا همونقدر که اون برام تلاش میکنه و مراقبمه تو هم مراقب و مواظبش باشی و در تک تک لحظات زندگیش حضور داشته باشی. آمین.

************

خدای من، زیبایی دنیا رو با وجود همسرم درک کردم و قطعا حال خوب اون حال خوب من هم هست و اگه اون لبخند بزنه قطعا روی لب های من هم لبخند به وجود میاد. اما امان از روزی که همسرم ناراحت باشه، گرفتار سختی و مشقتی باشه و حالش خوب نباشه، اون روز قطعا برای من هم بد میگذره و من هم نخواهم تونست که حال خوبی داشته باشم. حالا با این اوصاف از ته دل از تو میخوام که همیشه مراقب و مواظبش باشی و همیشه حواست بهش باشه، در واقع با دعا کردن برای اون برای خودم هم دعا کردم چون میدونم که اگه اون حالش خوب باشه حال منم همیشه خوبه.

************

خدایا، همسرم لیاقت بهترین ها رو در زندگیش داره و من به اون ایمان دارم پس براش از تو از ته دل دعا میکنم که همیشه مراقبش باشی و همیشه مواظبش در تک تک لحظات زندگیش باشی. خدایا، همسرم ممکنه درگیر چالش های مختلفی در زندگی بشه که این چالش ها تماما برای حال خوب و من خانواده اش هست پس کوچکترین کاری که من میتونم در قبال خوبی و لطف بزرگی که در حقم میکنه انجام بدم اینه که براش دعا کنم که تو همیشه مراقب و مواظبش باشی و لحظه ای حواست ازش برداشته نشه.

************

خدایا، لحظه ای هم نمیتونم حال بد همسرم رو تحمل کنم، لحظه ای هم نمیتونم ببینم که به تگنا اومده و حالش بده پس حالا که اینطوریه با تمام وجود از تو میخوام که همیشه مواظبش باشی و همیشه در زندگیش بهترین اتفاقات رو وارد کنی. خدایا، توی این دنیای هم آدمای خوشبخت و هم آدمایی که با مشکلاتشون دست و پنچه نرم میکنن وجود دارن من از تو میخوام که همسرم رو در سایه خودت جزو اون دسته از آدمایی کنی که احساس خوشبختی دارن و از زندگیشون راضین.

************

خدای من، همسر من در حق کسی بدی نکرده و به کسی هم ظلم نکرده، اون تا تونسته خوبی کرده و با خوبی هاش دنیایی که آفریدی رو زیباتر از هر وقتش کرده. اینو منی میگم که در اقیانوس خوبی های اون غرق شدم و حالا وجودم سراسر با اون حس خوشبختی و سعادته. خدایا، چنین انسانی قطعا لیاقت آرامش رو داره، چنین انسانی قطعا لیاقت پاسداری تو از زندگیش رو داره و چنین انسانی یقینا لایق اینه که تو در تک تک مراحل زندگیش همراهش باشی و مواظبش باشی. پس خدایا همسرم رو در هیچ موقعیتی از زندگیش تنها نذار و همیشه دست یاریگرت همراهش باشه.

************

خدایا، برای همسر عزیزتر از جانم آرزو میکنم که همیشه مراقب و مواظبش باشی. قطعا اگه خم به ابروی اون بیاد کمر من میشکنه و من نمیتونم حتی لحظه ای غم و ناراحتی او نر و تحمل کنم. اون همیشه باید بخنده و شاد باشی چون اینجوریه که من واقعا احساس خوبی دارم و از زندگیم راضیم. خدایا، تو که نمیخوای زندگی من نابود و حال همسرم هم بد بشه؟ حالا که اینجوریه از ته دل ازت میخوام که همیشه مراقب و مواظبش باشی و لحظه ای در زندگی تنهاش نذاری.

************

خدایا، آخه حیف همسر گوگولی من نکرده که بخواد با سختی ها دست و پنجه نرم کنه؟ آخه حیف اون نکرده که بخواد اذیت بشه و سختی ها رو تحمل کنه؟ خدایا، میدونم قانون این دنیا این نیست و همه آدما باید با سختی ها و چالش هایی رو به رو بشن اما میشه در مورد همسر من این قضیه فرق کنه؟ میشه فقط اتفاقای زندگی اون رو مثبت کنی و همیشه حالش رو خوب نگه داری؟ میشه همیشه مواظبش باشی و لحظه ای با چالش های زندگیش تنهاش نذاری؟ خدایا این دعا از ته دلمه چون خیلی دوستش دارم پس همیشه مواظب همسرم باش.

************

خدایا، من برای همسرم بهترین اتفاقات رو میخوام، میخوام همیشه لبخند روی لب هاش باشه و یه لحظه هم حالش بد نباشه. من حاضرم تموم اتفاقات منفی که حال آدم رو بد میکنن برای خودم رخ بدن اما همسرم حتی لحظه ای هم در زندگی با اونها مواجه نشه و هیچ اتفاق تلخی سر راهش سبز نشه. خدایا، اونقدر دوستش دارم که حال بدش برای من جهنمه پس میشه همیشه مواظبش باشی و همیشه مراقبش باشی؟ حتی اگه خواستی اتفاق بدی هم وارد زندگیش کنی اون اتفاق رو وارد زندگی من کن چون نمیخوام که حتی یدونه اخم هم به ابروهاش بیاد.

************

خدایا، من احساس خوب رو از بودن در کنار همسرم تجربه میکنم و اگه اون نباشه دیگه حال خوب برای من معنایی نداره. همسرم خوب قلق من رو بلده و خوب بلده حتی با بودن و هیچ کاری نکردن هم احساسم رو مثبت کنه و حال دلم رو خوب کنه. خدایا، حالا که اون اینجوریه و حالا که اینقدر دوستش دارم میشه مراقب و مواظبش باشی.

************

خدایا، من برای همسری که فقط عاشقشم دعا نمیکنم که مراقب و مواظبش باشی بلکه برای همسری دعا میکنم که در تمام مراحل زندگی منو به خودش ترجیح داد و در تک تک لحظات زندگی فقط و فقط به فکر خوشحال کردن من بود. اون از هر چی میتونست خودشو شاد کنه گذشت تا من شاد باشم، اون به هر چیزی که میتونست خوشحالش کنه نه گفت تا من خوشحال بشم و اون خیلی سختی تحمل کرد تا من آرامش و آسایش داشته باشم و حالا تمام حال خوبم رو مدیون اون میدونم. خدایا، من از تو میخوام که از همچین آدمی که به مانند فرشته هاست مراقبت و مواظبت کنی پس امیداورم که دعا رو برآورده کنی.

************

خدایا، تمام خوبی های جهان رو میتونم در همسرم خلاصه کنم. این حرف رو نه برای اینکه اون همسرمه بلکه برای اینکه واقعا انسانی درست و پاک دل هست میزنم. اون همیشه سعی میکنه در مسیر درست زندگی حرکت کنه و هیچوقت وارد بیراهه نشه، اون همیشه سعی میکنه بهترین راه ها رو در پیش بگیره تا هیچوقت در گمراهی و ظلمت گرفتار نشه و اون همیشه منطق هر راهی رو در نظر میگیره تا بالاخره بتونه درست ترین راه که منطقش منطق خداگونه ای هست رو انتخاب کنه. خدایا، چنین فردی قطعا نیازمند همراهی، مراقبت و مواظبت از طرف تو هست که هیچگاه در زندگیش خطا نکنه. ازت میخوام که مراقب و مواظب همسرم در تک تک لحظات زندگیش باشی.

************

خدایا، همسرم برای من کارهای زیادی کرده، محبت های زیادی به خرج داده لطف بیش از حدی رو از خودش شامل حال من بده که من برای تموم اینها خودم رو بهش مدیون میدونم. الان فقط از تو میخوام که همسری که همیشه مراقبم بوده و همیشه به فکر من بوده رو تنها نذاری و در مسیر زندگی همراهش بشی و کمکش کنی. خدای من، من به همسرم دین بزرگی احساس میکنم که وقتی براش دعا میکنم و از تو میخوام که مراقب و مواظبش در زندگی باشی اندکی هم که شده حس میکنم که از زیر بار این دین خارج شدم.

************

خدایا، دعا کردن احساس خوبی به من میده، احساسی که واقعا با اون به آرامش میرسم. الان میخوام برای مهمترین آدم زندگیم پیش تو دعا کنم، الان میخوام دستام رو به آسمون بیارم و از ته دل ازت برای اون همراهی تو در زندگیش رو بطلبم و میخوام که از اعماق قلبم و با تمام وجودم ازت خواسته ای رو بطلبم که اون هم مراقبت و مواظبت از همسرم در زندگیشه. خدای من، دعا کردن در پیشگاه تو به من احساس خوبی میده اما در کنار این کار، فردی هست که اون هم میتونه احساس خوب رو درونم به وجود بیاره که اون هم همسرمه پس ازت میخوام همیشه مراقب و مواظبش در زندگی باشی.

************

خدایا، همسرم گناه داره میشه لطفا مواظبش باشی تا مبادا اتفاقای بد براش بیفتن. آخه حیف اون نیست که بخواد ناراحتی و حال بد رو به جون بخره و تحمل کنه؟ اون همیشه باید لبخند به لب داشته باشه آخه لبخندای اون مثل ماه و ستاره های توی آسمونه آخه آسمون تاریک دل من رو خوب روشن میکنه. هیچ دلم نیماد که لحظه ای ببینم که اخم به ابروهاشه و بهش سخت گذشته پس همیشه مراقبش باش و همیشه کاری کن که در مسیر درست قدم برداره.

************

همسرم یکی از مهمترین دارایی های زندگیمه، دارایی ای که به هیچ وجه نمیتونم حتی لحظه ای فکر کنم که از دستش دادم و دیگه ندارمش. قطعا اگه همسرم آزار و اذیتی ببینه و یا از پیشم بره روح من هم از جسمم پر میکشه و من اون موقع فقط یه مرده زنده خواهم بود. همسرم الان تموم زندگی و وجود من شده و من نمیتونم نسبت بهش بی خیال باشم. خدایا، حالا که اینا رو میدونی میشه همیشه مراقب و مواظبش در تک تک لحظات زندگی باشی؟ آخه وقتی تو مواظبشی دیگه من خیالم راحته که بهش خوش میگذره و هیچ اتفاق بدی تهدیدش نمیکنه.

************

یکی از کابوس های تلخ و بد من اینه که همسرم رو در حال رنج کشیدن میبینم. خدایا، هیچوقت این کابوس رو به حقیقت تبدیل نکن و هیچوقت کاری نکن که من این اتفاق تلخ رو در واقعیت ببینم. همون کابوس مقدار زیادی ترس درونم به وجود میاره که اگه تبدیل به واقعیت بشه من از ترس و نگرانی برای همسرم واقعا از بین میرم. من برای همسرم ارزش زیادی قانل هستم و همین ارزشگذاری باعث میشه که نتونم رنجیدنش رو ببینم. خدایا، حالا که اینجوریه و من اینقدر همسرم رو دوست دارم ازت میخوام که مراقب و مواظبش باشی و هیچ جا تنهاش نذاری. آمین.


در ادامه تماشا کنید :

متن خدایا مواظب زندگیم باش

متن درباره خدایا مواظب داداشم باش

جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

آلبوم عکس نوشته خدایا مواظب عزیزانم باش

کلیپ خدایا مواظب عشقم باش برای وضعیت

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

کلیپ کوتاه درباره همسر عزیزم دوستت دارم جدید

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

جملات زیبا برای سپاس از خداوند

عکس نوشته های همسرم تاج سرم | توپ تاپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...