متن درباره خدایا مواظب داداشم باش

برادر از اونجا که هم خون آدمه و انگار بخشی از وجود آدم برای آدم خیلی عزیز میشه و انگار وجود آدم وصل میبشه به وجود برادرش. کسی که برادر داره ذاتا ممکنه نگران برادرش باشه، در چنین مواقعی اون میتونه به پیشگاه خدا بره و با دعا و نیایش به خدا بگم که خدایا مواظب برادرم باش.

اگه میخواین برای برادرتون از خدا دعا کنید و از اون بخواین که مراقب و مواظبش باشه میتونید از متن هایی که در ادامه تهیه کردیم استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات درباره خدایا مراقب برادرم باش

تنها تکیه گاهی که بعد از پدرم با خیال راحت میتونم به اون تکیه کنم و حتم دارم که میتونه همیشه مراقبم باشه و مثل یک پدر همیشه و در همه حال به من کمک کنه داداشمه. داداشم با خوبی های بیش از اندازه ای که به من داشته واقعا احساس خوشبختی رو به من هدیه داده و من با وجود اون واقعا حس میکنم که سعادتمندم. خدایا، حالا که داداشم اینقدر مواظب منه و اینقدر حواسش به منه پس منم از تو میخوام که همیشه مراقب و مواظب در زندگی باشه و همیشه حواست بهش باشه. آمین.

*******************

داداشم مثل یه کوه استواره، داداشم مثل یه کوه قدرتمنده و مقاومه و در برابر سخت ترین رایط روزگار کم نمیاره و همیشه میجنگه و برای خواسته هاش کوتاه نمیاد. این ویژگی داداشم رو دوست دارم و میخوام که تا ابد به همین شکل باقی بمونه و هیچوقت در برابر دنیا و اتفاقات تلخ و بدش سر تعظیم فرود نیاره. خدایا، لازمه این اتفاق اینه که تو مراقب و مواظب داداشم باشی و لحظه ای اونو در زندگیش تنها نذاری. خدای من؟ از ته دل میخوام که اینکارو برای داداشم بکنی تا من همیشه قدرت رو درون داداشم احساس کنم و به خودم غبطه بخورم که داداش اونم.

*******************

داداشم هنوز سختی های زندگی رو نچشیده، هنوز سرد و گرم روزگار رو حس نکرده و هنوز اول راهه تا بخواد زندگیش رو شروع کنه و بخواد در این دنیا حق و سهم خودش رو بگیره و زندگیش رو واقعا زندگی کنه. خدایا، یقینا در این مسیر تنها کسی که میتونه یارو همراه واقعی اون باشه و بهش کمک کنه که واقعا بتونه سهمش رو از این دنیا بگیره فقط و فقط تو هستی پس ازت میخوام که همیشه مراقب و مواظبش باشی و در هر شرایطی کمکش کنی تا راه خودش رو پیدا کنه.

*******************

خدایا، برادرم بزرگترین دارایی من هست و نمیخوام که لحظه ای ببینم که اخم به ابروهاشه و یا از چشمهاش داره اشک میاد. اخم ابروهای داداشم و اشک هایی که از گونه هاش سرازیر میشه حکم مرگ منو داره پس خدایا حالا که اینقدر حال خوب برادرم برای من مهمه و اینقدر به احساساتش اهمیت میدم ازت میخوام که مراقب و مواظبش باشه تا مبادا در این دنیا احساس کنی تنهاست یا احساس بدی به سراغش بیاد. خدایا، دادلشم مثل یه گوهر نایابه پس از ته دل آرزو میکنم بهترین و عالی ترین اتفاقات زندگیش که واقعا در شان و لیاقتش هستند رو وارد زندگیش کنی.

*******************

خدایا، سرسخت تر و مقاوم تر از داداشم ندیدم. آدم ها برای خواسته هاشون تلاش میکنن اما اگه یک یا دوبار زمین خوردن دیگه دست از تلاش کردن بر میدارن اما داداش من اینطوری نیست و برای خواسته هاش از جون و دل مایه میذاره. اون حتی اگه هزار بار هم زمین بخوره باز هم بلند میشه تا دوباره از نو شروع کنه. خدایا، حالا که داداشم اینقدر برای زندگیش مصممه و اینقدر برای زندگیش تلاش میکنه پس تو هم مراقبش باشو تو هم ازش مواظبت کنه. خدایا، داداش من به هیچکسی غیر از تو نیازمند نیست پس همیشه دستگیر و کمک حالش باش و در مواجهه با سختی های روزگار تنهاش نذار.

*******************

خدایا، داداش من تا حالا پیش هیچکس دست دراز نکرده و پیش هیچکس عزت و غرورش رو له نکرده که کمکش کنن و در فلان شرایط سخت مواظبش باشن. خدایا، چنین انسانی که همیشه روی پای خودش ایستاده و هیچ وقت دست جلوی کسی دراز نمیکنه معلوم میشه که فقط تو رو در زندگیش داره و فقط از تو یاری میطلبه. خدایا، خدایا، تو که خدای داداشمم هستی، پس هر وقت نیاز داشت و هر وقت به کمک و یاریت نیازمند بود دست یاریگرت رو به سمتش دراز کن و همیشه مواظبش باش. خدایا، نذار که غرور داداشم که تا حالا یه بار هم خدشه دار نشده جلوی تو که خدای اونی خدشه دار بشه.

*******************

خدایا، داداشم لیاقت بهترین اتفاقات زندگیش رو داره و من حتی اگه برای خودم آرزوی خوبی و خوشی نکنم یقینا برای اون این آرزو میکنم و از ته دل دعا میکنم که همیشه خوش و سعادتمند باقی بمونه. خدایا، راز سعادت برادرم در اینه که تو مراقبش باشی و تو ازش مواظب کنی. اگه لحظه ای نگاه تو از اون برداشته بشه دیگه نمیشه انتظار داشت که اون در زندگیش طعم خوشبختی و سعادت رو بچشه. پس حالا که اینطوریه از ته دل ازت میخوام که فقط از مراقبت کنی، بقیه اش به دست خودش، اون خودش راه خوشبختی رو بلده و میدونه چطور خوشبخت بشه.

*******************

خدایا، حیف داداشم نکرده که سختی ببینه و سختی بکشه؟ اون آدمیه که قلبش پر از حس خوبه، اون ذره ای کینه و نفرت هم به دیگران در دل نداره، اون همیشه کمک حال دیگران بوده و در سختی های زندگیشون کنارشون بوده پکس همچین آدم خوبی قطعا لیاقتش فقط اتفاقات خوب و خوشبختیه پس همیشه اونو غرق در اتفاقات خوب زندگیش کن و خوشبختی رو بهش هدیه بده. خدایا، همینکه تو مراقبش باشی یعنی اون خوشبخته و سعادتمنده پس ازش مراقبت کنه و همیشه و در همه حال مواظبش باش.

*******************

پروردگارا، تو خدای ما انسان ها هستی و شاید اینکه ازت بخوام مراقب داداشم باشی و همیشه ازش مواظبت کنی کار درستی نباشه اما چه کنم که اونقدر عشق به اون در قلبم غلیان میکنه و اونقدر اونو دوستش دارم که نمیتونم ببینم لحظه ای داره سختی میکشه پس با این اوصاف ازت از ته دل میخوام که اگه مراقبشی بیشتر ازش مراقبت کنی و اگه همراهشی بیشتر همراهیش کنی. خدایا، تو همراه آدم ها در تک تکلحظات زندگیشون هستی و لازم نیست چنین دعایی ازت بکنم اما چه کنم که عشق به داداشم نیمذاره که بیکار بایستم و خواستم که ازت این دعا رو بکنم.

*******************

خدایا، توی زندگیم برای خودم هیچی نمیخوام اما برای داداشم چرا. من برای داداشم هر چی حس خوب توی این دنیا هست رو آرزو میکنم تا با وجود اونها همیشه احساس خوشبختی بهش دست بده و همیشه حالش خوب بشه. خدایا، من نمیتونم لحظه ای ببینم که داداشم حالش بده و بابت چیزی در زندگیش غمگینه. داداش من باید خوشحال باشه چون اگه اون ناراحت بشه قطعا قلب من هم میشکنه. خدایا، ازت میخوام که زندگی داداشم رو با عطر اتفاقای خوب معطر کنی و همچنین همیشه مواظبش باشی تا مبادا قدم در مسیری بذاره که به نفع اون نیست و صلاح اون رو در بر نداره.

*******************

خدای من، برادر من نتونست در زندگیش اونطور که باید طعم خوشبختی و حال خوب رو تجربه کن. همیشه یه دلیل بود که بخواد اونو آزار بده و اذیتش کنه و همیشه یه راهی پیدا میشد که اون به سختی و مشکلات درگیر بشه و نتونه از زندگیش لذت ببره. به طور کل بردار من در زندگیش سختی های زیادی رو تجربه کرده و همین سختی ها حالا اونو تبدیل به آدم لایق برای حال خوب و خوشبختی تبدیل کرده پس ازت میخوام که خوشبختی رو براش به ارمغان بیاره و همیشه و در همه حال مراقب و مواظبش باشی تا مبادا دیگه بهش بد بگذره.

*******************

خدای من، بردارم مهمترین دارایی من توی این دنیاست و نمیتونم ببینم که حتی اخم به ابروهاش میاد. او لایق شادیه و حال خوبه و اینو توی تلاش هایی که برای زندگیش میکنه به راحتی میشه متوجه شد. پس حالا که اینجوریه ازت میخوام که همیشه مراقب و مواظبش باشی و لحظه ای در زندگی تنهاش نذاری تا همیشه حالش خوب باشه و همیشه چیزی که لیاقتش رو داره رو داشته باشه. خدایا، من برادرم رو خیلی دوست دارم و همین دوست داشتن هست که باعث میشه لحظه ای نتونم حال بد و ناراحتیش رو تحمل کنم پس برای حال خوب خودم هم که شده در پیشگاهت دعا میکنم که همیشه مواظب اون باشی.

*******************

خدایا مواظب داداشم باش. اون ممکنه در زندگی مسیرهای اشتباهی رو در پیش بگیره و وارد گمراهی و بیراهه بشه اما ازت میخوام که در میون تموم اینها تنهاش نذاری و در نهایت به راه راست و درست هدایتش کنی. اون جوونه و ممکنه خطاهای زیادی ازش سر بزنه و من از ته دل از تو میخوام که کاری کنی که مبادا تاوان اون اشتباهات زیاد بشه به قدری که اون کلا از زندگیش زده بشه. خدایا، در هر لحظه ازش مراقبت کن و کاری کن که با وجود تموم خطاهاش باز هم بتونه به مسیر برگرده و راه برگشت داشته باشه.

*******************

خدایا هر لحظه مواظب داداشم باش و کاری کن که با وجود تموم خطاهایی که ازش سر زده و قراره ازش سر بزنه به مسیر درست هدایت بشه و در مسیر درست قدم برداره. خدایا، برادر من جوونه و ممکنه این خطاها به خاطر ناپختگی جوونیش باشه پس نمیخوام به خاطر خطاهایی که در جوونیش مرتکب شده آینده و کلا زندگیش دگرگون بشه و در مشکلات فرو بره. خدای من، همیشه مراقبش باش و همیشه ازش مواظبت کن چون اون درسته که ممکنه خطا کنه و مسیر اشتباهی رو برای پیمودن انتخاب کنه اما با این حال بخشی از وجود و بخشی از قلب منه و بخشی از قلب من فقط به خاطر بودن اون میتپه و اگه بهش بد بگذره و یا اگه از زندگی بیزار بشه در واقع قلب و وجود من لطمه میبینه و اینجوری که من هم از بین میرم.

*******************

خدایا، حتی اگه ازت نخوام هم مراقب داداشمی چون تو کارت اینه، کار تو مراقب و مواظبت از بنده هاته. خدایا، فقط در این بین میخوام از احساسی که در قلبم نسبت به برادرم میگذره صحبتم کنم تا بدونی که چقدر برام عزیزه تا به این شکل در مراقبت و مواظبت از اون مصمم تر بشی. خدایا، من برادرم رو نه بخشی از زندگیم بلکه کل زندگیم میدونم و اگه به اون خوش بگذره در واقع به من خوش گذشته و اگه اون احساس بدی داشته باشه در واقع این منم که احساس بد و ناخوشایندی رو تجربه میکنم. تمام وجود من وابسته شده به وجود اون و حالا اون باید بخنده و باید همیشه شاد باشه تا همین همین احساسات رو داشته باشم. وقتی که اون نیست نه اینکه احساس کنم یه چیزی کمه بلکه احساس میکنم که کلا در خلاء به سر میبرم و همه چیز نابود شده و هیچ چیزی وجود نداره. حالا که تعریف من نسبت به بردارم رو دونستی پس ازت میخوام که توی مراقبت و مواظبت ازش خیلی مصمم تر باشی و همیشه کاری کنی که به سمت درستی و زیبایی قدم برداره. خدای من، لطفا خواسته ام رو برآورده کن. امین.

*******************

یکی از زیبایی های داداش داشتن اینه که وجودت وصل میشه به وجودش و واقعا حالت با وجودش خوب میشه. خدایا، شکرت که به من داداش دادی اما فقط ازت میخوام که هیچوقت حواست ازش پرت نشه. من داشتن یه داداش رو در زندگی که گام به گام همراه آدم باشی و اونو در هر مسیری راهنمایی کنه تا مبادا خطایی داشته باشه رو یکی از لازمه های احساس خوشبختی میدونم و خدا رو شکر که یکی از اصل های خوشبختی یا برادر رو دارم. خدایا حالا از این دلیل خوشبختیم خوب مراقبت کنی وگرنه من به لحظه به لحظه به بدبختی و حال بد نزدیک تر میشم.

*******************

خدایا، دشمنام اگه بخوان به من آسیب بزنن در واقع باید به بردارم آسیب بزنن چون هر چقدر به خودم لطمه وارد کنن چیزیم نمیشه اما خدا نکنه که بردارم رو هد، بگیرن اون موقع حتی اگه کوچکترین ضربه ای به اون بزنن من انگار ضربه ای بزرگ خوردم واقعا آسیب رو در تمام وجودم احساس میکنم. خدایا، پس به همین واسطه ازت میخوام که همیشه مواظب داداشم باشی و از اون در برابر هر چیزی که تهدیدش میکنه مراقبت کنی و در نهایت در سایه خودت حفظش کنی تا به جز حال خوب هیچ حس و حال دیگه ای رو تجربه نکنه.


در ادامه تماشا کنید :

آلبوم عکس نوشته خدایا مواظب عزیزانم باش

متن برای مریضی برادر

متن در مورد دوست داشتن برادر + عکس نوشته (2)

جملات زیبا برای سپاس از خداوند

آلبوم عکس نوشته های زیبا درباره ی خواهر 2019 جدید


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...