متن کوتاه برای اولین بار راه رفتن کودک

وقتی اولین قدم ها و اولین بار راه رفتن فرزندت رو میبینی، فرقی نمیکنه که فرزندت دختر باشه یا پسر، وجودت غرق از عشق میشه و لبریز از احساس میشی. چه خوبه که در این زمان متن یا جملاتی در وصف همین موضوع بنویسی و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذاری یا نگهشون داری تا وقتی که فرزندت بزرگ شد بهش نشون بدی که بدونه چقدر دوستش داری.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و کوتاهی درباره اولین بار راه رفتن کودک براتون به اشتراک گذاشتیم. همراه ما باشید.

متن برای اولین بار راه رفتن کودک دختر

دختر ناز و قشنگم، اولین قدم های زندگیت رو بهت تبریک میگم. ان شاء الله اونقدر رشد کردن و بزرگ شدنت رو ببینم که بتونم اولین قدم برداشتن های فرزندت رو مشاهده کنم و قند توی دلم آب باشه. گل زندگی من، نمیدونی الان که داری کم کم شکفته میشی و باز میشی مامان و بابات چقدر بابت این موضوع خوشحالن و توی دلشون بساط شور و هیجانی به پاست. خدا برامون حفظت کنه و تا همیشه توی گل سر سبد رو توی زندگیمون نگه داره. آمین.

****************

دخترک ناز و شیطون بلا، از همین الان که داری اولین قدم هات رو بر میداری دارم میبینیم که قراره چه اعجوبه ای بشی و قراره چقدر با شیطنت هات سر ما رو بخوری. ولی باور کن که تموم این شیطنت هات رو با جون و دل دوست داریم! ما وقتی که میبینیم داری شیطونی میکنی و از دنیای کودکانه خودت لذت میبری غرق در حس عشق میشیم. دخترک ناز و قشنگم، کی میشه جدای از راه رفتنت حرف زدنت رو ببینم تا با من حرف بزنی و باهام درد و دل کنی؟ ان شاء الله به زودی اون زمان هم سر میرسه و من دوباره مثل الان یه متن قشنگ برات مینویسم و به یادگار باقی میذارم تا در آینده بهت نشون بدم تا که بفهمی چقدر بابت تک تک رشد و پیشرفتات ما که پدر و مادرت باشیم خوشحال میشدیم.

****************

دختر ناز و قشنگم، اولین قدم هات رو بهت تبریک میگم. ان شاء الله همینطور که امروز من اولین قدم هات رو دیدم و قند توی دلم آب شد بتونم در فردا که بزرگ میشی و برای خودت یه خانوم با وقار میشی موفقیت هات رو ببینم و قدم برداشتنت به سوی خوشبختی رو ببینم. من به دختر خودم از همین الان ایمان دارم و میدونم که میتونه به خوشبختی زیادی دست پیدا کنه چون همتت رو میبینم، همتی که از همین الان خودش رو داره نشون میده. همین که اینقدر تلاش میکنی تا روی پاهات وایسی و اصلا بابتش خم به ابرو نمیاری و بارها و بارها شکست میخوری اما دوباره اقدام میکنی نشون میده که یه دختر قوی و با همت هستی که اراده ای از جنس فولاد داره. از اینکه تو فرزندمی به خودم افتخار میکنم.

****************

کوچولوی دوست داشتنی من، دخترک شیرین ادام، هنوز یادم نمیره وقتی که به دنیا اومدی انگار دنیا رو به من دادی و واقعا از اون لحظه به بعد دید من نسبت به زندگی عوض شد و من خوشبختی رو با تمام وجود کامل حس کردم. دخترم، انگاری بعد از به دنیا اومدنت خوشبختی من بیشتر و بیشتر هم میشه چون من رشد کردنت رو میبینم و حالم کلی خوب میش. الانم که میبینم اولین قدم هات رو داری بر میداری و نمیدونی چقدر بابت این موضوع خوشحالم.

****************

دخترم برات خوشحالم، خوشحال از اینکه تنی سالم داری، همین برای داشتن یه دنیای زیبا و خلق یک زندگی فوق العاده کافیه. توی این دنیا فرقی نمیکنه دختر باشی یا پسر و البته درسته که برای دخترا یه سری تابوها و فرهنگ های اشتباه هست اما همینکه تنی سالم داشته باشی بقیش به دست خودته و خودت میتونی تا بی نهایت به سمت خواسته هات بری. اینکه الان اولین قدم هات رو میبینم واقعا وجودم پر از ذوق میشه چون با خودم میگم دخترم داره نشون میده سالم و سلامته و من میخوام جوری تربیتش کنم که محصور ترس هاش نشه و تا عمر که داره برای خواسته هاش مثل همین الان که میخواد راه رفتنو یاد بگیره تلاش کنه.

****************

دختر ناز من، نمیدونی این اولین قدم های تو چقدر به دلم میشینه و چقدر منو خوشحال میکنه. هر قدمی که تو بر میداری انگاری که من روحم پر میکشه و میره جای خدا! باور کن که در همین اندازه خوشحالم و دل توی دلم نیست. از خدا میخوام که زودتر بزرگ بشی و برای خودت خانومی بشی تا دست توی دست من با همدیگه بریم بیرون و کلی از بودن با هم لذت ببریم. دختر نازم، خوب بزرگ شو و خوب رشد کن که مامانت/بابات بی نهایت انتظار چنین روزی رو میکشه.

****************

دخترم، عاشق راه رفتنتم، عاشق اون قدم های قشنگتم که با اون پاهای کوچولوت بر میداری، نمیدونی هر بار که پا میشی و میخوای دوباره راه بری چقدر من درونم حس انگیزه و عشق غلیان میکنه و چقدر حال دلم خوب میشه. بی نهایت منتظر اینم تا ببینم که داری برای خودت قدم بر میداری و برای راه رفتن به هیچ کسی نیاز نداری و خودت برای خودت یه دختر مستقل شدی. عاشقتم و دوستت دارم و برات آرزو میکنم همینطور که الان خودت سعی میکنی روی پاهای خودت وایسی در آینده هم همینطور باشه و برای هیچ چیزی به بقیه تکیه نکنی و خودت باشی که تلاش میکنی.

****************

دخترکم، اولین قدم هات مبارک باشه. راستی تو توی وجودت چی داری که باعث میشه من اینقدر عاشقت بشم و با کوچکترین کارهای تو اینقدر روحم به پرواز در بیاد؟ اولین قدم های تو شاید برای بقیه اینقدر خوشحالی نداشته باشه اما من وقتی که میبینم تو با اون پاهای کوچولوت سعی میکنی که راه بری واقعا حالم خوب میشه و خدا رو هزار بار برای داشتنت شکر میکنی. فرشته کوچولوی من همینطور رشد کن و قد بکش و برای چیزی که میخوای بهش برسی تلاش کن تا اینجوری حال مادرت/پدرت رو هم خوب کنی.

****************

نازنین بانوی من، دیگه چیزی تا بزرگ شدنت نمونده. شکر خدا الان میبینم که داری برای خودت اولین قدم هات رو بر میداری و میخوای با تلاشت خودت باشه که راه میری نه اینکه کسی تو رو راه ببره. ان شاء الله روزی میرسه که اونقدر بزرگ میشی و پیشرفت میکنی که نه تنها دیگه محتاج کسی نخواهی بود و برای راه رفتن در مسیر زندگی به کسی احتیاج نخواهی داشت بلکه دیگران به تو محتاج خواهند شد و بقیه برای راه رفتن به تو نیازمند میشن. من در دخترم میبینم که همینقدر قدرتمند و فوق العاده بشه.

متن برای اولین بار راه رفتن کودک پسر

پسرکم، داری برای خودت رستمی میشی ها! فکر نکن که نمیفهمم. شکر خدا اونقدر قدرت داری و اونقدر عرضه داری که داری قدم های اولت رو برای خودت بر میداری و سعی میکنی که از همین الان مرد و مردونه خودت روی پاهای خودت بایستی و به هیچ کسی برای ایستادن احتیاج نداشته باشی. نمیدونی که بابت این موضوع چه افتخاری به رستم خودم میکنم. ان شاء الله روزی میرسه که اونقدر بزرگ میشی که مرد و مردونه میتونی درست مثل بابات یه زندگی رو اداره کنی و خودت یه رستم کوچولو داشته باشی. به امید اون روز.

****************

پسر عزیزم، شاخ شمشاد من، دلبر من، من با اون قدم های کوچولوت چیکار کنم؟ ای کاش میشد پاهات رو خورد اون موقع من دو لپی اون پاهای قشنگ و ریزه میزه ات رو میخوردم که تو اینقدر قشنگ اولین قدم هات رو برنداری و اینقدر دلبری نکنی. راستی پیش نی نی خانومای بقیه اینجوری راه نری ها چون از همین الان عاشق پسرم میشن، بذار خوب بزرگ بشی و خوب مامانت/بابات از داشتنت و از بودنت سیر بشه بعدش برای دخترا دلبری کن.

****************

پسرم، اولین قدم هات رو دارم میبینم و نمیدونی بابت این موضوع چقدر خوشحالم. این متن رو به یادگار می نویسم تا وقتی که بزرگ شدی بهت هدیه اش بدم تا با خودت فکر کنی که روزی چقدر کوچولو بودی و الان چقدر بزرگ شدی. الان که دارم اولین قدم هات رو میبینم که هی تلاش میکنی راه بری و بعد میفتی اصلا به کمکت نمیام و این هم دلیل داره. من میخوام خودت سعی کنی که روی پاهای خودت بایستی و خودت برای خودت تلاش کنی و منتظر کسی نباشی. میخوام از همین الان بهت یاد بدم که چجوری مرد باشی و چجوری مردونه وار برای زندگیت تلاش کنی. امیدوارم وقتی که بزرگ میشی و این متن رو بهت میدم تو به اون چیزی که میخواستم تبدیل شده باشی. بی نهایت بار عاشقتم و دوستت دارم.

****************

پسرکم، چقدر زمان زود میگذره! انگار همین دیروز بود که تو رو در آغوش مادرت میدیدم که تازه به دنیا اومده بودی و الان داری اولین قدم هات رو برمیداری. زمان خیلی سریع میگذره و اگه نتونی ازش استفاده کنی خیلی زود از دستت در میره و دیگه نمیتونی به گذشته برگردی. میخوام تا میتونم بهت عشق بدم، میخوام تا میتونم بهت حس خوب بدم و کاری کنم که بدونی یه پدر داری که تمام وجودش رو برات میذاره. من میخوام با این کار از زمانم استفاده کنم تا مبادا زمان بگذره و تو بزرگ بشی و من به خودم بیام و ببینم که برات هیچ کاری نکردم.

****************

عشق دل من، شاهزاده زندگی من، میبینم که اولین قدم هات رو داری برمیداری. تو داری تلاشت رو برای شاه شدن میکنی و حتم دارم که روزی به یک شاه بزرگ تبدیل میشی و در زندگی خودت امپراطوری میکنی. پسر من از همین الان داره نشون میده که قراره چه مرد قوی و بزرگی بشه، مردی که به هیچ کسی نیازی نداره و اونقدر قدرت داره که خودش میتونی زندگیش رو هر طور که میخواد خلق کنه.

****************

پسر عزیزم، اولین قدم هات رو بهت تبریک میگم و از ته دل از خدا آرزو میکنم که اونقدر بهم عمر بده تا بزرگ شدنت رو ببینم. میدونی، بعد راه رفتنت ازدواجت بزرگترین آرزوی من شده پس میشه زودی بزرگ بشی تا برات زن بگیریم و یه زندگی راه بندازی؟ میخوام ببینم که نوه ام هم مثل پسرم که روزی برای راه رفتن تلاش میکرد داره تلاش میکنه و قراره اون هم برای خودش آقا یا خانومی بشه. پسرکم، قول بده زودی بزرگ شدی، با تمام وجودم دوستت دارم.

****************

پسر ناز و قشنگم، امروز که اولین قدم هات رو دیدم میخوام برم برات هدیه ای بخرم و بهت هدیه بدم. میخوام از همین الان بهت یاد بدم هر وقت کار جدیدی در زندگیت کردی و پیشرفتی داشتی برای خودت هدیه بگیری و خودت رو تحویل بگیری تا هیچوقت زندگی رو یکنواخت فرض نکنی و هیچوقت اتفاقات زندگی برات عادی و طبیعی جلوه نکنن. الان اولین قدم های تو یه پیشرفت بزرگ براته پس شایسته هدیه هستی و من هدیه ات رو خیلی زود بهت میدم.

****************

عشق دل من، پسرک خاص من، چقدر قشنگ قدم بر میداری. فکر نمیکنم با هر قدم تو من اینقدر بخوام ذوق کنم و اینقدر بخوام سر حال بیام. وقتی که برای اولین بار اولین قدم هات رو دیدم واقعا تموم وجودم اونقدر غرق در عشق شده که اگه رگ منو همونجا میزدی به جای خون عشق بود که از رگام جاری میشد. خدا کنه همینطور که الان سالم و سلامتی و داری به رشد کردن ادامه میدی در آینده هم همینطور باشی تا پدرت/مادرت باز هم همینقدر غرق در حس عشق بشه.

****************

پسر عزیزم، اولین قدم هات مبارکت باشه. تو داری سخت ترین کار دنیا رو انجام میدی و اون هم کنار اومدن با این دنیاست. باور کن وقتی که مثل تموم آدما با این دنیا کنار اومدی و تونستی مثل یک آدم عادی زندگی کنی دسترسی به تموم نعمت ها توی این دنیا راحته. تو الان داری از پس سخت ترین کارها بر میای و وقتی که از پس این کارها بر اومدی قطعا میتونی از پس بقیه چیزها هم بر بیای. فقط خواستم اینا رو بهت بگم و این متن رو برات نگه دارم تا در آینده بهت هدیه بدم و فیلم اولین قدم هات رو هم ضبط کنم که هر بار که حس کردی داری شکست میخوری اینا رو بهت هدیه بدم و بگم که تو چقدر قدرتمند بودی پس حس نکن که ضعیفی و قراره شکست بخوری.

از شما متشکریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.


مطالب پیشنهادی:

متن برای رفتن به پیش دبستانی

متن کلاس اولی شدنت مبارک

متن درباره بزرگ شدن دخترم

متن درباره بزرگ شدن پسرم

متن و شعر زیبا در مورد جشن دندونی بچه

تبریک تولد یک سالگی کودک

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...