متن شوهر خواهر عزیزم تولدت مبارک + عکس نوشته

اگه تولد شوهر خواهرتون یا همون داماد خانواده هست، متن یا جملاتی زیبا و مناسب تهیه کنید و بهش هدیه بدید. قطعا این کار شما حال اون رو دگرگون میکنه و حتی اگه توی وضعیت بدی باشه برای لحظاتی هم که شده حالش خوب میشه چون میفهمه که شما به یادش بودید و براش ارزش قائل شدید.

اگه میخواین به شوهر خواهرتون یا همون داماد خانواده تولدش رو تبریک بگید میتونید از متن ها و جملاتی که ما در ادامه تهیه کردیم استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد به شوهرخواهر

جملات تبریک تولد شوهر خواهر

شوهر خواهر جان، هر چی آرزوی خوبه، هر چی حس خوبه، هر چی حال خوبه و هر چی اتفاق خوبه برای تو. همه اینا برای تو اما تو برای خانواده ما. نمیدونی که چقدر با بودنت حال ما عوض میشه و چقدر از وجودت انرژی مثبت میگیریم. واقعا خدا رو شکر میکنم که خواهرم با انسانی با فهم و کمالات و فوق العاده شاد و پر انرژی ازدواج کرد. شوهر خواهر جان یا بهتره بگم داماد عزیز، تو فهم و کمالاتت و همچین شور و انرژیت فقط برای خواهرم نیست بلکه برای ما هم هست و بابت این کلی ازت ممنونم. در آخر هم تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

شوهر خواهر جان، ان شاء الله در کنارم خواهرم هر چی اتفاقات خوب هست رو تجربه کنید، ان شاء الله با همدیگه به قله های زندگی برسید و بتونید بهترین و زیباترین لحظات رو در کنار هم به ثبت برسونید. خوشبختی شما آرزوی قلبی منه و من از واقعا از خدا با تمام وجود میخوام که هر لحظه بهتون از اینکه در کنار هم هستین و دستاتون در دست هم احساس خوشبختی بده و یه لحظه هم حالتون رو بد نکنه. توی روز تولدت باز هم این آرزو رو از خدا میکنم و از ته دل خوشبختی تون رو میخوام. تولدت یه دنیا مبارک باشه.

عکس نوشته شوهر خواهر تولدت مبارک

شوهر خواهر مهربونم، تو وقتی وارد زندگی خواهرم و ما شدی برای من تبدیل به برادری شدی که واقعا میتونستم برای همه چیز روش حساب باز کنم. ازت ممنونم که بدون هیچ چشم داشتی هر جا که بهت نیاز داشتم کمکم کردی و هر جا که لازم بود یاریگر من شدی تا بتونم از پس چالش پیش روم بر بیام و تنها باهاش مقابله نکنم. خوشبختی یعنی اینکه آدم شوهر خواهری مثل تو داشته باشه و من خودم رو چقدر خوشبخت میدونم. از صمیم قلب از خدا میخوام که عمری طولانی و با عزت بهت بده تا در کنار خواهر خوشبختی و حال خوب به تمام معنا رو تجربه کنی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

شوهر خواهر گرامی، شنیدم که تولدتونه! آیا قصد دارین خودتون برای خودتون جشن تولد بگیرید یا ما باید این کار رو بکنیم؟ همونطور که میبینید ما اونقدر ذوق داشتیم که نتونستیم برای تولدت سوپرایزت کنیم و الان همین این متن رو برات فرستادیم و این هم از سر عشق زیادیه. ازت میخوام اگه خودت میخوای تولد بگیری جوری تولد رو برگزار کنی که تا همیشه توی ذهنمون موندگار بمونه و اگه نمیتونی این کار رو بکنی به عهده خودمون بذار آخه تو برای ما خیلی مهمی و میخوایم که این روز مهم برامون به یادموندنی بشه پس باید هر چی در چنته داریم رو کنیم و کلی برای تولدت وقت بذاریم. شوهر خواهر جان، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته شوهر خواهر مهربونم تولدت مبارک + متن

شوهر خواهر عزیزم، از اینکه میبینم با خواهرم خوشحال و خوشبخت هستید واقعا از ته دل خدا رو شکر میکنم و با تمام وجود حالم خوب میشه. خوشبختی و حال خوب خواهرم برای من مهمترین چیز بود که خدا رو شکر الان آدمی در کنارشه که برای خوشبختیش هر کاری میکنه و نمیذاره که یه لحظه هم حالش بد بشه. توی روز تولدت اول از همه خواستم که ازت تشکر کنم که اینقدر به خواهرم احساس خوشبختی میده و بعد هم خواستم تولدت رو بهت تبریک بگم. شوهر خواهر، بابت تموم زحماتی که برای خواهرم میکشی ممنون و یه دنیا تولدت مبارک باشه.

****************

شوهر خواهر عزیزم، قطعا تو و خواهرم مکمل همدیگه بوده و هستید و من میگم اگه شما سر راه هم قرار نمی گرفتید یعنی واقعا خدا کسی رو هماهنگ تر از شما رو سر راه هم قرار میداد؟ منکه باور نمیکنم. خدا شما دوتا که مثل در و تخته با همدیگه جور هستید رو وارد زندگی هم کرد و اگه این اتفاق نمی افتاد حتم دارم که هیچکس نمیتونست برای شما نقش یه همسر خوب رو بازی کنه. خواستم که توی روز تولدت اینو بهت بگم و بگم که چقدر خوشحالم از اینکه خواهرم با کسی که هماهنگی کاملی باهاش داره ازدواج کرده. تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته و متن تبریک تولد به شوهر خواهرم

وقتی با شوهر خواهرت صمیمی باشی اون هم مثل برادرت میشه و اونو هم مثل برادرت دوست داری. شوهر خواهر جان، من الان اونقدر با تو صمیمی شدم که هر چی حس خوب و ناب که برای برادرم میخوام رو برای تو هم میخوام و نمیخوام که یه لحظه هم اخم به ابروهات بیاد و بابت چیزی ناراحت بشی. تو برای من حکم برادری دیگه ای رو داری که وارد زندگیم شده و من واقعا به خاطر وجودش خدا رو شکر میکنم. شوهر خواهر عزیزم، تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که تو رو همیشه غرق در اتفاقات خوب و مثبت زندگی کنه و همچنین همیشه توی زندگی ما نگه داره.

****************

توی روز تولدت از خدا میخوام که هر چی خوشبختی و حال خوب هست رو به پای تو و خواهرم بریزه تا همیشه خوشحال و شاد ببینمتون و کلی حال دل خودم خوب بشه. شوهر خواهر عزیز، حال خوب شما برای من اهمیت زیادی داره و واقعا از ته دل میخوام که هیچوقت غم نبینید و هیچوقت دلیلی به سراغ شما و زندگیتون نیاد که بخواد ناراحت تون کنه یا اشک رو به چشم هاتون بیاره. امیدوارم که هیچوقت چنین اتفاقی نیفته. تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس پروفایل شوهر خواهر عزیزم تولدت مبارک + متن

شوهر خواهر جان، یادت نره که هر جای زندگی نیاز به کمک داشتی، هر جای زندگی که نیاز داشتی یکی همراهت بشه و با هم مشکل رو حل کنید و هر جای زندگی که نیاز داشتی یکی پشتت رو بگیره جدای از خواهرم منم هستم و می تونی روی من هم حساب باز کنی. تو اونقدر در حق من لطف داشتی و به من مهربونی کردی که اینکه کنارت باشم و تنهات نذارم رو وظیفه خودم میدونم، وظیفه ای که حتما باید انجامش بدم. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

شوهر خواهر گرامی، تولدتون یه عالمه مبارک. ان شاء الله خوشی و سعادت حقیقی رو در کنار خواهرم با همدیگه تجربه کنید و هیچوقت در زندگیتون غم نبینید. توی این روز فوق العاده خواستم که یه آرزوی فوق العاده کنم و جز خوشبختی و سعادت تون هیچ آرزوی دیگه ای رو فوق العاده و خاص ندیدم. امیدوارم همیشه خوشبخت بمونید و همیشه حال دلتون از اینکه کنار همید و با هم زندگی می کنید خوب باشه. تولدت یه دنیا مبارک.

عکس نوشته شوهر خواهر تولدت مبارک جدید

شوهر خواهر عزیز و گرام، آرزوی من برای تو توی روز تولدت اینه که موفقیت های زیادی رو از آن خودت کنی و به اهداف زیادی که در زندگی داری دست پیدا کنی. مطمئنم که اینجوری زندگی خواهرم هم تضمین میشه و خوشبختی اون هم اتفاق میفته. در واقع من با آرزوی موفقیت برای تو دارم خوشبختی خواهرم رو هم از خدا میخوام. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

شوهر خواهر جان، تولد یادت نشه ها! ما میخوایم بیام جشن تولدت، کادو هم با خودمون میاریم اما تو هم قول بده یه کیک گنده برای همه مون بگیری و کلی ازمون پذیرایی کنی. ما از این رسما نداریم که کسی رو سوپرایز کنیم بلکه مستقیم بهش میگیم تا یه جشن قشنگ بگیره و ما رو توش دعوت کنه. داماد جان، اینا همش شوخی بود، تنها خواسته ای که ما ازت داریم اینه که مراقب زندگی خودت و خواهرم باشی و همیشه برای خوشبختی تون تلاش کنی، کارای تولدت هم با خودمون. یه دنیا آرزوی خوب برای تو، تولدت مبارک باشه.

عکس نوشته تولدت مبارک به شوهر خواهر + جملات کوتاه

شوهر خواهر جان، نمیگم که تو تنها دلیل خوشبختی و حال خوب خواهرمی اما شک ندارم که یکی از مهمترین دلایل برای این اتفاقی و حال خوب رو براش به ارمغان میاری. از اینکه اینقدر مراقب خواهرمی و کاری میکنی تا با تمام وجود خوشبختی رو احساس کنه از تو متشکرم. قطعا تو رسم و مرام مردونگی رو خیلی قشنگ در حق خانومت به جا میاری و شک ندارم که خدا جواب تموم این خوبی هات رو میده. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

شوهر خواهر جان، تو یکی از بهترین پسرای روزگاری که خدا رو شکر نصیب خواهر من شدی و الان خوشبختی اون با تو و خوشبختی تو هم با اون تضمین شده. خدا رو شکر میکنم که دو تا آدم خوب رو نصیب همدیگه کرد که یکی تو هستی و یکی هم خواهرم. شک ندارم شما حتی توی سخت ترین شرایط وقتی کنار هم هستین خوشبختی رو احساس میکنین و حالتون واقعا خوبه و همینه که یه دنیا ارزش داره. من توی زندگی و تو خواهرم با تمام وجود چیزایی که گفتم رو احساس کردم و خواستم توی روز تولدت در مورد اونها بهت بگم و در آخر هم تولدت رو تبریگ بکم. شوهر خواهر عزیزم، تولدت مبارک باشه.

عکس تولد شوهر خواهر

شوهر خواهر عزیز دل، تو وقتی عزیز دل من شدی که دیدم با وجودت خواهرم واقعا میخنده و واقعا لبخند روی لباشه. میدونستی که از اون موقع واقعا توی دل و قلبم جا گرفتی؟ خیلی ازت ممنونم برای این کار بزرگی که انجام میدی. خنده های خواهر من خیلی ارزشمنده و دوست دارم همیشه روی لباش خنده باشه و همیشه از ته دل لبخند بزنه و تو خنده هاش رو به لباش هدیه میدی. مرسی که وظیفه خندوندن و حال خوبش رو بر عهده گرفتی. خواستم توی روز تولدت بابت این موضوع ازت تشکر کنم و در کنارش بگم که تولدت مبارک باشه.

****************

شوهر خواهر، کاش میشد از همون بچگی با تو بزرگ میشدیم، اون موقع از همون بچگی آدم خوبی مثل تو توی زندگیمون بود و از همون اولش کلی با هم دیگه از زندگی لذت میبردیم و کلی از وجود هم استفاده می کردیم. تو انگار دقیقا آدمِ خواهر من و خانواده من هستی و انگار کلا خدا ما رو برای تو و تو رو هم برای ما ساخته، برای همینه که میگم کاش از همون بچگی با هم بودیم و با هم بزرگ میشدیم. آقای شوهر خواهر، تولدت مبارک باشه.

****************

شوهر خواهر عزیزم، برای زندگی تو و خواهرم یه دنیا عشق و مهربونی رو از خدا خواستارم. امیدوارم همیشه با عشق از تموم مشکلات و دغدغه هاتون عبور کنید و با قدرت مهربونی همیشه دل هم رو آروم نگه دارین و همیشه آرامش رو به هم هدیه بدین. ان شاء الله خدا همیشه زندگیتون رو ریلکس و کلی آروم نگه داره تا شما هم همیشه توی همین خط عشق و مهربونی باشید گرچه که میدونم حتی اگه توی پر تلاطم ترین لحظات زندگی هم باشید باز هم ذره ای از عشق و مهربونیتون نسبت به هم کم نمیشه. تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس و متن تبریک تولد به شوهر خواهر

آقای شوهر خواهر، تولدته اما میخوام برات خط و نشون بکشم، آماده ای! حق نداری خوشبخت نشی، حق نداری موفق نشی، حق نداری کوتاه بیای و شکست بخوری فهمیدی یا نه؟ حتما فکر میکنی اینا رو برای خواهرم میگم چون خوشبختیش برام مهمه؟ آره این هم هست اما الان دیگه من تو رو واقعا عضو خانواده خودمون میدونم و واقعا مثل برادرم دوستت دارم و زندگی و حال خوبت برام مهمه پس برای همین باید قول بدی یه آدم خوشبخت میشی و موفقیت های زیادی رو از آن خودت میکنی تا نه تنها خواهرم بلکه خودت هم همیشه شاد و خوشحال باشی و من با دیدن شادی تو و خواهرم کلی حال دلم خوب بشه. تولدت مبارک.

****************

شوهر خواهر جان، چه چیزی زیباتر از اینکه همیشه بخندی و هیچوقت حال دلت بد نشه؟ من زیباترین اتفاق ممکن که همینه رو برات از خدا آرزو میکنم. اما یادت باشه برای خندیدن و حال خوب خود آدم هم باید تلاش کنه تا مبادا اسیر غم و مشکلات بشه پس خودت هم برای حال خوبت تلاش کن و همیشه سعی کن لبخند و خنده های روی لب هات رو حفظ کنی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

شوهر خواهر گرامی، تو برای من و خانواده ام از ارزش زیادی برخورداری. تو خودت رو ثابت کردی، نشون دادی حرف هایی که برای خوشبختی خواهرم میزدی باد هوا نبود و به همشون عمل کردی و حالا هم خواهرم رو خوشبخت کردی و همین هاست که ارزش تو رو برای خانواده ما بالا میبره. تو الان بدون شک یکی از مهمترین اعضای خانواده ما هستی و من الان که تولدته وظیفه خودم دونستم تا بیام و اینارو بهت بگم و در کنارش تولدت رو بهت تبریک بگم و از صمیم قلب آرزوی خوشبختی بیشتر برای تو و خواهرم بکنم. تولدت مبارک باشه.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...