جواب های دندان شکن به آدم های فضول

شما میتونید با یک متن یا به واسطه چند جمله آدم های فضول رو سرجاشون بنشونید و بهشون تیکه بندازید که دیگه نخوان توی زندگیتون سرک بکشن. شما میتونید با این متن یا جملات جواب هایی دندان شکن برای تموم فضولی هاشون به اونها بدید و کاری کنید که دیگه پاشون رو از گلیم شون درازتر نکنن.

در ادامه این مطلب جواب هایی دندون شکن برای آدم های فضول تهیه کردیم. همراه ما باشید.

پاسخ دندون شکن به آدمای فضول

دوستان و عزیزانی که قصد فضولی توی زندگی منو دارید، باور کنید زندگی من اونقدر جذاب نیست که حاضرید از زندگی خودتون بگذرید تا بدونید توی اون چی میگذره. زندگی من تشکیل شده از یه آدم بی حوصله و کلی دغدغه و مشکلات که باید حلشون کنم. حالا قطعا خودتون هم اینو فهمیدید، یا بیاید مشکلاتمو حل کنید و یه باری از روی دوشم بردارید یا اینقدر فضولی نکنید که بیام و اینجوری خراب تون کنم. مرسی از همتون.

****************

جا داره تک تک دوستانی که فضول های حرفه ای به نوع خودشون هست رو نام ببرم و بابت اینکه اینقدر کارشون رو با تلاش و کوشش بسیار ادامه میدن ازشون تجلیل به عمل بیارم. قطعا چنین کاری مهارت خیلی زیادی میخواد و خیلی باید حرفه ای باشی که کسی تو رو به زندگیش راه نده، آدم حسابت نکنه و مدام خرابت کنه ولی باز هم تو به فضولی هات در زندگیش ادامه بدی و بتونی اطلاعاتی از زندگیش به دست بیاری.

****************

خدایا ما را از شر آدم های فضول، همان هایی که زندگی خود را رها کرده و خرامان به سوی زندگی ما روانه شده اند حفظ بفرما. خدایا، به آدم های فضول بفهمان که خود زندگی دارند و باید به آن برسند. خدای من، ما را تا همیشه در برابر این آدم ها ایمن بدار و کاری کن که دیگر هیچوقت چشم مان به آنها نیفتاده و حالمان با دیدنشان بد نشود. الهی آمین.

****************

یه سوال از آدمای فضول محترم دارم، خدا وکیلی اینقدر که خرابتون میکنیم، اینقدر که تخریب شخصیتی تون میکنیم، اینقدر که بهتون بد و بیراه میگیم و اینقدر که جلوی هم کوچیکتون میکنیم باز هم از رو نمیرید؟ باز هم میخواین به فضولی هاتون ادامه بدید و رو مخی ما باشید؟ برای زمان تون که هیچی حداقل برای اون شخصیتی که کم کم داره از وجودتون پر میکشه و بی شخصیت میشید احترام قائل بشید، به خدا اگه یکم برای خودتون حرمت قائل بشید میفهمید که چه کار زشت و زننده ای رو انجام میدید.

****************

زننده تر از فضولی کاری توی دنیا نیست و مخضرف تر از آدمهای فضول هم نمیتونی توی هیچ جای دنیا پیدا کنی. در مقابل آدم های فضول بهترین کار فقط سکوته در غیر اینصورت اگه گافی بدی و جلوشون در مورد فلان چیز حرف بزنی تا ته اون قضیه رو در نیارن و تا در موردش بیشتر اطلاعات به دست نیارن کوتاه نمیان و هر جوری شده باید توی زندگیت سرک بکشن تا بدونن که در مورد چی حرف زدی و چرا اون حرف رو به زبون آوردی.

****************

اگه بابت یک موضوع توی ذهنتون نسبت به ما و زندگیمون سوالی به وجود اومده از ما نپرسید از آدمای فضول زندگیمون بپرسید چون قطعا اون اطلاعات بیشتری نسبت به خودمون در مورد زندگی مون دارن و ریز جزئیاتی که خودمون هم ازش بی خبریم رو میدونن پس بهتر میتونن سوالتون رو جواب بدن و کنجکاوی تون رو برطرف کنند.

****************

آدمهای فضول زندگی ما دیگه غریبه نیستند، ما اونا رو جزو غریبه ها به حساب نمیاریم، اونا الان دیگه جزوی از خانواده ما شدن. ما چه بخوایم و چه نخوایم اونا رو باید جزو خانواده مون به حساب بیاریم چون همیشه سرشون تو زندگیمونه و همیشه نسبت به زندگی ما از خودمون هم بیشتر اطلاعات دارن.

****************

اونقدر توی زندگیمون فضولی کردن و اونقدر توی زندگیمون سرک کشیدن که دیگه مثل خانواده ام شدن و احساس میکنم یه رابطه ای بین من و اونا هست وگرنه اینقدر سرک کشیدن توی زندگی یک نفر واقعا غیر قابل توضیحه. الان من نسبت به آدمای فضول زندگیم یه غیرت خاص پیدا کردم، یه غیرت که آدما فقط نسبت به خانواده شون دارن. حالا دیگه شما فکر کنید که چقدر فضولی کردن و چقدر روی کارشون مصمم بودن که من دیدم بهشون اینجوری شده.

****************

آدم های فضول و محترم زندگی بنده، باور کنید که اونقدر برای من حقیر هستید و اونقدر ازتون متنفرم که حتی حوصله اینکه بفهمم چیا در مورد زندگیم فهمیدین و چیا رو به گوش بقیه رسوندین ندارم. من فقط از همین تریبون خواستم اعلام کنم که شما به جای زندگی خودتون و به جای مسائل و کارهای خودتون به زندگی، مسائل و کارهای من زوم کردید و به طور کلی خودتون رو نادیده گرفتید تا در مورد من بیشتر بدونید که این نشون از شخصیت بزرگ من و شخصیت تهی و پوچ خودتون داره.

****************

خوشحالم از اینکه اونقدر زندگیم جذابه که آدمای فضول همیشه دوست دارن توش سرک بکشن و در مورد من چیزای جدید بدونن. این به همه میفهمونه که خودشون چه زندگی یکنواخت و کسل کننده ای دارن که هیچ چیزی توش نمیتونه اونا رو سرگرم کنه و برای اینکه سرگرم بشن به سراغ زندگی من میان. من به این آدما به شکل آدمای بدبختی نگاه میکنم که نیاز به سرگرمی دارن برای همین نادیده شون میگیرم و اجازه میدم تا بیشتر فضولی کنن و بیشتر سرشون گرم بشه بلکه اینجوری یکم از زندگی کسل کننده و خسته کننده خودشون فاصله بگیرن.

****************

یه سوال دارم، این آدم های فضولی که مدام توی زندگی بقیه سرک میکشن، یعنی زندگی خودشون هیچی نداره که تمرکزشون رو روی اون جمع کنن؟ یعنی زندگی خودشون هیچ جذابیتی نداره که جذب زندگی دیگران میشن؟ آدم وقتی درگیر زندگی خودش میشه میفهمه که اونقدر مسئله و چالش سر راهش هست که وقت نمیکنه به بقیه توجهی کنه و همین ثابت میکنه که فضول باشی های محترمه نه تنها زندگی خودشونو نادیده گرفتن بلکه حتی ممکنه زندگیشون اونقدر بی ارزش باشه که چیز جذابی توش پیدا نکرده باشن برای همین به سراغ زندگی های ما اومده باشن.

****************

اونقدر از این زندگی متنفریم که حاضریم دیگه توی این دنیا نباشیم و این زندگی تموم شه بعد برای من جالبه آدم های فضول محترمه دقیقا چی توی زندگی ما میبینن که اونقدر زندگیمون براشون جالبه و مدام قصد سرک کشیدن توی اون رو دارن. کاش میشد زندگی هامون رو با آدما عوض کرد اون موقع قطعا من زندگیمو با اینا عوض میکردم تا زندگی من مال خودشون بشه و هر چقدر دوست دارن توش سرک بکشن و از ریز جزئیاتش با خبر بشن. حس میکنم این آدمای فضول خودشون زندگی بی دغدغه ای دارن که مدام سرشون تو زندگی این و اونه پس با کمال میل حاضر میشدم زندگیمو عوض کنم و وارد زندگی بی دغدغه اونها بشم.

****************

میگم شما گردن درد نمیگیرید از بس که سرتون توی زندگی ماست؟ میترسم گردن تون درد بگیره و خدای نکرده اتفاقی براتون بیفته. یکم به خودتون استراحت بدین، قول میدم توی این مدتی که در حال استراحت کردن هستید هیچ اتفاق خاصی توی زندگیم نیفته و هیچ کار خاصی انجام ندم. به خدا فقط به فکر خودتونم ها، یه وقت فکر نکنید میخوام از شرتون راحت شم یا یکم از دست تون نفس راحت بکشم، فقط برای اینه که یه نفسی تازه کنید و دوباره به حول قوه الهی فضولی تون رو شروع کنید.

****************

اگه من توی کشور مقامِ بلند و بالایی داشتم که میتونستم جاسوس به کشورهای خارجی بفرستم قطعا از دوستان، آشنایان و فامیل های محترمه افرادی رو استخدام میکردم و اونجا میفرستادم. اینا چنان توی کارشون حرفه ای هستن و چنان چیزایی رو در مورد طرفشون در میارن که حتی خودش هم نمیدونه که میتونن کمک بزرگی برای کشور باشن و حیفه که استعدادشون حروم بشه. این لامصبا اینقدر در مورد زندگی ما میدونن که بعضی وقتا که ما به یه سوالی در مورد زندگیمون بر میخوریم به سراغشون میریم و ازشون در موردش میپرسیم. برای همین حیفه فقط توی زندگی ما سرک بکشن، اگه کار جاسوسی کشورهای دشمن رو پیش بگیرن قطعا یه نقش موثری برای کشور هم خواهند داشت.

****************

به لطف آدمهای فضول دور و برمون دیگه هیچی از کسی پنهون نیست و همه چیزمون رو همه میدونن. این آدمهای عزیز و محترم حتی از توالت رفتن ما هم خبر دارن و میدونن که چجوری گلاب به روتون دستشویی میکنیم. الان دیگه لازم نیست نقش بازی کنیم یا طوری وانمود کنیم که فلان اتفاق نیفتاده چون این اشخاص محترمه زودتر از خود ما اخبار به دستشون میرسه و علنیش میکنن.

****************

خدایا شکرت که همچین آدمای فضولی دور و ورم هستن. همیشه میگن از جهت مثبت قضیه به مسائل نگاه کن تا اونقدر برات سخت نگذره و من هم سعی میکنن از وجه مثبتش به این آدمای فضول نگاه کنم و بابتشون شکرگزار باشم. فکر کن یک روز یهو یه اتفاق بدی برات بیفته، در حال مرگ باشی یا هر چیز دیگه، اون موقع این عزیزان از بس سرشونو توی زندگیت فرو کردن که زودی متوجه میشن و به دادت میرسن.

****************

خدایا شکرت به خاطر همه چی، حتی به خاطر اون آدم فضولی که همیشه آرزو میکردم سر به تنش نباشه، حتی به خاطر اون آدمی که توی همه چی دخالت میکرد و میکنه و این کارش انگار بخشی از وجودش شده، حتی به خاطر اون آدمی که زندگی خودش رو فراموش کرده و به زندگی ما چسبیده و مثل زالو داره از زندگی ما اطلاعات بیرون میکشه، خدایا حتی به خاطر همین آدم ها هم شکرت چون با اینا من میفهمم که زندگیم هنوز جذابیتهایی داره که اینا بخوان تا گردن سرشونو توی زندگیم فرو کنن و در موردم بدونن.

****************

به خدا نه من رئیس جمهوری چیزی هستم که بخواین در موردم اطلاعات کسب کنین و نه شخص مهم و تاثیرگذاری هستم، منم یه آدم معمولی مثل شماهام پس میشه دیگه از فضولی هاتون دست بردارید؟ باور بفرمایید چالش ها و زندگی شخصی من هم مثل چالش ها و زندگی شخصی شماست حالا با کمی تفاوت، اما باور کنید اگه همون وقتی که برای من میذارید رو برای چالش ها و زندگی خودتون بذارید اونقدر پیشرفت میکنید که دیگه وقتی برای فضولی کردن نداشته باشید.

****************

از یه جایی به بعد یاد میگیری رها کنی و دیگه دنبالش رو نگیری. مثلا من اونقدر آدمای فضول زندگیم رو خراب کردم، اونقدر بهشون تیکه انداختم و اونقدر درشته بارشون کردم که هر کی بود از رو میرفت و یکم برای شخصیت خودش ارزش قائل میشد اما اینا از رو نرفتن و هنوز هم به کارشون ادامه میدن. الان من دیگه اینا رو رها کردم تا خوب توی زندگیم به چریدن ادامه بدن تا خسته بشن.

****************

آدم های فضول جزو جدانشدنی زندگی ما هستن. تو مگه میتونی روح رو از جسم جدا کنی؟ نه، تا خدا نخواد این اتفاق نمیفته! به همین شکل آدمهای فضول هم مثل روح بخشی از وجودت میشن و هر کاری کنی جدا نمیشن. اونا رو از در بیرون بندازی از پنجره وارد میشن و هر کاری میکنن تا به فضولی هاشون ادامه بدن و به سرک کشیدن هاشون برسن. در مقابل این آدما هر چقدر مقاومت کنی فقط خودت رو خسته کردd چون فضولی بخشی از وجودشونه پس بهترین کار اینه که نادیده شون بگیری و بذاری تا میتونن توی زندگیت به چریدن ادامه بدن تا وقتی که سیر بشن و خودشون برن.

****************

آدم های فضول زندگی ما لامصبا مثل بختک میمونن و چنان روی زندگیمون چنبره میزنن که هر کاری کنی جدا نمیشن. تو هزار تا آیه و بسم الله هم برای این آدما بیاری باز هم به زندگیت چسبیدن و ول نمیکنن. دیگه تنها راهی که میتونی باهاش زندگیتو ادامه بدی اینه که اصلا نادیده شون بگیری، اونا رو هم بخشی از خانواده ات به حساب بیاری و اسرارت رو بهشون بگی. باور کن اگه خودت رازهایی که داری رو باهاشون در میون بذاری راحت تری و برای کمی هم که شده از شرشون خلاص میشی.

****************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی در مورد این مطلب داشتید از بخش نظرات با ما در میون بذارید. همچنین شما میتونید متن هایی که از خودتون که جوابی دندون شکن برای آدم های فضول هم هست رو در بخش نظرات به اشتراک بذارید تا دیگران هم بتونن اونا رو بخونن و در صورت نیاز ازشون استفاده کنند.


مطالب پیشنهادی:

مجموعه شعر در مورد آدمهای فضول

متن درباره دخالت کردن در زندگی دیگران + عکس نوشته

متن کنایه دار به مادر شوهر

عکس نوشته های جدید در مورد خواهر شوهر (2)

متن کنایه زدن به خواهر شوهر


1 نظر

  1. ناشناسناشناسsays:

    واقعا من نمیدونم چرا اینقد فضولن همه واقعا زندگیه همه اینقد جذاب نیست برین به زندگیای خودتون برسین بابا نخود های هر اش