متن زیبای تبریک تولد به دوستم فاطمه

اگه دوستی به اسم فاطمه داری یه متن مخصوص و قشنگ براش بنویس و یا تهیه کن، یه متنی که اسم فاطمه هم در اون به کار برده شده باشه. سعی کن متن یا جملاتی که تهیه میکنی خاص و قشنگ باشه جوری که وقعا لبخند رو به لبای دوستت یعنی فاطمه خانوم بیاره.

ما توی ادامه این مطلب متن هایی برای تبریک تولد فاطمه ها از زبون دوستشون تهیه کردیم که میتونید هر کدوم رو که پسندیدید با دوستتون یعنی فاطمه خانوم به اشتراک بذارید. همراه ما در ادامه مطلب باشید.

جملات تبریک تولد به دوست عزیزم فاطمه

دوست خوشگل و نازنینم، فاطمه خانوم مهربون، تولدتون مبارک باشه. براتون کلی آرزوهای قشنگ به اندازه مهربونی هاتون دارم که پایانی نداره. تو یه دوست خوب و فوق العاده ای که هر جا نیاز بود خودتو رسوندی و کمکم کردی و هنوز هم این کارو میکنی و مهربونی هات به من حد و مرز نداره. امیدوارم توی سال جدید زندگیم بتونم تموم مهربونی ها و لطف و محبت هایی که به من کردی رو برات جبران کنم و بتونم مثل خودت نقش یه دوست خوب و فوق العاده رو برات بازی کنم. کلی دوستت دارم و باز هم تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

به به تولد فاطمه خانومه، یه سال به سال های عمرشون اضافه شده و یک سال بزرگتر شدن. از امروز دیگه بهت فاطمه نمیگیم بلکه میگیم فاطمه خانوم آخه دیگه دارین همینجوری بزرگ میشین و برای خودتون یه خانوم با وقار و با کلاس میشین و خیلی زشته که ما فاطمه تنها بهتون بگیم. فقط ببخشید فاطمه خانوم، میون تموم وقارت و کلاس تون یه جایی برای دوستاتون هم باز میکنید که دوباره مثل همیشه خل و چل بازی در بیاریم یا نه ما تا همیشه باید فاطمه خانوم گفتن رو ادامه بدیم؟ دوستت دارم فاطمه خانوم، تولدتون مبارک باشه.

****************

دوست نازنین و قشنگم، فاطمه جان، از اینکه شنیدم تولدته خیلی خیلی خوشحال شدم. دوست دارم توی اتفاقات مهم زندگیت نقش داشته باشم و توی تموم اونها کنارت باشم و الان هم که تولدته، پس میخوام که کلا جشن تولدت رو در کنارت باشم، با هم کلی بگیم، بخندیم، برقصیم و شاد باشیم و خاطره های قشنگ از همدیگه توی تولدت بسازیم. فاطمه جون تو اونقدر برای من مهمی که میخوام توی تموم خاطره های مهم زندگیت حضور داشته باشم تا بدونی و درک کنی که یه دوستی داری که همه جوره کنارته و تنهات نمیذاره. عشق من تولدت مبارک باشه.

****************

دختر خاص و زیبا، فاطمه خانوم قشنگ، تولدت یه دنیا مبارک باشه. توی سال جدید زندگیت از خدا میخوام که یه عالمه شادی و خوشحالی رو تجربه کنی و یه عالمه اتفاقات قشنگ برات رخ بده. ان شاء الله که توی امسال از هر چی بلا هست دور میشی و به هر چی حال خوبه نزدیک تر میشی و ان شاء الله که گره تموم کارهات توی امسال باز میشه و تو به خیلی از هدف ها و خواسته هایی که داشتی میرسی. از خدا از ته دل میخوام تا تموم دعاهایی که برات کردم رو برآورده کنه، باز تولدت مبارک باشه.

****************

عشق قشنگم، فاطمه نازنینم، چه چیزی قشنگ تر از اینکه هم نام فاطمه زهرا (س) هستی؟ امیدوارم که مسیر زندگیت همینطور که تا الان سعی میکردی مسیر حضرت فاطمه باشه تا ابد هم همینطور بمونه و در مسیر ایشون ثابت قدم باشی. برات از خدا میخوام تا زندگیت زهرایی بشه چون وقتی اینجوری شد سند بهشتی بودنت امضاء میشه. من فقط خوشبختی تو توی این دنیا رو از خدا نمیخوام بلکه میخوام که یه آخرت قشنگ هم بهت بده برای همین خواستم که متن تبریک تولدت رو با نام حضرت فاطمه زهرا (س) و دعا برای همیشه زهرایی موندنت متبرک کنم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه خانوم قشنگم، دوست نازنینم، تولدت یه عالمه مبارک باشه. جدای از کادوی تولدت که پیش من محفوظه خواستم این متن قشنگ رو بهت هدیه بدم و تولدت رو با یه عالمه حس خوب تبریک بگم. خیلی خیلی خوشحالم از اینکه این روز مهم رو قراره در کنارت باشم و تنهات نذارم. من و تو دوستای فوق العاده ای برای هم هستیم، حداقل نظر من راجع به تو اینه و امیدوارم که تو هم همین دیدگاه رو نسبت به من داشته باشه. عشق من، تولدت مبارک باشه.

****************

فاطمه خانوم نازنین، تو توی دوستی خودت رو ثابت کردی و اونقدر مرام و معرفت برای من خرج کردی که روم نشد همینجوری به تولدت بیام و بعدش برم. خواستم قبل تولدت یه متن قشنگ برات آماده کنم و این متن رو بهت هدیه بدم. عشق من، زیبای من، خیلی دوستت دارم و توی قلبم نسبت به تو یه عشق عمیقه که حتی اگه همه ازت بد بگن و حتی اگه تموم دنیا بخوان تو رو از چشم من بندازن نمیتونن چون فاطمه خانوم الان دیگه ملکه قلب من شده و افسار قلبم توی دستاشه. فاطمه جونم، تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که دوستیمون تا ابد ادامه داشته باشه.

****************

فاطمه، من و تو توی روزهای مهم زندگی همدیگه نقش داشتیم، توی پستی و بلندی ها کنار هم بودیم، هیچوقت دستامون رو از دست هم جدا نکردیم و تا تونستیم برای لبخند همدیگه تلاش کردیم و خندیدن مون مهمترین خواسته همدیگه بود. الان هم همینطوره و من برای خندیدن تو و حال خوبت هر کاری میکنم. امروز تولدته و میخوام یکی از کسایی باشم که توی تولدت نقش زیادی ایفا میکنه که تا همیشه این دوست خل و چلی که داری رو یادت بمونه و همینطور فراموش نکنی که هیچوقت دستش رو از دستات جدا نمیکنه و تا همیشه باهات میمونه. عشق من تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه جونم، همینطور که تو توی تولد من برام گل کاشتی و با حضورت تولدم رو واقعا یه جشن قشنگ و به یادموندنی کرد میخوام من هم برات همین کار رو بکنم و توی تولدت حضور داشته باشم و کلی مجلس گرم کنی کنم تا برای تو هم از جشن تولدت یه خاطره قشنگ به یاد بمونه. فقط میخوام بدونی که دوستت تموم خوبی هات یادش میمونه و محال ممکنه قدر تو رو ندونه و راحت از کنار مهربونی هات بگذره. فاطمه نازنینم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه جونم، عمر من، چه روز قشنگی رو قراره با هم پشت سر بذاریم. امروز تولدته و من بابت این کلی خوشحالم. میخوام ازت قول بگیرم که یه جشن دو نفره با هم بگیریم و توی تولدت با همدیگه از ته دل حالمون رو خوب کنیم. توی این جشن هیچکس غیر از من و تو نباید حضور داشته باشه چون من میخوام فقط دوست جون جونیم حضور داشته باشه و باهاش کلی وقت بگذرونم و کلی حالم رو خوب کنم. فاطمه عزیزم، دوستت دارم و از صمیم قلبم برات توی روز تولدت آرزوهای قشنگ میکنم. تولدت مبارک.

****************

فاطمه نازنینم، ازت ممنونم که همیشه دلیل حال خوب من شدی و هیچوقت نذاشتی که حال و احساسات دوستت بد باشه. تو همیشه از خودت مایه گذاشتی و کاری کردی که من بخندم و از ته دل شاد باشم. واقعا اگه تو توی زندگی من نبودی شاید شادی الانم رو نداشتم و اینقدر حس خوب درونم غلیان نمیکرد. فاطمه، میخوام بگم که حال خوب الانم رو مدیون تو هستم و الان که فرصتی پیش اومده تا اندکی هم که شده لطفت رو جبران کنم میخوام برات سنگ تموم بذارم. این فرصت تولدته و میخوام براش آماده بشم تا هم توی جشنت سنگ تموم بذارم و هم یه هدیه فوق العاده قشنگ برات بگیرم. عشق نازنینم، تولدت مبارک باشه.

فاطمه جونیم، همه فاطمه ها اینقدر قشنگن یا نه فقط تو تنها فاطمه دلبر و خوشگل توی این دنیایی؟ من حس میکنم حتی اگه تموم فاطمه های جزو خوشگل ترین دخترای روی زمین بشن باز هم تو توی صدر لیست همشون قرار میگیری و تو خوشگلی و دلبری همیشه حرف اول رو میزنی. قربون دوست قشنگ و خاصم بشم که هیچوقت توی قشنگی نمیذاره کسی ازش سبقت بگیره و همیشه طلایه دار سپاه خوشگلاست. فاطمه نازنینم تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه خانوم قشنگ، تو یه دل پاک و مهربون داری، یه دل پاک که هیچوقت نمیذاره بدی ها یادت بمونه و خیلی زود میبخشه و فراموش میکنه. دوست جونیم، من ممکنه بدی هایی به تو کرده باشم که تو نادیده گرفتی و حتی به روم نیاوردی و من ممکنه ناخواسته ضربه هایی به تو زده باشم که باز هم تو فراموش کردی و جدی نگرفتی و اینها همشون به خاطر هم دل پاک و قشنگیه که ازش گفتم. خیلی دوستت دارم و میخوام بدونی که همه تلاشم رو میکنم تا همیشه نقش یه دوست خوب و فوق العاده رو برات بازی کنم، دوستی که حتی ناخواسته هم رفیق رو ناراحت نمیکنه. اگه تا الان رنجشی از من دیدی منو ببخش. عشق من، تولدت مبارک باشه.

****************

فاطمه قشنگم، دوست فقط خودت. من موندم اینایی که از خوبی های دوستشون میگن و مدام پز دوستشون رو میدن اگه با تو رفاقت کنن چیکار میکنن دیگه؟ حتما کولاک میکنن و زمین و آسمون رو به هم میدوزن که یه دوستی مثل تو دارن و قطعا همه جا پز داشتنت رو میدن و کلی باهات کلاس میذارن. اما فاطمه جون اونا بیجا کردن تا زمانی که شما دوستی مثل من داری به سراغت بیان و بخوان دوستت بشن. من روی دوستم غیرت دارم و اجازه نمیدم هیچکسی غیر از خودم باهاش دوست باشه. فاطمه جونیم، فقط میخوام بدونی که خیلی میخوامت و دوستت دارم. تولدت یه دنیا مبارک باشه.

****************

فاطمه عزیزم، توی روز تولدت از خدا میخوام به اون چیزی که از ته دل آرزوش رو داری برسی و با رسیدن به اون لبخند واقعی روی لب هات نقش ببنده. از خدا میخوام که دیگه انتظار کشیدنت رو تموم کنه، چشم انتظاری هات رو به اتمام برسونه و تو رو به مراد دلت برسونه تا من رفیقم رو ببینم که کلی شاده و از زندگیش راضیه. فاطمه، فقط دوست دارم توی زندگیت خوشبخت بشی و حال خوب رو تجربه کنی و برای همین میخوام که به اون چیزی که واقعا ته دلته برسی. کلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه جونیم مبادا شوهر کنی ها، اگه شوهر کنی دیگه نمیتونی همیشه با من باشی و همیشه با هم وقت بگذرونم! اون موقع من یه دوست خوبمو از دست میدم و واقعا ناراحت میشم. یعنی تو ناراحتی دوستت رو میخوای؟ یعنی میتونی ناراحتیش رو ببینی؟ اگه نه پس قول بده همیشه ور دل خودم میمونی و همیشه کنارمی. حالا اگه از شوخی بگذرم میخوام بگم که فقط خوشبختی تو برام مهمه و اگه پسری پیدا شد که لیاقتت رو داشت و خوشبختت میکرد و تو هم عاشقش بودی بنده حاضرم دو دستی شما رو تقدیمشون کنم فقط شوهر جناب عالی باید بدونن که اگه اذیت تون کردن با من طرفن. نمیدونم چرا توی روز تولدت حرف از شوهر کردنت زدم شاید چون از رفتنت میترسیدم اینا رو گفتم و این ترس نشون از یه عشق بزرگ نسبت به تو داره. فاطمه قشنگم کلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

آهای فاطمه خانوم نازنین، تولدت مبارک باشه. میدونی الان فقط چی حال منو خوب میکنه؟ یه جشن تولد درست و حسابی! میخوام برات یه جشن تولد قشنگ بگیرم و توی اون دو نفری کلی حال کنیم و بگیم و بخندیم. من و تو وقتی با هم هستیم به هیچ کسی احتیاج نداریم و هیچ کسی نیاز نیست که باشه چون خودمون حال خودمون رو خوب میکنیم و همش هوای همدیگه رو داریم و همینه که قشنگه. فاطمه جونیم، خودت رو آماده این جشن تولد کن، تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه خانوم، میخوام اجازه تون رو از پدر و مادره محترمه تون بگیرم و برای چند ساعتی قرض تون کنم تا ببرمتون و یه جشن تولد حسابی براتون بگیرم. میخوام چند ساعتی هم که شده از ور دل بابا و مامانتون به ور در بنده تشریف بیارین تا کلی حال کنیم و توی تولدت خوش بگذرونیم. عشق زندگی من، من برای خوشحال کردنت هر کاری میکنم و الان که تولدته میخوام یه تولد دو نفره با هم بگیریم. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

فاطمه خانوم نازنینم، دوست قشنگ و همیشگی من، تولدت مبارک باشه. مبادا اخم به ابروهات بیاری، مبادا چشمات پر از اشک بشه، مبادا گونه هات خیس بشه و من دیگه لبخندهات رو نبینم! باور کن که صورت تو با لبخندت اوج هنر خدا رو به نمایش میذاره و لبخند تو قشنگ ترین چیزیه که من در زندگیم دیدم پس برای دوستت هم که شده همیشه لبخند بزن و همیشه سعی کن که شاد بشی. خیلی میخوامت، دوباره تولدت مبارک.


در ادامه تماشا کنید :

عکس پروفایل اسم فاطمه

جملات زیبا درباره اسم فاطمه

کلیپ عاشقانه اسم فاطمه برای وضعیت واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...