متن جواب منفی محترمانه به خواستگار

اگه کسی ازتون خواستگاری کرد و پاسخ شما منفی بود به هیچ وجه در رودربایستی قرار نگیرید و خجالت نکشید و کاملا محترمانه پاسخ تون رو به طرف مقابل بگید. یادتون باشه که اگه این ازدواج سر بگیره قطعا ضربه های بیشتری برای هر دوتون به ارمغان خواهد آورد پس شما باید با پاسخ منفی دادن به صورت محترمانه جلوی این ضربه ها رو بگیرید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی محترمانه برای پاسخ منفی به خواستگار تهیه شده که اگه قصد نه گفتن به خواستگارتون رو دارید میتونید از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات جوال منفی محترمانه به خواستگار

متاسفانه عقاید و تفکرات من و شما فاصله زیادی با هم داره و با توجه به چیزی که من با فکر کردن بهش رسیدم اگر با این تضاد فکری و عقیده ای وارد زندگی مشترک بشیم قطعا برای هر دو ما زیان آور خواهد بود و مشکلات شدیدی که همشون باعث سلب شدن آرامش از زندگیمون میشن رو متحمل میشیم. به همین دلیل من تصمیم گرفتم که به درخواست شما برای ازدواج پاسخ منفی بدم و باور کنید که این برای هر دوی ما بهتره و آینده بهتری رو برامون رقم میزنه.

****************

امیدوارم همیشه موفق باشید و همیشه خبر موفقیت هاتون رو بشنوم. متاسفانه با توجه به شناختی که از خودم دارم و از شناختی که از شما به دست آوردم متوجه شدم اگر ما در کنار هم قرار بگیریم نه تنها موفقیت و آرامشی برامون به وجود نمیاد بلکه دائما در حال پسرفت و شکست هم خواهیم بود چون عقاید و تفکرات من با شما به طور کل متفاوته و قطعا ما نمیتونیم در کنار هم به چیزی که اسمش خوشبختیه برسیم. امیدوارم این موضوع رو متوجه شده باشید و من رو به خاطر اینکه به خواستگاری شما پاسخ منفی میدم درک کنید.

****************

من خیلی نشستم و به اینکه در آینده قراره زندگی مشترکی در کنار هم داشته باشیم فکر کردم اما دیدم متاسفانه هیچ نقطه اشتراکی با هم دیگه نداریم و اون زندگی مشترکی که ازش حرف زدم اگه شکل بگیره فقط باعث میشه که هر دومون اوقات تلخی زیادی رو تحمل کنیم. قطعا آدم هایی که هم فرکانس و هم فکر هستن میتونن در کنار هم خوشبختی رو تجربه کنند اما من متاسفانه نتونستم شباهتی بین افکار خودم و افکاری که شما نسبت به زندگی و دنیا دارید پیدا کنم به همین دلیل به خواستگاری شما جواب منفی میدم و امیدوارم شخصی رو پیدا کنید که هماهنگی کاملی باهاتون داره چون قطعا زندگی با اون حال خوب بیشتر و خوشبختی بیشتری رو براتون به ارمغان میاره.

****************

متاسفانه باید بگم که جواب من به خواستگاری شما منفیه و دلیل این موضوع هم اینه که من و شما آدم همدیگه نیستیم. اینکه آدم همدیگه نیستیم و نمیتونیم با همدیگه ازدواج کنیم بنا به بد بودن یکی از ما نیست. اتفاقا خیلی از آدمای خوب هستن که همیشه مسیر درست رو میرن اما آدم همدیگه نیست و کلا مسیرشون با هم فرق داره که ما هم جزو همین دسته از آدما هستیم. من خوب فکرامو فکر کردم و دیدم که صلاح هیچکدوم از ما در این کار وجود نداره.

****************

شما انسان بسیار شریف و خوبی هستید اما متاسفانه باید بگم که بنا به دلایلی شخصی که تمایل به گفتنشون ندارم من به خواستگاری شما پاسخ منفی میدم و نمیتونم باهاتون ازدواج کنم. دلیل اینکه دلایلم رو نمیگم بی احترامی به شما یا زیر پا گذاشتن شخصیتتون نیست بلکه مسائلی در زندگی شخصی من وجود داره که دوست ندارم خارج از اطرافیان نزدیکم کسی از اونها خبر دار بشه و یا متوجه موضوعاتی که در زندگی من وجود داره بشه. امیدوارم این مسئله رو درک کنید.

****************

قطعا اگه الان من به شما پاسخ مثبت بدم و با هم ازدواج کنیم روزهای خوش و خوبی رو با هم پشت سر میذاریم اما به نظرتون این روزهای خوب و خوش تا کی ادامه داره؟ فقط آدمایی که منطق هم رو درک کنن و افکار مشابهی دارن میتونن بعد تموم این خوبی و خوشی ها، خوبی و خوشی های بیشتری رو برای هم به ارمغان بیارن اما متاسفانه از اونجا که من در خودم و شما میبینم که تضاد فکر و عقیده ای بسیاری داریم اگه با هم ازدواج نکنیم بهتره چرا که بعد تموم اون خوبی و خوشی ها روزهای سختی شروع میشه که دائما مجبوریم بر سر منطق خودمون با هم مشاجره داشته باشیم که این برای زندگی مشترک و آرامشی که از اون انتظار داریم به هیچ وجه خوب نیست.

****************

متاسفانه در زندگی من مشکلاتی وجود داره که ترجیح میدم فعلا به خاطر اونها ازدواج نکنم و کس دیگه ای رو هم دخیل این مشکلات نکنم. قطعا اگه آمادگی ازدواج رو داشتم شما گزینه ای مناسب برای ازدواج با من بودید و من پاسخ مثبت میدادم اما از اونجا که این مشکلات تمام زندگی منو در بر گرفته و نمیذارن که به چیز دیگه ای فکر کنم متاسفانه باید بگم که به خواستگاری شما پاسخ منفی میدم و امیدوارم درک کنید. لطفا در مورد مشکلات و دغدغه هایی هم که دارم سوالی نفرمایید چون به شدت شخصی و خصوصی هستن و دلم نمیخواد کسی در مورد اونها چیزی بدونه.

****************

شما از همه لحاظ آدم مناسبی برای ازدواج هستید اما من متاسفانه هنوز موقعیت ازدواج ندارم و تصمیمی به ازدواج هم نگرفتم. یقینا من اگه به پاسخ شما جواب مثبت بدم بعد از یه مدت اختلافات ما با هم شروع میشه و اونجا با حال بد زیادی از هم جدا میشیم چرا که من تصمیمی برای ازدواج نداشته بودم و همین عدم علاقه موجب به وجود اومدن اون اختلافات میشد. به همین دلیل من به خواستگاری شما پاسخ منفی میدم و امیدوارم که این موضوع رو درک کنید.

****************

من توی موقعیتی از زندگی هستم که به جز درس و مشغله های کاریم به هیچ چیز دیگه ای نمیتونم فکر کنم و اگه کسی رو در این لحظات به زندگیم وارد کنم یقینا اون شخص ضربه های زیادی خواهد خورد و رابطه با من هیچ سود و منفعتی براش نخواهد داشت. متاسفانه زمانی رو هم که قراره درس و مشکلاتم تموم بشه و تمرکزم از روی اونها برداشته بشه رو هم نمیدونم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که پاسخ منفی بدم. مطمئنا این هم برای من بهتره و هم برای شما چون من اینجوری میتونم تمرکزم رو فقط روی درس و مشکلاتم بذارم و شما هم میتونید با شخص بهتری ازدواج کنید.

****************

متاسفانه باید بگم که علاقه ای نسبت به این ازدواج ندارم و برای همین پاسخم منفیه. من هیچوقت نمیتونم شما را به عنوان همسرم ببینم و روی شما به عنوان شوهر و کسی که قراره زندگی مشترکی با اون داشته باشم حساب کنم. نه اینکه خدای نکرده شما مشکلی داشته باشید یا نقص و ضعفی داشته باشید، خیر، این دیدگاه منه و چیزیه که از فکر کردن به آینده بهش رسیدم. یقینا اگر شما هم کمی آینده نگری کنید میبینید که من هم شخص مناسبی برای شما نیستم و شما دست روی گزینه اشتباهی برای ازدواج گذاشتید.

****************

با کمال احترام به شما و خانواده محترمتون باید بگم که پاسخم نسبت به خواستگاری شما منفیه. من کسی نیستم که بخوام رابطه ای که میدونم اشتباهه و کمکی به هیچ کدوم از ما نمیکنه رو شروع کنم و به طرفم امید واهی بدم در صورتی که میدونم در انتها در انتظار هر دومون چیه و چه اتفاقی قراره بیفته. من به جای این همین اول پی همه چی رو به تنم میمالم و به قول معروف جنگ اول به از صلح آخره و من همین اول نسبت به این ازدواج پاسخ منفی میدم چون هم برای و هم برای شما بهتره. امیدوارم که این موضوع رو درک کرده باشید.

****************

شما آدم فوق العاده خوبی هستید و قطعا دخترای زیادی دوست دارن با شما ازدواج کنند. وقتی که در مورد خودتون صحبت می کردید ویژگی های مثبتی زیادی رو درون شما کشف کردم که شاید حتی خودتون هم در مورد اون ویژگی ها هنوز ندونید. به طور کل خواستم بدونید که از نظر من شما آدم خوبی هستید اما متاسفانه باید بگم که پاسخ من به خواستگاری تون منفیه. پاسخ منفی من خدای نکرده مبنی بر بد بودن شما نیست و این رو هم ویژگی هایی مثبتی که درون تون دیدم صدق میکنه، اینکه پاسخ منفی میدم دلایلی داره که خدمتتون عرض میکنم.

****************

من آدمی نیستم که بخوام عجولانه در مورد چیزی تصمیم بگیرم و فوری حرفم رو بزنم بلکه کلی در مورد یک مسئله یا یک اتفاق فکر میکنم و شتاب زده عمل نمیکنم. قطعا در مورد پاسخ دادن به شما هم زمان زیادی گذاشتم چون این مسئله آینده من و شما رو در بر میگیره و اگه اشتباهی رخ بده قطعا به ضرر هر دوی ما تموم میشه. طبق چیزی که من بهش رسیدم متوجه شدم که من و شما آینده زیبایی در کنار هم نخواهیم داشت که دلایلش رو هم در ادامه خدمتتون میگم که اگه توضیحی یا مسئله ای در موردشون بود حتما بفرمایید.

****************

متاسفانه باید بگم که پاسخ من به خواستگاری تون منفیه. قصد من از پاسخ منفی دادن به شما خدای نکرده تحقیر کردنتون یا پایین آوردن شخصیت تون نیست. اتفاقا شما برای من شخصی قابل احترام هستید و تا همیشه هم به همین شکل باقی خواهد موند و من احترام زیادی براتون قائل خواهم بود. اینکه پاسخ منفی به شما میدم بنا به این دلیل نیست که از شما بدی یا کار ناپسندی دیدم که منجر به این شده که پاسخ منفی بدم، نه، فقط طبق چیزایی که در مورد خودم و خودتون بهشون رسیدم متوجه شدم که این ازدواج کار درستی نیست و میتونه ضربه های زیادی به هر دوی ما بزنه.

****************

پاسخم به خواستگاری شما منفیه و امیدوارم این موضوع رو درک کنید که چرا پاسخ منفی دادم. من خوب فکرامو کردم و دیدم که شما کلا شخصیتی متفاوت از من دارید، تیپ شخصیتی شما کلا با اون چیزی که من از همسرم انتظار دارم فرق داره و بسیاری از رفتارها و عقاید شما با اون چیزی که من انتظار دارم درون همسر آینده ام وجود داشته باشه متفاوته. همین هاست که باعث شده پاسخ منفی بدم و یقینا اگه شما هم به این موضوعات فکر کنید میبینید که اگه این ازدواج صورت نگیره خیلی خیلی بهتره.

****************

کاش در موقعیت بهتری بودم اون موقع حتما پاسخم به خواستگاری شما مثبت بود اما متاسفانه زندگی من پستی های زیادی داره و من اونقدر درگیر مشکلاتم هستم که نمیتونم به اومدن شخصی به زندگیم فکر کنم. میتونم ازدواج کنم، میتونم به خواستگاری شما پاسخ مثبت بدم و میتونم این رابطه رو ادامه دار کنم اما از اونجایی که میبینم چیزی جز ضرر و ضربه در انتظارمون نیست تصمیم گرفتم همین اول راه جلوی همه اون ضررها و ضربه ها رو بگیرم. امیدوارم شما هم این موضوع رو درک کنید.

****************

یقینا هر کسی همسر شما بشه خوشبختی در انتظارشه. شما انسان فوق العاده ای هستید و در هر حوزه ای از زندگیتون سعی میکنید که بهترین خودتون رو بروز بدید. با توجه به تموم اینها باید بگم که متاسفانه پاسخ من منفیه چون من مشکلات و درگیری هایی دارم که باعث میشه نتونم جواب اون همه عشق و محبتی که قراره به من در رابطه بکنید رو بدم و قطعا این باعث میشه رابطه یه طرفه بشه که به هیچ وجه برای شما لذت بخش نخواهد بود.

****************

متاسفانه باید بگم که پاسخم به خواستگاری شما منفیه و دلیلش هم اینه که من و شما اختلافات بسیاری با هم داریم که حتی یکی از همون اختلافات هم میتونه یک زندگی مشترک رو نابود کنه چه برسه به اینکه من و شما چندین اختلاف با هم داریم و کلا تضاد همدیگه ایم. این به معنی این نیست که یکی از ما راه درست و یکی دیگه هم راه غلط رو میره، نه، هر دوی ما از نظر خودمون راه درست رو در پیش گرفتیم اما راه مون برای زندگی از هم جداست.

****************

پاسخ من به این ازدواج متاسفانه منفیه و امیدوارم بابت اینکه پاسخ منفی دادم از من کدورتی به دل نگیرید. شخصیت های خودمون و موارد و مسائل دیگه رو که سنجیدم به این نتیجه رسیدم که ما نمیتونم با هم ازدواج کنیم و قطعا دلایل رو هم خدمت تون میگم تا کاملا متوجه بشید که چرا پاسخم منفی بود. من هم خیر و صلاح شما و هم خیر و صلاح خودم رو میخوام و بیشتر از خودم به شما فکر کردم که پاسخ منفی دادم چون نمیخواستم از ارتباط با من ضربه ای بهتون بخوره.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. توکاتوکاsays:

    وای واقعا ازتون ممنونم خیلی مطالبتون کمکم کرد