جملات فوق العاده سنگین و تیکه دار خیانت

آدما با خیانت هاشون جوری دلت رو میکشونن که تا ابد جاش درد میکنه، آدما جوری بهت خیانت میکنن که هیچوقت نمیتونی دوباره قامتت رو راست کنی، اونا جوری بهت از پشت خنجر میزنن که هیچوقت نمیتونی دوباره مثل قبل بشی. اعتماد کردن به آدمای این دوره و زمونه اولین خیانتی هست که اتفاق میفته و اون هم خیانتیه که خودت به خودت میکنی.

توی این مطلب متن ها و جملاتی سنگین و تیکه دار در مورد خیانت تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

جملات تیکه دار و سنگین برای خیانت همسر

وقتی به خودت میای میبینی چقدر زندگیت رو کثافت برداشته، زندگیتو کثافت برداشته چون یه آدم کثیف رو وارد زندگیت کردی، یکی که میخواستی همسرت باشه، سایه سرت باشه، امنیتت باشه، آرامشت باشه اما هیچکدوم از این نبود و فقط با خیانت هاش دلت رو شکسته تر از هر وقتش کرد. وقتی به خودت میایی میبینی، زندگیت هیچ چیز جز کثافت نیست و تو میون تموم این کثافتا داری با یه آدم کثیف دست و پا میزنی.

****************

اونی که توی زندگی مشترک خیانت کرد دیگه اسمش انسان نیست بلکه موجودیه که حتی از پست ترین حیوونا هم پست تره. انسان درسته که میتونه اشرف مخلوقات باشه و میتونه جانشین خدا روی زمین باشه اما در کنار همه اینها میتونه یه موجود رذل و کثیف هم باشه که بهش میگن خیانت کار.

****************

فکر کن که یه آدم پست و خیانت کار بشه همسرت، بشه کسی که قراره بوده تا آخر عمر باهاش زندگی کنی و زندگی بگذرونی، اون موقع حس میکنی که خودت هم از اون پست تری که نفهمیدی چجور آدمیه و اونو وارد زندگیت کردی.

****************

همسر آدم که بهش خیانت کنه دیگه آدم واقعا احساس میکنه تکیه گاهی نداره، احساس میکنه تموم دنیا روی سرش خراب شده و احساس میکنه به هیچی و پوچی رسیده. اگه همسر آدم که قراره بوده دستاش توی دستای اون باشه بهش خیانت کنه انگار نفس های اون به شماره میفته و میخواد از این دنیا خیلی زود پر بکشه و بره. کاش اونایی که به همسرشون خیانت میکنن بدونن یه دل بهشون وابسته شده، یه قلب به وجودشون گره خورده و هر چند اونا اینقدر پست بودن که اینو ندیدن اما کاش از حالا به بعد بفهمن و از این کارشون دست بکشن.

****************

آدم خیانت هر کسیو میتونه تحمل کنه، خنجر زدنای هر کسیو میتونه تحمل کنه و نامردی همه رو میتونه به جون بخره اما تنها کسی که ازش توقعی نداره از پشت بهش خنجر بزنه همسرشه، تنها کسی که فکر میکنه همراه و همدمش تو زندگیشه همسرشه و تنها کسی که با خیال راحت فارغ از تموم دنیا فکر میکنه میتونه بهش تکیه میکنه همسرشه. حالا فکر کن که همسر آدم هم خیانت کار باشه، اون موقع واقعا حس میکنی دنیا بهت پشت کرده و میخواسته غمت رو ببینه واسه همین همچین آدم پستی رو وارد زندگیت کرده تا خوب طعم غم و ناراحتی رو بچشی و احساس کنی.

جملات تیکه دار و سنگین برای خیانت عشق

وقتی عاشق یکی میشی دیگه چشمات رو روی تموم ویژگی های بدش میبندی، انگار خدا فقط یه بنده خوب آفریده که اونم همون شخصه و هیچ وقت نمیخوای بدی هاش رو ببینی. اما این اشتباهه! روزی هزار بار آدمای ساده باید با خودشون تکرار کنن که هیچ چیزی از هیچ کسی بعید نیست. بدترین خنجرها و بدترین ضربه ها رو ممکنه از آدمایی بخوری که اسمشون رو عشق گذاشتی، اسم شون رو زندگی و دنیات گذشتی.

****************

توی این دوره و زمونه عشق تنها یه نقابه، یه نقاب برای آدمای کثیف تا وارد زندگیت بشن، از تو سوء استفاده کنن و بعد هم بذارن و برن. انگار الان دیگه هیچکس معنی واژه عشق رو درست نمیشناسه، الان انگار که دیگه هیچ کس نمیدونه وقتی عاشق یکی میشی تموم زندگیت به اون گره میخوره و تموم وجودت وابسته اون میشه و الان انگار که دیگه هیچکی نمیخواد طعم عشق واقعی رو بچشه. الان انگار همه روی هوس هاشون اسم عشق رو میذارن و وارد زندگی یکی میشن، هوسشون که تموم شد به اون خیانت میکنن و عاشق یکی دیگه میشن و این چرخه همینطور ادامه داره.

****************

کاش آدمایی که به عشقت خیانت میکنن بدون که این قلب از سنگ نیست، از جنس احساسه و احساس آدم اگه خدشه دار بشه دیگه هیچوقت به روز اولش بر نمیگرده، دیگه هیچوقت لبخندهای واقعی روی لب هاش نمیشینه و دیگه هیچوقت واقعا از ته دل حال خوبی نداره. کاش اینایی که خیانت میکنن بدونن با خیانتشون روح یه آدم رو نشونه گرفتن چون قلب آدم که بشکنه روحشم انگار از جسمش پرواز میکنه و برای همیشه میره، درسته اون نفس میکشه و زنده هست اما زندگی نمیکنه و انگار تبدیل به یک مرده متحرک میشه.

****************

کاش قبل از تموم خیانتاتون با خودتون فکر کنید که بعد این دیگه کی میتونه اینقدر عاشق من باشه، کی میتونه اونقدر منو دوست داشته باشه و کی میتونه مثل اون برام زندگیش رو بده. کاش قبل خیانت هاتون کمی فکر کنین که چقدر برای طرف تون ارزش دارین، چقدر زندگیش وصله به زندگیتون و چقدر براش مهمید تا اون موقع تن به خیانت بدین. ممکنه خودتون ندونید اما شاید شما زندگی طرف مقابلتون شده باشید و با رفتن و خیانت کردنتون در واقع زندگی رو از اون میگیرید.

جملات تیکه دار و سنگین برای خیانت دوست

یه زمانی به خودت میای و میبینی همه اونایی که بهشون میگن دوست، همه اونایی که رفیق فابت حسابشون میکردی و شده بودن بخش مهمی از زندگیت دیگه نیستن و دلیل نبودناشون هم خیانتایی هست که بهت کردن. دنیا و آدما رحم و مروتی ندارن و چنان ضربه هایی بهت میزنن که تا عمر که داری جاشون درد میکنه و عذابت میده. این آدما و دنیایی که توش زندگی میکنن انگار عادت دارن به خیانت، به از پشت خنجر زدن یا به نامردی کردن.

****************

خیانت میکنید اشکالی نداری، نامردی میکنید اشکالی نداره، دل کسی رو میشکونید اشکالی نداره اما حداقل اسم خودتون رو دوست و رفیق نذارید، اسم خودتون رو همدم و همراه نذارید، اسم خودتون رو شریک و هم مسیر نذارید. هر کاری میکنید اشکالی نداره اما نذارید که آدما قلبشون به بودن شما توی زندگیشون گره بخوره، وقتی شما رفیق یکی میشید و اون قلبشو در اختیارتون میذاره و وقتی که شما بهش خیانت میکنید اونجا تنها خیانت نکردید بلکه پست بودن و رذل بودن خودتون رو هم فریاد زدید.

****************

رفاقتای الان اینه که تا پول داری رفیقتن، نوکر بندِ جیبتن ولی همینکه دیگه هیچی نداشتی، همینکه دیگه منفعتی براشون نداشتی و همینکه دیگه هیچ استفاده ای نتونستن ازت بکنن میذارن و میرن. بدی ماجرا اینجاست که اونا همچین ساده هم نمیرن بلکه جوری بهت خیانت میکنن و جوری بهت از پشت خنجر میزنن که درد رفتنشون چند برابر میشه و بعد تو میمونی و جای زخمی که اونا به قلبت نشوندن.

****************

اگه میخوای توی دنیای امروزی حالت خوب باشه و شاد باشی قلبت رو به بودن کسی در زندگیت گره نزن. فرقی نمیکنه طرف دوستت باشه، عشقت باشه، از خانواده ات باشه یا هر کس دیگه ای. آدمای این دوره خوب بلدن خیانت کنن و اگه تو حال خوبت رو به بودنشون گره بزنی جدای از رفتن با خیانتاشون بدترین ضربه ها رو بهت میزنن. بهترین کار برای آدمای حالا اینکه درای قلبت رو به روشون ببندی و مثل خودشون تظاهر به دوست داشتن کنی.

****************

در عجبم که چطور بعضی ها میتونن دشمنت باشن اما نقش رفیق رو برات بازی کنن، در حال خیانت باشن اما جلوت نقش دایه مهربان تر از مادر رو برات بازی کنن، بخوان از پشت بهت خنجر بزنن اما با این حال جلوت جوری رفتار کنن که انگار به فکرتن و حالت براشون مهمه. در عجبم آدما چقدر میتونن دو رنگ بشن، چقدر میتونن سریع رنگ عوض کنن و از خود واقعیشون اونقدر دور بشن که دیگه ذات شون شناخته نشه.

جملات تیکه دار و سنگین برای خیانت و دلشکستگی

آهای آدما، وقتی خیانت میکنید، به همراه اون خیانت دلی هست که میشکنه، دلی هست که سقف آرزوهاش روش خراب میشه و این خرابه های آرزوها هیچوقت نمیذارن که اون دل دوباره رنگ آبادی و عشق رو به خودش ببین. تک تک آرزوهایی که اون دل برای خودش ساخته بوده از جنس عشق بودن، عشقی که نسبت به شما بوده و وقتی که شما برین این عشق نابود میشه و دیگه اون آرزوها دوامی ندارن و خراب میشن. اگه خیانت میکنید بکنید اشکالی نداره، اگه دل میشکونید بشکونید اشکالی نداره، اگه عشق یکی رو نابود می کنید این کار رو هم انجام بدید اشکالی نداره اما بدونید دنیا یه قانونی داره به اسم کارما.

****************

خیانت میکنن و دلت رو میشکنن و بعد برمیگردن و توقع دارن که اونا رو ببخشی، از گناهشون بگذری و کارشون رو نادیده بگیری. گیرم بشه از گناه گذشت، گیرم که بشه بخشید، گیرم که بشه با سختی زیاد نادیده گرفت اما با زخمی که روی قلب آدم نشسته چه میشه کرد؟ زخمی که عمیقه و تا ابد جاش میسوزه، زخمی که به خاطر اون خیانتی که به آدم شده به وجود اومده! با اون زخم چیکار میشه کرد؟ اونو هم میشه نادیده گرفت؟

****************

آدما میان و با خیانتاشون دلت رو میشکنن و میرن. تنها راهی که میتونی از خودت در برابرشون دفاع کنی اینه که دلت رو از جنس سنگ کنی و نذاری هیچ کسی واردش بشه. این آدما جنبه عشق رو ندارن، عاشقشون که شدی انگار خنجری تیز بهشون دادی تا با همون قلبت رو بشکافن. هیچوقت به هیچ آدمی تا وقتی که خودش رو ثابت نکرده اجازه نده وارد دلت بشه، هر کسی لیاقت بودن در دلت رو نداره، تا وقتی که نفهمیدی کسی واقعا دوستت داره دلت براش از جنس سنگ باشه.

****************

کارایی میکنین که دل آدم واقعا میشکنه، رفتارایی ازتون سر میزنه که آدم دوست داره نابود بشه، حرفهایی میزنید که آدم دوست داره همونجا زمین دهن باز کنه و بره توش و بعد با خودتون میگید که فلانی چرا با ما سرد رفتار میکنه؟ دلیل سردی رفتارش رو توی خیانتاتون، توی کارایی که انجام میدین، توی رفتاراتون و توی حرف هایی که به زبون میارید جستجو کنید. شاید ندونید اما سنگینی خیانت، کار، رفتار و حرف شما خیلی سنگین تر از برخورد سردی هست که اون شخص با شما داره.

جملات تیکه دار و سنگین برای خیانت و نامردی

فقط آدمای نامرد هستن که خیانت میکنن! آدمایی که بویی از انسانیت نبردن، آدمایی که خواستن حیوون آفریده باشن اما اشتباه آدم آفریده شدن. گاهی با خودت واقعا فکر میکنی که این آدما حتی از حیوون هم کمترن و نباید بگی باید حیوون خلق میشدن. این آدما توی داره و دسته موجوداتی پست، موجوداتی که حتی جهنم خدا هم برای اونها حیفه آفریده شدن و تا عمر که دارن متعلق به همون گروه باقی میمونن.

****************

نامردی کردن آسونه، خیانت کردن آسونه، از پشت خنجر زدن هم آسونه اما کاری که سخته نگه داشتن اعتماده، کاری که سخته اینه که قلب یکی رو به دست بیاری و سالم حفظش کنی. آدمای نامرد گرچه قلب آدما رو از آن خودشون میکنن اما چنان با خیانت هاشون به اون ضربه میزنن که دیگه اون قلب مثل سابقش نمیمونه و دیگه سالم نخواهد بود.

****************

نامردی یعنی اینکه یکی دلش به بودن تون خوش باشه اما بهش خیانت کنید و از زندگیش برید. اگه نمیتونید توی زندگی کسی بمونید از همون اول به زندگیش وارد نشید و از همون اول اونو عاشق خودتون نکنید. شاید اون طرف مثل شما دلش از سنگ نباشه که با خیانت هاتون بخواد کنار بیاد و وقتی که این کار رو کردید واقعا دنیا روی سرش خراب بشه.

جملات تیکه دار و سنگین برای خیانت و جدایی

خیانت میکنین و بعد میپرسین که چرا ازم جدا شد؟ چرایی این سوال رو در هیچ جا به غیر از درون خودتون جستجو نکنین، همونجایی که یه زمانی نقشه خیانت رو در اونجا میکشیدن و بعد خیانتتون رو عملی کردین.

****************

خیانت که میکنین تحمل جدایی رو هم داشته باشین. طرف مقابلتون مثل شما پست و رذل نیست که در کنارتون بمونه و دم نزنه. شاید شما خیانت کنید و این کثافت کاریتون رو بپوشونین جوری که انگار کاری نکردین و دوباره به سراغ طرفتون بیاین اما اگه اون ازتون جدا شد بهتره بدونید که اون اونقدر عزت نفس و شرف داره که بخواد برای خودش اهمیت قائل بشه و دیگه کنارتون نباشه.

****************

خیانت جدایی میاره. هر وقت فکری به سراغت اومد که بویی از خیانت داشت با خودت فکر کن که میتونی واقعا جدا شدن از طرفت رو تحمل کنی؟ آیا میتونی واقعا نبودنش رو تحمل کنی؟ آیا واقعا میتونی شکسته شدن قلبش رو تحمل کنی؟


مطالب پیشنهادی :

عکس متن دار راجب خیانت

جملات انگلیسی در مورد خیانت به همراه ترجمه فارسی

متن های سنگین درباره فروختن رفیق

عکس نوشته نامردی رفیق

متن درباره آدم های لاشی

جملات زیبا در مورد دوست بد


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...