جواب های دندان شکن به دخترا

دخترا ممکنه باورهایی داشته باشن که غلطه و به مسیر اشتباه هدایتشون کنه. گاهی نیازه تا به اونها تلنگری زد، گاهی نیازه تا بهشون گفت که این افکار و باورهایی که دارن اشتباهه پس باید جملاتی و جواب هایی دندون شکن براشون تهیه کرد تا قانع بشن و افکار و باورهای اشتباه شون رو کنار بذارن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و دندون شکنی برای دخترا تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم.

جواب دندون شکن برای دخترا

آهای دختر خانومی که میگی بذار محلش ندم تا بیشتر سراغمو بگیره، بذار جوابشو ندم تا بیشتر پیگیرم باشه یا میگی بذار باهاش بد صحبت کنم تا بدونه از اونایی نیستم که سریع به دست میاد، بهتره بدونی طرف مقابلت به جز تو ممکنه هزارتا گزینه دیگه هم پیش روش داشته باشه اما تو رو انتخاب کرده پس به جای این کارها یاد بگیر کمی بهش احترام بذاری، یاد بگیر حرمت طرفتو نگه داری و باهاش خوب صحبت کنی چون هیچکس با بد صحبت کردن و بی محلی دادن نمیگه وای طرفم چه آدم خوبه و مناسبیه.

****************

دختر خانومی که هیچی آرایش نمیکنی و این دخترایی که آرایش میکنن رو خراب میدونی و میگی همه کاره اند، خب عزیز دلم گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بوده میده و حالا تو هم چون خودت یا اجازه نداری، یا بلد نیستی یا هر چیز دیگه اونا رو محکوم میدونی. به جای انجام این کار سعی کن بهشون احترام بذاری، آرایش کردن اونا هیچ دخلی به زندگی تو نداره و هیچ ضربه ای به تو نمیزنه پس به جای حسادت یا نفرت به این افراد سعی کن ازشون یاد بگیری که خودت باشی.

****************

دختر خانومی که هیچ پسری رو محل نمیدی و با هیچ پسری حتی صحبت هم نمیکنی، تو دختر خیلی درستکاری نیستی، تو یه دختر غیر اجتماعی هستی که یا ارتباط گرفتن با جنس مخالف رو کلا بد میدونه و یا جرئتش رو نداره که با اونها ارتباطی برقرار کنه. سعی کن فارغ از اینکه جنسیت افراد برات مهم باشه باهاشون با حد و مرزی مشخص تعامل داشته باشی، صحبت کنی و بگی و بخندی تا اون وقت بفهمی که چقدر طرز فکری که نسبت به جنس مخالف داشتی کهنه و پوسیده بوده.

****************

دختر عزیزی که همه پسرا رو شبیه به گرگایی میبینی که میخوان طعمه شون بشی، بهتر بدونی که دوره و زمونه عوض شده و تو نباشی هزار تا گزینه دیگه برای پسرا هست که باهاش رابطه داشته باشن. به جای این کار سعی کن طرز فکرت رو درست کنی، فارغ از اینکه اونا پسرن با خودت بگو اونها انسانن و من هم انسانم و ما انسان ها با تعامله که زنده ایم و زندگی میکنیم و دیگه طرز تفکر پوسیده و فسیل شده ات رو به رخ دیگران نکش تا ببینی که پسرا اونقدر هم که باید بد نبودن فقط تو طرز فکر مریض گونه ای داشتی.

****************

آهای دختر خانومی که به هیچ کس غیر از پارتنرت محل نمیدی، این تا حدی خوبه و قابل ستایشه اما وقتی تا یه جنس مخالف میبینی دندونات تیز میشه، تا یه جنس مخالف بهت سلام میکنه میخوای بهش حمله کنی چون به پارتنرت وفاداری و یا یه جنس مخالف باهات کاری داره و با بدی جوابش رو میدی اینو بدون که این نه وفاداریتو نشون میده و نه متعهد بودنتو، فقط نشون میده که دختری هستی با یه دنیای بسته و کوچیک که با یه طرز فکر مریض داری توی همون دنیای کوچیکت زندگی میکنی.

****************

دختر خانومی که حجاب داری و خیلی حجابت رو دوست داری، این خیلی قشنگه اما اگه به خاطر حجاب داشتنت بی حجابا رو محکوم میکنی، مدام یه چوب برمیداری و بالای سر آدمای بی حجاب می ایستی و مدام با دخالت های نا به جات اونها رو از ارتباط باهات خسته میکنی اینو بدون که فقط داری بسته بودن و محدود بودن فکر و ذهن خودت رو به رخ همه میکشی که چقدر ذهن بسته ای داری که نمیتونی ببینی که دیگران با تو فرق دارند و ممکنه اون چیزی که تو دوست داری رو دوست نداشته باشن.

****************

دختر عزیزی که مدام تو خونه ای، اجازه نداری بری بیرون و اینایی که مدام بیرون هستن و در حال خوش گذرونی اند رو محکوم میکنی و میگی اونا خرابن یا اونا همه کاره اند، نه عزیز دلم اونا همه کار نیستند تو عقده ای هستی که بیرون نرفتنت اونقدر سر دلت عقده کرده که به جای اینکه بخوای بری بیرون و خوش بگذرونی دخترایی که این کار رو انجام میدن مقصر میدونی و روشون برچسب های نادرستی میزنی. به جای این کار سعی کن کمی ازشون الگو بگیری و یکم زندگی رو زندگی کنی.

****************

آهای دختری که مدام بیرونی و با رفیقات در حال خوشگذرونی هستی و دختری رو میبینی که مثل تو نیست و مدام تو خونه هست و اونو امل میخونی، اینو بدون که اون زندگیش امل گونه نیست ولی طرز فکری که تو داری بسیار امل گونه هست و خبر از یه ذهن مریض میده. به جای این کار سعی کن به سبک زندگی دیگران احترام بذاری و هر جوری که اونا می پسندند همونجور قبولشون داشته باشی.

****************

آهای دختر خانومی که نمیتونی سر کار بری و اینایی که میرن سر کار رو دخترایی میبینی که آزادی بیش از حد دارن و باید جلوشون گرفته بشه بهتره بدونی که تو خیلی بسته بودی و تو خیلی توی محیط خفقان آور و خسته کننده ای بودی وگرنه اونها هیچوقت حتی این موضوع رو آزادی هم نمیدونن بلکه حق طبیعی و انسانی خودشون میدونن که انجامش بدن. به جای اینکه مدام سعی کنی به اونها برچسب بزنی یکم تلاش کن مثل اونها بشی و برای خواسته هات ارزش قائل بشی و تلاش کنی که مثل اونها این آزادی رو به دست بیاری.

****************

آهای دختری که آدم برونگرایی هستی و با همه میگی و میخندی و دختری که مدام توی خودشه و توی دنیای خودش سیر میکنه و با کسی ارتباط نمیگیره رو محکوم میکنی و بهش میگی خجالتی و زوال در رفته، اینو بدون که افکار تو زوال در رفته هستند که نمیتونن بپذیرن همینطور که خودت برونگرایی ممکنه کسی هم درونگرا باشه و دوست نداشته باشه با کسی ارتباط برقرار کنه. به جای این کارت سعی کن اون رو همینطور که هست بپذیری و کم کم باهاش وارد ارتباط بشی تا ببینی که چقدر طرز تفکرت نسبت به اون اشتباه بوده، اون فقط برونگرا نبوده که بخواد با همه گرم بگیره و با همه بگو و بخند داشته باشه.

****************

یاد بگیریم که هر دختری که با همه میخنده و گرم میگیره خراب نیست و هر دختری هم که توی دنیای خودشه و با کسی ارتباط نمیگیره غیر اجتماعی و امل نیست. آهای دخترایی که به خاطر این مسائل همدیگه رو محکوم و حتی مسخره میکنید، یاد بگیرید که به هم ارزش و احترام بدید تا وقتی بقیه شما رو میبینن به جای اینکه با برچسب هایی که خودتون همدیگه رو باهاش صدا میزنید صداتون بزنن، سعی کنن بهتون احترام بذارن و شخصیت تون رو هر طوری که هست درک کنن.

****************

دختر خانومی که مدام با پارتنرت دعوا میکنی، مدام دنبال اینی که نازت رو بکشه و مدام سعی میکنی که عقده هات رو اون پر کنه، اینو بدون که اون مسئول زندگی تو نیست که بخواد عقده هات رو برطرف کنه و مدام نازت رو بکشه. یه رابطه به وجود میاد تا هر دو طرف از بودن توی این رابطه احساس لذت داشته باشن و با همدیگه خوش باشن نه اینکه تو مدام دعوا کنی و بحث راه بندازی که طرفت بخواد ناز تو رو بکشه و جای خالی هر چی که توی زندگیت نداشتی رو برات پر کنه.

****************

دختر خانومی که رابطه هات خیلی زود تموم میشه و نمیتونی با یه پارتنر مدتی طولانی توی رابطه باشی، به جای مقصر دونستن پارتنرهات کمی به خودت نگاه کن و بگو که من چرا اینجوریم. همه که نمیتونن بد باشن، همه که نمیتونن عوضی باشن، این وسط شاید یه جای کار از طرف خودته که میلنگه، سعی که پاشنه آشیلت رو بشناسی و اونو برطرف کنی و بعد وارد رابطه بشی تا ببینی رابطه هات چقدر قشنگ و طولانی میشه.

****************

دختر خانومی که برای فراموش کردن رابطه قبلیت فوری با یکی دیگه وارد رابطه میشی تا نفر قبلی رو فراموش کنی، یادت باشه که طرفی که جدیدا با اون وارد رابطه شدی اسباب بازی تو نیست، سرگرمی تو هم نیست پس اول سعی کن با خودت کنار بیای، تلاش کن گذشته رو فراموش کنی و بتونی از نو شروع کنی. هر وقت به این درجه رسیدی اون موقع رابطه جدیدی رو شروع کن در غیر اینصورت هیچوقت به خودت اجازه نده که با احساسات یه نفر بازی کن چون با احساسات خودت بازی شده.

****************

دخترای عزیزی که میگین پسرا وقتی با ما وارد رابطه میشن ازمون سوء استفاده میکنن و با احساساتمون بازی میکنن باید در جوابتون گفت که تا خودتون این اجازه رو به کسی ندین کسی نه میتونه ازتون سوءاستفاده کنه و نه با احساسات تون بازی کنه. اگه برای روابط تون حد و مرز قائل بشین، بدونین که از یه رابطه چی میخواین و تا چه حد باید به طرف اجازه بدین که نزدیک تون بشه هیچوقت اتفاقایی که از اونها حرف میزنید براتون رخ نمیده.

****************

آهای دختر، چرا فکر میکنی تو مثل طعمه هستی و مردم این جامعه مثل گرگ هستن تا تو رو شکار کنن؟ تا وقتی که این تفکر رو داشته باشی هیچوقت نمیتونی توی جامعه به موفقیتی دست پیدا کنی. این باورها رو کنار بذار و وارد جامعه بشو، موقعیت خودت رو در اون پیدا کن و برای موفقیتت تلاش کن. اگه مسیر خودت رو بری، اگه سرت تو لاک خودت باشه و جز کار خودت به هیچ چیزی توجه نکنی حتی پست ترین آدم ها هم نمیتونن باهات کاری داشته باشن.

****************

درسته جامعه ما به دخترا بهای زیادی نمیده، درسته فرهنگ ما دخترا رو موجودی ضعیف معرفی کرده و درسته تابوهای غلط زیادی در مورد دخترا وجود داره اما دخترا یه سوال، آیا میخواین که تا همیشه اجازه بدین این اتفاق رخ بده؟ آیا میخواین با همین باورها زندگیتون رو پیش ببرین و هیچوقت پیشرفتی نکنین؟ تا وقتی که خودتون نخواین هیچ تابویی نمیتونه زندگی تون رو تا حد زیادی تحت تاثیر بذاره مگه اینکه خودتون بخواین و در برابرش تسلیم بشید. اگه تسلیم شدید کسی رو مقصر ندونید، چیزی که شما تسلیمش شدید یه باور بوده، باوری که میتونسته توسط شما عوض بشه اما شما به جای عوض کردنش تسلیم اون شدید و در برابرش کوتاه اومدید.

****************

آهای دختر خانومی که هنوز باورت اینه که پسر باید خرج منو بده، ازدواج کنم شوهر باید از پس هزینه های من بر بیاد و من هیچوقت نباید تا وقتی که یه پسر هست دست توی جیبم کنم، بهتره هر چه سریعتر فکری به حال خودت و افکاری که توی سرت میگذره بکنی در غیر اینصورت افکار فسیل شده ات کار دستت میده. اگه با پسری میری بیرون، اگه ازدواج میکنی یا اگه هر اتفاقی مشابه به این ها میفته دو طرف مسئولین تا هزینه ای رو بپردازین. اینو روزی هزار بار با خودت تکرار کن تا اون باورهای سنتی و غلطی که نسبت به این موضوعات داری تغییر کنه.

****************

دختر خانومی که میگی همه پسرا قصدشون از وارد رابطه شدن با پسرا نیازهای جنسی شونه نه هیچ چیز دیگه، ممکنه این در مورد بعضی ها صدق کنه اما در مورد خیلی ها هم صدق نمیکنه. اگه این باور تو قرار بر این باشه که درست باشه پس باور اینکه میگن دخترا پول پرستن و با توجه به پول و دارایی طرف باهاش وارد رابطه میشن هم باید درست باشه. سعی کن روی افکاری که داری کار کنی، نه همه پسرا دنبال مسائل جنسی اند و نه همه دخترا دنبال پول و دارایی طرف هستند، تا به این باور دست پیدا نکردی سعی نکن وارد هیچ رابطه ای بشی.

****************

آهای دختر خانومی که فکر میکنی چشم و ابروت میتونه طرف رو تا ابد برات نگه داره و تو میتونی هر جوری باهاش رفتار کنی اینو بدون که دست روی دست بسیاره و اگه تو الان خوشگلی فردا روز یه نفر خوشگل تر از تو ممکنه پیدا بشه و اگه طبق چیزی که فکر میکنی طرفت باهات وارد رابطه شده خیلی راحت ولت میکنه و با اون آدم جدید وارد رابطه میشه. دوام رابطه فقط به این مسئله نیست، بیشتر دوام رابطه به نوع برخوردی بستگی داره که با طرفت داری. روی برخوردت با طرف مقابلت کار کن اون میبینی حتی اگه خوشگل ترین دخترا هم پیشش باشن جز تو به هیچ کس دیگه ای نگاه نمیکنه.


مطالب پیشنهادی:

مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست

مجموعه متن کوبنده و سنگین برای استوری

متن درباره آدم تازه به دوران رسیده + عکس نوشته

متن در مورد آدم های بی ادب

متن درباره کسی که خودشو میگیره

متن کنایه زدن به خواهر شوهر


2 نظر

  1. ............says:

    چرت و پرت

  2. بی عدالتیبی عدالتیsays:

    ک..ر توو همه این دختر خانوم هایی که گفتی