متن فوق العاده زیبا برای تولد رسمی

چه خوب است که در روز تولد اطرافیانت متنی برای تبریک تولدشان تهیه کنی و آن را با آنها به اشتراک بگذاری. تو می توانی با توجه به رابطه ای که با آنها داری متنت را یا به صورت رسمی و یا به صورت دوستانه تهیه کنی و سپس این متن را برایشان بفرستی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای تبریک تولد به صورت رسمی تهیه کرده ایم. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد رسمی

از اینکه انسانی مهربان و شریف به مانند شما در زندگی ام حضور دارد و با وجودش عطر عشق و محبت را در فضای زندگی ام می پراکند بسیار خرسند و خوشحالم. شما انسانی هستید که از مهربانی و عشق درونی تان همه را بهره مند ساخته اید و به همین دلیل همه مثل من از اینکه شما در زندگی شان حضور دارید خوشحال و خرسند هستند. اکنون روز تولدتان است و دلم نیامد که از این روز بدون تبریک به شما عبور کنم. تولدتان را به شما تبریک می گویم و یک دنیا عشق و حال خوب برایتان از خدای منان می طلبم.

*****************

تولدتان مبارک باشد. از خداوند منان برایتان عمری طولانی و با عزت می خواهم. امیدوارم که همواره در زندگی تان مراتب رسیدن به خواسته هایتان را هر چه سریعتر طی کنید و در کوتاه ترین زمان به هر آنچه که در سر دارید برسید. یقینا شما انسانی تلاشگر و با پشتکار هستید پس از خدا میخواهم که در این روز که روز تولدتان است شما را لایق تمام خواسته هایی که برایشان تلاش کردید بداند و طولی نکشد که آن خواسته ها را وارد زندگی تان نماید.

*****************

امروز یک روز خاص و منحصر به فرد است، امروز تولد یکی از خاص ترین انسان هاییست که من او را در انسانیت و خرد جزو بهترین انسان های روی زمین می دانم. دوست عزیزم، یقینا شما به درجه ای از کمال و معرفت رسیده اید که هر کسی با شما وارد ارتباط شود به همین چیزی که من به آن دست یافته ام خواهید رسید. خوشحالم از اینکه انسانی به مانند شما در زندگی ام هست. تولدتان را از صمیم قلب تبریک عرض میکنم.

*****************

یک تولد جانانه برای دوستی که از جانم هم او را بیشتر دوست دارم. دوست عزیزم، تولد تو برای من روزی مهم و با اهمیت است و لحظه شماری میکردم تا این روز سر برسد تا برای این مناسبت خاص هم که شده به سراغت بیایم و از عشق وجودم که نسبت به توست سخن بگویم. دوست مهربان و نازنینم، در وجود من عشقی نسبت به تو نهفته است که این عشق فقط مخصوص آن دسته از افرادیست که واقعا خودشان را برای من ثابت کرده و در دوستی و وفا چیزی کم نگذاشته اند. خدا را شکر میکنم که تو را به عنوان یک دوست فوق العاده در زندگی ام دارم.

*****************

دوست عزیزم، به راستی که اگر از من بپرسند شریف ترین و فوق العاده ترین انسانی که در زندگی میشناسی کیست من نام تو را خواهم آورد چرا که همواره و در همه حال از تو جز انسانیت، شرف، وجدان و مهربانی چیزی ندیدم. همین ویژگی هاست که آدم را به مرحله انسان بودن می رساند و من چقدر از این بابت خوشحالم که با انسانی واقعی، انسانی که انسانیت را درک کرده و وجودش برای اطرافیان برکت است دوست شده ام. تولدت را تبریک می گویم و برایت از خدا از ته دل عمری طولانی میخواهم.

*****************

مهربان ترین، من از خدا برای تو عمری طولانی می خواهم چرا که انسان هایی که به مانند تو در ویژگی های خوب و حسنه از دیگران سبقت می گیرند باید زنده باشند و زندگی کنند تا دنیا را با عطر وجودشان خوشبو کنند. یقینا اینکه هنوز دنیا زیبایی هایی دارد و به دل مینشیند به خاطر وجود انسان هایی به مانند توست که همواره سعی می کنید عطر مهربانی و عشق تان را به همه جا بپراکنید و دیگران را به خاطر وجودتان خشنود سازید. دوستت دارم و روز تولدت را به تو تبریک می گویم.

*****************

به راستی که اگر تو در زندگی من نبودی چه میشد؟ من اکنون در کجای زندگی بودم و مقصدم چه بود؟ تو بودی که با وجودت زندگی مرا سر و سامان دادی و مقصدم را تعیین کردی. بدون شک اگر تو به زندگی من نمی آمدی من نمی دانستم که هنوز هم در کجا هستم و به کجا می روم. از تو متشکرم که با حضورت، با مهربانی ات و با عشقت کاری کردی که زندگی ام معنا شود و بدانم که از آن چه می خواهم. دوستت دارم و از صمیم قلب در روز تولدت از خدا میخواهم که همیشه در کنارم باشی و همیشه دستت در دستانم باشد. تولدت را به تو تبریک می گویم.

*****************

وقتی که شنیدم تولدتان سر رسیده واقعا خوشحال شدم و دوست داشتم تا سریع به سراغ شما آمده و تولدتان را تبریک بگویم. من شما را انسانی فوق العاده شریف می دانم و برای تان احترام خاصی قائل هستم. همیشه می گویند انسان ها خود هستند که احترام شان را به دست آورده و آن را حفظ میکنند و این در مورد شما هم صدق میکند. شما آنقدر به من و اطرافیان تان خوبی کردید و با شرافت در کارهای مختلف ما را همراهی کردید که واقعا همه ما برایتان احترامی خاص قائل هستیم. اکنون روز تولدتان را به شما تبریک عرض میکنم.

*****************

امیدوارم که رابطه ما بیش از این ادامه داشته باشد چرا که نمی خواهم انسانی بزرگ و فوق العاده به مانند شما را از دست بدهم. دوست دارم که شما بخشی از زندگی من باشید و من همیشه از حضورتان در زندگی ام بهره ببرم. هر انسانی دوست دارد که زندگی اش را با انسان های خوب پر کند و برای همین هم است که من میخواهم تا عمر که دارم شما در زندگی من حضور داشته باشید. تولدتان را به شما تبریک می گویم.

*****************

از اینکه در روز تولدتان می توانم در کنارتان باشم و در کنار شما خوشحالی کرده و بابت این روز بزرگ پایکوبی کنم بی نهایت بار خوشحالم. یقینا شما بخش مهمی از زندگی من هستید و من همواره دوست داشتم که در روز های مهم زندگی ام و یا در روزهای مهم زندگی تان در کنار هم باشیم و با یکدیگر به استقبال آن روزها برویم. امیدوارم که روز تولدتان بی نهایت برایتان زیبا باشد به حدی که تا همیشه امروز را به یاد داشته باشید. از صمیم قلب تولدتان را تبریک گفته و برایتان عمری طولانی و با عزت از خداوند می خواهم.

*****************

به راستی که اگر به من بگویند عشق را در چه میبینی من نام شما را می آورم. من عشق را در وجود شما میبینم، شما محبت و عشق خالص هستید و هر کس که میخواهد با عشقی واقعی در زندگی اش آشنا شود خوب است که به سراغ شما بیاید و با شما سخن بگوید. شما همینکه لحظه ای با کسی صحبت کنید او متوجه عشق درونی تان می شود و به پای این عشق هم که شده دوست دارد شما را به زندگی اش راه داده و همیشه با شما در ارتباط باشد. از اینکه شما یکی از اطرافیان من هستید بی نهایت با خرسند و خوشحالم و بابتش به خود تبریک می گویم. در کنار تبریک به خودم روز تولدتان را به شما هم تبریک می گویم.

*****************

از ته دل از خدا میخواهم که هر چه آرزو دارید برآورده شده و در زندگی تان احساس خوشبختی را به معنای کامل تجربه کنید. از خداوند منان خواستارم تا شما را در مسیر هدف هایتان یاری کرده و شما را به هر آنچه که میخواهید برساند تا طعم شیرین زندگی را به معنای واقعی و به طور کامل بچشید و از زندگی تان بی نهایت بار لذت ببرید. در امروز که روز تولدتان است من از خدا برایتان بهترین ها را میخواهم و بهترین ها را آرزو میکنم. تولدتان مبارک باشد.

*****************

تولدتان را به شما تبریک گفته و از خدا میخواهم تا پله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگر سر راهتان قرار داده تا شما از آنها بالا بروید و به بلندای زندگی دست پیدا کنید. شما لیاقت بودن در قله های زندگی را دارید پس من این را حق شما می دانم و آرزوی قلبی ام در روز تولدتان همین است. امیدوارم که خدا نیز به پای تلاش ها و کوشش های پیاپی تان در راه هدف هایتان هم به مانند من شما را لایق بداند.

*****************

در این روز زیبا چه چیزی جز زیبایی می شود آرزو کرد؟ برایتان آرزوهایی زیبا دارم، آرزوهایی زیبا به اندازه زیبایی قلب تان. از خدا میخواهم که زندگی تان را با عشق و محبت پر کند، از او میخواهم که همواره منحنی زیبایی که نامش لبخند است روی لب هایتان شکل بگیرد و همواره به خاطر همه چیز خدا را از ته دل سپاسگزار باشید. امیدوارم از هر چه غم و بلاست دور باشید و به هر چه عشق و لحظات شادی آور است نزدیک شوید. از صمیم قلب تولدتان را تبریک می گویم.

*****************

تولدتان مبارک باشد. می دانید این روز، روز خاص شماست؟ پس رودربایستی را با خدا کنار بگذارید و هر چه در دل دارید از او بخواهید تا او به شما بدهد. یقینا خدا به پای عشقش به ما خواسته های قلبی مان را هم برآورده میکند پس اکنون هر چه در دل و قلب تان می گذرد را از خدا بخواهید و امید داشته باشید که تمام آنها برآورده می شود. من نیز آرزو میکنم که هر چه آرزو دارید در این روز زیبا و قشنگ برآورده شود.

*****************

چقدر خوشحالم که لبخند را روی لب های شما میبینم، یقینا این یکی از زیباترین سکانس های زندگی من است که میخواهم همیشه در یاد و خاطرم بماند. شما لبخندی زیبا دارید، این لبخند از عشق درونی تان برمی خیزید و واقعا حال مرا خوب میکند. دوست دارم این لبخند به آلبوم خاطراتم اضافه شود تا همیشه آن را به یاد آورم و با آن حالم را حتی در بدترین شرایط هم خوب کنم. از شما نیز میخواهم که همیشه لبخند بزنید چرا که با لبخند زندگی زیباتر است. دوستتان دارم و تولدتان را تبریک عرض میکنم.

*****************

دوست عزیزم، زندگی همیشه به ما دلیلی برای ناراحت بودن می دهد اما در کنار دلیل هایی بیشتر برای خوشحالی هم می دهد، حال این ما هستیم که انتخاب میکنیم دلیل ناراحتی را ببینم یا دلیل های خوشحالی را. از تو میخواهم به جای اینکه به دنبال یک دلیل برای ناراحتی باشی به دنبال دو دلیل برای خوشحالی باشی و از واقعا از ته دل همیشه بابت زندگی و دنیایی که در آن هستی خدا را شکرگزاری کنی تا ببینی زندگی چقدر زیباتر میشود. تولدت را تبریک می گویم و از صمیم قلبم می خواهم که حتی همان یک دلیلی ناراحتی که دنیا به آدم ها می دهد را به تو ندهد تا همیشه تو را خوشحال و شاد ببینم.

*****************

یکی از زیباترین لحظات زندگی من زمانیست که میبینم تو از ته دل میخندی و از ته دل واقعا شادی. من شادی تو را میخواهم و هر کاری میکنم تا شادی را برایت به ارمغان آورم. شادی تو برای من اهمیت دارم چرا که وقتی که تو شاد باشی من هم شاد می شوم و گویی در بهترین لحظات به سر می برم. می خواهم در روز تولدت به من قولی دهی، می خواهم قول بدهی که همیشه شاد باشی و همیشه از ته دل برای لبخندت تلاش کنی. دوستت دارم و تولدت را به تو تبریک می گویم.

*****************

می دانی شیرین ترین لحظه زندگی کجاست؟ آن لحظه که با تمام وجود به خاطر زندگی ات سپاسگزار می شوی و میخواهی در هر جا که هستی بر خدا سجده کنی و برای تمام نعماتش از او سپاسگزاری کنی. در سال جدید زندگی ات از خدا میخواهم که بارها این لحظه ناب و زیبا را تجربه کنی، از خدا میخواهم که در سال جدیدی که پیش رو داری واقعا بابت زندگی ات راضی باشی و زندگی را به معنای واقعی زندگی کنی. دوستت دارم و تولدت را تبریک می گویم.

*****************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی در مورد مطلب داشتید حتما در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.


مطالب پیشنهادی :

متن تبریک تولد به همکار آقا و خانم

متن زیبای تبریک تولد به استاد + عکس نوشته

متن فوق العاده زیبا برای تولد همکار (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...