متن زیبا برای پایان پیش دبستانی فرزند دختر و پسر

اگر فرزند دختر یا پسری دارید و او پیش دبستانی را به اتمام رسانده حتما به شیوه ای به او نشان دهید که چه کار بزرگی انجام داده تا او خوشحال شده و اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری بگیرد. شما می توانید این کار را به واسطه متن یا جملاتی زیبا انجام دهید و این متن یا جملات را به او هدیه دهید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای پایان پیش دبستانی فرزند دختر و پسر تهیه کرده ایم. همراه ما باشید.

متن برای پایان پیش دبستانی فرزند دختر

دختر نازنینم، حالا که پیش دبستانی تو تموم شده قراره وارد دوران تحصیلی اصلی خودت بشی. تو قراره بری کلاس اول و کلی چیزای قشنگ از خانوم معلمت یاد بگیری. تو قراره با آموزش هایی که توی مدرسه یاد میگیری باعث رشد و پیشرفت خودت بشی و از خودت یه دختر خود ساخته و فوق العاده بسازی. نمیدونی که چقدر خوشحالم که دختر کوچولوم حالا اینقدر بزرگ شده که قراره بره مدرسه. دختر نازم، از این اتفاق بی نهایت خوشحالم و بابتش بهت تبریک میگم.

*****************

عشق یکی یدونه من، میبینم که پیش دبستانیت تموم شده و قراره بری کلاس اول. میدونستی مامانی/بابایی چقدر بابت این اتفاق خوشحاله و چقدر از اینکه دخترش برای خودش خانومی شده و از این به بعد قراره بره مدرسه حالش خوبه؟ دختر ناز و قشنگم، آرزومه که اونقدر زنده باشم و کنارت باشم تا تک تک موفقیت هات رو ببینم و بابت شون از ته دل ذوق کنم و خدا رو بابت داشتن دختر خوبی مثل تو شکرگزار بشم.

*****************

دخترم، حالا تو دیگه بزرگ شدی و برای خودت خانومی شدی.عزیز دلم، تو پیش دبستانی رو تموم کردی و الان قراره بری کلاس اول و بابتش مطمئنم که خوشحالی چون قراره بری مدرسه و کلی دوست جدید اونجا پیدا کنی. برات از ته دل خوشحالم و آرزو میکنم که کاش زودتر زمانش سر برسه که تو رو سر میزت وقتی سر کلاس اولت نشستی ببینم و کلی ذوق کنم و بابتش خدا رو شکر کنم و بلند بگم که خدایا شکرت که گذاشتی این لحظه قشنگ و زیبا رو ببینم.

*****************

چقدر خوبه وقتی میبینی فرزندت از این به بعد قراره بره مدرسه و قراره از این به بعد برای آینده اش تلاش کنه و آینده اش رو خودش بسازه. از وقتی که پیش دبستانی دخترم تموم شده واقعا از ته دل خوشحالم و حس خوبیه که دارم میبینم حالا قراره دخترم سر کلاس اول بشینه. روزها همین جوری میگذرن و من امیدوارم اونقدری زنده باشم که همونطور که الان پایان پیش دبستانیش رو دیدم، بتونم موفقیت های بی شمار دیگه اش رو هم ببینم. دخترم، این موفقیت بزرگ رو بهت تبریک میگم.

*****************

خدایا شکرت که دختر ناز و نازنینی به من دادی که حالا پیش دبستانیش تموم شده و قراره بره کلاس اول. فرشته نازم، به مامانی/بابایی قول بده که همیشه برای زندگیت تلاش کنی و هیچوقت کوتاه نیای. مامانیت/باباییت آرزوشه که خوشبختی تو رو ببینه و خوشبختی تو در گرو همین تلاش هاته.

*****************

دختر نازم، دیدی چقدر پیش دبستانی قشنگ بود؟ دیدی چقدر دوستای خوبی در اونجا پیدا کردی؟ دیدی چه مربی مهربونی داشتی؟ الان قراره بری مدرسه و اونجا دوستای بیشتری پیدا کنی و قراره بری اونجا و یه معلم خیلی خوب داشته باشی که با مهربونی هاش قراره کلی چیز بهت یاد بده. بهت غبطه میخورم و دوست دارم که جای تو بودم تا میرفتم مدرسه و کلی چیزای جدید یاد میگرفتم و جدای از اون کلی دوستای خوب و قشنگ هم پیدا میکردم.

*****************

دخترک شیرین زبونم، همونطور که توی پیش دبستانی با شیرین زبونی هات دل مربی تون رو بردی و کاری کردی که عاشقت بشه حتم دارم بعد از پایان اون و وارد شدنت به محیط مدرسه هم میتونی همین کار رو بکنی و همه بچه ها و معلما رو عاشق خودت کنی. تو استعداد خوبی داری که قلب آدما رو به دست بیاری و کاری کنی که همشون باهات خوب بشن. از اینکه دختر قوی و فوق العاده ای مثل تو دارم به خودم میبالم و به خاطرت روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم.

*****************

خدا رو شکر که دختری دارم که گرچه شیطونی میکنه، گرچه کنجکاویاش زیاده، گرچه خیلی پر سر زبون و شیرین زبونه اما جای جاش که میرسه ساکت و آروم میشه تا چیزی یاد بگیره، تا به بزرگترش احترام بذاره و با اون همراه و همقدم بشه. دخترکم، من توی پیش دبستانی بیشتر از همه وقت به این پی بردم که تو چه دختر فهمیده ای هستی و همه جا شیطنت و کنجکاوی هات رو بروز نمیدی و این منو خوشحال میکنه. تو پیش دبستانی رو که تموم کردی و از این به بعد قراره وارد دبستان و کلاس اول بشی، میدونم که اونجا هم شیطنتات کم میشه تا درسات رو یاد بگیری و به خانوم معلمت احترام بذاری. دوستت دارم و تموم کردن پیش دبستانی رو بهت تبریک میگم.

*****************

یه دختر ناز و خوشگل داشته باشی که هر روز قد کشیدنش رو ببینی و هر روز رشد و پیشرفت کردنش رو ببینی و از ته دل لبخند روی لب هات بیاد برای خوشبختیت کافیه. خدا رو شکر که من همچین دختری دارم که هر روز میبینم که داره بزرگ و بزرگتر میشه. دخترم امروز پیش دبستانیش رو تموم کرده و قراره به زودی دبستان رو شروع کنه. اون داره روز به روز بزرگتر میشه و کلاس هاش هم دارن روز به روز بالاتر میرن و من از این بابت خیلی خوشحالم. دخترم، خدا کنه همیشه موفقیت هات و پیشرفتت رو ببینم و از ته دل به خودم غبطه بخورم که دختری مثل تو دارم.

*****************

یه دختر ناز و فهمیده داشتن مثل تو آرزوی هر کسیه و من چقدر خوشبخت بودم که خدا تو رو به من داد. دخترکم، الان که داری پیش دبستانی رو تموم میکنی میخوام با یه دنیا عشق تو رو دعوت به رفتن به کلاس اول کنم. اونجا قراره کلی چیزای جدید یاد بگیری و هر روز نسبت به دیروز فهمیده تر و عاقل تر بشی. حتم دارم که خانوم معلم و همکلاسی هات بابت اینکه دختری فهمیده ای مثل تو قراره بین شون باشه خیلی خوشحال میشن. دوستت دارم و برات آرزوم میکنم که کلاس اول رو هم مثل پیش دبستانیت به خوبی و خوشی بگذرونی.

*****************

دخترک ناز و قشنگم، میبینم که پیش دبستانیت رو تموم کردی. یعنی اینقدر عجله داری برای بزرگ شدن؟ خب حالا که تو اینقدر دوست داری بزرگ بشی و خانوم تر بشی پس من هم کمکت میکنم. دخترم، از این به بعد قراره تو مدرسه بری. توی مدرسه کاری میکنن تا عاقل تر و فهمیده تر بشی و نسبت به دنیا چیزای بیشتری بدونی و همینها از تو یه خانوم فهمیده و با کمالات میسازه. ازت میخوام که توی مدرسه خوب درس بخونی و خوب به درس هات توجه کنی تا توی خانومی و بهترین بودن رقیب نداشته باشی.

متن برای پایان پیش دبستانی فرزند پسر

پسرم، شاهزاده من، پیش دبستانیت تموم شد و از الان تو قراره بری کلاس اول. آیا خودت رو برای کلاس اول آماده کردی؟ دوست داری بری اونجا و معلمت و دوستات رو ببینی؟ دوست داری بری بینشون قرار بگیری و از بودن باهاشون لذت ببری؟ آماده باش که قراره به زودی این اتفاق بیفته. دوران مدرسه دوران خیلی خوش و لذت بخشیه پس سعی کن که از این دوران نهایت لذتت رو ببری و از همون کلاس اول کلی خوش بگذرونی و چیزای جدید یاد بگیری. دوستت دارم.

*****************

پسرم، میخوام بدونی که آینده ات برام مهمه برای همین اومدم تا تموم شدنت پیش دبستانیت رو بهت تبریک بگم. تو هر سری یه موفقیتی به دست میاری من کلی از ته دل خوشحال میشم و بابتش به خودم غبطه میخورم که گل پسری مثل تو دارم. الانم که پیش دبستانی رو شروع کردی کلی حالم خوب شده و ذوق دارم که پسرم بالاخره یه دوره از زندگیش رو با موفقیت گذروند و قراره وارد دوره جدیدی از زندگیش بشه. امیدوارم توی دوران مدرسه هم موفق بشی و همیشه کلی از این دوران رضایت داشته باشی.

*****************

پسرم، بابایی/مامانی دوستت داره برای همین اسمت رو توی پیش دبستانی نوشت و بعد از اون هم قراره اسمت رو توی مدرسه بنویسه. دیدی وقتی اسمت رو توی پیش دبستانی نوشتم و اونجا رفتی چقدر بهت خوش گذشت؟ بهت اطمینان میدم که اگه توی مدرسه هم مثل پیش دبستانی به حرف های معلمت گوش کنی و اونها رو فراموش نکنی بهت خوش میگذره و اونجا کلی اتفاقای قشنگ برات میفته.

*****************

پسرکم، تموم شدن پیش دبستانیت دستاورد خیلی بزرگ بود و نباید کوچیک جلوه اش داد. میخوام برات جشنی بگیرم و موفقیتت رو در اون جشن بهت تبریک بگم. من میخوام تموم دوستات رو توی این جشن دعوت کنم تا همتون کنار هم بابت این اتفاق قشنگ توی زندگیتون با هم کلی شادی کنید. پسرکم، امیدوارم همیشه توی همه دوره های زندگیت مثل همین دوره پیش دبستانی موفق ظاهر بشی و به خوبی و خوشی به آخر مسیرش برسی. دوستت دارم.

*****************

پسرکم، دوستت دارم و میخوام بدونی که از اینکه پیش دبستانی رو با موفقیت تموم کردی کلی به وجودت افتخار میکنم. تو قراره مایه افتخار پدر و مادرت بشی و از همین الان داری نشون میدی که چقدر قراره افتخار آفرینی کنی. از اینکه خدا پسری مثل تو بهم داده بارها شکرگزارشم. میدونم که در آینده قراره همینطور با موفقیت هات اونقدر قوی بشی که تبدیل به عصای پیری پدر و مادرت بشی و از این بابت به خودم میبالم که قراره تو رو در زندگیم داشته باشم.

*****************

پسرم، تموم تلاشی که ما میکنیم نه برای عذاب دادنته و نه برای رنجوندنت، فقط برای اینه که بدونیم زندگی آینده ات قراره تضمین بشه و تو قراره به یه آدم موفق تبدیل بشی. کارهایی که الان برات انجام میدیم هم جزوی از کارهایی هست که برای آینده ات خیلی مهمه. پیش دبستانی برات مهم بود پس اسمت رو توش نوشتیم و تو اون رو گذرونی. میخوام بهت بگم که قراره اسمت رو توی مدرسه هم بنویسیم تا اونجا بری و با دستای خودت آینده ات رو بسازی. در این راه من و پدرت/مادرت هم همراهت هست و همیشه هوات رو داریم.

*****************

پسر نازنینم، تو دیگه کوچولو نیست بلکه برای خودت مردی شدی. تو الان پیش دبستانی رو تموم کردی. من مطمئنم که تو دبستان رو هم خیلی خوب و خوش تموم میکنی و کم کم بزرگ و بزرگتر میشی تا وقتی که کلی موفقیت به بار بیاری. از همین الان دارم آینده درخشانت رو میبینم و بابتش بهت افتخار میکنم. پسرم، تو مایه سربلندی من و خانواده هستی و به خاطر همین بارها به خاطر وجودت خدا رو شکر میکنیم.

*****************

پسر نازنینم، میخوای زندگیت قشنگ بشه؟ میخوای به بیشتر خواسته هات برسی؟ اگه اینا رو میخوای باید بدونی که لازمه اش تلاش کردنه. تا برای چیزی تلاش نکنی به دستش نمیاری و اینو باید تا همیشه در ذهنت حک کنی. تو الان برای پیش دبستانی تلاش کردی و اونو تموم کردی. الان میبینی که چقدر زندگیت قشنگ تر شده؟ اگه همینطور به تلاش کردن ادامه بدی مطمئن باش که روز به روز زندگیت قشنگ تر میشه و میتونی به بیشتر خواسته هات برسی.

*****************

پسر نازنینم، پدر و مادرت هیچوقت بد تو رو نمیخوان. ما اسمت رو توی پیش دبستانی نوشتیم و اونجا رفتی و این برای آینده ات خوبه. ما آینده ات رو میخوایم بیشتر تضمین کنیم برای همین اسمت رو توی مدرسه هم مینویسم تا تو بتونی آینده قشنگ تری رو تجربه کنی. درسته ممکنه الان سختت باشه و بگی که نمیخوام برم اما بدون که این ها همشون به خودت کمک میکنه تا بتونی زندگیت رو قشنگ تر از همیشه اش کنی.

*****************

پسرم، همیشه پدر و مادرت نیستن که مراقبت باشن و تو باید یاد بگیری که خودت از خودت مراقبت کنی و خودت برای زندگیت تلاش کنی. تو پیش دبستانی رو با تلاش هایی که کردی تموم کردی و اگه همینطور ادامه بدی و خودت برای خودت تلاش کنی مطمئن باشن دیگه اصلا به مراقبت ما نیازی نداری. ازت میخوام که هیچوقت از تلاش برای خودت و زندگیت دست برنداری و همیشه در مسیر موفقیت حرکت کنی تا خیال مامان و بابات رو نسبت به خودت جمع کنی. دوستت دارم و برات هر چی موفقیت توی دنیا هست رو میخوام.

*****************

جدیدترین جملات برای تبریک پایان پیش دبستانی

قشگ ترین هدیه خدا، من دیگه تو رو بچه نمیدونم، تو الان برای خودت یه آدم بزرگ شدی و تونستی که یک کار مهم توی زندگیت انجام بدی. بهت تبریک میگم که تونستی پیش دبستانیت رو خیلی خوب و قشنگ پشت سر بذاری. من به تو اطمینان داشتم، میدونستم که همت و اراده ات اونقد قویه که میتونی از پسش بر بیای و میتونی پیش دبستانی رو خیلی قشنگ بگذرونی و الان هم می بینیم که تونستی این کار رو بکنی. به خودم افتخار میکنم که فرزندی مثل تو دارم. زیباترین نعمت زندگیم، همیشه بدرخشی و ان شاء الله همیشه توی زندگیت مثل الان موفق بشی.

*****************

من میدونستم و به تو ایمان داشتم که پیش دبستانی رو جدی میگیری و ازش عبور میکنی. دیدی حرفم درست بود؟ من به فرزندم خودم اعتماد کافی دارم و وقتی که میگم از پس کاری بر میاد حتما از پسش بر میاد. خدا رو شکر که تو اینقدر قوی هستی که میتونی خودت از پس زندگیت بر بیای و الان هم با گذروندن پیش دبستانی اینو به من ثابت کردی. زندگی من، اینو بدون که همیشه پشت و پناهت هستم و در همه مراحل زندگیت کمکت میکنم اما اگه میخوای زندگیت قشنگ تر بشه همیشه سعی کن مثل الان به توانایی هات اتکاء کنی.

*****************

زندگی من، خیلی خوشحال که مثل یک پرنده کوچولو که قراره تازه از لونه در بیاد و پرواز کنه داری تلاش میکنی و از تلاش کردن دست نمیکشی. تو اولین قدم رو در زندگیت با موفقیت پشت سر گذروندی و تونستی پیش دبستانی رو خیلی خوب و قشنگ تموم کنی. من به تو ایمان دارم که میتونی دبستان و بعد از او تموم مقاطع تحصیلی رو به خوب تموم کنی و از خودت یک انسان با کمالات و با فهم و شعور بسازی. پرنده کوچولوی من روزی اونقدر قوی میشه که میتونه توی آسمون زندگیش هر جا که خواست پر بکشه و پرواز کنه.

*****************

میدونی الان از شوق و ذوق میخوام بغلت کنم وکلی بوست کنم؟ اخه به من حق بده، تنها دارایی زندگیم که خیلی هم برام مهمه به یک دستاورد مهم در زندگیش رسیده و اون هم تموم کردن پیش دبستانیشه. اونقدر شوق و ذوق توی وجودم هست که اگه تا فردا صبحم تو رو بغلت کنم و ببوسمت باز هم برام کمه و باز هم زمان بیشتر میخوام. کوچولوی دوست داشتنی من، چقدر خوبه که تو رو دارم. با تک تک موفقیت هایی که تو توی زندگیت به دست میاری من کلی خوشحال میشم پس سعی کن مثل الان همیشه برای موفقیت تلاش کنی. دوستت دارم.

*****************

ثمره زندگی من، میبینم که تلاش هات ثمره داد و تونستی که پیش دبستانی رو پشت سر بذاری. چقدر خوشحالم بابت این موضوع. راستش رو بخوای اونقدر خوشحالم که میخوام برات یه جشن بگیرم و در اون این موفقیت رو بهت تبریک بگم. تو اولین قدم در راه تحصیل و دانش اندوزی رو به خوبی برداشتی و این مسئله این نوید رو به من میده که در آینده هم میتونی همینطوری به پیش بری و موفقیت های بیشتر و بیشتری رو از آن خودت کنی. زندگی من، به امید موفقیت های بیشتر.

*****************

خیلی دوستت دارم، حتی اگه شکست میخوردی، حتی اگه وسطاش ول میکردی و نمیخواستی بری و حتی اگه هر مسئله دیگه ای به وجود میومد باز هم ذره ای از دوست داشتن من به تو کم نمیشد. اینو بدون که اگه تلاشی توی زندگیت میکنی تموم اون تلاش برای خودته و زندگی خودت رو میسازه. درسته که من دوستت دارم اما تا همیشه نیستم که برای عشق و علاقه ام به تو کمک کنم و این خودت هستی که باید تلاش کنی تا زندگیت رو بسازی. خوشحالم که اولین قدم در جهت ساختن زندگی رو به خوبی برداشتی و تونستی پیش دبستانی رو پشت سر بذاری. بهت تبریک میگم.

*****************

قشنگ ترین نعمت خدا، قشنگ ترین اتفاق زندگی من الان افتاد و اون هم اینه که دیدم فرزندم توی کاری موفق شد. نمیدونی که موفقیت فرزند برای مامان و باباش چقدر شیرینه و چقدر لذت بخش. الان که تو موفق شدی انگار که خدا کلی موفقیت به خود من داده و شیرینی اون موفقیت ها الان زیر زبونمه. قول بده که همیشه مثل الان برای زندگیت تلاش کنی، نمیگم که حتما موفق بشیف فقط تلاش کن، مامانی و بابایی تلاش های تو رو حتی از موفقیت هات هم بیشتر دوست دارن.

*****************

همیشه تلاش کن چون در نهایت تموم تلاش ها موفقیت حاصل میشه. دیدی چجوری پیش دبستانی رو پشت سر گذاشتی؟ بهت قول میدم که برای تموم خواسته ها و کارهایی که در زندگیت انجام میدی مثل الان همت کنی و تلاش کنی میتونه باز هم موفق بشی و باز هم موفقیت های زیادی رو از آن خودت کنی. اگه حتی زمین خوردی باز هم ناامید نشو، نتیجه تلاش هات رشد و پیشرفتته که به ارمغان میاد و این واقعا ارزشمنده و در این راه حتی اگه شکست خوردی باز هم ناامید نشو. تموم شدن پیش دبستانیت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خیلی خوشحالم از اینکه میون تموم نعمت های زندگیت، یه نعمت هست که همیشه بیشتر از هر چیز منو خوشحال میکنه و لبخند رو به لبم میاره. کوچولوی قشنگم، این تو هستی که این کار رو میکنی. الان هم که با تموم کردن پیش دبستانیت این کار رو انجام دادی و منو خوش حال کردی. ازت ممنونم که اینقدر خوب و قشنگ تلاش میکنی و به هیچ وجه کوتاه نمیای. نمیدونی از اینکه میبینم اینقدر توی کارهات مصممی و برای خواسته هات جدی هستی چقدر خوشحالم و شوق دارم.

*****************

زندگی من، قبول شدنت توی پیش دبستانی و عبور از اون نشون میده که تو اگه بخوای کاری رو توی زندگیت انجام بدی انجامش میدی و به هیچ وجه کوتاه نمیای. دیدی چه قشنگ از پسش بر اومدی؟ من از همون اول ایمان داشتم که تو میتونی این کار رو بکنی. به من قول بده که از این به بعد هم توی زندگیت برای هر کاری مثل این کار مصمم باشی و جدی باشی و به هیچ وجه چیزی رو به شوخی نگیری. میخوام توی این روز قشنگ که فهمیدم توی پیش دبستانی موفق شدی این قول رو به من بدی.

*****************

نمیدونم که احساس میکنی برات مادر/پدر خوبی بودم یا نه اما من احساس میکنم که تو فوق العاده ترین و بهترین بچه جهانی و هیچ کس برای من مثل تو نیست. مرسی که با تموم کردن پیش دبستانیت اینقدر لبخند به لب های من نشوندی و کاری کردی که واقعا از ته دل خوشحال باشم. اینو هم میخوام بهت بگم که تنها کسی که واقعا میتونه منو خوشحال کنه فقط خود تو هستی و این کار از دست هیچ کس دیگه ای بر نمیاد. دوستت دارم و تموم کردن پیش دبستانی رو بهت تبریک میگم.

*****************

مرد/شاهزاده خانوم من میبینم که پیش دبستانی تونو تموم کردین، از این به بعد دیگه شما یه مرد/خانوم کامل هستید و بزرگ شدید و ما دیگه به خودمون جرات نخواهیم داد که بهتون بگیم بچه. شما کار خیلی بزرگی انجام دادین و کاری که همین اول مسیر زندگیتون باید انجام میدادین رو انجام دادین و از پسش بر اومدین پس قطعا این کار رو یک بچه نمیتونه انجام بده و شما برای خودتون بزرگ شدین. بهتون تبریک میگم که پیش دبستانیتون رو به آخر رسوندید و قراره برید کلاس اول.

*****************

از همین تریبون میخوام قبول شدن بهترین نعمت زندگیم که فرزندمه رو در پیش دبستانی بهش تبریک بگم و از ته دل براش آرزوی خوشبختی و موفقیت در زندگیش کنم. شاهزاده من، شاید ندونی اما تو برای من خیلی خیلی ارزش داری و هر کاری که برای موفقیت خودت انجام میدی منو بیشتر از قبل خوشحال میکنه. الان هم یه حس خوشحالی خاص و هم یه حس غرور خاص درون من ایجاد شده. دلیل خوشحالیم که معلومه ولی دلیل غرورم برای اینه که فرزندی دارم که میتونه در کارهاش خودش موفق بشه و نیاز به کسی نداره مثل همین الان که توی پیش دبستانیش قبول شده و قراره بره کلاس اول.

*****************

قدم به قدم با همدیگه همراه بودیم و قدم به قدم همدیگر رو همراهی کردیم تا بالاخره به آخر راه رسیدیم. دیدی که شیرین و لذت رسیدن به آخر راه چقدره؟ دیدی شیرینی رسیدن به نتیجه چقدره؟ اینو بدون که جدای از پیش دبستانیت اگه تموم مراحل زندگیت رو تا آخرشون طی کنی و کوتاه نیای شیرینی های فوق العاده ای کامت رو به شیرینی خواهند کشوند و هیچوقت نمیذارن که توی این دنیا طعم تلخی رو بچشی. اینو همیشه به یاد داشته باش و وقتی که خواستی کوتاه بیای این حرفم رو با خودت تکرار کن. دوستت دارم و تموم کردن پیش دبستانیت رو بهت تبریک میگم.

*****************

دختر/پسر خوشگل و قشنگم از اینکه توی پیش دبستانی تونستی موفق ظاهر بشی کلی خوشحالم. میخوام که این خوشحالیم رو با همدیگه جشن بگیریم و من توی این جشن بهت کادو و هدیه بدم. تو لایق این هدیه هستی، تو تونستی موفقیت بزرگی رو از آن خودت کنی و من باید برات همچین کاری انجام بدم. حالا اینکه قراره کادوی من چی باشه مهم نیست، مهم اینه که تو بزرگترین کادو رو به خودت دادی و اون هم رسیدن به انتهای راه و گرفتن نتیجه بود. دوستت دارم و بهت افتخار میکنم و از اینکه تونستی پیش دبستانی رو به انتها برسونی بهت تبریک میگم.

*****************

کوچولوی قشنگ من روز به روز داره بزرگ و بزرگ تر میشه. وقتی که داشتم توی پیش دبستانی ثبت نامت میکردم کلی شور و ذوق داشتم آخه برای اولین بار بود که اسم تو رو برای رفتن به کلاس درس می نوشتم. الان تو پیش دبستانی رو تموم کردی و این یعنی شور و ذوق من بیشتر هم شده و من الان تجرب جدیدی توی زندگیم به دست آوردم و اون هم دیدن نتیجه قبولی فرزندمه که خیلی خیلی شیرینه. عزیز دلم، مرسی از اینکه اینقدر منو خوشحال کردی و مرسی از اینکه اینقدر برای آینده ات مصمم بودی که خسته نشدی و پیش دبستانی رو به اتمام رسوندی. تموم کردن این دوره رو بهت تبریک میگم.

*****************

قشنگ ترین نعمت زندگیم تو الان قشنگ ترین کاری که میتونستی در حق من انجام بدی رو انجام دادی و اون هم تلاش برای زندگی و آینده خودت بود. تو الان پیش دبستانی رو تموم کردی و با موفقیت هم این کار رو انجام دادی و این برای من از هر کاری که میخواستی برای خوشحالیم انجام بدی بزرگتره. به من قول بده که همیشه همینطور برای موفقیت هات تلاش میکنی و کوتاه نمیای و بهم قول بده از این به بعد منو بیشتر از هر چیز با موفقیت هات باشه که خوشحال میکنی. دوستت دارم و قبول شدنت توی پیش دبستانی رو بهت تبریک میگم.

*****************

یک تبریک قشنگ برای یک دختر/پسر قشنگ که تونست یک کار قشنگ انجام بده و اون هم تموم کردن پیش دبستانیه. تو واقعا کار قشنگی انجام دادی، تو الان نشون دادی که اگه بخوای میتونی یه کار رو تا تهش انجام بدی و تو الان به همه ما ثابت کردی که یک انسان فوق العاده با پشتکار هستی. عشق زندگی من، به خودم غبطه میخورم که فرزندی مثل تو دارم، فرزندی که واقعا آینده اش براش مهمه و از همین الان داره براش تلاش میکنه. تموم کردن پیش دبستانی مبارکت باشه.

*****************

زندگی من، باور کن که دبستان هم قراره مثل همین پیش دبستانی باشی و هیچ فرقی جز اینکه درس هات قراره اونجا یکم جدی تر باشن نداره. اینکه کجا میری مهم نیست اینکه تو یک انسان تلاشگری و تلاش میکنی تا به خواسته هات برسی مهمه. الان هم تو پیش دبستانی رو تموم کردی و من حتم دارم که از پس اول دبستان هم بر میای و هیچ سختی این برات نخواهد داشت. من تو فرزند تلاشگر خودم اینو میبینم که توی دبستان هم بتونه بدرخشه. عاشقتم و تموم شدن پیش دبستانیت رو بهت تبریک میگم.

از شما ممنونیم که تا انتهای مطلب ما رو همراهی کردید.


مطالب پیشنهادی :

متن برای رفتن به پیش دبستانی

متن تشکر از معلم پیش دبستانی

متن و عکس زیبا درمورد آخرین روز مدرسه خداحافظی و خاطرات

متن برای تشکر از مربی مهد کودک

متن تبریک باسواد شدن فرزند پسر و دختر

متن در مورد رفتن به کلاس دوم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...