جملات آرزوی موفقیت برای دانش آموزان

اگر دانش آموزی در اطرافت هست همیشه سعی کن که بهش انرژی مثبت بدی، همیشه براش آرزوی موفقیت کن و همیشه بهش بگو که بهترینه و لایق بهترین نمرات و بهترین جایگاه در مدرسه اش هست. همیشه سعی کن که به یه دانش آموز حس امید بدی تا انگیزه بگیره که برای موفق شدن تلاش کنه.

با متن ها و جملاتی که توی این مطلب تهیه کردیم میتونید انگیزه و امید دانش آموزان رو نسبت به درس خوندن بیشتر کنید. شما با این متن ها برای اونها آرزوی موفقیت میکنید و همین باعث میشه که اونها سرشار از حس خوب و انگیزه بشن. همراه ما باشید.

متن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان

امیدوارم که در سال تحصیلی جدید نمرات درخشانی بیاری و با اون نمرات کارنامه یک سال تحصیلیت رو زیبا کنی. هر چقدر نمرات بالاتری بگیری کارنامه تو زیبایی بیشتری خواهد داشت و قاعدتا این به خاطر بالا بودن ارزش دستاوردهایی بوده که در سال تحصیلی داشتی.

******************

امیدوارم که نمراتت مثل چهره قشنگ خودت قشنگ بشه، امیدوارم که توی سال تحصیلی جدید نمرات قشنگت هم دل خودت رو و هم دل خانواده ات رو شاد کنه. یادت باشه که این فقط با دعای من امکان پذیر نیست و خودت هم واقعا باید تلاش کنی و از جون و دل مایه بذاری تا در این سال تحصیلی موفق بشی و بهترین نمرات رو کسب کنی. یادت باشه هر چقدر نمرات بالاتری بیاری جایگاه بهتری هم در خود مدرسه ای که در اون درس میخونی و هم در مقاطع تحصیلی و محیط های تحصیلی بعدیت خواهد داشت پس از تلاش دست برندار.

******************

از خدا میخوام که فقط همتت رو همینطور که قوی هست قوی نگه داره، بقیه کارها آسونه و میتونی انجامشون بدی. هیچ درسی با تمرین کردن سخت نیست و تو به راحتی با تمرین میتونی به یه درس تسلط پیدا کنی فقط کافیه که سر کلاس درس ها رو خوب گوش کنی و تمرین ها رو خوب انجام بدی و بعد از اون هم پیگیری برای یادآوری نکات درسی داشته باشی و این ها همشون یک همت قوی میخواد که من فقط امیدوارم که اون همیشه در وجودت غلیان کنه.

******************

یادت باشه آینده زیبا و روشنی که در رویاهات میپرونی میشه از طریق همین درس خوندن هم بهش رسید پس از درس هات غافل نشو و تا میتونی درس بخون تا به هدفی که داری نزدیک و نزدیکتر بشی. تو با آوردن نمرات عالی در سال های تحصیلی مختلف قدم هات رو به سمت خواسته ات بر میداری اما اگه بخوای تنبلی کنی و نمرات پایین بیاری شانست برای موفقیت کمتر میشه. برات آرزو میکنم که موفقیت از آن تو بشه و تو هم تمام تلاشت رو بکن و همیشه از تنبلی دست بکش تا بتونی به همه چیزهایی که میخوای جامه عمل بپوشونی.

******************

موفقیت آسونه منتهی باید از راه و روشش دنبالش بری. موفقیت در درس و مدرسه هم آسونه فقط باید یاد بگیری که چطوری درس بخونی و چطوری امتحان بدی. اگه این ها رو یاد بگیری موفقیت برای تک تک سال های تحصیلیت انتظارت رو خواهد کشید. ازت میخوام که همیشه به دنبال راه و روشی بهتر برای درس خوندن باشی تا بتونی بهتر درس ها رو در ذهنت بسپاری و بعد از اون هم از ته دل برات آرزوی موفقیت میکنم تا با استفاده از بهترین روش ها همیشه نمراتت در صدر باشن و بدرخشی.

******************

آرزوی من برای تو درخششت در این سال تحصیلی هست. امیدوارم نه تنها تو بلکه دوستات و همکلاسی هات هم بتونن این سال تحصیلی رو با موفقیت پشت سر بگذرونن و شما در کنار هم قدم به قدم به آینده ای بهتر نزدیک و نزدیکتر بشید. یقینا هر چقدر درس خوندن تون بیشتر باشه و هر چقدر امید و انگیزه بیشتری داشته باشید شانس موفقیت تون هم بالا میره پس حالا که اینو میدونی هم خودت تلاش کن و هم دوستات رو دعوت به تلاش کن تا همگی با هم از ثمره موفقیت تون بهره ببرید.

******************

از خدا میخوام وقتی که به کارنامه تحصیلیت نگاه میکنی ذوق و شوق توی وجودت غلیان کنه و چشمات از خوشحالی بدرخشه. خدا کنه همه نمراتت عالی بشن به قدری که همون جایی که کارنامه رو دستت گرفتی بلند خدا رو شکر کنی که این سال تحصیلی رو خیلی عالی و فوق العاده پشت سر گذاشتی. از خدا میخوام که توی همه درس ها کمکت کرده باشه تا تونسته باشی بهترین و عالی ترین نمرات رو از آن خودت کنی.

******************

با همت و تلاشی که داری شک ندارم که موفق میشی. تو باید خودت هم به خودت ایمان داشته باشی و به تلاشی که به جون میخوری باور داشته باشی که بتونی خودت هم آرامش بگیری و مطمئن باشی که بهترین نمرات رو میگیری. آدما همیشه به اندازه تلاش شون از یه چیز بهره ای میبرن و تو اگه خوب تلاش کرده باشی پس جای نگرانی نیست چون میشه انتظار داشت که نتیجه خوبی هم به سراغت میاد. آرزوی قلبی من برای تو اینه که این نتیجه خوب صد در صد اتفاق بیفته تا من اون موقع چهره شاد و خندونت رو ببینم.

******************

وقتی که نمره بیست میگیری واقعا ته دلت قند آب میشه و واقعا به خودت افتخار میکنی. من برات آرزو میکنم که این حس و حال فوق العاده نمره بیست گرفتن رو همیشه تجربه کنی و همیشه ته دلت قند آب بشه. از خدا میخوام که اونقدر در وجودت همت قراره بده که واقعا برای درسات تلاش کنی و نتیجه تلاش کردن هات رو ببینی.

******************

برات از خدا میخوام که کارنامه ات با نمرات بیست بمب بارون بشه. از خدا میخوام که از همون درس اول کارنامه ات تا همون درس آخرش همه رو بیست بشی و حتی یه دونه نوزده هم نداشته باشی. تو دختر/پسر لایق و درس خونی هستی و لیاقت نمره بیست رو داری پس نه نوزده و نه هیجده بلکه فقط بیست رو از خدا برات میخوام که برات به بار بنشونه تا به این شکل نتیجه تموم زحماتی که برای درس هات کشیدی رو ببینی.

******************

از خدا میخوام که توی این سال تحصیلی یار و همرات باشه تا بهترین نمرات رو بگیری و با اون نمرات پدر و مادرت رو خوشحال کنی. هیچ چیزی به اندازه خوشبختی و سعادت تو نمیتونه پدر و مادرت رو خوشحال کنه و وقتی که اونها ببینن که تو نمرات خوبی گرفتی و در جهت خوشبختی خودت قدمی برداشتی یقینا لبخند به لب خواهند آورد. پس از ته دل بهترین نمرات رو از خدا برت میخوام و از خودت هم میخوام که امحتاناتت رو جدی بگیری تا بتونی بهترین نمرات رو از آن خودت کنه.

******************

از خدا میخوام که شاگرد اول کلاس تون بشی. یقینا شاگرد اولی فقط و فقط مخصوص خودته پس از ته دل فقط و فقط برای خودت میخوامش چون به نظرم کسی غیر از تو لیاقتش رو نداره. تو با تلاش هات، با همت و پشتکاری که داری نشون دادی که لیاقت شاگرد اول بودن و داشتن نمرات عالی و فوق العاده رو داری. دانش آموز ممتاز و موفق، ان شاء الله که خدا توی همه امتحانات یارته، پس الکی غصه هیچ چیزی رو نخور و امید داشته باش که شاگرد اول میشی.

******************

من از خدا میخوام که توی درسات بهترین بشی و بهترین شدن صرفا به معنای نمره بیست گرفتن نیست. بعضی ها نمره بیست شون فقط برای اینه که یه چیزی رو حفظ کردن و روی برگه پیاده میکنن که این ارزش چندانی نداره، ارزش واقعی وقتی به وجود میاد که تو درس هات رو واقعا درک کرده باشی و به معنا و مفهوم هر کدوم از اونها پی برده باشی. اینجوریه که تو میتونی توی مدرسه ات بهترین بشی و منم از ته دل برات بهترین بودن رو میطلبم.

******************

آرزو میکنم که توی سال تحصیلی ای که در اون قرار داری فقط خوشحال باشی و از وضعیتت راضی باشی. وقتی که این دو تا اتفاق بیفته با همتی که از تو سراغ دارم میدونم که توی درس هات هم بهترین نمرات رو میاری و همیشه در کلاس هایی که در اون ها حضور داری میدرخشی. تو کافیه که شرایطت برات مهیا باشه تا تموم قدرتی که در چنته داریو رو کنی و به همه نشون بدی که چقدر استعداد و توانایی در وجودت نهفته هست.

******************

دانش آموز با استعداد و کوشا، ان شاء الله که توی امسال دیگه استعدادت به اوج خودش میرسه و کوشایی و تواناییت واقعا خودشونو توی نمراتت نشون میدن. من در تو میبینم که توی امتحاناتت بهترین نمرات رو میاری و جزو بهترین شاگردهای کلاس و مدرسه ات میشی. تو خاصی پس به معمولی بودن اکتفا نمیکنی و همینه که باعث میشه نمراتت نسبت به سایر بچه ها متمایز باشه و همیشه از اونها نمرات بهتری بگیری. اما یادت باشه در کنار تموم این استعداد، ما تو رو به خاطر خودت میخوایم نه نمراتت پس هیچوقت فکر نکن اگه نمره پایینی گرفتی از دل و قلب ما میری من فقط برات آرزوی موفقیت میکنم تا این اتفاق نیفته ولی اگرم افتاد بابت این اتفاق ناراحت نشو و برای دفعه بعد خودت رو بیشتر آماده کن.

******************

تو قراره برای موفقیت و پیروزی خودت تلاش کنی نه برای لبخند رضایت ما و هیچ کس دیگه ای. درسته وقتی نمره خوبی گرفتی همه ما خوشحال میشیم اما این به معنای این نیست که با گرفتن نمره بد ازت ناامید میشیم. پس نه برای امید ما بلکه برای آینده خودت هم که شده برای درس هات تلاش کن. آینده ات ارزشمنده پس همیشه براش بهترین کارها رو انجام بده تا بهترین نتایج برات رقم بخوره. برات از خدا همت و تلاش میخوام تا بتونی برای آینده فوق العاده مهمت بهترین دستاوردها رو به ارمغان بیاری.

******************

هر چی که در چنته داری خرج کن تا در درس هات موفق بشی و بتونی بهترین نمرات رو از آن خودت کنی. تو تازه یک مسئولیت واقعی روی دوشت قرار داده شده که اون هم درس خوندنه پس از پس اولین مسئولیتت به خوبی بر بیا تا برای مسئولیت های دیگه زندگیت هم آماده بشی. اینو بدون که ما هم پشتت هستیم و تنها نمیذارم. برات از خدا آرزوی موفقیت میکنم تا بتونی خیلی خوب از پس اولین مسئولیتت بر بیای.

******************

چقدر خوبه که میبینم با جدیت برای درس هات آماده میشی و این یعنی برای زندگی خودت ارزش قائلی. آدما وقتی برای زندگی و آینده شون ارزش قائل بشن کارهایی که انجام میدن رو جدی میگیرن مثل تو که الان کاری که داری انجام میدی رو جدی گرفتی. به همین کارت ادامه بده و مطمئن باش که بهترین ثمرات سر راهته و تو یک آینده زیبا خواهی داشت. من به این ایمان دارم و از ته دل فقط برات آرزو میکنم که در همین مسیری که هستی باقی بمونی و با جدیت تمام ادامه اش بدی. موفق باشی.

******************

دانش آموز عزیز، درس خوندن یا نخوندنت هیچ فرقی به حال و روز من نداره اما برای حال و روز خودت خیلی فرق داره. تو اگه درس بخونی حال و روز فوق العاده ای در آینده در انتظارته! تو با جدی گرفتن وظیفه ات، یک شغل خوب، یک زندگی خوب، یک خانواده فوق العاده عالی و به کل یک دنیای زیبا رو تجربه خواهی کرد. اما اگه درس نخونی و همینطور هر چی مسئولیت بهت میسپرن رو نادیده بگیری مطمئن باش که اون آینده ای که شیرینه و به دلت میچسبه به سراغت نمیاد. از پس مسئولیت ها خوب بر بیا، مسئولیت الان تو هم درس خوندنه پس نشون بده که چقدر برای مسئولیت هات و حال و روزت اهمیت قائلی. من میدونم که تو موفق میشی و در این راه از ته دل برات آرزوی موفقیت میکنم.

******************

امیدوارم که در مسیر درس خوندنت بهترین و عالی ترین نمرات رو از آن خودت کنی. دانش آموز کوشا، اینو بدون که تو آدم فوق العاده مصمم و جدی ای هستی و من به این نکته در مورد تو پی بردم پس به پای جدیتت هم که شده مطمئنم که موفق میشی. از خدا میخوام که هیچوقت این جدیت رو ازت نگیره تا بتونی همیشه چه در درس هات و چه در حوزه های دیگه زندگیت به واسطه اون به بهترین و عالی ترین درجات دست پیدا کنی و موفقیت رو از آن خودت کنی.

******************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظری در مورد مطلب دارید در بخش نظرات با ما در میون بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

جملات انگیزشی برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

متن تبریک موفقیت تحصیلی به فرزند

نمونه متن تقدیر نامه برای دانش آموزان ممتاز

جملات تکان دهنده برای درس خواندن

متن تبریک موفقیت در آزمون کنکور


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...