متن فوق العاده زیبا برای تولد همکار (2)

وقتی تولد همکارت سر می رسد، سعی کن با توجه به رابطه ای که با او داری متن یا جملاتی زیبا به صورت رسمی یا دوستانه تهیه کنی و با او به اشتراک بگذاری. قطعا این کار تو باعث تقویت رابطه تان خواهد شد و او احساس نزدیکی بیشتری به شما که همکارش باشید خواهد داشت.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای تولد همکار به صورت رسمی و دوستانه به اشتراک گذاشته ایم که شما به واسطه آنها می توانید تولد همکارتان را به او تبریک بگویید. همراه ما باشید.

متن رسمی برای تولد همکار

همکار عزیزم، با خبر شدم که تولد شماست پس خواستم که متنی برایتان بنویسم و از این بابت ابراز خوشحالی نموده و تولدتان را هم تبریک بگویم. از اینکه همکار فوق العاده ای به مانند شما دارم که بی نهایت وظیفه شناس و کاردان است خوشحالم و امیدوارم که مدت ها همکاری مان ادامه داشته باشد و من نیز توفیق این را داشته باشم که همکار شما باقی بمانیم. برایتان عمری طولانی که سرشار از عزت و موفقیت است از خداوند منان خواستارم. تولدتان مبارک.

****************

همکار عزیز، از وقتی که در مجموعه شروع به فعالیت کرده ام تو برای من به مانند دوست و همراهی بی نظیر بودی و در تک تک موانع کاری مرا همراهی میکردی تا مبادا احساس تنهایی کنم و سختی کار را احساس نمایم. تو در هر جا که مشکلی داشتم دستم را گرفتی و نگذاشتی که این مشکل به کارم صدمه و آسیبی وارد نماید. این ها همه شان برای من بی نهایت بار ارزشمند است و خواستم در امروز که روز تولدت است جدای از تبریک تولدت بابت این ها هم از تو تشکر کنم. همکار عزیزم تولدت مبارک و بی نهایت بار از تو متشکرم.

****************

امروز روز تولد شماست و من بابت این موضوع خرسند و خوشحالم. تولدتان را به شما تبریک گفته و از ته دل آرزو میکنم که عمری طولانی و با عزت داشته باشید. یقینا توفیق همکاری با شما نصیب هر کسی نمی شود و من خود را انسانی خوشبخت می دانم که توانسته با شما همکار شود و در یک مجموعه با شما فعالیت کند. امیدوارم که عمر این همکاری طولانی باشد تا من همچنان بتوانم از توفیق داشتن همکاری مثل شما لذت ببرم. دوست دار شما هستم و تولدتان را تبریک می گویم.

****************

همکار عزیز و ارجمندم، خوشحالم از اینکه تولدتان است. در روز تولدتان جدای از دعا برای عمری طولانی از خدا میخواهم که مراتب پیشرفت کاری تان را مهیا کرده و شما خیلی زود پله های ترقی و پیشرفت را طی کنید و به همان جایگاهی که میخواهید دست پیدا نمایید. یقینا چنین جایگاهی فردی شایسته به ماندن شما را می طلبد و قطعا شما استحقاق و لیاقت چنین جایگاهی را دارید. تولدتان را تبریک می گویم.

****************

همکار عزیزم، خوشحالم از اینکه همکارت هستم و هر روز تو را میبینم و از بودن در کنارت بهره هایی زیادی می برم. وجود همکاری حرفه ای به مانند تو آرزوی هر کسی است و خوشحالم که تو در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستی. شنیده ام که روز تولدت است، تولدت را به تو تبریک میگویم و از خدا در این روز برایت پیشرفت و ترقی را آرزومندم. امیدوارم که در زندگی به هر آنچه که آرزویش را داری دست پیدا کنی.

****************

همکاری فوق العاده من، خواستم بدانی که تو حتی در فوق العاده بودن هم فوق العاده ترینی و نظیر نداری. کسی همکاری به مانند تو داشته باشد هیچوقت خستگی کار را احساس نخواهد کرد چرا که با وجود تو تنها انگیزه و شور و اشتیاق است که در وجود افراد مجموعه موج میزند. خوشحالم از اینکه تو همکار من شده ای و خوشحالترم برای اینکه تو برای من از یک همکار تبدیل به یک دوست فوق العاده شده ای. روز تولدت را به تو تبریک می گویم.

****************

همکار عزیزم، خوشحالم از اینکه خدا این افتخار را نصیب من کرد تا با شما همکاری کنم و تجربه همکاری با شما را داشته باشم. چقدر خوب است انسان همکاری نازنین به مانند شما داشته باشد. خواستم بدانید که شما برای من از یک همکار بیشتر هستید و اکنون دوست صمیمی و فوق العاده ای برای من شده اید که بی نهایت بار دوست تان دارم و به شما احترام می گذارم. تولدتان مبارک باشد.

****************

همکار محترم، جناب آقای/سرکار خانم .....، به این واسطه از طرف مجموعه و تمامی همکاران تولد شما را تبریک گفته و از خداوند منان برای تان طلب توفیق و موفقیت در زندگی تان می کنیم. امیدواریم که همکاری ما با شما ادامه دار بوده و ما از حضور شما در مجموعه به مانند قبل همچنان بهره مند شویم. دوست دار شما هستیم و باید بدانید که حضور شما در مجموعه بسیار الزامی بوده و ما شما را نقش مهمی برای مجموعه مان می دانم.

****************

همکار گرامی و ارجمندم، تولدتان مبارک باشد. برایتان از خدا یک دنیا شادی و حال خوب را طلب میکنم و آرزو میکنم که همواره در زندگی مراتب رشد و پیشرفت تان به وجود بیاید تا به این واسطه بتوانید به هر آنچه که خود را لایق آنها می دانید دست پیدا کنید. یقینا شما انسانی تلاشگر و کوشا هستید و این را در تجربه همکاری مان با یکدیگر متوجه شده ام پس رسیدن به آن جایگاه هایی که از آنها گفته شد چندان دور از ذهن نیست.

****************

همکار محترم و عزیزم، چقدر خوشحالم از اینکه امروز تولد شماست. از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی، طول عمر و خوشبختی بی نهایت می کنم. شما انسان شریفی هستید و هر چی حال خوب در دنیاست لایق شماست پس از خدا میخواهم که تمام احساسات خوبی که در دنیا وجود دارد را تجربه کنید تا اینگونه بی نهایت از زندگی تان لذت ببرید. تولدتان مبارک باشد.

****************

همکار عزیزم، از اینکه تولدتان سر رسیده خوشحالم. میخواهم از شما بخواهم که جدای از تایم کاری به مناسبت تولدتان زمانی را در نظر بگیریم و جشنی در کنار همکاران داشته باشیم. این برای این است که به شما بگوییم که چقدر برای ما مهم هستید و ما بالای شما بیشتر از یک همکار حساب باز کرده و شما را دوست صمیمی خود می دانیم. تولدتان را تبریک می گوییم و بی صبرانه منتظریم تا این جشن را کنار هم برگزار کنیم.

****************

خوشبختی یعنی اینکه همکاری داشته باشی که به مانند یک دوست همواره توجه اش به توست و مراقب است که مبادا خطایی در محیط کاری از تو سر بزند. همکار دوست داشتنی من یا بهتر است بگویم دوست بی نظیرم، از تو متشکرم که اینقدر در محیط کار مراقبت من بوده ای و همواره توجه ات به من بوده. در زمانی که خیلی ها به دنبال تخریب همکاران خود هستند وجود همکاری به مانند تو واقعا به مانند نعمت است. دوستت دارم و تولدت را به تو تبریک عرض میکنم.

متن دوستانه برای تولد همکار

همکار نازنینم، تولدته و من تولدت رو بهت تبریک میگم. از ته دل از خدا میخوام به تموم آرزوهایی که توی دلت داری برسی و بتونی یه زندگی فوق العاده قشنگ برای خودت بسازی. از خدا میخوام توی این مجموعه ای که با هم همکاری داریم موقعیت هایی به سمتت بیاد که سرشار از ثروت و نعمته و باعث میشه تو قدم های بزرگی به سوی اهدافی که داری برداری. خیلی میخوامت و خوشحالم از اینکه همکارمی.

****************

همکار عزیزم تولدت یه دنیا مبارک. از ته دلت برات از خدا یه دنیا حال خوب، یه دنیا نعمت و ثروت، یه دنیا خوشبختی و یه دنیا خنده و لبخند میخوام. امیدوارم که هیچوقت توی زندگی بد نبینی و همینطور که حال ما رو با بودنت توی مجموعه خوب کردی، خدا هم حال خودت رو توی زندگیت خوب نگه داره. خدا کنه همیشه موقعیت هایی سر راه زندگیت سبز بشن که باعث میشن از ته دل به خاطرشون لبخند بزنی و به خاطرشون با تمام وجود سپاسگزار خدا میشی.

****************

همکار جان، بیا توی روز تولدت اون حالت رسمی همیشه رو فراموش کنیم و مثل دو تا رفیق تولدت رو با هم جشن بگیریم. تو انسان فوق العاده ای هستی و خوشحال میشم که از همکار تبدیل به یکی از صمیمی ترین دوستای من بشی. من تو رو یکی از صمیمی ترین دوستای خودم میدونم و امیدوارم که برای تو هم به همین شکل باشه. حالا که تولد یکی از صمیمی ترین رفیقام سر رسیده میخوام با یه دنیا عشق تولدش رو بهش تبریک بگم و از ته دل براش آرزوی خوشبختی کنم. رفیق جان، تولدت مبارک باشه و همیشه خوشبخت و خوشحال ببینمت.

****************

رفیق یعنی کسی که میشه روش حساب باز کرد، رفیق یعنی کسی که هواتو داره، رفیق یعنی کسی که پشتت رو خالی نمیکنه و رفیق یعنی کسی که توی مواقع سخت تکیه گاهت میشه و میتونی بهش تکیه کنی و خاطرت جمع باشه که یاریگرته و چه خوبه که من یکی از این دوستها دارم، دوستی که همکارمه و با هم در یک مجموعه فعالیت و همکاری میکنیم. همکار عزیزم یا بهتره بگم دوست نازنینم، تو توی تمام مواقع سخت کنارم بودی و به من کمک کردی تا از او موقعیت ها بگذرم و این برای من ارزش زیادی داره و برای همینه که تو رو یه دوست واقعی میدونم. رفیق جان، تولدت مبارک باشه و از ته دل برات آرزو میکنم که همیشه روی لب هات خنده نقش ببنده.

****************

همکار نازنین، تولدت مبارک باشه. امیدوارم توی این کار همیشه موفق باشی و همیشه بتونی بهترین درآمدها رو ازش کسب کنی. تو آدم فوق العاده با مهارت و با پشتکاری هستی و همین ویژگی هات باعث میشه توی کاری که داریم انجام میدیم بدرخشی. همکار جان، هر چقدر تو پیشرفت کنی من خوشحال تر میشم پس از خدا میخوام که همیشه در حال پیشرفت و ترقی ببینمت.

****************

همکار عزیزم، چقدر خوبه که خدا این توفیق رو به من داد تا در مجموعه ای که تو در اون فعالیت میکنی وارد بشم و مشغول به کار بشم. وقتی آدم همکاری مثل تو داشته باشه اصلا خستگی سرش نمیشه چون تو خوب بلدی آدمای اطرافت رو سرشار از حال خوب و انگیزه کنی و نذاری حششون بد بشه و یا خستگی روشون تاثیری بذاره. تو انسان فوق العاده ای هستی و بهت میگم که باید قدر خودت رو بدونی و درک کنی که چه ارزش بالایی داری. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

همکار فوق العاده من، تولدت مبارک باشه و از اعماق قلبم برات در زندگی آرزوی خوشبختی و خرسندی میکنم. مشکلات برای همه هست، دغدغه برای همه وجود داره و هر کسی توی زندگیش با یه چیزی میجنگه و تو هم خارج از این قاعده نیستی اما من برات آرزو میکنم که در کنار تموم دغدغه های کاری و دغدغه های زندگیت بتونی طعم خوشبختی رو بچشی و بتونی واقعا در زندگیت خوشحال و خرسند بشی.

****************

همکار جان، خدا توفیق این رو به من داد تا همکار تو باشم و توفیق این رو به من داد تا در روز تولدت در کنارت باشم برای همین اول از همه خدا رو شکر میکنم که منو همکار تو کرد و بعد هم تولدت رو بهت تبریک میگم. امیدوارم زندگیت با آدمایی که دوستشون داری پر بشه و هر چی آدم هرز و نامناسب هست از زندگیت بذاره و بره، امیدوارم همیشه و در همه حال به خاطر شرایطی که داری راضی باشی و لبخند رضایت رو روی لب هات ببینم و امیدوارم که همیشه خدا دلیلی برای خوشحالی و شاد بودن بهت بده.

****************

چه همکاری خوبی دارم، خدایا شکرت برای داشتن این همکار. همکارم برام مثل خواهرم/برادرم شده و واقعا از ته دل دوستش دارم و از ته دل فقط حال خوب و خوشبختیش رو میخوام. نمیتونم غمش رو ببینم، نمیتونم درد کشیدن و زجر کشیدنش رو ببینم و نمیتونم حال بدش رو تحمل کنم چون وقتی در حالتی میبینمش که اتفاق بدی براش افتاده خودم هم انگار درگیر اون اتفاق میشم و تمام وجودم پر از حس منفی میشه. خدایا، همکار نازنینم رو همیشه در پناه خودت حفظ کن و همیشه زندگیش رو از خوبی و خوشی لبریز کن. همکار جان، منظورم از اون همکاری که دارم در موردش صحبت میکنم دقیقا خود تو هستی. تولدت رو بهت تبریک میگم و میخوام بهت بگم که تو فوق العاده ترین و بهترین همکار روی زمینی.

****************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید:

متن تبریک تولد به همکار آقا و خانم

متن های زیبا برای خداحافظی از جمع همکاران


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...