متن زیبا و ادبی درباره دوست داشتن دختر خاله

گاهی اوقات دختر خاله می تواند جای خواهر را بگیرد، او گاهی اوقات می تواند دوست و همراهی صمیمی برای تو باشد پس چه خوب است که تو هم گاهی اوقات عشق و دوست داشتنت را به او ابراز نمایی. تو می توانی این کار را در قالب هدیه دادن یک متن یا جملاتی زیبا به او انجام دهی.

در ادامه این مطلب متن های ادبی و زیبایی در رابطه با دوست داشتن دختر خاله آورده ایم که پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید به دختر خاله تان ابراز علاقه و دوست داشتن کنید از این متن ها استفاده نمایید. همراه ما باشید.

جملات در مورد دوست داشتن دختر خاله

دختر خاله، مهربانی ها و محبت هایت هرگز از یاد و خاطرم نخواهد رفت. من به یاد دارم همه لطف هایی که در حق من داشته ای و به خاطر خواهم داشت تمام محبت هایی که قرار است از این به بعد از جانب تو به من شود. دختر خاله عزیزم، تو برای من اکنون خواهری هستی که نظیر نداری و جایت را در قلبم به هیچ کس دیگری نمی دهم. فقط تو هستی که در بهترین قسمت قلبم می توانی فرمانروایی کنی. بی نهایت دوست دارم و دلیل دوست داشتنم دقیقا همان محبت های بی دریغت است که هیچ وقت پایان نمی یابد.

****************

دختر خاله، مگر خوبی انتهایی ندارد که تو همچنان به من خوبی می کنی و همچنان لطف هایت به من شماره ندارند؟ خوبی و محبت کردن برای هر کسی اندازه ای دارد اما من چقدر خوشبختم که دختر خاله ای نصیبم شده که خوبی هایش به قول معروف کنتور نمی اندازد و همواره در حال خوبی کردن است. من فکر میکنم لطف و محبت برای تو دقیقا به مانند اکسیژن شده و باید خوبی کنی، باید ببخشی و محبت کنی که زنده بمانی. دختر خاله، همین ویژگی هایت است که باعث شده تو را بی نهایت بار دوست داشته باشم.

****************

دختر خاله، می خواهم در یک کلام بگویم که دوستت دارم و عاشقت هستم. حق نداری حرفی بزنی، حق نداری چیزی بگویی، این بار فقط من هستم که میخواهم بارها و بارها بگویم که عاشقت هستم و دوستت دارم تا عقده دلم فروکش کن. آنقدر به من لطف و محبت داشته ای که گویی عقده ای بر سر دلم به وجود آمده که میخواهم زمانی را فقط به گفتن دوستت دارم به تو اختصاص دهم و همواره و پشت سر هم این عبارت را برایت تکرار کنم. پس دختر خاله جان، ساکت بنشین و هیچ چیزی نگو، فقط گوش کن. دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، ... .

****************

دختر خاله، انسان های خوب قلبی بزرگ دارند و من احساس می کنم قلب تو همانطور که دنیا بی اندازه و غیر قابل اندازه گیریست، بزرگ است و بی انتها. تو قلبی به وسعت تمام دنیا داری، قلبی که مهربانی هایش و لطف و محبتش هیچوقت پایانی نمی یابد. به راستی یک انسان چقدر باید روحی بزرگ و پاک داشته باشد که خداوند چنین قلب بزرگی به او دهد؟ از اینکه در زندگی من هستی و از اینکه هر باره با ارتباط با تو وجودم سراسر عشق و حال خوب می شود از تو متشکرم. دختر خاله، دوستت دارم و این دوست داشتنم درست به اندازه قلبت که بی نهایت بزرگ است، بزرگ و بی انتهاست.

****************

دختر خاله، بدون شک اگر کسی بخواهد مهربانی را بیاموزد باید چندین دوره سر کلاس های تو بنشیند. تو معلم مهربانی و عشق هستی! وقتی کسی با تو ارتباط میگیرد، آنقدر از عشق وجودش ات به او میبخشی که او هرگز نمیخواهد این ارتباط تمام شود. به راستی که تو می توانی قلب انسان ها را با مهربانی هایت تسخیر خود کنی و این مهارت و قدرتیست که هر انسانی ندارد. به خود می بالم که دختر خاله ای دارم که در مهربانی و عشق ورزیدن نظیر ندارد. دختر خاله بی نظیر من، دوستت دارم و عاشقت هستم.

****************

دختر خاله، میخواهم بگویم که دوستت دارم و بی نهایت بار عاشقت هستم و این را نه فقط در کلام بلکه در عمل هم میخواهم ثابت کنم. تو بگو چه کاری انجام دهم، تو بگو چه وظیفه ای بر عهده بگیرم و چه رفتاری از خود نشان دهم که عشق بی نهایتم را نسبت به تو نشان دهد؟ دختر خاله، در جواب مهربانی های تو فقط نمی توان در کلام گفت که عاشقت هستم بلکه باید این عشق را در رفتار هم نشان داد.

****************

دختر خاله عزیزم، برایت از خدا عمری طولانی میخواهم، عمری که به اندازه مهربانی هایت طول بکشد. مهربانی های تو بی شمار است و اگر عمرت هم همین اندازه شود یعنی تو عمری طولانی خواهی داشت. دختر خاله، وجود انسان هایی به مانند تو روی زمین الزامی است تا با مهربانی هایش به همه ثابت کنند دنیا آنقدر هم که می گویند تیره و تار نشده و هنوز هم هستند کسانی که با مهربانی هایشان رنگ انسانیت و عشق به دنیا می بخشند. دختر خاله، برای تمام مهربانی ها و عشق ورزیدن های بی دریغت تو را دوست دارم.

****************

خدا را شکر میکنم که دختر خاله ای به من داد که قلب پاکش باعث می شود حتی کسانی که دشمن او هستند هم در آن جای بگیرند. دختر خاله جان، تو آنقدر وجودت سرشار از عشق است که حتی دشمنت را هم در قلبت جای می دهی و این روحی بزرگ میخواهد که هر کسی آن را ندارد. به راستی که نام انسان هایی به مانند تو را باید فرشته گذاشت، فرشته هایی که با ذات خداگونه شان بر روی زمین آمده اند تا خوبی واقعی و حقیقی را به رخ همه بکشند.

****************

دختر خاله، دوست دارم آنقدر تو را در آغوش بکشم و فشار دهم تا تمام احساس عشقی که به تو دارم ارضا شود. نمی دانی که چقدر دوستت دارم و عاشقت هستم، نمی دانی که چقدر به تو احترام می گذارم و برایت حرمت قائل هستم، همه این ها به خاطر رفتار خوب و شایسته ای است که از تو نسبت به خودم و دیگران دیده ام. میگذاری تا با در آغوش گرفتنت عشقی که به تو دارم را ابراز کنم؟ احساس میکنم تنها آغوشت هست که می تواند جواب عشق بی انتهایم به تو را بدهد.

****************

دختر خاله جان، هیچوقت از محبت کردن دست نکش و هیچ وقت از مهربان بودن صرف نظر نکن. تو را همین محبت کردن ها و مهربانی هایت است که خاص کرده. گر چه که تو در هر صورت به دل همه می نشینی ولی وقتی به دیگران مهربانی میکنی، واقعا در قلب دیگران جا باز میکنی و در قلبشان خانه ای برای خود میسازی. دختر خاله، همین محبت ها و مهربانی هایت باعث شده که تو را بیش از هر وقت دوست داشته باشم و عشقت در قلبم نسبت به هر موقع بیشتر و بزرگتر شود. دختر خاله عزیزم، دوستت دارم.

****************

دختر خاله، قشنگ ترین گل های دنیا به زیبایی تو نمی رسند. شاید بگویی اغراق بزرگیست اما من تو را از هر گلی زیباتر می دانم. دختر خاله عزیزم، حال که تو برای من از زیباترین گل جهان هم زیباتری نکند خشکیده و پژمرده شوی. منظور من فقط زیبایی چهره نیست، تو در زیبایی درون هم از هر گلی زیباتری و برای همین است که می گویم مبادا درونت پژمرده و خشکیده شود. همیشه مراقب خودت و احساساتت باش و همیشه به آنچه که به دل و قلبت می گذرد توجه کن، اینگونه است که گل زیبای من تا همیشه سرحال و سالم خواهد ماند. دختر خاله جان، بی نهایت دوستت دارم.

****************

دختر خاله گرامی، بودن تو در زندگی ما نعمتیست و لازم به گفتن این حرف هم نیست، کافیست برای حتی شده یک روز در خانواده نباشی آن موقع نبودنت بسیار احساس خواهد شد. تو جدای از اینکه مهره مار داری و به دل همه اعضای خانواده نشسته ای، دست یاریگری برای هر کدام از ما هم هستی و اگر روزی ما را تنها بگذاری، نه تنها احساس دلتنگی خواهیم کرد بلکه ممکن هست حتی در کارها و مسائل مان هم دچار مشکل شویم. تو به قدری خود را برای ما عزیز و مهم کرده ای که دوری ات برایمان سخت است پس هیچ وقت از پیش ما نرو. دوستت دارم.

****************

دختر خاله، با تمام آزار و اذیت هایم، می خواهم بگویم که دوستت دارم و عاشقت هستم. باور کن اگر اذیتی از من میبینی، این ها تماما به خاطر عشق دختر خاله/پسر خاله ات نسبت به توست. اگر این اذیت کردن ها و شوخی کردن های من با تو نباشد احساس میکنم که روزم به پایان نمی رسد. تو آنقدر درونت نمک داری که دوست دارم هر لحظه سر به سرت بگذارم و با تو شوخی کنم. مرا ببخش اگر گاهی شوخی هایم بیش از حد می شود و آنها را به پای عشق بیش از حدی که به تو دارم بگذار. تا بی نهایت دوستت دارم و عاشقت هستم.

****************

دختر خاله جان، من و تو لحظات سخت و لذت بخش بسیاری را با هم پشت سر گذاشتیم، من و تو در تاریکی و روشنی مسیر زندگی در کنار هم بودیم و اکنون می خواهم بگویم که ثمره تمام آن با هم بودن ها و کنار هم بودن ها این است که من بی نهایت بار عاشقت شده ام. دختر خاله جان، اگر در گذشته همراه تو بودن انتخابم بود اکنون برایم تبدیل به اجبار شده و تو حتما باید باشی و در زندگی ام حضورت را احساس کنم تا احساس آرامش بگیرم. تو برای من اکنون بی نهایت مهم شده ای، دوستت دارم و عاشقت هستم.

****************

دختر خاله، همانطور که مهربانی های تو به من حد و اندازه ندارند، عشق من هم به تو بی نهایت زیاد است. فکر نکن که فقط خودت می توانی در مهربانی زیاده روی کنی! من هم آنقدر به تو عشق می ورزم و آنقدر هر روز عشقم را به گونه های متفاوت به تو نشان می دهم که از عشق من لبریز شوی. اکنون نوبت این متن عاشقانه بود که تقدیمت کنم و منتظر باش تا از بی نهایت راه دیگر هم به تو ابراز علاقه کنم.

****************

دختر خاله عزیز و گرام، این متن فقط مخصوص توست چرا که می خواهیم در آن بگویم که چقدر دوستت دارم. من به اندازه تمام اقیانوس ها، به اندازه آسمان ها، به اندازه کل زمین، به اندازه تمام ستاره ها، به اندازه تمام موهای خوشگل روی سرت و به اندازه تمام دنیا دوستت دارم و عاشقت هستم.

****************

دختر خاله خانم گرامی بنده، خواستم بگویم که شما در خانمی و کلاس و لاکچری بودن همیشه در صدر دخترهای این شهر هستید. وجود شما مایه عذاب دیگر دختران و موجب خوشحالی ماست چرا که تا شما هستید دیگر دختران توان و یارای عرضه زیبایی و خوشگلی های خود را ندارند و به این دلیل موجب خوشحالی ما هستید چرا که شما دختر خاله مان می باشید و به این شکل ما به حضور شما در خانواده افتخار می نماییم. دختر خاله جان، خارج از تمام ادا و اطوارهایی که برای ما می آیید خواستیم این بار در قالب متنی ادبی به شما بگوییم که چقدر دوستتان داریم.

****************

دختر خاله مهربانم، من در کنار مادر و خاله گویی مادر سومی هم دارم آن مادر تو هستی. تو همیشه به فکر من بوده ای، تو همیشه مرا به مسیر درست هدایت کرده ای و تو همیشه دغدغه زندگی مرا داشته ای و همین هاست که از تو برای من مادر سومی می سازد که بی نهایت دوستش دارم. دختر خاله، می خواهم بگویم که به اندازه دو مادر دیگر یعنی مادر اصلی ام و خاله برایت احترام قائل هستم.

****************

دختر خاله، همیشه برای تو احترام خاصی قائل بوده ام و تا همیشه هم این احترام را حفظ خواهم کرد. تو لیاقت احترام را داری چرا که همیشه درست ترین و بهترین رفتاری که می تواند طرف مقابلت را خوشحال کند از خود بروز میدهی. کسی که همیشه به فکر خوشحالی طرف مقابلش است شایسته احترام و عشق از همان طرف می باشد و من جدای از تمام احترامی که به تو می گذارم بی نهایت هم دوستت دارم.

****************

دختر خاله جان، خوشحالم از اینکه عضوی از خانواده ما هستی چرا که تو انسانی فهمیده و با درک و کمالاتی و وجود چنین انسانهایی اعتبار و ارزش هر خانواده ای را بالا خواهد برد. دختر خاله عزیزم، دوستت دارم.


مطالب پیشنهادی:

جملات کودکانه و زیبا برای تبریک تولد دختر خاله

کلیپ تولد دختر خاله برای وضعیت واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...