جملات زیبا و کوتاه درباره دوست داشتن خاله

خاله می تواند در زندگی هم به عنوان مادر، هم به عنوان رفیق، هم به عنوان همدم و همراهی بی نظیر و هم به عنوان انیس و مونس انسان باشد و لحظه ای او را در شرایط مختلف تنها نگذارد. کسانی که خاله دارند خوب است که گاهی پاسخ این همراهی های او را با متنی عاشقانه بدهند.

در این مطلب متن ها و جملاتی کوتاه و عاشقانه برای ابراز عشق و علاقه به خاله را تهیه کرده ایم که پیشنهاد می کنیم از آنها برای ابراز دوست داشتن به خاله تان استفاده نمایید.

متن در مورد دوست داشتن خاله

خاله جانم، در مصاف زندگی همراهی به مانند تو داشتن یعنی پیروزی و من چقدر خوشبختم که تو را در کنارم دارم، تویی که یار و جنگجویی قهار در زندگی بوده ای و می توانی با تجربه ای که از زندگی داشته ای مرا به پیروزی در تک تک چالش های سر راهم برسانی. من به خودم افتخار می کنم که کسی به مانند تو و مادرم را در زندگی دارم، شما دو پشتوانه قوی از جنس هم هستید که خدا مرا لایق دانسته تا در آغوش شما پرورش یافته و اکنون به اینی که هستم تبدیل شوم.

****************

خاله جان، به خود می بالم که تو خاله من هستی. بدون شک اگر بگویند یکی از دلایل خوشبختی ات را نام ببر من نام تو را می آورم چرا که تو هر لحظه به دنبال دلیلی برای خوشحالی بیشتر من میگردی، تو هر لحظه به دنبال راه حلی هستی تا لبخند را به لب های من بیاوری و اگر من نام تو را چیزی غیر از خوشبختی بنامم در حقت کوتاهی کرده ام. خاله جان، همان اندازه که تا به اکنون به دنبال خوشحالی من بوده ای، دوستت دارم و عاشقت هستم و می دانم که تو هر دم به دنبال راهی برای خوشحالی منی پس من هم هر دم و تا بی نهایت دوستت دارم.

****************

خاله عزیزم، خدا به همه یک مادر داده اما به من دو مادر داده که یکی مادر خودم و یکی هم شما هستید که حس مادرانه تان نسبت به من باعث شده که زندگی ام زیباتر از هر لحظه اش بشود. از شما متشکرم که بی آنکه فرزند شما باشم عشق مادرانه تان را به پای من ریختید. اکنون من احساسی که نسبت به مادرم دارم را به شما هم دارم یعنی عشقی که در قلبم نسبت به او دارم را نسبت به شما هم دارم. خاله عزیزم یا بهتر است بگویم مادر دومم، برایت احترام زیادی قائل هستم و بی نهایت بار دوستت دارم.

****************

خاله جان، حال خوب تو، خوشبختی تو، لبخند روی لب هایت، قلب پر از عشقت و چشمان پر از امیدت آرزوی من است و از خدا می خواهم که تو را هر لحظه و هر دم لایق آنها در زندگی بداند. تو با خوبی هایی که در حق من کرده ای باعث شده ای عشقی بی نهایت در قلبم نسبت به تو شکل بگیرد و حالا همین عشق است که باعث می شود برایت آرزوهای خوب بکنم، آرزوهایی که خوشبختی و حال خوب تو را در پی دارد. خاله جان، دوستت دارم.

****************

خاله، می دانی که از کلمات قلمبه و سلمبه برای ابراز عشقم استفاده نمی کردم. من قبلا نهایت عشقم را در عملم نشان می دادم و احساس میکنم که تا به اکنون فهمیده باشی که چقدر عاشقت هستم و دوستت دارم. این بار به پای تمام خوبی هایت خواستم که طعم ابراز عشق توسط کلمات و متن ها را هم بچشم و برای همین این متن عاشقانه را برایت نوشتم تا در آن بگویم که خیلی دوستت دارم و تو برای من ارزشی بسیار داری. خاله عزیزم، قدر تمام خوبی هایت را می دانم و از حالا به بعد چه در رفتار و چه در حرف می توانی عشق مرا نسبت به خود احساس کنی.

****************

خوشبختی یعنی خاله ای داشته باشی که در جایی که لازم است مادرت می شود، در جایی که لازم است دوست و رفیقت می شود، در جایی که لازم است حتی خودت می شود و به جای خودت تصمیم گیری می کند. خوشبختی یعنی خاله ای داشته باشی که حال خوبت برایش اهمیت داشته باشد، احساسی که داری برایش اهمیت داشته باشد، آینده ات برایش اهمیت داشته باشد و به پای این اهمیتی که برایت قائل می شود هر کاری بکند. خاله جان، چقدر خوشحالم و چقدر خوشبختم که تو را دارم. مرسی از اینکه در زندگی ام حضور داری.

****************

خاله جان، یکی از مهمترین افرادی که در زندگی ام می شناسم بدون شک تو هستی. تو در تمام مشکلات و چالش هایم حضوری پررنگ داری و دم به دم مرا همراهی می کنی تا مبادا احساس تنهایی کنم. خدا را شکر میکنم که در سخت ترین لحظات زندگی ام مرا تنها نگذاشت و خاله ای به من داد که از خودم هم برای زندگی ام بیشتر به فکر است و در تمام سختی ها دستش در دستانم است. خاله جان، خواستم به واسطه این متن به تو بگویم که قدر تمام کارهایی که برای من کردی و می کنی را می دانم و برای تمام این ها دوستت دارم.

****************

خاله جان، دوستت دارم، همین. کارهایی که برای من می کنی، فداکاری هایی که می توان از آنها حتی به عنوان فداکاری های مادرانه یاد کرد، عشق و محبتی که به من داری و لطف بسیاری که از جانب تو در زندگی به من می شود باعث می شود که بگویم دوستت دارم، بی نهایت بار عاشقت هستم و به دنبال فرصت می گردم تا مثل اکنون عشقم را به تو ابراز کنم. خاله جان، تو دوست داشتنی ترین موجود دنیا هستی و خواهرزاده ات بی نهایت بار به تو وابسته است و تو در قلبش حکم فرمایی می کنی.

****************

خاله جان، برای ابراز عشق و علاقه به عزیزان لازم نیست که حتما موعد مشخصی باشد یا روز مشخصی باشد که بخواهیم این کار را انجام دهیم، هر لحظه که عشق عزیزی در قلبمان غلیان کرد باید این عشق ابراز شود و اکنون که عشق تو در قلبم می جوشد می خواهم مهر و محبتی که به واسطه تمام خوبی هایت در قلبم نسبت به تو تشکیل شده را به پایت بریزم. خاله مهربانم، خاله عزیزتر از جانم، دوستت دارم و دوست داشتنت کوچکترین کاریست که می توانم در برابر خوبی هایت در حقت بکنم.

****************

خاله، من به تو و مادرم دِین سنگینی دارم، دینی که فکر نمی کنم هیچ وقت بتوانم از زیر بار آن در بیایم. در درجه اول مادرم برای من سختی های زیادی کشید اما می دانم که تنها نبود و لحظه به لحظه خواهرش هم کنارش بود و در این سختی ها شریک او میشد. همین سختی هایی که به پای بزرگ کردن من کشیدید از شما شخصی ارزشمند برای من می سازد و همین ارزش تان است که باعث می شود بی نهایت بار عاشقتان باشم و در برابر شما احساس دین کنم. خاله عزیزم، دوستت دارم و خواستم بدانی که تو و مادرم ارزشمندترین انسان های زندگی من هستید.

****************

خاله جان، فکر نمی کنم که هیچ رابطه ای میان خاله و خواهرزاده به مانند رابطه ما قوی و فوق العاده باشد. ما اکنون رابطه مان از این رابطه هم بیشتر شده و اکنون تبدیل به دوست و رفیق هم شده ایم. وقتی که دوست و رفیق کسی می شوی، واقعا وجودت به وجود او وابسته می شود، هر لحظه باید باشد، باید از او خبر بگیری، باید حالش را بدانی و از خوب بودنش در جریان باشی تا آرامش داشته باشی در غیر این صورت آرام و قرار نداری. خاله جان، رابطه من با تو اکنون به این شکل شده و من باید حتما بدانم که تو خوبی و روال زندگی ات به خوبی در حال گذر است تا آرام بگیرم در غیر اینصورت آرامش نخواهم داشت. دوستی واقعی به نظر من اینگونه است و من چقدر خوشبختم که دوست واقعی ام خاله ام است.

****************

خاله، در سخت ترین روزهایی که هیچ امیدی نداشتم، امید من شدی. تو آمدی، شانه هایت را به من قرض دادی، اجازه دادی تا سر بر آنها بگذارم و بگریم، مرا نوازش کردی و به من حرف های زیبا زدی و همین ها یعنی امید. تویی که در روزهای سخت فریادرس من شدی، برایم ارزشی به مراتب بالاتر از هر کس دیگری در زندگی ام داری و خواستم که با این متن اهمیتت را برای خود به تو بگویم. خاله جان، ارزشمندترین انسان در زندگی ام، امید زندگی ام، دوستت دارم، برای تمام خوبی هایت، برای تموم بودن هایی که می توانست به نبودنت ختم شود اما بودی و تنهایم نگذاشتی دوستت دارم و بی نهایت بار عاشقتم.

****************

خاله، کاش میشد در کنار زندگی با مادر و پدر که مهمترین افراد زندگی ام هستند؛ با تو هم زندگی می کردم چرا که تو هم اهمیتی به مانند آنها برایم داری. دوست دارم که هر لحظه تو را ببینم، دوست دارم که هر لحظه عطر محبتت مشامم را در بر بگیرد اما چه حیف که این اتفاق نیفتاده و من توفیق این را ندارم که این اتفاق را تجربه کنم. اما همین که می دانم حالت خوب است، در مسیر پیشرفت در زندگی حرکت می کنی و برای بهتر کردن زندگی ات در تلاشی حالم را بهتر می کند و نمی گذارد که غم و غصه زیادی برای این موضوع بخورم. خاله جان دوستت دارم.

****************

خاله، من واقعا باید ارزش انسانی را درک کنم تا واقعا او را دوست داشته باشم و خواستم بدانی که تو از ارزش بسیار برخورداری چرا که من بیشتر از هر کسی تو را دوست دارم. خاله جان، حس میکنم که هیچ انسانی نمی تواند جای تو را در قلبم بگیرد چرا که هیچکس نمی تواند ارزش و اهمیتی به مانند تو برایم داشته باشم.

****************

خاله، به اندازه تمام دنیا که انتهای آن مشخص نیست دوستت دارم و عاشقت هستم. نه به خاطر اینکه مشکلی در زندگی از من حل کرده ای، نه به خاطر اینکه خوبی یا محبتی به من کرده ای، من تو را فقط برای خودت دوست دارم، من تو را دوست دارم چرا که می دانم ذاتی مهربان و زیبا داری و همین ذات زیبا شایسته دوست داشته شدن است.

****************

خاله مهربانم، مهربانی های تو به مانند فرشته هاست و حس میکنم که تو حتی در مهربانی کردن از فرشته ها هم سبقت می گیری. به راستی قلب مهربانت چقدر بزرگ است که باعث می شود اینقدر عشق و عاطفه در آن جای بگیرد؟ خوشحالم که یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تو هستم چرا که اینگونه می توانم از عشق تو بهره مند شوم و به واسطه آن حال خودم را بهتر کنم. خاله، هر بار که از چیزی ناامید یا ناراحت بودم فقط کافی بود که به سراغ تو بیایم که حالم را خوب کنی و می دانم که از این به بعد هم همین گونه است و من قرار است با وجودت از ناامیدی و احساسات بد در امان باشم.

****************

خاله، تو دشمن و قاتل احساسات بد من هستی. خدا نکند که احساس کنی اندکی حال من بد است، تا این حال بد را به یک حال خوب و فوق العاده تبدیل نکنی کوتاه نمی آیی. خواستم بدانی که حواسم به تمام این ها هست و همان عشق و علاقه ای که تو در قلبت نسبت به من داری را من هم نسبت به تو دارم و هر لحظه به دنبال فرصتی برای جبران تمام خوبی هایت می گردم تا تو را در دریای عشقم غرق کنم که اینگونه بدانی که من هم قاتلی حرفه ای برای حال بد تو هستم و نمی گذارم لحظه ای با وجود من حال و احساست بد شود.

****************

خاله جان، می خواهم از عشق تو بگویم که بی نهایت بزرگ است. حتی اگر بخواهیم وسعت بزرگترین اقیانوس ها، آسمان ها و جهانی که انتها ندارد را در برابر عشق تو اندازه بگیریم احساس می کنم نسبت یک به بی نهایت است و عشق تو بزرگ تر از تمام آنهاست. خاله، چقدر خوشحالم که مرا از این عشق بهرهمند میکنی و مگر می شود با وجود چنین عشقی که از تو می گیرم باز هم حالم بد باشد و ناامید باشم؟ هرگز! دوستت دارم و گرچه عشقم به اندازه عشق تو بزرگ نیست ولی با این ها خواستم بدانی که عاشقت هستم.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...