متن تبریک روز دختر به دوست صمیمی (2)

روز دختر که سر میرسه به دخترای اطرافت این روز رو تبریک بگو چون اینجوری اونا شاد میشن و همین شادیشون به دنیاها میارزه. یک دسته از دخترایی که حتما باید روز دختر رو بهشون تبریک بگی دوست های صمیمیت هست، دوستایی که پایه تموم کارهات بودن و توی تموم تجربه های زندگیت شریک بودن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای تبریک روز دختر به دوست صمیمی آماده کردیم. اگه میخواین در روز دختر به دوست صمیمی یا همون رفیق فابریک و همیشگی تون تبریک بگویید میتونید از این متن ها استفاده کنید.

جملات تبریک روز دختر به رفیق صمیمی

دوست جان، حالا که روز دختر سر رسیده دلم نیومد به یکی از بهترین و قشنگ ترین دخترای زندگیم این روز رو تبریک نگم. روزت مبارک باشه و برات از خدا کلی دلیل برای حال خوبت میخوام. شاید ندونی اما خنده هات خیلی قشنگه و آرزوم اینه که همیشه بخندی و همیشه از ته دل شاد باشی. خدا کنه هیچوقت غم نبینی، غم اصلا به چهره ملوس و خوشگل دخترونه ات نمیاد، تنها خنده هاته که اوج هنر خدا رو در چهره ات به نمایش میذاره پس بخند.

*************

دوست گرامی، روز دختر سر رسیده و وظیفه خودم دونستم که بیام و این روز رو به شما تبریک عرض کنم. روزتون مبارک باشه. ایشالله خدا تا آخر عمر اون دنیای قشنگ و صورتی دخترونه ای که داری رو حفظ کنه، هیچ وقت زندگیت رو به چالش نکشه و همیشه در آرامش و صفا زندگی بگذرونی. آرزوی من برای تو فقط خوشیه پس خدا کنه حتی اگه قراره چالشی هم وارد زندگیت بشه در نهایت کار کنه که تو خوشی و حال خوب رو تجربه کنی.

*************

دوست عزیزم، توی روز دختر خواستم یادی کنم از تویی که بهترین رفیق توی تک تک مراحل زندگیم بودی. من و تو خیلی چیزها رو با هم تجربه کردیم، خیلی خاطرات رو با هم ساختیم و خیلی اتفاقات رو خلق کردیم و در کنار همه اونها تجربه مون بود که در کنار همدیگه روز به روز بیشتر و بیشتر میشد. یقینا اگر بگن دوست واقعی و صمیمی تو کیه من اسم تو رو میارم چون تو توی رفاقت هیچ چیزی برای طرفت کم نمیذاری و قدم به قدم همراهشی تا در تجربه های زندگیش سهیم بشی. عاشقت هستم و روز دختر رو بهت تبریک میگم.

*************

دوست جان، فقط تبریک نمیتونه حالمونو جا بیاره! من و تو باید بریم بیرون و کلی با همدیگه عشق و حال کنیم تا بتونیم دو نفری واقعا روز دختر رو برای همدیگه جشن بگیریم. من و تو دوستای فوق العاده صمیمی و خاص همدیگه هستیم پس یک متن نمیتونه اونقدرا که باید عشقمونو به همدیگه ابراز کنه، من و تو باید توی عمل به همدیگه ثابت کنیم که عاشق همدیگه ایم و این تنها در صورتی امکان پذیره که بریم بیرون و کلی دیوونه بازی و عشق و حال کنیم. دوستت دارم بهترین رفیق دنیا، روزمون مبارک.

*************

روز دختره و این روز رو باید به یکی از شایسته ترین دخترایی که همیشه بهش غبطه خوردم چرا که همیشه بهترین انتخاب ها رو داشته، همیشه بهترین تصمیمات رو برای زندگیش گرفته، همیشه در بهترین مسیرها قدم گذاشته و انتخاب های اشتباهش در زندگی خیلی کم و محدود بوده تبریک بگم. دوست عزیزم، تو یک دختر نمونه و فوق العاده ای و خوش به حال اون کسی که قراره وارد زندگی تو بشه چون میدونم که با خاص بودن تو قراره کلی توی زندگیش خوشبختی و حال خوب رو تجربه کنه.

*************

روز دختر مبارکت باشه. شاید ندونی اما من لحظه شماری میکنم تا مناسبت های مختلف سر برسن که بیام و به خاطر اون مناسب ها بهت عشق درونم و همچنین حال خوبمو از اینکه توی زندگیم هستی ابراز کنم. امروز که روز دختره یه فرصت بی نظیر گیرم اومده تا بیام و این کار رو انجام بدم. پس دوست عزیزم، فوق العاده ترین و خاص ترین دختر دنیا، روزت مبارک باشه، میخوام بدونی که بی نهایت دوستت دارم و بی نهایت عاشقت هستم. هر چی آرزوی خوبه مال تو.

*************

آهای دختر نازی که از موقع ای که به عنوان رفیق منو وارد زندگیت کردی انگار حالم بهتره و خیلی از غم و ناراحتی دورتر شدم، میدونستی که امروز روز دختره؟ پس روزت مبارک باشه. فرشته ناز، برات از خدا میخوام که زندگیت پر از لحظات قشنگ باشه، لحظاتی که براشون تو وجودت کلی حس سپاسگزاری و شکرگزاری از خدا به وجود میاد. از خدا میخوام که دنیای دخترونه ات با برآورده شدن خواسته های دخترونه قشنگت به همون چیزی تبدیل بشه که همیشه میخواستی. دوستت دارم.

*************

دختر جون، توی روز دختر خواستم بهت یادآوری کنم که تو تنها دوست و رفیق منی، تو تنها عشق منی و فقط من حق دارم که تو رو دوست یا عشق صدا بزنم؟ فهمیدی؟ حالا هم که خط و نشون هامو برات کشیدم روز دختر رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که همونقدر که الان منو دوست داری، به همون اندازه هم تا همیشه منو دوست داشته باشی و از قلبت بیرون نرم. نمیدونی از اینکه با تو دوست هستم چقدر خوشحالم و چقدر از ته دل خدا رو شکر میکنم. دوست جونیم بازم روز دختر رو بهت تبریک میگم و از خدا برات یه عمر طولانی میخوام.

*************

خدایا، به دوست قشنگ من یه عمر طولانی بده که تا عمر داره توی این دنیا شاد باشه و تفریح کنه و از زندگیش لذت بیشتری ببره. خدا جونم، این دوست من لایق خوشحالیه، لایق اتفاقای خوبه پس زندگیش رو با چیزهای خوشحال کننده و اتفاقای خوب احاطه کن. مبادا به چشماش اشک بیاری و به ابروهاش اخم بدی آخه به چهره اون فقط لبخند و خنده میاد پس همین ها رو بهش بده. توی روز دختر ازت اینا رو میخوام و ازت خواهش میکنم که به دعاهام گوش کنی و همه شون رو برآورده کنی. آمین. دوست عزیزم، روز دختر مبارکت باشه.

*************

امروز روز دختره، امروز یه روز خیلی خاصه و ما باید به همه دخترایی که میشناسیم این روز رو تبریک بگیم. دخترا موجودات خیلی خاصین، موجوداتی که اگه یه روز روی زمین نباشن زمین به اغما میره و اصلا حال هیچکس اون موقع خوب نیست. دخترا دلیل حال خوب و خوشحالی هستن و وقتی که هستن انگار چراغ دنیا روشنه. دوست عزیزم، هر دختری هم که اینجوری نباشه تو اینجوری هستی پس همیشه با من بمون چرا که دنیای من با بودن تو قشنگ تره. روز دختر رو بهت تبریک میگم.

*************

آهای دختر ناز، فرشته نازنین، تو توی بهترین قسمت قلب من خونه کردی. تو دقیقا همون جایی خونه کردی که اونجا رو به هیچکس نمیدادم چون هیچکسی لیاقتش رو نداشت که در بهترین قسمت قلبم خونه کنی. حالا که اونجا خونه کردی حق نداری از پیشم بری چون اگه بری قلبم انگار سوت و کور میشه. تو که نمیخوای این اتفاق برای رفیقت بیفته؟ اگه نمیخوای پس همیشه کنارم بمون و همیشه با بودنت لبخند رو به من هدیه بده. دوست نازنینم، دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم.

*************

تبریک گفتن روز دختر به یکی از دوستام واجب و الزامی هست که حتما باید این روز رو بهش تبریک بگم آخه اون نمونه بارز یه دختر خوب و فهمیده هست. مدیونی اگه فکر کنی کس دیگه ای غیر از تو منظورم هست. رفیق جان، تو توی دخترونگی و نجابت حرف اول رو میزنی، تو دنیای دخترونه ات اونقدر قشنگ و خاصه که هر کسی رو مجذوب خودش میکنه، پس حالا به من بگو که حق نداشتم به خودم واجب بدونم که بیام و این روز رو بهت تبریک بگم؟ عشق من، روز دختر مبارکت باشه.

*************

آهای عشقم، تو تنها عشق منی و حق نداری عشق هیچ کس دیگه ای بشی. تو اونقدر برای من ارزشمندی که هر کسی رو لایق عشقت نمیدونم. حتی خودم هم گاهی اوقات احساس میکنم لیاقت عشق رفیقی مثل تو رو ندارم چه برسه به بقیه. دوست جونیم، تو خیلی خاصی و خیلی ارزشمندی و من همیشه بهترین ها رو برات میخوام. مبادا آدمای نادرست و ناشایست رو به زندگیت راه بدی که اون وقت با رنج کشیدن تو از دست اون آدما قلب منم میشکنه. توی روز دختر خواستم اینا رو بهت بگم که بگم چقدر خودت، زندگیت و حال خوبت برام اهمیت داره. روز دختر مبارکت باشه.

*************

آهای دختر قشنگه، کی میشه شام عروسیت رو بخوریم؟ کی میشه بهمون زنگ بزنی و بگی نی نی کوچولوت به دنیا اومده؟ یعنی میرسه همچین روزی که ازدواج بهترین دوستم رو ببینم؟ یعنی میرسه یه روزی که خاله/دایی شدن خودم رو ببینم؟ کاش اون روز سر برسه چون دوستت دارم و آینده ات برام مهمه. البته از خدا میخوام که اول از همه یه آدم خیلی خوب رو سر راهت قرار بده تا با اون خوشبختی به معنای واقعی رو تجربه کنی. دوست عزیزم، روز دختر مبارکت باشه.

*************

دوست عزیزم، خانوم گرامی، میبینم که برای ما هیچی شیرینی نگرفتین. واقعا خجالت نمیکشین؟ روز دختره، ناسلامتی شما هم یکی از دخترای خوب روزگار هستین پس کو شیرینی تون؟ بجنب من شیرینی میخوایم، شیرینی ای که مثل خودت شیرین و خاص باشه که کام آدم رو واقعا شیرین کنه. رفیق جونم، جدای از شوخی میخوام بگم که تو برای من خیلی شیرینی و زندگیم با وجود تو یه طعم خیلی خوشمزه گرفته. دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم. همیشه بخندی و شاد باشی.

*************

رفیق محترمه، میخواستم بدونی که جونم رو هم حاضرم کف دستم بذارم و دو دستی تقدیمت کنم. تو توی دوستی و رفاقت برای من چیزی کم نذاشتی پس باید حق بدی که این کار رو انجام بدم. تو با اینکه دختری و کلی محدودیت داری اما با این حال هر کاری از دستت بر اومده برای رفاقت با من کردی و این واقعا برای من ارزشمنده و تا همیشه به یادم میمونه. حالا که تو اینقدر برای من مرام به خرج میدی، من کوچکترین کاری که میتونم انجام بدم اینه که مناسبت های مهم زندگیت رو فراموش نکنم و بیام بهت تبریک بگم. حالا هم که روز دختره و خواستم بیام و بهت تبریک بگم. دختر قشنگ و ناز، تا همیشه برام بمونی، روزت مبارک.

*************

رفیق جون، من و تو دخترایی هستیم که واقعا داشتنمون لیاقت میخواد شاید واسه همون هم هست که تا حالا خواستگاری نداشتیم. البته اینم بگم که اخلاق گندی که داریم هم توی نداشتن خواستگار برامون تاثیرگذار نیست اما چه کنیم که ما دخترا دنیای قشنگمون رو با هیچ چیزی عوض نمیکنیم و همونی هستیم که میخوایم، حالا چه یکی ما رو بخواد یا نه. به سلامتی خودمون که خودمون هستیم و از خودمون بودن لذت میبریم. روز دختر مبارک خودم و خودت باشه.

*************

رفیق جان، حتی اگه اخلاقت برای بقیه گنده، حتی اگه رفتارت از نظر بقیه خوب نیست، حتی اگه بقیه تو رو دوست ندارن اینو بدون که تو خنگول خودمی و تا همیشه توی بهترین قسمت قلب من جا داری. به کوری چشم اون بقیه هم که شده من روز دختر رو فقط به خودت که بهترین دختر زندگیم هستی تبریک میگم و از خدا میخوام که دوستی مون تا همیشه ادامه داشته باشه تا همینجوری با هم چشم بدخواهامونو در بیاریم و اذیت شون کنیم. به سلامتی خودمون و رنج و بدبختی بدخواهامون، روز دختر مبارک.

*************

چقدر قشنگه یه دوست داشته باشی که همدم و غمخوارت باشه، تنهات نذاره و توی هر شرایطی حتی اگه واقعا گند بالا آورده باشی کنار باشه. اینجور دوستا واقعا ارزشمند هستند و خدا رو شکر که من یکیشون رو دارم، یکی که به خاطرش روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم. رفیق، منظورم از اون کسی که دارم در موردش حرف میزنم فقط و فقط خود تو هستی. روز دختر رو بهت تبریک میگم و توی این روز قشنگ از خدا میخوام که هیچوقت به هیچ دلیلی از زندگیم نری.

*************

عشق من، میبینم که روز دختر سر رسیده پس من اول پیش قدم میشم که این روز قشنگ رو بهت تبریک بگم. از خدا میخوام که دنیای دخترونه جفتمون پر از لحظات ناب و قشنگ باشه، لحظاتی که هر دومونو سر ذوق بیاره به حدی که کلی حال کنیم و کلی شاد بشیم. رفیق جان، خنده های تو آرزوی دیگه من هست پس اگه میشه همیشه بخند و همیشه منحنیِ قشنگِ روی لب هات رو حفظ کن چون از نظر من خیلی خاصه. روز دختر


در ادامه تماشا کنید :

کلیپ روز دختر برای وضعیت واتساپ جدید

متن تبریک روز دختر برای دخترم (2)

متن تبریک روز دختر از طرف مامان

آلبوم عکس نوشته روز دختر برای وضعیت واتساپ (2)

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

متن دلبرانه برای روز دختر

متن و عکس تبریک روز دختر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...