جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مهدی

اگه اسمت مهدیه یا اگه اسم دوستت مهدیه و در هر صورت خواستی از خودت یا دوستت تعریف کنی، چه خوبه که به دنبال جملات و متن هایی بگردی که واقعا تاثیرگذار هستند. تو یا این متن ها رو میتونی با فکر کردن بنویسی و یا با جستجو در اینترنت و سایت هایی که در مورد اسم مهدی متن هایی به اشتراک گذاشتن اونها رو تهیه کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات عاشقانه و زیبایی درباره ی اسم مهدی براتون قرار دادیم. همراه ما باشید.

متن عاشقانه در مورد اسم مهدی

متن در مورد اسم مهدی

مهدیا آرومن، خیلی سر به سر کسی نمیذارن، تو لاک خودشونن و زندگی شونو میگذرونن اما امان از روزی که پا روی دمشون گذاشتی، اون موقع بد تلافی میکنن. مهدی ها یا کار رو انجام نمیدن یا اگه انجامش بدن تا تهش میرن پس مراقب باش که هیچوقت پا روی دم یه مهدی نذاری چون درسته که ممکنه واکنشی نشون نده و درسته که ممکنه برخوردی نکنه اما اگه طاقتش سر اومد چنان باهات تلافی میکنه که تا عمر داری یادت میمونه.

*************

مهدی ها خوب بلدن جواب عشق رو با عشق بیشتر، جواب محبت رو با محبت بیشتر و جواب مهربونی رو با مهربونی و لطف بیشتر بدن. هر چقدر که به مهدی ها لطف کنی اونا چند برابرش رو بهت برمیگردونن و برای همینه که مهدی ها به یه گزینه خوب توی رفاقت تبدیل میشن چون نه تنها به دنبال کندن ازت نیستن بلکه اگه فرصت پیش بیاد بیشتر از اون چیزی که بهشون بخشیدی بهت میبخشن و بهت لطف میکنن.

*************

توی زندگیت به دنبال دوستی بگرد که اسمش مهدی باشه چون اون ته مرام و معرفته و توی خیلی از حوزه های زندگیت میتونی روش حساب باز کنی. وقتی به یه مهدی میگی مشکلی دارم نه بهت راه حل میده و نه میگه برو از فلانی کمک بگیر، اون خودشو سر میرسونه تا مشکلت رو با همدیگه حل کنین. اگه میخوای توی زندگی واقعا احساس تنهایی نکنی و همیشه حس کنی یکی هست که پشتته و یکی هست که مراقبته یه مهدی رو به عنوان دوست انتخاب کن چون اون ته مرام و مردونگیه.

*************

رسم مرام و مردونگی رو باید از مهدیا یاد گرفت چون اونا میبخشن اما توقع اینو ندارن که کسی بهشون ببخشه، لطف میکنن اما توقع اینو ندارن که کسی بهشون لطف کنه، مهربونی میکنن اما توقع مهر و عاطفه از کسی ندارن. اونا همیشه خوبن چون خوبی از قلبشون میاد، از روح پاکشون میاد و همینه که باعث میشه ته مرام و مردونگی باشن. مهدیا صبر نمیکنن که کسی بهشون خوبی کنه تا جواب خوبیش رو بدن، اونا همیشه توی خوبی کردن و مهربونی کردن پیش قدم میشن نه برای اینکه طرفشونو خوشحال کنن بلکه برای اینکه پیش فرض شون همینه.

*************

مهدی ها انگار ساخته شدن برای مهربونی کردن، برای عشق ورزیدن و محبت کردن. اگه توی دوستات دوستی به اسم مهدی داری پس خوشحال باش چون یکیو داری که توی هر شرایطی بتونی روش حساب باز کنی و بدون که پشتت رو خالی نمیکنه. اصلا اگه دوستی به اسم مهدی داشتی دیگه به هیچ دوست دیگه ای نیاز پیدا نمیکنی چون مهدی ها خودشون ارتش یک نفره هستن و میتونن دنیا رو برات حریف بشن.

*************

انگار توی اقبال هر کسی اسم مهدی بیاد اون شخص خوشبخت و سعادتمند میشه. آهای دخترایی که اسم شوهرتون مهدیه خوشحال باشین چون انگار که سند خوشبختیتون با اون امضا شده. مهدی ها خوب بلدن برای اطرافیان شون حس خوب و آرامش رو به ارمغان بیارن و اونا خوب بلدن خالق اتفاقات خوب و مثبت باشن به حدی که اطرافیان شون واقعا از بودن باهاشون راضی و خوشحال باشن. راز سعادتمندی در اینه که یا با یک مهدی ازدواج کنی و یا با یک مهدی دوست بشی.

*************

مهدی ها چهره آرومی دارن، همیشه احساس میکنی که ریلکس و خیلی متواضع اند و باید بگم که احساست بهت درست میگه. اونا آرامش درونی زیادی دارن تا حدی که میتونی این آرامش رو در چهره شون هم احساس کنی. مگه اتفاقای خیلی بزرگ بیفته که مهدی ها رو از آرامش شون دور کنه وگرنه که اونا میدونن دنیا ارزش ناراحت و افسردگی رو نداره پس باید شاد باشن و به خودشون آرامش بدن. مهدیا منبع آرامشن پس اگه دوستی میخوای که باهاش آرامش داشته باشی یه مهدی رو به عنوان دوست انتخاب کن.

*************

محال ممکنه با یه مهدی بری بیرون و اجازه بده که تو دست توی جیبت کنی و محال ممکنه با مهدی ها بری بیرون و اونا اجازه بدن که کارای سخت و دشوار رو تو انجام بدی، اونا خودشون این کارها رو به دوش میکشن و تمام شون رو انجام میدن. مهدی ها مرام و معرفتی دارن که انتها نداره و همین مرام و معرفتشونه که اونا رو تبدیل به یک دوست خوب میکنه. اگه یه مهدی دوستته، همیشه مثل خودش براش مرام به خرج بده و با معرفت باش چون اونم همیشه برات معرفت به خرج میده.

*************

اصلا کلمه مردونگی رو از روی اسم مهدی ساختن. مهدی ها ته مرام، ته غیرت، ته معرفت و ته مردونگی هستند. اونا هیچوقت نمیذارن کسی که باهاشونه بهش سخت بگذره، اونا هیچوقت نمیذارن کسی که همراشونه احساس بدی داشته باشه، اونا اینقدر روی اطرافیانشون غیرت دارن که به هیچ کسی اجازه نمیدن حال و احوال اونها رو خراب کنه و برای همینه که توی تموم صفت هایی که به مردونگی ختم میشه همیشه حرف اول رو میزنن و همیشه نفر اولن.

*************

یه مهدی تشکیل شده از یه قلب مهربون، یه روح پاک، یه دل بزرگ و یه وجود پر از آرامش. وقتی که با یه مهدی هستی با قلب مهربونش همیشه لبخند رو به لب هات میاره، با روح پاکش همیشه آرامش رو برات به ارمغان میاره، با دل بزرگش همیشه بخشنده هست و هیچوقت کینه ای ازت به دل نمیگیره و با وجود پر از آرامشش همیشه حال خوب رو برات به ارمغان میاره. اگه میخوای خوشبختی به معنای واقعی رو تجربه کنی یه مهدی رو به عنوان همسر یا دوست انتخاب کن چون اون کمپانی همه حس های خوب و نابه.

*************

یه مهدی حتی اگه حالش بد باشه، حتی اگه توی چشماش پر از اشک باشه، حتی اگه قلبش پر از حس اندوه و ناراحتی باشه با این حال برای اطرافیانش خوب نقش یه آدم خوشحال رو بازی میکنه. مهدی ها هیچوقت ناراحتی هاشون رو به روشون نمیارن که مبادا اطرافیان شون ناراحت بشن، اونا همیشه لبخند به لب دارن حتی اگه توی بدترین وضعیت باشن چون معتقدن که همیشه باید بهترین وجه خودشون رو به اطرافیان شون نشون بدن.

*************

وقتی که با یه مهدی هستی مهم نیست دختری یا پسر، با این حال کنارش آرامش داری و واقعا احساس میکنی که در امنیت کاملی. مهدیا خوب بلدن نقش تکیه گاه رو برای اطرافیان شون بازی کنن. اگه دختر باشی زیاد مهم نیست از بودن با مهدی ها ترسی توی دلت باشه چون اونا خوب بهت امنیت میدن و اگه پسر باشی لازم نیست نگران نامردی کردن هاشون باشی چون اونا ته مرام و معرفتن.

*************

وقتی یه مهدی بهت قولی میده مطمئن باش که بهش عمل میکنه. مهدی ها یا حرفی نمیزنن یا اگه زدن تا تهش روی حرفشون وایمیستن. روی حرف مهدی ها میتونی حساب باز کنی چون حرفای اونها بیاد هوا نیست، اونا حرفاشون رو از روی شرف و اعتبارشون میزنن و برای همین هر کاری میکنن تا به حرفشون عمل کنن و کاری که گفتن رو انجام بدن. همیشه اگه کاری رو میخوای به کسی بسپری به مهدی ها بسپر چون اونا یا قبول نمیکنن یا اگه قبول کردن میتونی مطمئن باشی که کارت انجام میشی.

*************

مهدی ها همیشه روی خوششونو به طرف مقابلشون میکنن حتی اگه با طرف دشمنی داشته باشن. نکته اینجاست که اونا شروع کننده کاری نیستن که میدونن توش حس بدی به اطرافیانشون منتقل میشه. اونا همیشه با روی خوش به استقبال اطرافیانشون میرن و اطرافیانشون هستن که تصمیم میگرن با اونها بد باشن یا خوب. روح یه مهدی اونقدر بزرگه که بهش اجازه نمیده دل کسی رو بشکونه یا با رفتار بدش به کسی احساس بدی بده.

*************

مهدی ها گرچه زود میگذرن، گرچه زود میبخشن و گرچه میگن مهم نیست اما توی یادشون میمونه، یه بخشی از ذهنشون رو در بر میگیره و میره توی خاطرات شون. هیچوقت به یه مهدی بدی نکن چون درسته که اون جواب بدیت رو نمیده و حتی میگه میبخشدت اما کاری که کردی و زخمی که بهش زدی رو فراموش نمیکنه و تا ابد یه گوشه از ذهنش داره. ممکن هم هست که یه مهدی هیچوقت کار بدت رو به روت نیاره اما با این حال اون همیشه کاری که باهاش کردی تو خاطرش میمونه.

*************

مهدی ها معمولا مهربون و آرومن و وقتی که باهاشون صحبت میکنی ازشون آرامش میگیری. اونا خوب بلدن حرف هایی رو به زبون بیارن که طرفشونو خوشحال میکنه، اونا خوب بلدن صحبت هایی بکنن که میدونن طرفشونو آروم میکنه. اونا از صحبت های تنش دار و صحبت هایی که میدونن ممکنه تاثیر منفی و نامناسبی در طرفشون بذاره دوری میکنن و همیشه به دنبال کلماتی میگردن که میدونن بهترین تاثیر رو در طرف مقابلشون میذاره.

*************

وقتی اسم یکی مهدی گذاشته میشه انگار سند خوشبختیش هم امضا میشه چون انگار اسم مهدی عجین شده با اتفاقات قشنگ و مثبتی که اونو احاطه میکنن. یه مهدی خیلی کم پیش میاد بابت شرایط و اوضاع خیلی ناراحت و اندوهگین باشه، این در صورتیه که حتی ممکنه واقعا اتفاقات بدی براش افتاده باشه اما نکته اینجاست که مهدی ها حتی اگه اتفاق خیلی بدی هم براشون بیفته همیشه سعی میکنن از جنبه مثبتش بهش نگاه کنن برای همینه که میگم اسم مهدی عجین شده با اتفاقات مثبت و قشنگ چون اونا همیشه سعی میکنن از قشنگ ترین بخش به ماجرا نگاه کنن.

*************

مهدی ها اهل حرف نیستن بلکه اهل عملن. اونا ممکنه حتی بهت حرفی هم نزنن اما توی مشکلت یاری گرت بشن و از همه کسایی که قمپز در میکردن و حرف های امیدوار کننده میزدن هم جلوتر باشن. مهدی ها اهل شعار نیستن بلکه اهل عمل اند. پس اگه دیدی یه مهدی زیاد حرف های امیدوارکننده که بیشترشون هم الکی هستن رو بهت نمیزد با خودت نگو اون به فکرت نیست، کافیه تو حرکت کنی و در مسیر حل مشکلت قرار بگیری تا ببینی که اون هم چجوری برای حل کردن مشکلت پیش قدم میشه.

*************

مهدی ها دمشون گرمه چون تویه هر چیزی سعی میکنن که بهترین خودشون باشن. توی رابطه عاطفی، توی رابطه کاری، روی روابط خانوادگی و توی روابط دوستانه اونا همیشه بهترین نسخه خودشون رو ارائه میدن. اونا ممکنه حتی حالشون هم بد باشه، زیاد اوضاع خوبی نداشته باشن و زیاد روی مد نباشن اما با این حال برای اینکه اطرافیانشون رو خوشحال کنن همیشه بهترین وجه از خودشون رو به نمایش میذارن.

*************

مهدی ها ناراحت میشن اما ناراحت نمیکنن، مهدی ها دلشون میشکنه اما دل نمیشکنن، مهدی ها ضربه میخورن اما به کسی ضربه نمیزنن. روح مهدی ها اونقدر بزرگه و قلبشون اونقدر سرشار از عشق و محبته که حاضر نمیشن هیچوقت به کسی صدمه روحی یا جسمی بزنن اما با این حال خودشون ممکنه در معرض این صدمات باشن چون دنیا و مردم به اندازه روح و قلب اونها پاک و مهربون نیست.

*************

اگه میخوای سفر بری و بهت خوش بگذره با یه مهدی برو چون اون توی شرایط مختلف همیشه بهترین واکنش ها رو از خودش نشون میده. اونوقت مسخره بازی مسخره هست، وقتی جدی بودن جدی هست، وقت درد و دل کردن میشینه و تا تهش باهات درد و دل میکنه و کلا حال طرفش رو خیلی خوب درک میکنه؛ برای همینه که یه مهدی به یه گزینه عالی برای سفر تبدیل میشه چون هر شخصیتی هم که داشته باشی اون با شخصیتت کنار میاد و کار میکنه تا با توجه به شخصیتت خیلی بهت خوش بگذره.

*************

مهدی ها بلد نیستن کسی رو آزار بدن، انگار توی سیستم اونا قهر و دعوا نیست. اونا فقط مهربونی کردن و عشق ورزیدن رو خوب بلد شدن. اگه با یه مهدی وارد رابطه شدی مطمئن باش که این رابطه یه رابطه طولانی مدته چون هیچ قهری صورت نمیگیره و اگر هم بگیره از سمت خودته نه اون مهدی. مهدی ها همیشه سعی میکنن خودشونو با اطرافیان شون سازگار کنن و کاری کنن که به اونها بد نگذره و همینه که رابطه هاشونو با بقیه قوی و مستحکم میکنه. اگه رابطه یکی دو روزه نمیخوای، با یه مهدی دوست بشو.


مطالب پیشنهادی:

جدیدترین عکس نوشته های اسم مهدی برای پروفایل

مهدی جان تولدت مبارک(عکس نوشته تولد)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...