جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مهسا

اگه اسمت مهساست یا اگه اسم رفیقت مهساست تو میتونی یه جمله در وصف خودت یا در وصف رفیقت توی شبکه های اجتماعیت به اشتراک بذاری. مهساها خاصن و منحصر به فرد و برای همین میطلبه که یک متن در مورد خودشون و اسمشون تهیه کنی و بگی که دقیقا اونها چجورین و چه کارایی از دستشون بر میاد.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات عاشقانه و زیبایی درباره اسم مهسا تهیه کردقرار دادیم. شما میتونید از این متن ها در وصف خودتون یا دوست تون که اسمش مهساست استفاده کنید. به شما پیشنهاد میکنیم که حتما در ادامه مطلب ما رو همراهی کنید.

متن عاشقانه در مورد اسم مهسا

متن در مورد اسم مهسا

یه دختر ناز و شیرین ادا که با ادا و اطوارش همه رو جذب خودش میکنه، اگه گفتی اسمش چیه؟ خب معلومه دیگه اسم اون مهساست. مهساها قدرت جذبه خیلی بالایی دارن، اونا کافیه یه چشم و ابرو بیان تا همه براشون غش کنن. مهساها توی دلبری حرف ندارن و انگار دلبری کردن توی خونشونه چون حتی اگه کاری هم نکنن دل همه رو میبرن و همه رو عاشق خودشون میکنن. اگه پسری و عاشق یه مهسا شدی باید بگم که حق داری چون عاشقش نمیشدی جای تعجب داشت.

*************

مهساها ممکنه به روت نیارن و به خاطر روح بزرگشون ببخشن اما بدون دیدشون نسبت بهت عوض میشه. خیلی مراقب باش که از چشم مهساها نیفتی چون اگه افتادی خیلی طول میکشه تا دوباره بتونی جاتو توی قلبشون باز کنی! البته باید بگم که برای بار جدید که بخشیدنت جای زخم قبلی که بهشون زدی میمونه و هرگز از بین نمیره. مهساها کینه ای نیستن اما برای خودشون ارزش قائلن و اگه تو به هر دلیلی ارزش شون رو نادیده گرفتی از چشم شون میفتی و خیلی سخت میتونی دوباره به چشم شون بیای.

*************

مهساها چشم شون به پول و مال و اموالت نیست چون اونا خودشون ذهن قدرتمندی دارن که اگه بخوان به راحتی میتونن برای خودشون پول و ثروت به ارمغان بیارن. اگه یه مهسا عاشقت شده عشقش رو باور کن چون اون عاشق خودت شده نه مال و اموالی که داری. مهساها چشم شون اونقدر پره که دنبال مال و اموال کسی نیستن و اونقدر غرور و عزت دارن که خودشونو برای مال و اموال کسی نمیفروشن پس اگه با یه مهسا تو رابطه ای بدون که عشقش به تو واقعی و از ته دله.

متن اسم مهسا

مهساها باورت میکنن، بهت اعتماد میکنن و قلبشونو در اختیارت میذارن اما امان از روزی که از خودت بی لیاقتی نشون بدی، اون موقع هر کاری کنی دیگه باورشون نسبت بهت درست نمیشه، دیگه اعتمادی که شکسته رو نمیتونی درستش کنی و دیگه توی قلبشون جا نداری. مهساها خیلی دیر میشکنن اما اگه شکستیشون بهتره خودت از زندگیشون بری بیرون وگرنه برای اونها دیگه با غریبه ها فرقی نخواهی داشت. همیشه مراقب قلب مهساها باش چون درسته یه قلب بزرگ دارن و دیر ناراحت میشن اما در هر صورت ناراحتشون کنی دیگه کردی و نمیتونی توی دلشون جایی داشته باشه.

*************

مهسا خانوما جنبه شون بالاست، خودشونو نمیگیرن و وقتی که باهاشونی واقعا بهت خوش میگذره. یه مهسا بیشتر به جای اینکه خودشو بگیره سعی میکنه بخندونتت و همین تلاشش برای خندوندنت باعث میشه که خیلی افتاده و فروتن باشه. مهساها حتی اگه باهاشون شوخی بکنی ناراحت نمیشن چون اونا جنبه ای دارن که بالاست و به خاطر همین با جنبه بودنشون همیشه توی جمع ها محبوب هستن و همیشه همه میخوان که با اونها ارتباط برقرار کنن.

*************

کی گفته یه مهسا ناراحت نمیشه؟ مهساها ناراحت میشن و دلشون میکشنه اما اونقدر شخصیت دارن و اونقدر روح بزرگی دارن که به خاطرش اون مسئله رو درون شون حل میکنن و نمیخوان که به روت بیارن که ناراحتت کنن. وقتی مهساها یه مسئله ای رو به روت زدن بدون اونقدر اونا رو بابتش ناراحت کردی و اونقدر دلشون رو شکوندی که دیگه به اوج رسیدن وگرنه اونا اینقدر شخصیت بزرگی دارن که تا وقتی میتونن مسئله رو با خودشون حل کنن هرگز موجبات ناراحتی دیگران رو فراهم نمیکنن.

متن زیبا راجب اسم مهسا

آدم خوش سفر یعنی مهسا. اگه میخوای توی سفرهات بهت خوش بگذره با یه مهسا سفر برو. مهساها خدای شوخی و خنده هستند، وقتی کنار اونا هستی اینقدر میخندوننت که به اندازه کل عمرت اونقدر نخندیده بودی. سفر رفتن با مهساها خوش میگذره چون به قول معروف اونا خیلی خوش سفرن و همه کاری میکنن تا به همسفرهاشون خوش بگذره. مهساها انگار درونشون مهره مار وجود داره وگرنه نمیتونن اینقدر محبوب باشن به اندازه ای که همه اونا رو برای سفر و تفریحاتشون انتخاب کنن.

*************

اصلا اگه رفتی بیرون و رفیقت که اسمش مهساست باهاتون نیومد بدون که اون بیرون رفتن زیاد بهتون خوش نمیگذره. وقتی بیرون رفتن خوش میگذره که یه مهسا تو جمع باشه. مهساها حتی لازم نیست حرفی هم بزنن و وجودشون انگار به بقیه انرژی میده. مهساها به خاطر باجنبه بودنشون، به خاطر خوش خنده بودن و خنده رو بودنشون و به خاطر انرژی فوق العاده ای که دارن همیشه باعث میشن به اطرافیان شون خوش بگذره و همینه که اونا رو به یه گزینه عالی برای بیرون رفتن تبدیل میکنه.

*************

مهساها خیلی خودشونو دوست دارن و به خودشون میرسن، اونا عاشق خودشون هستن و هر دم جلوی آینه هستن و قربون صدقه خودشون میرن. اگه یکی از اطرافیانت اسمش مهساست بهتره به این کاراش عادت کنی چون اون از قربون صدقه خودش رفتن دست بر نمیداره. مهساها عزت نفس شون باعث میشه که این کارها رو انجام بدن پس به جای تعجب کردن ازشون بهتره که خودت رو مثل اونا بکنی تا عزت نفست کم کم بالا و بالاتر بره.

*************

بهتون پیشنهاد میکنم وقتی یه مهسا توی جمع تونه به جای مسخره بازی و کارای الکی بشینین و از تجربه هاش بشنوین. مهساها لعنتیا کوه تجربه اند و جوری راه و رسم زندگی رو بهتون نشون میدن که تا عمر که دارین به هیچ معلم موفقیت و خوشبختی دیگه ای نیاز پیدا نمیکنین. اونا انگار ساخته شدن برای درست زندگی کردن و اگه از اونا در مورد تجربه هاشون بپرسین میتونین مسیر زندگی خودتون رو بهتر از اونچه که هست انتخاب کنین و در اون قدم بذارین.

متن کوتاه در مورد اسم مهسا

یه مهسا غرور نداره اما عزت نفس داره. اگه میبینی هر کاری رو انجام نمیده، هر حرفی رو به زبون نمیاره و هر رفتاری رو از خودش بروز نمیده نگو که غرور داره، اون عزت نفس داره چیزی که خیلی ها با غرور اشتباهش میگیرن. کسی که عزت نفس داره حس ارزشمندیش کاری میکنه که هر کاری نکنه، هر چیزی نگه و هر رفتاری ازش سر نزنه. مهساها این حس ارزشمندی رو درون شون دارن و به خاطر همین به آدمای فوق العاده با شخصیت و با ادب و متانت شناخته میشن.

*************

مهساها یه عادتی دارن که اگه اعتمادشون بشکنه دیگه شکسته و نمیتونی دوباره اعتمادشون رو به دست بیاری. مهساها معتقدن که اگه کسی بهم دروغ گفت دیگه لیاقت اعتماد من رو نداره و دیگه نمیتونه نظر من رو به کارهاش و رفتارهاش جلب کنه. توی رفتار کردن با مهساها و حرف هایی که بهشون میزنید خیلی دقت کنید چون اونا اعتمادشون رو خرج شما میکنن و این اعتماد از ارزش خیلی زیادی برخورداره. اگه اعتمادشون رو از بین بردی یعنی حس ارزشمندی شون رو خدشه دار کردی و همین باعث میشه که از چشمشون بیفته.

*************

یه مهسا خوب بلده وقتی کسی غمگینه دلداریش بده، وقتی کسی میخنده دلیلی برای خنده های بیشتر به اون بده، وقتی کسی عصبانیه اونو آروم کنه و وقتی کسی درک نمیشه اونو درک کنه. مهساها انگار ساخته شدن برای فهمیدن آدما. اونا توی هر موقعیت بهترین واکنش خودشون رو نسبت به بقیه نشون میدن و به خاطر همینه که محبوب هر کسی هستن. مهساها آدمای فوق العاد اجتماعی و با درک و شعوری هستن و اول حال طرف مقابلشون رو درک میکنن و بعد با اون با توجه به حالش ارتباط برقرار میکنن.

*************

اگه دوستی به اسم مهسا داری باید بگم که تو خوشبختی. بودن با مهساها لیاقت میخواد که خدا این لیاقت رو در تو دیده و دوستی به اسم مهسا به تو داده. باید بگم که دنبال چرایی برای خوشبختیت نباش، فقط سعی کن که اون مهسا رو توی زندگیت نگه داری که اگه روزی از زندگیت رفت اون موقع هست که چرایی خوشبختی الانت رو درک میکنی. مهساها تا وقتی که هستن به اطرافیان شون حال خوب میدن اما خدا نکنه که اون اطرافیان به این حال خوب عادت کنن و دل اون مهسا رو بشکنن. اون موقع اون میذاره و میره و اطرافیانش درک میکنن که تموم حال خوبشون فقط به خاطر وجود اون مهسا بوده.

متن احساسی برای اسم مهسا

مهساها چهرشون مثل ماه میدرخشه. مهساها لامصبا اینقدر جذبه دارن که انگار یه هاله از نور دورشونه و همین باعث میشه که نظر هر کسی به سمتشون جلب بشه. اونا توی خوشگلی و توی بهترین بودن حرف ندارن. وقتی چهره یه مهسا رو میبینی اونقدر جذب خوشگلیش میشی که واقعا فکر میکنی اون یه تیکه از ماه بوده که افتاده روی زمین و حالا جلوی تو نشسته. مهساها خوشگلیاشون بی اندازه هست پس اگه اسمت مهساست که خوش به حالت.

*************

اسم مهسا رو یدک کشیدن لیاقت میخواد. هر کسی لیاقت داشتن اسم مهسا رو نداره. فقط اون کسایی که لیاقت دارن خدا کاری میکنه تا اسمشون مهسا بشه. برای مهسا شدن تو به یک قیافه فوق العاده جذاب و به یک درون فوق العاده زیبا نیازمندی. این ها شروط اولیه برای مهسا شدنه پس اگه این شرایط رو نداری اصلا فکرش رو هم نکن که اسمت رو مهسا بذاری یا چرا اسمت رو مهسا نذاشتن.

*************

مهسا باش و به قلب همه پادشاهی کن. محاله ممکنه تو یه مهسا ببینی که از چشم بقیه افتاده باشه. مهساها جذاب ترین آدمای روی زمین هستن و جذابیتی دارن که همه جذب اون جذابیت میشن. مهساها خوب بلدن خودشونو توی دل و قلب بقیه جا کنن و وقتی که توی قلب و دلشون جا گرفتن میرن و بر مسند اون دل و قلب فرامانروایی میکنن. یه مهسا وقتی به دلت بشینه خیلی سخت از دلت بیرون میره چون اونقدر عاشقش میشی که نمیتونی بذاری از دل و قلبت بیرون بره.

*************

خوش به حال همه اونایی که اسمشون مهساست. اصلا همینکه مهسا باشی یکی از فاکتورهای خوشبختی رو داری. فکر کردی که خدا هر کسی رو لایق مهسا شدن میدونه؟ هرگز! فقط زیبارویان حقیقی میتونن مهسا بشن. مهساها توی زیبارویی حریف میطلبن اما کو حریف؟ مگه از اونا خوشگل تر و جذاب تر هم وجود داره که بخوان باهاش رقابت کنن؟ اونا توی دنیا تکن و مثل خوشگلیاشونو هیچ کسی نداره.

جملات اسم مهسا

اگه مدام خواب کسی که اسمش مهساست رو میبینی خب حق داری. تو که توی عمرت آدم به اون جذابی و خوبی ندیده بودی که، همین باعث میشه که خوابش رو ببینی و به خوابت بیاد. مهساها لامصبا از بس جذابیت دارن وقتی یکی میبینتشون شب خوابشون رو میبینه.

*************

فکر کردی به دست آوردن دل مهاساها آسونه؟ جا به جا کردن کوه از به دست آوردن دل کسی که اسمش مهساست سخت تره. اون راحت دل نمیده، اون راحت عاشق نمیشه و باید خودتو واقعا براش ثابت کنی تا بدونه که لیاقت عشقش رو داری. اون با چند تا کار ساده عاشقت نمیشه بلکه کارهایی بزرگ ازت توقع داره، کارهایی که از پس هر کسی بر نمیاد. مهساها معتقدن که فقط کسای لیاقت من رو دارن که حاضرن برام کارای بزرگی انجام بدن پس ببین که بزرگترین کار از نظر مهساها چیه اون موقع همون کار رو براشون انجام بده تا شاید مورد توجه شون قرار بگیری.

*************

مگه خودت رو بکشی که یه مهسا بهت توجه کنه. درسته مهساها توی روابط اجتماعی شون فوق العاده هستند و با همه گرم میگیرن اما وقتی حرف از رابطه عاطفی به وسط میاد اونا به هر کسی اجازه نمیدن که وارد زندگیشون بشه و فقط آدمی که واقعا لیاقت عشقشون رو داشته باشه رو وارد زندگیشون میکنن. اگه واقعا میدونی که لیاقت عشق یه مهسا رو نداری پس وقتت رو الکی تلف نکن و به پای اون نشین چون به پای مهساها موندن واقعا انرژی میخواد، اونا سریع هر کسی رو نمیپذیرن و برای به دست آوردن دل و قلبشون واقعا باید تلاش کرد.

*************

اگر شما هم متن یا جملاتی در مورد اسم مهسا داشتید میتونید از بخش نظرات اونها رو برای ما بفرستید تا دیگران هم بخونن و در صورت نیاز ازشون استفاده کنن.


در ادامه تماشا کنید :

چند عکس نوشته از اسم مهسا

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم مهسا


3 نظر

  1. مهسابانوهامهسابانوهاsays:

    سلام خوشحال شدم که از عکس های داخل پیج من برای سایتتون استفاده کردید ممنون

  2. Mahsa_banohaMahsa_banohasays:

    سلام خوشحال شدم که از عکس های داخل پیج من برای سایتتون استفاده کردید ممنون خوشحال میشم پیج مهساها را دنبال کنید

  3. نیما سرافینیما سرافیsays:

    سلام من دوست دخترم اسمش مهساس یه کار اشتباه ریزی کردم ناراحت شده منو نمیبخشه خیلیم دوسش دارم عاشقشم چیکار کنم😥